Προς το περιεχόμενο

Citroen saxo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα .. Πρώτον είμαι λίγο άσχετος με αυτοκίνητο και θέλω την βοήθεια σας.... Έχω ένα citroen saxo  το παλιό μοντέλο 1400.... Πριν δύο μέρες δεν έπερνε μπροστά και το πήγα συνεργείο μου είπε ο μάστορας ότι είναι αντλία βενζίνης  έσκασα 200 ευρώ... Σήμερα πάω να το βάλω μπροστά  ακουγόταν η μίζα αλλά τίποτα... Μήπως λέω εγώ είναι τίποτα άλλο και δίνω. Τσάμπα λεφτά.  

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Dimitrisilion είπε

Καλησπέρα .. Πρώτον είμαι λίγο άσχετος με αυτοκίνητο και θέλω την βοήθεια σας.... Έχω ένα citroen saxo  το παλιό μοντέλο 1400.... Πριν δύο μέρες δεν έπερνε μπροστά και το πήγα συνεργείο μου είπε ο μάστορας ότι είναι αντλία βενζίνης  έσκασα 200 ευρώ... Σήμερα πάω να το βάλω μπροστά  ακουγόταν η μίζα αλλά τίποτα... Μήπως λέω εγώ είναι τίποτα άλλο και δίνω. Τσάμπα λεφτά.  

Να πας στον μάστορα και να του αφήσεις το αμάξι μέχρι να δει τι φταίει ,και να πάρεις πίσω την παλιά αντλία βενζίνης.

• Like 3
Δημοσ.

Πριν 2 μερες στο "εφτιαξε" ο μαστορας με 200 ευρω.

Οπως ειπε ο φιλος θα ξαναπας και θα στο φτιαξει (χωρις εισαγωγικα) και θα δειτε στο τελος και τι θα περισσεψει απ τα 200 που πηρε χωρις λογο.

Και αν δεν μπορει,σου βαζει την παλια αντλια και σου δινει και τα 200 στο χερι να πας σε εναν αληθινο μαστορα.

• Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 7/8/2020 στις 9:35 ΜΜ, georgekz750 είπε

Πριν 2 μερες στο "εφτιαξε" ο μαστορας με 200 ευρω.

Οπως ειπε ο φιλος θα ξαναπας και θα στο φτιαξει (χωρις εισαγωγικα) και θα δειτε στο τελος και τι θα περισσεψει απ τα 200 που πηρε χωρις λογο.

Και αν δεν μπορει,σου βαζει την παλια αντλια και σου δινει και τα 200 στο χερι να πας σε εναν αληθινο μαστορα.

+1 πρέπει να δίνουν και εγγύησή εργασίας

Δημοσ.

Πριν που δεν επερνε καν μπροστα τι εκανε ακογοταν κατι η μιζα πχ η οτι? Απο οταν σου αλλαξε την αντλια τι συμπεριφορα ειχε το αμαξι δεν νμζ να εισαι τοσο γκαντεμης που να χαλασε κατι αλλο αυτες τις 2 μερες