QuartzBeam Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Είμαι φοιτητής και θέλω να αντικαταστήσω τον Dell Precision T5500 Workstation που είχα παλιά (και ο οποίος έφυγε από τον μάταιο τούτο κόσμο πριν από ~2 μήνες) με κάτι ποιο σύγχρονο (Nvidia GeForce 8400 GS... brrrr...). Επείδη χρειάζομαι τον υπολογιστή ψιλο-άμεσα και το budget μου είναι περιορισμένο, θα προτιμούσα να πληρώσω με 6-12 δόσεις. Ποσό που διαθέτουμε: 400-440 ευρώ Χρήση υπολογιστή: netflix, ελαφρύ gaming, ελαφρύς προγραμματισμός (λόγω σχολής), πιθανώς να παρακολουθώ και online μαθήματα (λόγω covid) Ειδικά προγράμματα που θα χρησιμοποιήσουμε: PSpice, Matlab (όχι για επαγγελματική χρήση, απλά καμιά εργασία εδώ και εκεί για τη σχολή) Αν στη σύνθεση χρειαζόμαστε οθόνη? Όχι, έχω μια 19άρα με ανάλυση 1680x1050, την οποία θα αναβαθμίσω αργότερα σε 22-24αρα 1080p (ή κάτι παρεμφερές). Αν στη σύνθεση χρειαζόμαστε και πληκτρολόγιο,ηχεία,ποντίκι? Όχι. Τοποθεσία στην οποία βρισκόμαστε: Πρέβεζα 😬 Αν τα κομμάτια που θέλουμε να αγοράσουμε θέλουμε να είναι απο ένα κατάστημα ή επιθυμούμε την αγορά απο διαφορετικά καταστήματα? Επειδή θέλω να πληρώσω με δόσεις, θα προτιμούσα τα περισσότερα εξαρτήματα να είναι από το ίδιο κατάστημα. Αν επιθυμούμε να συναρμολογηθεί το σύστημα στο κατάστημα(στην περίπτωση που δεν γνωρίζουμε πως να το συναρμολογήσουμε) ή το σύστημα θα στηθεί απο τον ενδιαφερόμενο? Θα στηθεί από εμένα. Ή θα καταστραφεί από εμένα αναλόγως πως θα πάνε τα πράγματα. (first time builder) Αν επιθυμούμε λειτουργικό σύστημα και πιο. Όχι, μπορώ να πάρω τα Windows 10 δωρεάν από τη σχολή. Η σύνθεση που είχα στο μυαλό μου είναι η εξής: CPU: AMD Ryzen 3200G Box MOBO: Asrock B450 Pro4 ή Asrock B450M Pro4 RAM: G.Skill Aegis 2x8GB DDR4-3200MHz PSU: Corsair TX-M Series TX550M SSD: Crucial MX500 500GB CASE: Cougar MX330-X Έλεγα να πάρω το κουτί από Websupplies και να πάρω τα υπόλοιπα από Vision Studios με 6 δόσεις (~66 ευρώ/μήνα για 6 μήνες). Σύνολο ~440 ευρώ. Από εκεί και πέρα. σκέφτομαι κάποια στ