Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Και να πετάνε τα λάδια όπου βρούνε... Άσε να πηγαίνουν στο συνεργείο καλύτερα. 

Τα ρίχνεις στο μπετονι και τα αφήνεις στο βενζινάδικο.

Εγω τα χρησιμοποιώ στο αλυσοπρίονο  για την λίπανση της αλυσίδας.

Αλλά δεν είναι εύκολο απο πολλές απόψεις για όλους.Δεν έχουν όλοι χώρο/ χρόνο/όρεξη/γνώσεις/εργαλεία  να το κάνουν.

Και φυσικά αν δεν ξέρεις μπορεί να πάθεις μεγάλη ζημιά.Να βάλεις λάθος το φίλτρο,να σπάσεις μπουζί ή να χαλάσεις τις βόλτες.

  • Απαντ. 126
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nickmanak είπε

Ρε παιδια αγοραστε μονοι σας τα ανταλλακτικα και 2-3 εργαλεια και αλλαξτε τα μονοι σας (φιλτρα,λαδια,μπουζι) της πλακας δουλεια ειναι. Πατε συνεργειο για καμμια σοβαρη βλαβη.

Αν σου δειξει καποιος πραγματικα ειναι πολυ ευκολο!

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Και να πετάνε τα λάδια όπου βρούνε... Άσε να πηγαίνουν στο συνεργείο καλύτερα. 

Έτσι, να πηγαίνουν συνεργείο καλύτερα που είναι 100% σίγουρο ότι θα καταλήξουν στην ανακύκλωση.

Άλλο που εγώ πριν μερικά χρόνια είχα πετύχει έναν ιδιοκτήτη συνεργείου στη γειτονιά μου ο οποίος με ένα ποτιστήρι έριχνε λάδια στον χωματόδρομο για να μην σηκώνεται σκόνη...

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Έτσι, να πηγαίνουν συνεργείο καλύτερα που είναι 100% σίγουρο ότι θα καταλήξουν στην ανακύκλωση.

Άλλο που εγώ πριν μερικά χρόνια είχα πετύχει έναν ιδιοκτήτη συνεργείου στη γειτονιά μου ο οποίος με ένα ποτιστήρι έριχνε λάδια στον χωματόδρομο για να μην σηκώνεται σκόνη...

Παιδεία μηδέν, και θεωρητικά αυτός ο άνθρωπος ξέρει ότι δεν πρέπει να το κάνει. Κάποιος που θα αλλάξει τα λάδια για πρώτη φορά, είναι σίγουρο ότι θα τα πετάξει όπου βρει. 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Τα ρίχνεις στο μπετονι και τα αφήνεις στο βενζινάδικο.

Εγω τα χρησιμοποιώ στο αλυσοπρίονο  για την λίπανση της αλυσίδας.

Αλλά δεν είναι εύκολο απο πολλές απόψεις για όλους.Δεν έχουν όλοι χώρο/ χρόνο/όρεξη/γνώσεις/εργαλεία  να το κάνουν.

Και φυσικά αν δεν ξέρεις μπορεί να πάθεις μεγάλη ζημιά.Να βάλεις λάθος το φίλτρο,να σπάσεις μπουζί ή να χαλάσεις τις βόλτες.

Εντελως φιλικα μην το κανεις αυτο.Πρωτον διοτι ειναι οτι χειροτερο για την αντλια λαδιου του αλυσοπριονου (τα χρησημοποιημενα λαδια εχουν μεσα γρεζια),δευτερον δεν λιπαινεται η αλυσιδα διοτι το λαδι αλυσιδας εχει προσθετα που το κανουν να κολλαει πανω στην αλυσιδα ενω το λαδι μηχανης (το καμμενο ειδικα) οχι και με ενα γκαζωμα εχει φυγει ολο απο την αλυσιδα,τριτον τα γρεζια φθειρουν σε απιστευτα μεγαλο βαθμο την λαμα και τεταρτον ενα 4κιλο λαδι αλυσιδας εχει 15€Το ποιο φτανει να κοψεις 20 τονους ξυλα με ενα μικρο μηχανακι της ταξης των 50 κυβικων,δυο χρονιες δλδ.Αν δεν θες να παρεις λαδια αλυσιδας,παρε 30αρι,πχ ο τοπικος αντιπροσωπος της Stihl μου το δινει 8€ το 4λιτρο,δεν νομιζω οτι αξιζει.

Εκτος αν εχεις κανενα κινεζικο αλυσοπριονο του 50ευρου οποτε καλα κανεις και του βαζεις οτι να ναι.

Για τα αλλα που λες συμφωνω.Οχι τοσο με το να βαλεις το λαθος φιλτρο διοτι αυτο ειναι πολυ δυσκολο εως ακατορθωτο αλλα για μουζι το εχω δει να γινεται και αν και χρονια τωρα φτιαχνω το αυτοκινητο μονος μου αλλα και πολλων φιλων,εχω δει να γινονται μαλακιες πολλων ευρω για να γλιτωσει καποιος 20-30 ευρω.Πριν κατι χρονια ενας φιλος μου εκοψε μπουζι απο Focus στο αυτοκινητο του γαμπρου του και τελικα ο γαμπρος για να γλιτωσει το 30ευρο πληρωσε 300€ και δεν τον χαλασε καθολου.Τα Focus δεν εχουν ροδελα στα μπουζι,ειναι κωνικα και ο κυριος ειχε περασει τον Κηφισο καποια στιγμη που ειχε φουλ νερο,μπηκε νερο στα μπουζι(περασε απο μπουζοπιπες) και σκουριασαν.Μολις πηγε ο φιλος μου να τα ξεβιδωσει,το ενα κοπηκε μεσα.Μεγεια.

  • Like 1
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα. 

Πως σας φαίνονται οι τιμές; το αμάξι είναι seat leon 2010 1.4 tsi με 83.000χλμ. 

Δισκοπλακες εμπρός πίσω 184

Τακακια εμπρός πίσω 81

Υγρά φρένων 31 

Μπρατσακια ζαμφορ 56

Μπαλάκια ψαλιδιων 70 

Ευθύγραμμη 25

Εργασία 60

Το συνεργείο είναι εξειδικευμένο είναι αυτό που πηγαίνω εδώ κ χρόνια υπάρχει μια εμπιστοσύνη έχει τρομερά καλές κριτικές αλλά λόγω του ότι περιμένω καινούργιο μέλος στην οικογένεια τα ψάχνω λίγο πιο πολύ τα οικονομικά. 

Όσο αναφορά την ποιότητα μου είπαν ότι θα μπουν τα καλύτερα, σε κάποια μου είπαν κ μάρκα, εκτός κ αν θέλω κάποιο άλλο. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, original911 είπε

Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα. 

Πως σας φαίνονται οι τιμές; το αμάξι είναι seat leon 2010 1.4 tsi με 83.000χλμ. 

Δισκοπλακες εμπρός πίσω 184

Τακακια εμπρός πίσω 81

Υγρά φρένων 31 

Μπρατσακια ζαμφορ 56

Μπαλάκια ψαλιδιων 70 

Ευθύγραμμη 25

Εργασία 60

Το συνεργείο είναι εξειδικευμένο είναι αυτό που πηγαίνω εδώ κ χρόνια υπάρχει μια εμπιστοσύνη έχει τρομερά καλές κριτικές αλλά λόγω του ότι περιμένω καινούργιο μέλος στην οικογένεια τα ψάχνω λίγο πιο πολύ τα οικονομικά. 

Όσο αναφορά την ποιότητα μου είπαν ότι θα μπουν τα καλύτερα, σε κάποια μου είπαν κ μάρκα, εκτός κ αν θέλω κάποιο άλλο. 

Θα πρεπει να γνωριζουμε εαν τα ανταλλακτικα ειναι γνησια,εμποριου και εαν ειναι εμποριου τι ποιοτητα-μαρκα.

Η ευθυγραμμιση και η εργασια μου φαινονται λογικα.

Το μονο που μου χτυπαει ασχημα ειναι τα υγρα φρενων 31 ευρω.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, original911 είπε

Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα. 

Πως σας φαίνονται οι τιμές; το αμάξι είναι seat leon 2010 1.4 tsi με 83.000χλμ. 

Δισκοπλακες εμπρός πίσω 184

Τακακια εμπρός πίσω 81

Υγρά φρένων 31 

Μπρατσακια ζαμφορ 56

Μπαλάκια ψαλιδιων 70 

Ευθύγραμμη 25

Εργασία 60

Το συνεργείο είναι εξειδικευμένο είναι αυτό που πηγαίνω εδώ κ χρόνια υπάρχει μια εμπιστοσύνη έχει τρομερά καλές κριτικές αλλά λόγω του ότι περιμένω καινούργιο μέλος στην οικογένεια τα ψάχνω λίγο πιο πολύ τα οικονομικά. 

Όσο αναφορά την ποιότητα μου είπαν ότι θα μπουν τα καλύτερα, σε κάποια μου είπαν κ μάρκα, εκτός κ αν θέλω κάποιο άλλο. 

Όπως είπαν και παραπάνω, χωρίς τα part numbers δεν θα μπορέσει κάποιος να σου πει γνώμη.

Όσο για την εργασία, αν του είχες πάει εσύ τα ανταλλακτικά θα έλεγα πως σε χρέωσε νορμάλ.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Δίσκο πλάκες σε όχημα στις 85,000χλμ..........

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, costas1973 είπε

Δίσκο πλάκες σε όχημα στις 85,000χλμ..........

Ανετα! 🙂

Αν και νομιζω πως η τιμη ειναι μονο για τις μπροστινες.Πισω στα 83κ νομιζω ειναι υπερβολη.

Επεξ/σία από JDROGAS
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, costas1973 είπε

Δίσκο πλάκες σε όχημα στις 85,000χλμ..........

Τα υλικά τριβής δεν είναι σαν να τόνερ των εκτυπωτών που σταματάνε να λειτουργούν αφού εκτυπωθεί x αριθμός σελίδων, το πόσο γρήγορα φθείρονται έχει να κάνει με το οδηγικό στυλ του καθενός και τι διαδρομές κάνει το όχημα.

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τα υλικά τριβής δεν είναι σαν να τόνερ των εκτυπωτών που σταματάνε να λειτουργούν αφού εκτυπωθεί x αριθμός σελίδων, το πόσο γρήγορα φθείρονται έχει να κάνει με το οδηγικό στυλ του καθενός και τι διαδρομές κάνει το όχημα.

Opel Astra 1.6 diesel 110,000 μόνο τακάκια μπροστά 2 φορές, Audi A3 1,600 tiptronic 120,000 τακάκια μπροστά πίσω 2 φορές, bmw e90 2.000 90,000 τακάκια μπροστά 1 φορά, vw golf 1.400 170,000 τακάκια μπροστά πίσω 1 φορά,........ ποτέ δίσκο πλάκες τόσο γρήγορα.... μου θυμίζει τις γυναίκες οδηγούς που καίνε τον συμπλέκτη έχοντας το πόδι συνέχεια στον συμπλέκτη .

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, costas1973 είπε

Opel Astra 1.6 diesel 110,000 μόνο τακάκια μπροστά 2 φορές, Audi A3 1,600 tiptronic 120,000 τακάκια μπροστά πίσω 2 φορές, bmw e90 2.000 90,000 τακάκια μπροστά 1 φορά, vw golf 1.400 170,000 τακάκια μπροστά πίσω 1 φορά,........ ποτέ δίσκο πλάκες τόσο γρήγορα.... μου θυμίζει τις γυναίκες οδηγούς που καίνε τον συμπλέκτη έχοντας το πόδι συνέχεια στον συμπλέκτη .

Ξέχασες να γράψεις τα σημαντικότερα, δλδ σε τι συνθήκες έγιναν τα χιλιόμετρα στο κάθε αυτοκίνητο (μέσα στην κίνηση της πόλης, σε ορεινές στριφτερές διαδρομές ή σε αυτοκινητόδρομους?), καθώς επίσης το οδηγικό στυλ με το οποίο έγιναν τα χιλιόμετρα στο καθένα (ο οδηγός κυνηγούσε ρεκόρ οικονομίας ή χρόνους σε καταβάσεις?).

Τα διανυθέντα χιλιόμετρα από μόνα τους δεν μου λένε σχεδόν τίποτα.

Δημοσ.
Στις 6/8/2020 στις 3:43 ΜΜ, Βασιλης 123 είπε

Καλησπέρα σας.Σήμερα πήγα το αυτοκίνητο μ για service(φιλτρο αερος,καμπινας,λαδιου,μπουζι,λαδια) και φυσούνα.Το μοντέλο renault clio 2004 1400 98ps.Στο χέρι τα λεφτά 180 ευρό.Θεωρώ οτί είναι πολλά απο άποψη όχι κόστους ανταλλακτικών αλλά από άποψη εργατικών.Να προσθέσω επίσης ότι το συγκεκριμένο το πήρα πρόσφατα και είναι το πρώτο γενικό σέρβις που το κάνω και δεν ξέρω αν όντως και άλλοι κάτοιχοι του συγκεκριμένου μοντέλου πληρώνουν τόσα.Ποια η άποψή σας?Υπάρχουν κάτοχοι που μπορούν να παραθέσουν την άποψή τους?Ευχαριστώ.

Καλησπερα φιλε μου δεν ξερω αμα εχει απαντηθει η ερωτηση σου .Δουλευω σε συνεργειο, πιστευω οτι η τιμη που σου εκανε ηταν μια χαρα.Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα οπως τα εξηγουν αλλοι σε αυτο το thread βαλε στο μυαλο σου οτι σε ενα τετοιο service πρεπει να σου κανει εναν ελεγχο για διαρροες για μποσικα που μπορει να εχει ενα ψαλιδι ή ενα ζαμφορακι ειναι πολλα για να τα γραψω.Η φυσουνα σε ενα αμαξι μπορει να βγαινει σε 5 λεπτα σε ενα αλλο να μπορει να θες ωρα δεν ξερω πως ειναι στο δικο σου.Σκεψου οτι το αμαξι ειναι 16 χρονων μια βιδα πχ στο ακρομπραρο να εχει σκουριασει και η μια ωρα δουλεια γινεται δυο.
 Η τιμη δεν ηταν ουτε ακριβη ουτε φθηνη ηταν αυτη πουπρεπει γιατι αμα σου παρει λιγα δεν θα σου δωσει και σημασια.Αμα τον επιστευσε πιστευω οτι πρεπει να συνεχισεις να πηγαινεις σε αυτον.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, JDROGAS είπε

Θα πρεπει να γνωριζουμε εαν τα ανταλλακτικα ειναι γνησια,εμποριου και εαν ειναι εμποριου τι ποιοτητα-μαρκα.

Η ευθυγραμμιση και η εργασια μου φαινονται λογικα.

Το μονο που μου χτυπαει ασχημα ειναι τα υγρα φρενων 31 ευρω.

 

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Όπως είπαν και παραπάνω, χωρίς τα part numbers δεν θα μπορέσει κάποιος να σου πει γνώμη.

Όσο για την εργασία, αν του είχες πάει εσύ τα ανταλλακτικά θα έλεγα πως σε χρέωσε νορμάλ.

 

2 ώρες πριν, JDROGAS είπε

Θα πρεπει να γνωριζουμε εαν τα ανταλλακτικα ειναι γνησια,εμποριου και εαν ειναι εμποριου τι ποιοτητα-μαρκα.

Η ευθυγραμμιση και η εργασια μου φαινονται λογικα.

Το μονο που μου χτυπαει ασχημα ειναι τα υγρα φρενων 31 ευρω.

Είναι πολιτική του συνεργείου να βάζουν γνήσια ή α ποιότητας ανταλλακτικά, από κει κ πέρα σου λέει αν θέλεις κάτι φθηνότερο δεν υπάρχει πρόβλημα σου δίνει εναλλακτική δηλαδή. 

Το γνωρίζω ότι χωρίς τους parts numbers δεν μπορεί να δωθει σίγουρη απάντηση. 

Κ μένα από αυτά που είδα ψάχνοντας πιο πολύ μου χτύπησε άσχημα η τιμή για τα υγρα. 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! 

Επεξ/σία από original911
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...