G.bar Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 11 ώρες πριν, StamTheMan είπε Μη δινεις τετοιες συμβουλες φιλε,θα παρεις κανεναν στο λαιμο σου. Ολοι συμφωνησαν οτι πρεπει να αλλαχθει το τιμονι,και αυτο ειναι το σωστο και το ασφαλες. Αν δεν έχει στραβώσει τόσο ώστε να τσακίσει, δεν παθαίνει τίποτα να το ισιώσεις μια φορά. Εδικά σε enduro και motoX η σωλήνα για ίσιωμα τιμονιού είναι απο τα απαραίτητα αξεσουαρ. Αν πάλι έχεις κανένα 1000αρι που είχε clipons και αποφάσισες να βάλεις τιμόνι με καβαλέτα, σίγουρα θα κοπεί σε κάποιο φρενάρισμα ετσι κι αλλιώς. 3
StamTheMan Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 20 ώρες πριν, G.bar είπε Εδικά σε enduro και motoX η σωλήνα για ίσιωμα τιμονιού είναι απο τα απαραίτητα αξεσουαρ. Κανεις απο την ομαδα μου του ΜΧ παντως δεν εχει κανει ποτε κατι τετοιο,ειδικα στα αλματα δεν παιζεις με αυτα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα