Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα στο forum !!! Εχω στην κατοχή μου έναν i7 3770k μετα απο μια εγκατάσταση 1080 τις nvidia βλέπω σε 2 συγκεκριμένα παιχνίδια στο war zone και στο gta v ότι χρησιμοποιήτε μονο 60 με 70 % Τις κάρτας γραφικών ενώ σε παιχνίδια όπως τα assassin creed είναι κολλημένη στο 98 με 99 % , έχετε κάτι στα υπόψιν σας ; Γιατί γίνεται αυτό ; Ευχαριστώ!!

Επεξ/σία από jordanelli
Δημοσ.

Αν εχεις μια καρτα γραφικων και χρησιμοποιειται κατα 60-70% δεν εχει καμια μα καμια σχεση η RAM

Ενα εκ των δυο λογικά ισχύει : 

1. το παιχνιδι εχει v-sync , δηλαδη σταματαει να βγαζει αλλα καρε ανα δευτερολεπτο οταν αυτα περασουν το οριο των hz της οθονης σου (ή οταν περασουν το μισο αλλα ειναι λιγοτερα απο το οριο της)

2. Η CPU ριχνει bottelneck στην καρτα γραφικών. 

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, conkal είπε

Αν εχεις μια καρτα γραφικων και χρησιμοποιειται κατα 60-70% δεν εχει καμια μα καμια σχεση η RAM

Ενα εκ των δυο λογικά ισχύει : 

1. το παιχνιδι εχει v-sync , δηλαδη σταματαει να βγαζει αλλα καρε ανα δευτερολεπτο οταν αυτα περασουν το οριο των hz της οθονης σου (ή οταν περασουν το μισο αλλα ειναι λιγοτερα απο το οριο της)

2. Η CPU ριχνει bottelneck στην καρτα γραφικών. 

Ευχαριστώ αδερφέ μου !! Δεν το εχω ενεργοποιήμενο!! Οκ δεκτό!! Αλλά γιατί μονο σε αυτά τα 2 παιχνίδια ;

Λόγο του xmp στις ram για να ανέβουν στα 1600 ο επεξεργαστής δουλεύει στα 3.7 ! Απλά το αναφέρω!! Σε μια Αναζήτηση που έκανα στο internet κάποιοι ανέφεραν θεμα με τους πρόσφατους οδηγούς! Το δοκίμασα βγάζοντας ποιο παλιούς είδα μια μικρή διόρθωση αλλά άλλα πάλι ήταν πεσμένη ανέβηκε στο 70 με 80 % 

Δημοσ.

Κανονικα για να δεις αν "φταιει" η cpu μπορεις να ελεγξεις τα εξης : ειναι o ενας πυρηνας της cpu στο 100% ? Αν ναι, τοτε για αυτο το παιχνιδι η καρτα ειναι δυνατοτερη απο αυτο που ειχαν σκεφτει οι προγραμμτιστες σε σχεση με την CPU σου. 

Το XMP και οι μνημες σε αυτον τον επεξεργαστη δεν επηρεαζουν καθολου την ταχυτητα του επεξεργαστη. οποτε μπορεις να τις βαλεις στο XMP που σε βολευει και να ανεβασεις την ταχυτητα του επεξεργαστη μεσω πολλαπλαστιαστη (το Κ στον επεξεργαστη σου σημαινει οτι μπορει να το κανει.)

 

Για μενα αν δεν κολλαει το παιχνιδι , μην ασχοληθεις καν βεβαια:-) 

Δημοσ.

Δεν εχω δει στην πορεία του παιχνιδιού να είναι συνεχόμενα στο 100% κάποιες φορές πάει! Όσο για το κόλλημα , υπάρχουν στιγμές που θα πέσω στα 60fps απο 80 με 90 αλλά και κάποιες φορές έχει πέσει και στα 30 με 40 και εχω λαγκαρισματα , για το xmp είχα την εντύπωση ότι για να μπορέσει να συγχρονίσει τις ram ανεβαίνει και η συχνότητα του επεξεργαστή!! ;

Επίσης για το bottleneck είχα διαβάσει ότι αν ισχύει τότε αν κατεβάσεις τα γραφικά δεν θα δεις κάποια διαφορά πράγμα που δεν ισχύει σε εμένα!! Το έκανα και είδα!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι μονιτορ εχεις? Μπορει σε καποια   παιχνιδια η καρτα να φτανει το refresh rate του μονιτορ σου (vsync) οποτε να μην χρειαζεται να δουλεψει παραπανω ενω στο ac που ειναι βαρυ να τα δινει ολα.. 😁... Αλλιως μαλλον cpu bottleneck.. Ποση ram εχεις? 

Επεξ/σία από niko13
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, niko13 είπε

Τι μονιτορ εχεις? Μπορει σε καποια   παιχνιδια η καρτα να φτανει το refresh rate του μονιτορ σου (vsync) οποτε να μην χρειαζεται να δουλεψει παραπανω ενω στο ac που ειναι βαρυ να τα δινει ολα.. 😁... Αλλιως μαλλον cpu bottleneck.. Ποση ram εχεις? 

Ultra wide 60hz  , Γιατί όμως μόνο σε αυτά τα 2; 16g ram στα 1600 έχω 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, jordanelli είπε

Ultra wide 60hz  , Γιατί όμως μόνο σε αυτά τα 2; 16g ram στα 1600 έχω 

Ας πουμε στο gtav στο refresh rate στα graphics settings ποσο το εχεις? Αν το εχεις 60,δοκιμασε να το ανεβασεις κ δες πως συμπεριφερεται η καρτα

  • Like 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, niko13 είπε

Ας πουμε στο gtav στο refresh rate στα graphics settings ποσο το εχεις? Αν το εχεις 60,δοκιμασε να το ανεβασεις κ δες πως συμπεριφερεται η καρτα

στο gtav πρέπει να το έλυσα !! ηταν κάποια γραφικά χαμηλά !! αλλά στο warzone τπτ, υπάρχει περίπτωση αν το αγοράσεις να ειναι ποιο σωστό το game ? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θα δεις κατι ο source code ειναι ο ιδιος. Το original σε σωσει απο καποια crash που θα εχει το πειρατικο εκει βεβαια αλλαζεις crack.!

Aνεβασε το multiplier απο bios στην cpu να μειωσεις οσο μπορεις το bottleneck. Σε Ι5 4770Κ ειχα πιασει 4.8GHz stable με aftermarket ψυκτρα φυσικα!

Επεξ/σία από FasTaker
Δημοσ.
1 ώρα πριν, FasTaker είπε

Δεν θα δεις κατι ο source code ειναι ο ιδιος. Το original σε σωσει απο καποια crash που θα εχει το πειρατικο εκει βεβαια αλλαζεις crack.!

Aνεβασε το multiplier απο bios στην cpu να μειωσεις οσο μπορεις το bottleneck. Σε Ι5 4770Κ ειχα πιασει 4.8GHz stable με aftermarket ψυκτρα φυσικα!

Αρα δλδ επιμένουμε σε bottleneck !; Δεν έχει σχέσει που τα άλλα games δεν έχουν θέμα !!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, jordanelli είπε

...Δεν έχει σχέσει που τα άλλα games δεν έχουν θέμα !!

τα παιχνίδια γενικά αν δεν είναι γραμμικά οπου πας από σημείο α σε σημείο β κανωντας χ,ψ μονο πραγματα και αντιμετωπίζοντας script Αi είναι πολύ δύσκολο να μην έχουν αυξομειώσεις στα fps 

 

Επεξ/σία από Aris_
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Aris_ είπε

τα παιχνίδια γενικά αν δεν είναι γραμμικά οπου πας από σημείο α σε σημείο β κανωντας χ,ψ μονο πραγματα και αντιμετωπίζοντας script Αi είναι πολύ δύσκολο να μην έχουν αυξομειώσεις στα fps 

 

Δεκτό Άρη! Αλλά το θέμα είναι ότι δεν χρησιμοποιεί όλη την gpu , max κάποιες στιγμές να φτάσει στο 90%!! Κάποιες φορές!!

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, jordanelli είπε

Δεκτό Άρη! Αλλά το θέμα είναι ότι δεν χρησιμοποιεί όλη την gpu , max κάποιες στιγμές να φτάσει στο 90%!! Κάποιες φορές!!


η gpu πρεπει να δεχτεί τα στοιχεία απο την cpu αρα ερχομαστε στο ερώτημα τι καθυστερεί την cpu μπορεί να είναι αργη αρα bottleneck
αν ομως η cpu είναι και αυτή ας πούμε κάτω απο 80% τι παίζει ?

εκεί είναι πρώτα ο κώδικας σε αυτά τα παιχνίδια "non linear" ο κώδικας περιμείνει λύσεις που προηγούνται για να συνεχιστή , αυτό σπαει σε κάποιο βαθμο την παραλληλία και εχεις και αλλα προβλήματα όπως flush pipelines γιατι ακολούθησες μια πορεία που δεν είχε προετοιμαστεί ακριβός

η μνημη είναι πολύ σπάνιο να δημιουργεί bottleneck ( όχι απίθανο) γιατί κοντά στο 80-90% οι cpu έχουν l1-l2-l3 cache hits

  • Thanks 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Aris_ είπε


η gpu πρεπει να δεχτεί τα στοιχεία απο την cpu αρα ερχομαστε στο ερώτημα τι καθυστερεί την cpu μπορεί να είναι αργη αρα bottleneck
αν ομως η cpu είναι και αυτή ας πούμε κάτω απο 80% τι παίζει ?

εκεί είναι πρώτα ο κώδικας σε αυτά τα παιχνίδια "non linear" ο κώδικας περιμείνει λύσεις που προηγούνται για να συνεχιστή , αυτό σπαει σε κάποιο βαθμο την παραλληλία και εχεις και αλλα προβλήματα όπως flush pipelines γιατι ακολούθησες μια πορεία που δεν είχε προετοιμαστεί ακριβός

η μνημη είναι πολύ σπάνιο να δημιουργεί bottleneck ( όχι απίθανο) γιατί κοντά στο 80-90% οι cpu έχουν l1-l2-l3 cache hits

Αρα αυτο που είχα διαβάσει στο ότι bottleneck έχεις όταν η cpu σου είναι στο 100% και η gpu σου στο 70 % ισχύει!;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...