toyo73 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2020 2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Ο κύριος σκοπός αυτού είναι να ζεστάνει πιό γρήγορα το λάδι οταν είναι κρύο και όχι να το κρυώσει όταν ζεσταθεί. Kαι το 2 κανει.Το υγρο ψυξης δεν ξεπερνα του 95-100 βαθμους.Βεβαια ετσι επιβαρυνεται το συστημα ψυξης με επιπλεον φορτια, και εαν ψυχει και τουρπινα ακομη περισσοτερο.Θεωρω τον κλασικο τροπο πολυ καλυτερο.Δηλαδη με ψυγειο στην μετοπη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostaskalamatas Δημοσ. 5 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2020 3 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Ο κύριος σκοπός αυτού είναι να ζεστάνει πιό γρήγορα το λάδι οταν είναι κρύο και όχι να το κρυώσει όταν ζεσταθεί. πραγματι γινεται αυτο που λες. στις βορειες χωρες ομως.δεν επικεντρωνωνται βεβαια σε αυτον το τυπο ψυγειου για να ζεστανουν τα λαδια, αλλα ειναι ως κερδισμενο παραγωγο, οταν ζεσταινουν γενικοτερα τα νερα του ψυγειου. το οχημα ομως προυποθετει να εχει καποιου ειδους προσθετη συσκευη για τη θερμανση του νερου. πχ βεμπαστο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toyo73 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Βαζω φωτο απο το δικο μου μοτερ( φωτο απο internet).ΤΟΥΟΤΑ 4A-FE.Σε πρωτη φαση και εντυπωση, βλεπουμε ενα φιλτρο λαδιου τοποθετημενο διπλα στο χταποδι.Το πιο ζεστο μερος του κινητηρα.Για πολλα χρονια πιστευα, οτι ηταν σχεδιαστικο λαθος, η τουλαχιστον εξαναγκασμος η τοποθετηση του εκει.Ομως ο Ιαπωνας σχεδιαστης κινητηρων δεν εκανε λαθος, αλλα ηταν γατονι.Με δεδομενο οτι ο 4A-FE ηταν ενας παγκοσμιος κινητηρας, που πουληθηκε παντου, καθως μπηκε στο πιο καλοπουλημενο αυτοκινητο στον κοσμο ολων των εποχων, την corolla. Επρεπε λοιπον να δουλευει απο -40 μεχρι +50.Το χταποδι, ειναι το σημειο που ζεσταινεται αμεσως, αρα ζεστανει και το φιλτρο που ζεσταινει τα λαδια.Kαλο για τον χειμωνα και ψυχρα κλιματα για να ερχεται το λαδι σε θερμοκρασια καλης αποδοσης πιο γρηγορα..Ομως το καλοκαιρι η στην αφρικη θα εβραζε το λαδι.Ετσι μετα απο καποιους βαθμους, γινεται bypass και παει στο ψυγειο λαδιου.Φαινεται το σωληνακι που παει στο ψυγειο. Επεξ/σία 5 Αυγούστου 2020 από toyo73 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2020 Όπως έχει αποδειχθεί σε έρευνες, το να δουλεύει ένα αμάξι με κρύα λάδια είναι ότι χειρότερο υπάρχει για την φθορά του κινητήρα, οπότε λογικό να υπάρχει ενα ψυγειάκι για να ζεσταίνει τα λάδια. Το δικό μου το έχει δίπλα στην πολλαπλή εξαγωγής άρα μάλλον αυτός είναι ο λόγος. Παλαιότερα φίλος είχε ενα Lancia Dedra με δείκτη θερμοκρασίας λαδιού, ήταν εντυπωσιακό πως ήθελε παραπάνω ώρα να ζεσταθεί το λάδι σε σχέση με τα νερά, μπορεί να ήταν και 5 λεπτά παραπάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nick#18 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, toyo73 είπε Βαζω φωτο απο το δικο μου μοτερ( φωτο απο internet).ΤΟΥΟΤΑ 4A-FE.Σε πρωτη φαση και εντυπωση, βλεπουμε ενα φιλτρο λαδιου τοποθετημενο διπλα στο χταποδι.Το πιο ζεστο μερος του κινητηρα.Για πολλα χρονια πιστευα, οτι ηταν σχεδιαστικο λαθος, η τουλαχιστον εξαναγκασμος η τοποθετηση του εκει.Ομως ο Ιαπωνας σχεδιαστης κινητηρων δεν εκανε λαθος, αλλα ηταν γατονι.Με δεδομενο οτι ο 4A-FE ηταν ενας παγκοσμιος κινητηρας, που πουληθηκε παντου, καθως μπηκε στο πιο καλοπουλημενο αυτοκινητο στον κοσμο ολων των εποχων, την corolla. Επρεπε λοιπον να δουλευει απο -40 μεχρι +50.Το χταποδι, ειναι το σημειο που ζεσταινεται αμεσως, αρα ζεστανει και το φιλτρο που ζεσταινει τα λαδια.Kαλο για τον χειμωνα και ψυχρα κλιματα για να ερχεται το λαδι σε θερμοκρασια καλης αποδοσης πιο γρηγορα..Ομως το καλοκαιρι η στην αφρικη θα εβραζε το λαδι.Ετσι μετα απο καποιους βαθμους, γινεται bypass και παει στο ψυγειο λαδιου.Φαινεται το σωληνακι που παει στο ψυγειο. Διαβαζα το thread και ηθελα να γραψω για αυτους τους old school σκυλους Ιαπωνες καθημερινης χρησης που φοραγαν ψυγειο λαδιου και τσουυπ! Με προλαβες 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toyo73 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, lary7 είπε Όπως έχει αποδειχθεί σε έρευνες, το να δουλεύει ένα αμάξι με κρύα λάδια είναι ότι χειρότερο υπάρχει για την φθορά του κινητήρα, οπότε λογικό να υπάρχει ενα ψυγειάκι για να ζεσταίνει τα λάδια. Το δικό μου το έχει δίπλα στην πολλαπλή εξαγωγής άρα μάλλον αυτός είναι ο λόγος. Παλαιότερα φίλος είχε ενα Lancia Dedra με δείκτη θερμοκρασίας λαδιού, ήταν εντυπωσιακό πως ήθελε παραπάνω ώρα να ζεσταθεί το λάδι σε σχέση με τα νερά, μπορεί να ήταν και 5 λεπτά παραπάνω. Και τα πολυ ζεστα λαδια εχουν εξισου μεγαλες φθορες.Σπανε οι ενωσεις και ερχεται σε επαφη μεταλο με μεταλο.Ειδικα τα τελευταια χρονια με τα τρελα διαστηματα αλλαγης λαδιων, που στο τελος ειναι μαυρο νερο.Τουλαχιστον οταν ειναι κρυο, ολοι λιγο πολυ ειναι προστεκτικοι, δεν στροφαρουν κτλ.Τι κανεις ομως οταν εχει βραζει το λαδι και εισαι με 37c και κλιματισμο. Η λυση για εμενα στο κρυο ξεκινημα ειναι λεπτορεστο λαδι και οσο γινεται λιγοτερες στροφες στην αρχη και χωρις "φορτιο".Δηλαδη περιμενεις 1 λεπτακι σταματημενος στις στροφες κρυου ξεκινηματος.Αυτο το λεπτακι σε σωζει απο πολλες φθορες. 4 ώρες πριν, nick#18 είπε Διαβαζα το thread και ηθελα να γραψω για αυτους τους old school σκυλους Ιαπωνες καθημερινης χρησης που φοραγαν ψυγειο λαδιου και τσουυπ! Με προλαβες Με σωστη συντηριση 600.000++ χωρις καμια επισκευη.Εγω ειμαι στα 380.000 με λιγο καψιμο λαδιου απο τα τσιμουχακια. Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2020 από toyo73 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα