Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εάν το φυσικό αέριο / υγραέριο ήταν το «Άγιο δισκοπότηρο» όλες οι αυτόκινητοβιομηχανιες θα έριχναν πολύ χρήμα στην ανάπτυξη κινητήρων......αλλά δεν!!!!! Εάν η aftermarket μετατροπή ήταν το «άγιο δισκοπότηρο» για οικονομία καυσίμου τότε τα μισά αυτοκίνητα θα το χρησιμοποιούσαν αλλά δεν...... θέλεις οικονομία καυσίμου τότε diesel, δεν έχεις χρήματα για αγορά diesel, τότε ΜΜΜ!!!!! Όλα τα αλλά είναι χρήματα στον κουβα!!!!!!

  • Thanks 1
  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Εάν το φυσικό αέριο / υγραέριο ήταν το «Άγιο δισκοπότηρο» όλες οι αυτόκινητοβιομηχανιες θα έριχναν πολύ χρήμα στην ανάπτυξη κινητήρων......αλλά δεν!!!!! Εάν η aftermarket μετατροπή ήταν το «άγιο δισκοπότηρο» για οικονομία καυσίμου τότε τα μισά αυτοκίνητα θα το χρησιμοποιούσαν αλλά δεν...... θέλεις οικονομία καυσίμου τότε diesel, δεν έχεις χρήματα για αγορά diesel, τότε ΜΜΜ!!!!! Όλα τα αλλά είναι χρήματα στον κουβα!!!!!!

Σεβαστό. Δεν λέω ότι θα το κάνω αύριο αλλά θέλω να το ψάξω. Η μία λύση είναι να αλλάξω αμάξι, η άλλη είναι μετατροπή. Οκ υπάρχει και η εκδοχή να μείνω όπως είμαι αν δεν γίνεται κάτι άλλο.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, zio10 είπε

Σεβαστό. Δεν λέω ότι θα το κάνω αύριο αλλά θέλω να το ψάξω. Η μία λύση είναι να αλλάξω αμάξι, η άλλη είναι μετατροπή. Οκ υπάρχει και η εκδοχή να μείνω όπως είμαι αν δεν γίνεται κάτι άλλο.

Μείνε όπως είστε.....θα ακούσεις πολλούς να θεοποιούν το αέριο και πόλους να χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο......το ότι μετά την κρίση και την φούρια για αέριο έχει μειωθεί παρά πολύ κάτι λέει !!!

  • Like 1
Δημοσ.

Στη θέση σου δεν θα προχωρούσα στη μετατροπή σε φυσικό αέριο. Μόνο αν έχεις σκοπό να κρατήσεις το αμάξι μέχρι να πάει για παλιοσίδερα, δηλαδή 9-10 χρόνια ακόμα.  Με 10 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο που κάνεις, σε 4 χρόνια θα κάνεις απόσβεση του κόστους εγκατάστασης. Ίσως η εγκατάσταση υγραερίου να είναι πιο συμφέρουσα για ένα τόσο παλιό αυτοκίνητο, μιας και το κόστος της είναι περίπου 600 ευρώ. Πρέπει να λάβεις υπόψιν και τα τέλη κυκλοφορίας που ίσως τα ανεβάσουν αρκετά προκειμένου να διώξουν τα παλιά αυτοκίνητα από τους δρόμους.

Προσωπικά είχα ένα Hyundai matrix το οποίο δεν ήταν πολύ οικονομικό στη βενζίνη, το έκανα μετατροπή σε υγραέριο στα 90 χιλιάδες χιλιόμετρα και στα 250 χιλιάδες ο κινητήρας τα έφτυσε αλλά και πάλι κερδισμένος βγήκα γιατί για κάθε 10 χιλιάδες χιλιόμετρα γλύτωνα περίπου 500 ευρώ. Χώρο αποσκευών (πολύ σημαντικός για εμένα)δεν έχασα γιατί η δεξαμενή μπήκε στη θέση της ρεζέρβας

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, zio10 είπε

Για την εναλλαγή δεν το κατάλαβα, δηλαδή να αλλάζω καύσιμο πριν προσπεράσω; Δεν μου φαίνεται πολύ πρακτικό...

Ή σε ανηφόρες ή ανά 100χλμ πορείας 5χλμ βενζίνης έλεγαν... για την λίπανση του κινητήρα, επειδή το υγραέριο κάνει ξηρή καύση.... μετά έβαζαν λαδιερες κτλ 

Με την χειροκίνητη εναλλαγή είχα κάψει αντλία βενζίνης στο punto 

4 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Εάν το φυσικό αέριο / υγραέριο ήταν το «Άγιο δισκοπότηρο» όλες οι αυτόκινητοβιομηχανιες θα έριχναν πολύ χρήμα στην ανάπτυξη κινητήρων......αλλά δεν!!!!! Εάν η aftermarket μετατροπή ήταν το «άγιο δισκοπότηρο» για οικονομία καυσίμου τότε τα μισά αυτοκίνητα θα το χρησιμοποιούσαν αλλά δεν...... θέλεις οικονομία καυσίμου τότε diesel, δεν έχεις χρήματα για αγορά diesel, τότε ΜΜΜ!!!!! Όλα τα αλλά είναι χρήματα στον κουβα!!!!!!

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω ... όλα γίνονται για το χρήμα... τον μαύρο χρυσό και τα παράγωγα του.... και τώρα και καλά λόγω οικολογίας και @@@  το γυρίζουν στα ηλεκτρικά... και να οι επιδοτήσεις και να οι διαφημίσεις κτλ, ειδικά μετά από το διάστημα που προωθούσαν το diesel, πήρε όλος ο κόσμος diesel και λίγο καιρό αργότερα βγήκε το diesel gate και μετα να οι απαγορεύσεις στις μεγάλες πόλεις .... 

Γι αυτό δεν δούλευαν αεριοκινηση στην Ελλάδα, το φ. α. κίνησης υπάρχει τουλάχιστον 12 έτη, το 2008 πού έψαχνα για αγορά αυτοκινήτου μου είχαν προτείνει να έπαιρνα με φ. α., μια εταιρεία (Fiat) που στη γείτονα χώρα Ιταλία έχει πουλήσει πολύ και φυσικά λόγω καλύτερων υποδομών και κυβερνήσεων κτλ....  τους κοιτούσα σαν εξωγήινους... και ρώτησα πως θα γεμίζω;; θα κατεβάζω μανικα από το σπίτι που είχα(Θεσσαλονίκη);;; .... μη πούμε ότι η άλλη γείτονα χώρα (Βουλγαρία, που θεωρούμε υποαναπτυκτη) έχει 120 πρατήρια και εμείς ούτε 20... 

Εδώ είχαμε παλιό ορθόδοξο ΠΑΣΟΚ και δεν μας ένοιαζε η οικονομία... και η αεριοκινηση, αλλά το image , τόσες επιδοτήσεις πήγαν σε Porsche κτλ... τα τελευταία χρόνια αυτό έχει αλλάξει... 

Δε το πάω πολιτικά, δεν με ενδιαφέρει καν. 

 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, zio10 είπε

Για το φορτίο επίσης, δεν μπορείς να έχεις το αμάξι φορτωμένο και να κινείσαι με αέριο; Από ποια άποψη;

Πληρες φορτίο είναι η κατάσταση που πατάς γκάζι και δεν τραβά (επιταχύνει) το αμάξι . Τότε ένα καλορυθμισμένο σύστημα θα ψεκάζει σκέτη βενζίνη . 
Σε φορτίο (δηλαδή επιτάχυνση) θα σου ψεκάζει και ένα ποσοστό βενζίνης .

Στο ρελαντί και σε υψηλές στροφές θα σου ψεκάζει σκέτη βενζίνη .

16 ώρες πριν, zio10 είπε

Για την εναλλαγή δεν το κατάλαβα, δηλαδή να αλλάζω καύσιμο πριν προσπεράσω; Δεν μου φαίνεται πολύ πρακτικό...

Σε περίπτωση που θες παραπάνω ιπποδύναμη ,δεν είναι κουμπί για τούρμπο !
 

Γενικα με φυσικό αέριο ή υγραέριο από σωστή μετατροπή θα έχεις τεράστια οικονομία όταν οδηγείς ήρεμα και θα έχεις τις επιδόσεις (και σχεδόν καθόλου οικονομία ) όταν είσαι με το γκάζι καρφωμένο αλλά με ελάχιστη φθορά του μοτέρ .

 

 

Επεξ/σία από korakios
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, vali είπε

Στη θέση σου δεν θα προχωρούσα στη μετατροπή σε φυσικό αέριο. Μόνο αν έχεις σκοπό να κρατήσεις το αμάξι μέχρι να πάει για παλιοσίδερα, δηλαδή 9-10 χρόνια ακόμα.  Με 10 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο που κάνεις, σε 4 χρόνια θα κάνεις απόσβεση του κόστους εγκατάστασης. Ίσως η εγκατάσταση υγραερίου να είναι πιο συμφέρουσα για ένα τόσο παλιό αυτοκίνητο, μιας και το κόστος της είναι περίπου 600 ευρώ. Πρέπει να λάβεις υπόψιν και τα τέλη κυκλοφορίας που ίσως τα ανεβάσουν αρκετά προκειμένου να διώξουν τα παλιά αυτοκίνητα από τους δρόμους.

Προσωπικά είχα ένα Hyundai matrix το οποίο δεν ήταν πολύ οικονομικό στη βενζίνη, το έκανα μετατροπή σε υγραέριο στα 90 χιλιάδες χιλιόμετρα και στα 250 χιλιάδες ο κινητήρας τα έφτυσε αλλά και πάλι κερδισμένος βγήκα γιατί για κάθε 10 χιλιάδες χιλιόμετρα γλύτωνα περίπου 500 ευρώ. Χώρο αποσκευών (πολύ σημαντικός για εμένα)δεν έχασα γιατί η δεξαμενή μπήκε στη θέση της ρεζέρβας

Θα ξαναδώ και το υγραέριο, ειδικά αν έχει μεγάλη διαφορά η τιμή εγκατάστασης. Ξέρεις καθόλου πόσο πάει η τιμή για φυσικό αέριο; 1500-2000€; Για το άλλο που λες σίγουρα αν γίνει μετατροπή θα το κρατήσω αρκετά το αμάξι εκτός απροόπτου.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, korakios είπε

Πληρες φορτίο είναι η κατάσταση που πατάς γκάζι και δεν τραβά (επιταχύνει) το αμάξι . Τότε ένα καλορυθμισμένο σύστημα θα ψεκάζει σκέτη βενζίνη . 
Σε φορτίο (δηλαδή επιτάχυνση) θα σου ψεκάζει και ένα ποσοστό βενζίνης .

Στο ρελαντί και σε υψηλές στροφές θα σου ψεκάζει σκέτη βενζίνη .

Σε περίπτωση που θες παραπάνω ιπποδύναμη ,δεν είναι κουμπί για τούρμπο !
 

Γενικα με φυσικό αέριο ή υγραέριο από σωστή μετατροπή θα έχεις τεράστια οικονομία όταν οδηγείς ήρεμα και θα έχεις τις επιδόσεις (και σχεδόν καθόλου οικονομία ) όταν είσαι με το γκάζι καρφωμένο αλλά με ελάχιστη φθορά του μοτέρ .

Διόρθωση: Πλήρες φορτίο είναι η κατάσταση που το "γκάζι" είναι τέρμα πατημένο. Οι υπόλοιπες καταστάσεις είναι τα μερικά φορτία.

Θα έλεγα να κάνεις ένα excel με κόστος εγκατάστασης, χιλιόμετρα, κόστος λειτουργίας με υγραέριο - κόστος λειτουργίας με φ.α., να δεις τις αποσβέσεις σου και το όφελος που θα έχεις στην συνέχεια, να τα βάλεις κάτω και να αποφασίσεις.

Όσους σου λένε να μην το κάνεις αγνόησέ τους, απλά. Το ότι έβαλα υγραέριο στο αμάξι που πηγαινοέρχομαι καθημερινά στην δουλειά, ήταν η πιο σοφή κίνηση που έχω κάνει την τελευταία 5ετία.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Έκανα μια πρώτη ερώτηση σήμερα, κοστός για υγραέριο λίγο κάτω από 1000€. Κόστος για φυσικό αέριο γύρω στα 1700-1800€. Μειονεκτήματα φυσικού αερίου αυτά που είπαμε, κόστος, πρατήρια, χώρος αποσκευών. 

Θα το σκεφτώ και θα το ψάξω κι άλλο. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, zio10 είπε

Θα το σκεφτώ και θα το ψάξω κι άλλο. 

Σου άφησα τη λίστα με τους εξουσιοδοτημενους εγκαταστάτες φ. α. της fysikon , οι περισσότεροι βάζουν και υγραέριο. 

Τα πρατήρια αν βγαίνεις εκτός Αττικής, προς Πελοπόννησο κυρίως ή προς Άρτα κτλ ίσως έχεις θέμα, αλλά θα έχεις και το κανονικό ντεποζιτο βενζίνης οπότε θα είσαι πιο άνετα... όπως και εγώ 😎

10-12Κ χλμ /έτος δεν είναι πολλά, αλλά σίγουρα όταν μετά θα έχεις χαμηλή κατανάλωση θα σκέφτεσαι καφεδάκια σε κοντινούς προορισμούς... οπότε θα αυξηθούν 😉

Για δεξαμενές και χωρητικότητα αυτών, πόσο σου είπαν;; 

  • Thanks 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, terry308 είπε

Σου άφησα τη λίστα με τους εξουσιοδοτημενους εγκαταστάτες φ. α. της fysikon , οι περισσότεροι βάζουν και υγραέριο. 

Τα πρατήρια αν βγαίνεις εκτός Αττικής, προς Πελοπόννησο κυρίως ή προς Άρτα κτλ ίσως έχεις θέμα, αλλά θα έχεις και το κανονικό ντεποζιτο βενζίνης οπότε θα είσαι πιο άνετα... όπως και εγώ 😎

10-12Κ χλμ /έτος δεν είναι πολλά, αλλά σίγουρα όταν μετά θα έχεις χαμηλή κατανάλωση θα σκέφτεσαι καφεδάκια σε κοντινούς προορισμούς... οπότε θα αυξηθούν 😉

Για δεξαμενές και χωρητικότητα αυτών, πόσο σου είπαν;; 

 

26 λεπτά πριν, korakios είπε

Ρώτα και για συνθετική . Σε Vitara πριν από 2 χρόνια που ρώτησα δεν υπήρχε καν σαν επιλογή (2300€ έβγαινε)

Δε θυμάμαι χωρητικότητα δεξαμενής, αλλά η αυτονομία είναι γύρω στα 200 χιλιόμετρα.

Για συνθετική δεξαμενή μου είπε ότι είναι ασύμφορη, έχει διπλό κόστος για παραπάνω από το μισό βάρος... Δηλαδή μπορεί μόνο η δεξαμενή να φτάσει 1200€.

Είναι ένα θέμα πάντως που μου κόβει το μισό χώρο αποσκευών...Όπως επίσης ότι θα ξεκινάω ταξίδι με αέριο αλλά μετά πρέπει να συνεχίζω με βενζίνη σε πολλές περιπτώσεις.

@terry308 thanks για τη λίστα, δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένο στην περιοχή μου. 

Θα ρωτήσω και για ανταλλαγή με καινούργιο για να έχω όλες τις επιλογές.

  • Like 1
Δημοσ.

Ένα αυτοκίνητο από την μαμά του δεν δημιουργείται για να λειτουργεί με ένα συγκεκριμένο καύσιμο? Αυτό δεν συνεπάγεται ότι τα υλικά για τα διάφορα μέλη του είναι κατασκεύασμενα από υλικά που έχουν σωστή "συμβατότητα" με το καύσιμο με τις δικές του θερμοκρασίες καύσης με την δική του απόδοση με τα δικά του καυσαέρια που περνάνε εν συνεχεία από το δικό του Λ σε συγκεκριμένες μετρήσεις ώστε να δίνουν μετά εντολή στον εγκέφαλο για ιδανική αναλογία?? Δεν λέω ότι είναι φάουλ να βάλεις αφτερμαρκετ αρκετοί ήδη κάναν απόσβεση αλλά δεν είναι και παράλογο μερικοί να έχουν ενδοιασμούς για το αν βάλουν η όχι πέρα από τα κλασσικά + και - που ανέφεραν τα παιδιά 

  • Like 2
Δημοσ.

Έχω κι εγώ ενδοιασμούς, γι'αυτό και δεν έχω κάνει κάτι τόσο καιρό. Ειδικά το υγραέριο το φοβάμαι επειδή έχουν ακουστεί διάφορα.

Αλλά αυτή τη φορά θέλω να το ψάξω καλά και να κάνω κάποια κίνηση.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, zio10 είπε

Έχω κι εγώ ενδοιασμούς, γι'αυτό και δεν έχω κάνει κάτι τόσο καιρό. Ειδικά το υγραέριο το φοβάμαι επειδή έχουν ακουστεί διάφορα.

Αλλά αυτή τη φορά θέλω να το ψάξω καλά και να κάνω κάποια κίνηση.

Το φυσικό αέριο δεν είναι μαγικό ,την ίδια ζημιά μπορείς να πάθεις όπως το υγραέριο , σημασία έχει η ρύθμιση .

1 ώρα πριν, zio10 είπε

Για συνθετική δεξαμενή μου είπε ότι είναι ασύμφορη, έχει διπλό κόστος για παραπάνω από το μισό βάρος...

Λιγότερο από το μισό έχει . Ψάξτο καλύτερα , γύρω στα 30 κιλά και φυσικά πολύ μικρότερο όγκο .

 

46 λεπτά πριν, di maria kun είπε

Ένα αυτοκίνητο από την μαμά του δεν δημιουργείται για να λειτουργεί με ένα συγκεκριμένο καύσιμο? Αυτό δεν συνεπάγεται ότι τα υλικά για τα διάφορα μέλη του είναι κατασκεύασμενα από υλικά που έχουν σωστή "συμβατότητα" με το καύσιμο με τις δικές του θερμοκρασίες καύσης με την δική του απόδοση με τα δικά του καυσαέρια που περνάνε εν συνεχεία από το δικό του Λ σε συγκεκριμένες μετρήσεις ώστε να δίνουν μετά εντολή στον εγκέφαλο για ιδανική αναλογία?? Δεν λέω ότι είναι φάουλ να βάλεις αφτερμαρκετ αρκετοί ήδη κάναν απόσβεση αλλά δεν είναι και παράλογο μερικοί να έχουν ενδοιασμούς για το αν βάλουν η όχι πέρα από τα κλασσικά + και - που ανέφεραν τα παιδιά 

Απλά παίζεις με τα όρια της μηχανής . Γιαυτο και ψεκάζει μίγμα ή και σκέτη βενζίνη ανάλογα τις συνθήκες . Και γιαυτο πρέπει το αμάξι να βγει στο δρόμο με τον εγκαταστατη να πάρει μετρήσεις και να ρυθμίζει ...
Λογικό είναι να υπάρχουν ενδοιασμοί αλλά συνήθως προβλήματα προέρχονται  σε άρπα κόλα / κονσέρβα εγκατάσταση και από αμέλεια service του ιδιοκτήτη . 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...