Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά - Part 2


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 minutes ago, aTsgR said:

που τώρα θέλω να πιστεύω ότι είναι κοντά στο τέλος).

Εγω σε μια ανάλογη περίπτωση που εγώ τους έστειλα διαγράμματα από καταγραφικό κατανάλωσης γιατί είχαμε μια διαφωνία ως προς την σωστή λειτουργία του συμπιεστή , χρειάστηκε να έρθουν από την daikin να βάλουν καταγραφικό ώστε να επιβεβαιώσουν αυτά που έλεγα μου πήρε γύρω στους 10 μήνες ώστε να γίνει αντικατάσταση πλακέτας 

Επεξ/σία από dimostr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    6101

  • dimostr

    2725

  • Specs

    1497

  • userAnon

    680

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 minute ago, dimostr said:

Εγω σε μια ανάλογη περίπτωση που εγώ τους έστειλα διαγράμματα από καταγραφικό κατανάλωσης γιατί είχαμε μια διαφωνία ως προς την σωστή λειτουργίας του συμπιεστή , χρειάστηκε να έρθουν από την daikin να βάλουν καταγραφικό ώστε να επιβεβαιώσουν αυτά που έλεγα μου πήρε γύρω στους 10 μήνες ώστε να γίνει αντικατάσταση πλακέτας 

Τα πόδια τους τα φίλησες ή όχι ακόμη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, dimostr said:

Ούτε συνδετήρα ξανά 

Φίλε μου τα έχουμε ξαναπεί. Ήρθαν σε ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΑΤΟ κλιματιστικό, όπου ο τρόπος λειτουργίας ήταν 100% σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εργοστασίου και χωρίς να είσαι μάλιστα πελάτης blue dealer, σου άλλαξαν ΔΩΡΕΑΝ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ εκ μέρους τους , την πλακέτα και μάλιστα με άλλον CUSTOM MADE προγραμματισμό.

Το να λες "ούτε συνδετήρα", είναι εκτός πραγματικότητας και λογικής.

Όχι μόνο respect, αλλά και φιλιά στα πόδια στην Ελληνική αντιπροσωπία. Respect.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, liakjim said:

Φίλε μου τα έχουμε ξαναπεί. Ήρθαν σε ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΑΤΟ κλιματιστικό, όπου ο τρόπος λειτουργίας ήταν 100% σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εργοστασίου και χωρίς να είσαι μάλιστα πελάτης blue dealer, σου άλλαξαν ΔΩΡΕΑΝ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ εκ μέρους τους , την πλακέτα και μάλιστα με άλλον CUSTOM MADE προγραμματισμό.

Το να λες "ούτε συνδετήρα", είναι εκτός πραγματικότητας και λογικής.

Όχι μόνο respect, αλλά και φιλιά στα πόδια στην Ελληνική αντιπροσωπία. Respect.

Καλά κρασιά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, dimostr said:

Καλά κρασιά 

Μου αρέσουν τα επιχειρήματά σου...

Προσπάθησε να καταρρίψεις έστω και ένα από τα ανωτέρω...σε προκαλώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, liakjim said:

Μου αρέσουν τα επιχειρήματά σου...

Προσπάθησε να καταρρίψεις έστω και ένα από τα ανωτέρω...σε προκαλώ.

Αν δουλευε όπως έπρεπε δεν θα αλλαζανε τιποτα , ήταν μέσα στην εγγυηση 

αν φτάσουμε στο σημείο να λέμε ευχαριστω επειδή η ίδια η εταιρεία έχει παραδεχτεί ότι υπάρχει πρόβλημα και γιαυτο πήγε  σε αντικατάσταση και αν φτάσουμε στο σημείο να λέμε respect όπως λες εσυ επειδή ένα προϊόν είναι μέσα στην εγγυηση και γίνεται δωρεάν επισκευή , έ τότε τι να πούμε ,κάνε βιογραφικό να σε πάρουν υπάλληλο 

Επεξ/σία από dimostr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@liakjim προς αποφυγή παρεξήγησης, στη δική μου περίπτωση είναι όλα από blue dealer και η διαδικασίες, αν και χρονοβόρες, έγιναν όπως ορίζει το πρωτόκολλο που έχουν. Από τα παιδιά στην αντιπροσωπεία δεν έχω κανένα παράπονο, δε φταίνε αν η Daikin έβγαλε μηχάνημα που δεν είναι εντός διαφημιζόμενων προδιαγραφών (σε κάποιες λειτουργίες)...

Πίστεψέ με, και μπορείς να τα δεις από πρώην αναρτήσεις μου, το εκθείαζα και εγώ. Στην πράξη, μετά την αγορά και έχοντας ζήσει με το μηχάνημα τα πράγματα δεν ήταν όπως τα παρουσίαζαν. Από ότι είδα νομίζω ότι ο @Lofarek έχει το νέο Ururu (και έχει πει για τον ήχο και αυτός, χωρίς όμως με μέτρηση db), δεν είμαι σίγουρος αν ο @plasTOST έχει το νέο - εάν έχει το παλιό Ururu, ίσως και να εξηγείται ότι δεν το ακούει λόγω το ότι μου είπε ένα από τα παιδιά που μου έβαζε το καινούργιο (που το είχε) ότι είναι αρκετά ποιο αθόρυβο από το νέο. 

Επεξ/σία από aTsgR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, dimostr said:

Αν δουλευε όπως έπρεπε δεν θα αλλαζανε τιποτα , ήταν μέσα στην εγγυηση

Στο άλλαξαν μετά από δική τους έρευνα και σε συνεννόηση με το εργοστάσιο (που προφανώς η συνεννόηση θέλει χρόνο) ώστε να έχουν έναν ευχαριστημένο πελάτη.

Γιατί το κλιματιστικό για να μην είμαστε κουραστικοί με χρωματάκια, λειτουργούσε ακριβώς εκεί που είχε επιλέξει η daikin. Στο 3.5 offset .

Σε απόλυτα λειτουργικό κλιματιστικό, αντί να πάρεις μια απάντηση "συγγνώμη κύριε αλλά στείλαμε τα στοιχεία στο εργοστάσιο όπου αποφάνθηκαν ότι είναι συμφώνως προδιαγραφών" , έσκυψαν πάνω από τη δυσαρέσκιά σου και σου πρόσφεραν λύση και μάλιστα με ρίσκο αλλά και κόστος μιας και ξέρουμε ότι άλλαξαν και σε άλλους.

Respect.

2 minutes ago, aTsgR said:

@liakjim προς αποφυγή παρεξήγησης, στη δική μου περίπτωση είναι όλα από blue dealer και η διαδικασίες, αν και χρονοβόρες, έγιναν όπως ορίζει το πρωτόκολλο που έχουν. Από τα παιδιά στην αντιπροσωπεία δεν έχω κανένα παράπονο, δε φταίνε αν η Daikin έβγαλε μηχάνημα που δεν είναι εντός διαφημιζόμενων προδιαγραφών (σε κάποιες λειτουργίες)...

Πίστεψέ με, και μπορείς να τα δεις από πρώην αναρτήσεις μου, το εκθείαζα και εγώ. Στην πράξη, μετά την αγορά και έχοντας ζήσει με το μηχάνημα τα πράγματα δεν ήταν όπως τα παρουσίαζαν. Από ότι είδα νομίζω ότι ο @Lofarek έχει το νέο Ururu (και έχει πει για τον ήχο και αυτός, χωρίς όμως με μέτρηση db), δεν είμαι σίγουρος αν ο @plasTOST έχει το νέο - εάν έχει το παλιό Ururu, ίσως και να εξηγείται ότι δεν το ακούει λόγω το ότι μου είπε ένα από τα παιδιά που μου έβαζε το καινούργιο (που το είχε) ότι είναι αρκετά ποιο αθόρυβο από το νέο. 

Δεν υπάρχει καμία παρεξήγηση και ακόμα αναρωτιέμαι γιατί με ταγκάρεις λες και εκπροσωπώ τη daikin.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 minutes ago, Θοδωρής005 said:

Το ότι το κλιματιστικό πριν μια εβδομάδα έβγαζε κάθε μέρα νερο και αυτήν την εβδομάδα δεν βγαζει καθόλου είναι φυσιολογικο;

Φυσιολογικό. Εξαρτάται από την εξωτερική υγρασία, το σημείο δρόσου και την ισχύ του κλιματιστικού.

Επεξ/σία από liakjim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, aTsgR said:

@liakjim προς αποφυγή παρεξήγησης, στη δική μου περίπτωση είναι όλα από blue dealer και η διαδικασίες, αν και χρονοβόρες, έγιναν όπως ορίζει το πρωτόκολλο που έχουν. Από τα παιδιά στην αντιπροσωπεία δεν έχω κανένα παράπονο, δε φταίνε αν η Daikin έβγαλε μηχάνημα που δεν είναι εντός διαφημιζόμενων προδιαγραφών (σε κάποιες λειτουργίες)...

Πίστεψέ με, και μπορείς να τα δεις από πρώην αναρτήσεις μου, το εκθείαζα και εγώ. Στην πράξη, μετά την αγορά και έχοντας ζήσει με το μηχάνημα τα πράγματα δεν ήταν όπως τα παρουσίαζαν. Από ότι είδα νομίζω ότι ο @Lofarek έχει το νέο Ururu (και έχει πει για τον ήχο και αυτός, χωρίς όμως με μέτρηση db), δεν είμαι σίγουρος αν ο @plasTOST έχει το νέο - εάν έχει το παλιό Ururu, ίσως και να εξηγείται ότι δεν το ακούει λόγω το ότι μου είπε ένα από τα παιδιά που μου έβαζε το καινούργιο (που το είχε) ότι είναι αρκετά ποιο αθόρυβο από το νέο. 

Σε swing mode κίνηση περσίδων πτερυγίων πως είναι ο ήχος στο ururu? Ακούγεται το μοτέρ? Οταν το δουλεύεις σε χαμηλή ταχύτητα η αθορυβο,   και έχεις ανοιχτό το swing  με κινηση πανω κατω δεξιά αριστερά? Η δν ακους τίποτα? Σκεφτόμουν κ εγώ να έπαιρνα το ururu κάποια στιγμή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω το εξής θέμα. Τις προηγούμενες μέρες παρατήρησα, ότι είχα αυξημένη κατανάλωση και ένας φίλος εδώ πρότεινε να καθαρίσω το φίλτρο. Όντως καθάρισα το φίλτρο -το τίναξα στα γρήγορα- και είδα να πέφτει η κατανάλωση στα 200watt απο 500+ όταν το είχα εκτός. Όταν το ξαναέβαλα, ανέβηκε πάλι. Παίζει να έχει κανα αισθητήρα που να κόβει στροφές όταν βγάζω το φίλτρο (θέλει κανα 10λεπτο να πέσει κατανάλωση) ή όντως έχει μπουκώσει το φίλτρο; Κάνει να το καθαρίσω με σπρέυ πεπιεσμένου αέρα;

Επεξ/σία από WitchKing
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, WitchKing είπε

Έχω το εξής θέμα. Τις προηγούμενες μέρες παρατήρησα, ότι είχα αυξημένη κατανάλωση και ένας φίλος εδώ πρότεινε να καθαρίσω το φίλτρο. Όντως καθάρισα το φίλτρο -το τίναξα στα γρήγορα- και είδα να πέφτει η κατανάλωση στα 200watt απο 500+ όταν το είχα εκτός. Όταν το ξαναέβαλα, ανέβηκε πάλι. Παίζει να έχει κανα αισθητήρα που να κόβει στροφές όταν βγάζω το φίλτρο (θέλει κανα 10λεπτο να πέσει κατανάλωση) ή όντως έχει μπουκώσει το φίλτρο; Κάνει να το καθαρίσω με σπρέυ πεπιεσμένου αέρα;

Τα φίλτρα που βγαίνουν από τα air condition πλένονται. Μιλάω για τα πλαστικά με το διχτάκι που όταν ανοίγεις το καπάκι είναι τα δυο πρώτα που έχουν. Αυτά τα βγάζουμε, τα πλένουμε καλά καλά στο ντουζ, τα σκουπίζεις καλά με χαρτί, και τα ξανά βάζεις στη θέση τους. Όσο το κανείς αυτό καλό είναι να κλείνεις τη μονάδα γιατί ρουφάει αέρα και εν συνέχεια και σκόνες που θα κάθονται στο στοιχείο επάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, aTsgR είπε

@liakjim προς αποφυγή παρεξήγησης, στη δική μου περίπτωση είναι όλα από blue dealer και η διαδικασίες, αν και χρονοβόρες, έγιναν όπως ορίζει το πρωτόκολλο που έχουν. Από τα παιδιά στην αντιπροσωπεία δεν έχω κανένα παράπονο, δε φταίνε αν η Daikin έβγαλε μηχάνημα που δεν είναι εντός διαφημιζόμενων προδιαγραφών (σε κάποιες λειτουργίες)...

Πίστεψέ με, και μπορείς να τα δεις από πρώην αναρτήσεις μου, το εκθείαζα και εγώ. Στην πράξη, μετά την αγορά και έχοντας ζήσει με το μηχάνημα τα πράγματα δεν ήταν όπως τα παρουσίαζαν. Από ότι είδα νομίζω ότι ο @Lofarek έχει το νέο Ururu (και έχει πει για τον ήχο και αυτός, χωρίς όμως με μέτρηση db), δεν είμαι σίγουρος αν ο @plasTOST έχει το νέο - εάν έχει το παλιό Ururu, ίσως και να εξηγείται ότι δεν το ακούει λόγω το ότι μου είπε ένα από τα παιδιά που μου έβαζε το καινούργιο (που το είχε) ότι είναι αρκετά ποιο αθόρυβο από το νέο. 

 

Φιλος πριν 2 χρονια περιπου, που ειχε γοητευτει απο το φυλλαδιο του Sarara ,με ρωτησε αν αξιζει να το αγορασει.

Για θερμανση τον ενδιεφερε κυριως η καταναλωση και οχι για ψυξη(που η καταναλωση ειναι ελαχιστη ακομη και στα φτηνα split).

Και οι κριτικες που βρηκα οπου γης ηταν ολων των ειδων,οπως παντα και σε ολα τα πραγματα.

Δες τις μονος σου εδω https://www.productreview.com.au/listings/daikin-us7

https://forums.whirlpool.net.au/archive/2794203

και δες εδω για το θεμα αφυγρανσης:

https://hvac-talk.com/vbb/threads/1366421-Daikin-Ururu-Sarara-Humidity-Problem

Επισης θυμαμαι κριτικες ειχα βρει και με το αλλο του ονομα σε καποιες αγορες, Urusara.

Eν τελει δεν το πηρε καθως η παγια σκεψη μου και αγχος μου για βλαβες εκτος εγγυησης τον απετρεψαν να "μην κανει πειραματα" κυριως για θεματα αξιοπιστιας, μιας και οταν βγει απο την εγγυηση, αν τυχει και  χαλασει δεν θα εκανε ποτε αποσβεση ΑΝ το αγοραζε για οικονομια στην καταναλωση.

Πηρε εναν αφυγραντηρα daikin και ενα Τoshiba Daiseikai και βολευτηκε εξαιρετικα.
 

Eλπιζω να κερδισεις το δικιο σου και στα λινκς πιο πανω ,ψαξε για εξτρα στοιχεια που να επιβεβαιωνουν τις θεσεις σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...