Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, dimostr είπε

Γιατί ρε φίλε ένα χρόνο τραβιέμαι κα8 αν δεν επέμενα όχι μόνο εγώ αλλά και ο liakjim δε θα γινόταν ποτέ η αλλαγή και μη μου πεις ότι δεν ήξεραν ότι το προϊόν είναι πατάτα και περ8μεναν εμενα να στείλω διαγράμματα για να δουν το πρόβλημα απλά πήγαν να το κάνουν αβαβα  εκτός και αν μου πεις ότι το τμήμα R&D της daikin δουλεύει έτσι 

Ειχες μηχανημα που δουλευε.
Δεν κρυωνες. Δεν ζεσταινοσουν.
Ηταν κατι που επρεπε να λυθει σε επιπεδο εργοστασιου και οχι τοπικης αντιπροσωπειας.
Πηρε χρονο οκ.
Αλλα δε σε εγραψαν. Ασχοληθηκαν και σου βρηκαν λυση.
Μακαρι να υπηρχε αναλογη αντιμετωπιση και απο αλλες εταιρειες.

  • Like 2
  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    6101

  • dimostr

    2725

  • Specs

    1497

  • userAnon

    680

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, rbx1000 είπε

Ειχες μηχανημα που δουλευε.
Δεν κρυωνες. Δεν ζεσταινοσουν.
Ηταν κατι που επρεπε να λυθει σε επιπεδο εργοστασιου και οχι τοπικης αντιπροσωπειας.
Πηρε χρονο οκ.
Αλλα δε σε εγραψαν. Ασχοληθηκαν και σου βρηκαν λυση.
Μακαρι να υπηρχε αναλογη αντιμετωπιση και απο αλλες εταιρειες.

Δεν θα διαφωνήσω σε αυτό που λες με την μόνη διαφορά ότι το μηχάνημα έκανε υπερθερμάνσεις ,αυτό μπορεί για κάποιους να μην είναι πρόβλημα για μένα όμως ήταν 

για το χρόνο που λες δε λέω ότι συμφωνώ η διαφωνώ αλλά επειδή ο χρόνος είναι κάτι σχετικό σε μένα φάνηκε παρά πολύ 

το ότι μου βρήκαν λύση επιδέχεται μεγάλης συζήτησης όχι για το καθεαυτό ζήτημα αλλά για τον τρόπο και για το τι χρειάστηκε για να δοθεί λύση 

εν κατακλείδι και πάντα εκφράζοντας προσωπική άποψη εγώ δεν θα έμπαινα ξανά σε τέτοια διαδικασία , μπορεί για κάποιους να φαίνεται ίσως κάπως τραβηγμένη η έκφραση με το μανταλακι που λέω και κατανοώ ότι ίσως προσβάλει την επιλογή αυτών που έχουν τα εν λόγω προϊόντα αυτης της μάρκας ,τότε λέω απλά ότι λόγω αργής κατ´εμε δοθείσας λύσης από την αντιπροσωπεία εγώ δεν 7α αγόραζα ξανά , 

812888183_toyouerm.png.240f7f14d2c20a74ab49f1d26638644d.png

daikin term.png

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, dimostr είπε

Δεν θα διαφωνήσω σε αυτό που λες με την μόνη διαφορά ότι το μηχάνημα έκανε υπερθερμάνσεις ,αυτό μπορεί για κάποιους να μην είναι πρόβλημα για μένα όμως ήταν 

για το χρόνο που λες δε λέω ότι συμφωνώ η διαφωνώ αλλά επειδή ο χρόνος είναι κάτι σχετικό σε μένα φάνηκε παρά πολύ 

το ότι μου βρήκαν λύση επιδέχεται μεγάλης συζήτησης όχι για το καθεαυτό ζήτημα αλλά για τον τρόπο και για το τι χρειάστηκε για να δοθεί λύση 

εν κατακλείδι και πάντα εκφράζοντας προσωπική άποψη εγώ δεν θα έμπαινα ξανά σε τέτοια διαδικασία , μπορεί για κάποιους να φαίνεται ίσως κάπως τραβηγμένη η έκφραση με το μανταλακι που λέω και κατανοώ ότι ίσως προσβάλει την επιλογή αυτών που έχουν τα εν λόγω προϊόντα αυτης της μάρκας ,τότε λέω απλά ότι λόγω αργής κατ´εμε δοθείσας λύσης από την αντιπροσωπεία εγώ δεν 7α αγόραζα ξανά , 

812888183_toyouerm.png.240f7f14d2c20a74ab49f1d26638644d.png

daikin term.png

Για να λεμε τα πραγματα οπως ειναι:
-Εκαναν 10 μήνες αλλα σε πρωτη φαση ο τοπικος dealer σου/τους λεει οτι δεν υπαρχει προβλημα και επισης το 5 μηνο Μαιος-Σεπτεμβριος δε γινοταν να το δουν σε ψυξη.
-Δε διαπιστωνουν προβλημα αλλα παρ'ολα αυτα ασχολουνται με το προβλημα σου και σου δινουν εναλλακτικη συμφωνα με με τις μετρησεις που εχουν παρει απο το χωρο σου, για το χωρο σου.

Μακαρι να ειχα ιδια αντιμετωπιση σε αναλογο προβλημα.


 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Για να λεμε τα πραγματα οπως ειναι:
-Εκαναν 10 μήνες αλλα σε πρωτη φαση ο τοπικος dealer σου/τους λεει οτι δεν υπαρχει προβλημα και επισης το 5 μηνο Μαιος-Σεπτεμβριος δε γινοταν να το δουν σε ψυξη.
-Δε διαπιστωνουν προβλημα αλλα παρ'ολα αυτα ασχολουνται με το προβλημα σου και σου δινουν εναλλακτικη συμφωνα με με τις μετρησεις που εχουν παρει απο το χωρο σου, για το χωρο σου.

Μακαρι να ειχα ιδια αντιμετωπιση σε αναλογο προβλημα.


 

Εδώ κανεις λάθος ,η εξωτερική εταιρεία λέει ότι δεν έχει τιποτα , σε ψύξη έστειλα διαγράμματα με την ίδια συμπεριφορά αλλά πάνω από όλα ο τοπικός blue dealer το βλέπει το πρόβλημα 

αν ήταν προϊόν Ftxc ο blue dealer θα είχε κάνει όλη αυτή την διαδικασία αμέσως και εδώ ερχόμαστε στο παραδοξο προϊόν daikin να  μην μπορείς να το δηλώσεις στο site daikin 

αν θες την άποψη μου ασχολήθηκαν γιατί κατάλαβαν ότι δε μπορεί ίδιο προϊόν daikin να έχει άλλη αντιμετώπιση επειδή έχει άλλο κωδικό όπως και να το κανεις δε μπορεί κάποιος με ftxc να έχει 5 χρόνια εγγυηση και επεκτάσιμη στα 10 και κάποιος με προϊόν atxc 3 χρόνια και για τον συμπιεστή ,μη καταγραφή στο site daikin και μη δυνατότητα επέκτασης εγγύησης , αυτό λέγετε μεροληψία 

για μένα έκαναν μετά από 10 μήνες όπως λες απλά αυτό που έπρεπε να γίνει από το πρώτο μήνα σε ένα προϊόν με την φίρμα daikin 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, dimostr είπε

Εδώ κανεις λάθος ,η εξωτερική εταιρεία λέει ότι δεν έχει τιποτα , σε ψύξη έστειλα διαγράμματα με την ίδια συμπεριφορά αλλά πάνω από όλα ο τοπικός blue dealer το βλέπει το πρόβλημα 

αν ήταν προϊόν Ftxc ο blue dealer θα είχε κάνει όλη αυτή την διαδικασία αμέσως και εδώ ερχόμαστε στο παραδοξο προϊόν daikin να  μην μπορείς να το δηλώσεις στο site daikin 

αν θες την άποψη μου ασχολήθηκαν γιατί κατάλαβαν ότι δε μπορεί ίδιο προϊόν daikin να έχει άλλη αντιμετώπιση επειδή έχει άλλο κωδικό όπως και να το κανεις δε μπορεί κάποιος με ftxc να έχει 5 χρόνια εγγυηση και επεκτάσιμη στα 10 και κάποιος με προϊόν atxc 3 χρόνια και για τον συμπιεστή ,μη καταγραφή στο site daikin και μη δυνατότητα επέκτασης εγγύησης , αυτό λέγετε μεροληψία 

για μένα έκαναν μετά από 10 μήνες όπως λες απλά αυτό που έπρεπε να γίνει από το πρώτο μήνα σε ένα προϊόν με την φίρμα daikin 

Τεσπα ας συμφωνησουμε οτι διαφωνουμε. Αλλωστε εσυ ειχες το προβλημα οποτε εχεις τον πρωτο λογο στην οπτικη της καταστασης απο μεσα.
Απλως οι υπολοιποι ισως να μπορουμε να ειμαστε λιγο πιο ψυχραιμοι και αντικειμενικοι.
Τωρα τα 5 και τα 10 χρονια καθως και τα ελαχιστα btu του μηχανηματος τα ηξερες απο πριν, δε σου εκρυψε καποιος κατι. Κανεις την ερευνα σου κι επιλεγεις...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, rbx1000 είπε

Απλως οι υπολοιποι ισως να μπορουμε να ειμαστε λιγο πιο ψυχραιμοι και αντικειμενικοι.

αν δεν ημουν ψυχραιμος και αντικειμενικος θα χρησιμοποιουσα εκφρασεις που εχουν λεχθει με το τσουβαλι εδω μεσα στο στυλ ,,,,,,μη το παιρνεις αυτο ειναι κινεζοφασον,,,,,ξηλωσε το και πεταξε το ,,,,,,μαρκα ειναι μονο μια ,,,,,,,τα λες αυτα γιατι εισαι υπαλληλος εταιρειας ,,,,,,,,,με αυτο που πηρεςε καλα να παθεις,,,,,,,πεταξες τα λεφτα σου,,,,,δωσε 1000 ευρω και παρε πραγματικο κλιματιστικο,,,,,,,και αλλα ωραια τετοια 

αλλα οπως ειπες διαφωνουμε και αυτο ειναι απολυτως φυσιολογικο αν συμφωνουσαμε ολοι σε ολα τοτε θα μεναμε στασιμοι 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, dimostr είπε

Γιατί ρε φίλε ένα χρόνο τραβιέμαι κα8 αν δεν επέμενα όχι μόνο εγώ αλλά και ο liakjim δε θα γινόταν ποτέ η αλλαγή και μη μου πεις ότι δεν ήξεραν ότι το προϊόν είναι πατάτα και περ8μεναν εμενα να στείλω διαγράμματα για να δουν το πρόβλημα απλά πήγαν να το κάνουν αβαβα  εκτός και αν μου πεις ότι το τμήμα R&D της daikin δουλεύει έτσι 

Άδικος φουλ για μένα επίσης.

Ακόμα με εκπλήσσει το γεγονός ότι δέχτηκαν και σου έβαλαν modded πλακέτα.

Και όλα αυτά μέσα στην εγγύηση.

Δεν ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν τίποτα σε ένα μηχάνημα που δουλεύει κανονικότατα όπως βγήκε απ'το εργοστάσιο.

Με εκπλήσσει ακόμα περισσότερο που δεν εκπλήσσει και εσένα και ακόμα περισσότερο που το σχολιάζεις αρνητικά.

Θα έπρεπε να τους φιλάς τα πόδια...

Επεξ/σία από liakjim
  • Confused 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν τίποτα σε ένα μηχάνημα που δουλεύει κανονικότατα όπως βγήκε απ'το εργοστάσιο.

Ο καθένας έχει την άποψη του για το πως πρέπει να γίνονται τα πράγματα αλλά πραγματικά πιστεύεις ότι αν όλα δούλευαν κανονικότατα όπως λες θα έκαναν την αλλαγή ? Με την καμία , το μηχάνημα είχε πρόβλημα και τους το δείξαμε 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, dimostr είπε

Ο καθένας έχει την άποψη του για το πως πρέπει να γίνονται τα πράγματα αλλά πραγματικά πιστεύεις ότι αν όλα δούλευαν κανονικότατα όπως λες θα έκαναν την αλλαγή ? Με την καμία , το μηχάνημα είχε πρόβλημα και τους το δείξαμε 

Όχι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, liakjim είπε

Θα έπρεπε να τους φιλάς τα πόδια.

Γιατί ? Επειδή διόρθωσαν ένα πρόβλημα μέσα στην εγγυηση μετά από 10 μήνες καθυστέρηση 

εσυ θα ζητήσεις αλλαγή πλακέτας ? 

Επεξ/σία από dimostr
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dimostr είπε

Γιατί ? Επειδή διόρθωσαν ένα πρόβλημα μέσα στην εγγυηση μετά από 10 μήνες καθυστέρηση 

Γιατί έσκυψαν πάνω από πελάτη με συσκευή που δουλεύει as designed.

Σε καμιά περίπτωση προβληματική.

Ρυθμισμένη στο τάδε και αυτή να δουλεύει εκεί καρφί. Στη ρύθμιση.

Προβληματική θα ήταν αν με offset 3.5 λειτουργούσε στο 5 ή στο 1 ή σε οτιδήποτε άλλο.

Είναι τόσο θεμελιωδώς κοινής λογικής statement που πραγματικά βρίσκω τη στάση σου εντελώς παράλογη.

Φιλιά στα πόδια.

Στα μάτια μου η Daikin Ελλάς ανέβηκε άπειρα. Μπράβο τους.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, liakjim είπε

Γιατί έσκυψαν πάνω από πελάτη με συσκευή που δουλεύει as designed.

Σε καμιά περίπτωση προβληματική.

Ρυθμισμένη στο τάδε και αυτή να δουλεύει εκεί καρφί. Στη ρύθμιση.

Προβληματική θα ήταν αν με offset 3.5 λειτουργούσε στο 5 ή στο 1 ή σε οτιδήποτε άλλο.

Είναι τόσο θεμελιωδώς κοινής λογικής statement που πραγματικά βρίσκω τη στάση σου εντελώς παράλογη.

Φιλιά στα πόδια.

Στα μάτια μου η Daikin Ελλάς ανέβηκε άπειρα. Μπράβο τους.

Εσυ θα ζητήσεις αλλαγή πλακέτας ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ζήτησα.

Γιατί αφού δεν είναι προβληματική και δουλεύει as designed όπως λες και αν είναι έτσι γιατί να στην αλλάξουν και σε σένα και σε μένα ,γιατί είμαστε καλά παιδιά η μας ήξεραν και από χθες 

Επεξ/σία από dimostr
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dimostr είπε

Γιατί αφού δεν είναι προβληματική και δουλεύει as designed όπως λες 

Γιατί είμαι άσχετος και πήγα και αγόρασα λάθος συσκευή για τον χώρο μου.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...