Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    6101

  • dimostr

    2725

  • Specs

    1497

  • userAnon

    680

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Δεν παρακολουθω το νημα αλλα πιο το νοημα τοση αναλυση?

γιατι αν δε το ψαχναμε τοσο δε θα ηξερες οτι το daikin εδω πχ κανει αυτο που δειχνει το σχεδιαγραμμα που τι δειχνει , δειχνει οτι το κλιματιστικο δουλευει στο ασφαλιστικο τριλεπτο για τον συμπιεστη για να μην τον καψει δηλαδη (καποια στιγμη θα το κανει ετσι οπως δουλευει) δειχνει οτι καιει ενεργεια που δεν την χρειαζεται ο χωρος , δειχνει οτι κανει υπερθερμανση και δειχνει και παρα πολλα αλλα ωραια πραγματα  οπως την ανεπαρκεια της αντιπροσωπειας να εξηγησει γιατι το κανει αυτο και αλλα πολλα που εχει πει η αντιπροσωπεια αλλα δεν ειναι της παρούσης ,που αν δεν υπηρχαμε εμεις να τα ψειριζαμε δε θα τα μαθαιναμε ποτε 

2058122490_20-11.png.362d0e06339c7c89ce17da8efaac830f.png

Επεξ/σία από dimostr
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dimostr είπε

γιατι αν δε το ψαχναμε τοσο δε θα ηξερες οτι το daikin εδω πχ κανει αυτο που δειχνει το σχεδιαγραμμα που τι δειχνει , δειχνει οτι το κλιματιστικο δουλευει στο ασφαλιστικο τριλεπτο για τον συμπιεστη για να μην τον καψει δηλαδη (καποια στιγμη θα το κανει ετσι οπως δουλευει) δειχνει οτι καιει ενεργεια που δεν την χρειαζεται ο χωρος , δειχνει οτι κανει υπερθερμανση και δειχνει και παρα πολλα αλλα ωραια πραγματα  οπως την ανεπαρκεια της αντιπροσωπειας να εξηγησει γιατι το κανει αυτο και αλλα πολλα που εχει πει η αντιπροσωπεια αλλα δεν ειναι της παρούσης ,που αν δεν υπηρχαμε εμεις να τα ψειριζαμε δε θα τα μαθαιναμε ποτε 

2058122490_20-11.png.362d0e06339c7c89ce17da8efaac830f.png

Αυτο το μοντελο ειναι το πιο φτηνο καμια σχεση με τα highend πχ ururu. Δυστυχως το ονομα δε λεει κατι.

Η εγκατάσταση εγινε οπως πρεπει;

Επεξ/σία από ΠάρηςΓ
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ΠάρηςΓ είπε

Αυτο το μοντελο ειναι το πιο φτηνο καμια σχεση με τα highend πχ ururu. Δυστυχως το ονομα δε λεει κατι.

Η εγκατάσταση εγινε οπως πρεπει;

Δεν έχει να κάνει με την εγκατάσταση. Έχει διαπιστωθεί και από άλλους. Και στο δικό μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, ΠάρηςΓ είπε

Αυτο το μοντελο ειναι το πιο φτηνο καμια σχεση με τα highend πχ ururu. Δυστυχως το ονομα δε λεει κατι.

Η εγκατάσταση εγινε οπως πρεπει;

Όλα τα προβλεπόμενα , κενό , 3 μέτρα σωλήνες , αποστάσεις , όλα πιστοποιημένα από blue dealer της daikin 

επισης έχει τοποθετηθεί επίσημο καταγραφικό της εταιρείας 

22 λεπτά πριν, ΠάρηςΓ είπε

Δυστυχως το ονομα δε λεει κατι.

Αυτό το γνωρίζω γιαυτο και ποτέ δεν χρησιμοποιώ μόνο το όνομα μια ε5αιρειας αλλά φροντίζω να φαίνεται και ποιο μοντέλο είναι (φαίνεται στο σχεδιάγραμμα )

φρεσκα διαγραμματα 

1820955848_17-12.png.e9f2aa96e08b66fc3fc69d0062072efb.png

17-12 τουοτομι.png

17-12 τοσιμπα.png

22 λεπτά πριν, ΠάρηςΓ είπε

Αυτο το μοντελο ειναι το πιο φτηνο καμια σχεση με τα highend πχ ururu. Δυστυχως το ονομα δε λεει κατι.

Εξαιτίας όμως αυτής της εμπειρίας με προϊόν που έχει πάνω το όνομα daikin εγώ προσωπικά δεν ξαναγοραζω  ούτε μανταλάκι που να έχει αυτή την φίρμα πάνω 

Επεξ/σία από dimostr
Δημοσ.
2 ώρες πριν, dimostr είπε

Εξαιτίας όμως αυτής της εμπειρίας με προϊόν που έχει πάνω το όνομα daikin εγώ προσωπικά δεν ξαναγοραζω  ούτε μανταλάκι που να έχει αυτή την φίρμα πάνω 

Θα έλεγες το ίδιο για τα Toyotomi αν είχες το Hiro το οποίο θα σου ξεσκιζοταν στα onoff αν έβγαινε κάποιος με τα διαγράμματα του kuro σαν αυτό που έχεις;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Θα έλεγες το ίδιο για τα Toyotomi αν είχες το Hiro το οποίο θα σου ξεσκιζοταν στα onoff αν έβγαινε κάποιος με τα διαγράμματα του kuro σαν αυτό που έχεις;

Αν οποιασδήποτε μάρκας κλιματιστικό μου έκανε αυτό που μου κάνει το daikin δε θα την ξαναγοραζα 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, dimostr είπε

Αν οποιασδήποτε μάρκας κλιματιστικό μου έκανε αυτό που μου κάνει το daikin δε θα την ξαναγοραζα 

Οπότε δεν θα αγόραζες το kuro, σωστά;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, liakjim είπε

Οπότε δεν θα αγόραζες το kuro, σωστά;

Το kuro δε κάνει τέτοια γιατί να μη ξαναγορασω ,δεν έχω κακή εμπειρία από το toyotomi από την daikin έχω ,κάποιος που έχει κακη εμπειρία από toyotomi τότε να μην αγοράσει προϊόν τέτοιο 

Επίσης δεν έχω κανένα mail από την toyotomi η την toshiba που να λέει ότι το κλιματιστικό είναι προβληματικό και να μη μου το αλλάζει 

Αν δε κάνω λάθος έχεις και εσύ mail που λέει ότι το κλιματιστικό έχει πρόβλημα στη πλακέτα 

Και όπως θα διαβάσες λέω τι θα κάνω ΕΓΩ βάσει της ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ με την συγκεκριμένη ΜΑΡΚΑ ,δεν προτρέπω ούτε αποτρέπω κάποιον να πάρει κάτι γιατί μπορεί να θεωρηθεί και μαύρη διαφήμιση ,νομίζω τα έχουμε δει στο παρελθόν αυτά από κάποιους που έλεγαν πετα το αυτό και πάρε μόνο το τάδε 

 

Επεξ/σία από dimostr
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, dimostr είπε

Το kuro δε κάνει τέτοια γιατί να μη ξαναγορασω ,δεν έχω κακή εμπειρία από το toyotomi από την daikin έχω ,κάποιος που έχει κακη εμπειρία από toyotomi τότε να μην αγοράσει προϊόν τέτοιο 

Επίσης δεν έχω κανένα mail από την toyotomi η την toshiba που να λέει ότι το κλιματιστικό είναι προβληματικό και να μη μου το αλλάζει 

Αν δε κάνω λάθος έχεις και εσύ mail που λέει ότι το κλιματιστικό έχει πρόβλημα στη πλακέτα 

Και όπως θα διαβάσες λέω τι θα κάνω ΕΓΩ βάσει της ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ με την συγκεκριμένη ΜΑΡΚΑ ,δεν προτρέπω ούτε αποτρέπω κάποιον να πάρει κάτι γιατί μπορεί να θεωρηθεί και μαύρη διαφήμιση ,νομίζω τα έχουμε δει στο παρελθόν αυτά από κάποιους που έλεγαν πετα το αυτό και πάρε μόνο το τάδε 

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όπως είναι διαφορετικό το Hiro με το kuro έτσι είναι διαφορετικό το siesta με το perfera οπότε δεν καταλαβαίνω το τσουβαλιασμα. 

Επίσης δεν έχω email που να λέει αυτό που λες. 

Ούτε έχει πει κάποιος ότι το μοντέλο αυτό είναι προβληματικό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liakjim είπε

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όπως είναι διαφορετικό το Hiro με το kuro έτσι είναι διαφορετικό το siesta με το perfera οπότε δεν καταλαβαίνω το τσουβαλιασμα. 

Επίσης δεν έχω email που να λέει αυτό που λες. 

Ούτε έχει πει κάποιος ότι το μοντέλο αυτό είναι προβληματικό.

δε τσουβαλιαζω λεω για συγκεκριμενο μοντελο αλλοι τσουβαλιαζαν 

η καταγραφη που αναφερει το mail εγινε και εδειξε τα ιδια χαλια 

Η κριτική μου είναι συνολική ως προς την αντιμετώπιση της daikin 

Και είμαι σίγουρος ότι έχεις αν όχι με την ίδια διατύπωση αλλά κάτι παρεμφερές σε απάντηση από την daikin 

Και για να το ληξουμε μια και καλή εγώ οπαδικα αισθήματα έχω μόνο για τον Ολυμπιακό όχι για μάρκες κλιματιστικών 

 

Επεξ/σία από dimostr
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, dimostr είπε

δε τσουβαλιαζω λεω για συγκεκριμενο μοντελο αλλοι τσουβαλιαζαν 

η καταγραφη που αναφερει το mail εγινε και εδειξε τα ιδια χαλια 

Η κριτική μου είναι συνολική ως προς την αντιμετώπιση της daikin 

Και είμαι σίγουρος ότι έχεις αν όχι με την ίδια διατύπωση αλλά κάτι παρεμφερές σε απάντηση από την daikin 

Και για να το ληξουμε μια και καλή εγώ οπαδικα αισθήματα έχω μόνο για τον Ολυμπιακό όχι για μάρκες κλιματιστικών 

1091579754_maildaikin.png.045515d6057703d44d9d766e94995a87.png

Ναι έχεις δίκιο. Έλεγε για πιθανή αλλαγή πλακέτας αν έδειχνε κάτι η καταγραφή. Το ξαναείδα.

Βέβαια πλέον δεν έχει νόημα μιας και δεν είναι πρόβλημα πλακέτας. Θα ήταν αν το βλέπαμε μόνο σε εσένα ή σε εμένα. Είναι καθολικό χαρακτηριστικό του (τουλάχιστον) συγκεκριμένου μοντέλου.

ΥΓ Η Daikin Ελλάδας πάντως δεν βλέπω να έχει κάνει κάτι λάθος. Ανταποκρίθηκε και έστειλε να δει τι παίζει. Αφού κατάλαβαν ότι δεν είναι βλάβη ατομική δική σου, προφανώς λαμβάνοντας υπόψη και το δικό μου email με το video που τους έστειλα και δεν ξέρω από ποιον άλλον, έκανε το αυτονόητο. Έστειλε τα αποτελέσματα πίσω στο εργοστάσιο μιας και εκφεύγει από τις αρμοδιότητες τους. Αλλιώς τί. Να αλλάξουν μονάδα με άλλη; Θα έκανε ακριβώς το ίδιο, δεν έχει νόημα.  Προσωπικά αν με ρωτάς, πιο πολύ τους ανεβάζει στα μάτια μου, παρά το αντίθετο. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, liakjim είπε

ΥΓ Η Daikin Ελλάδας πάντως δεν βλέπω να έχει κάνει κάτι λάθος. Ανταποκρίθηκε και έστειλε να δει τι παίζει. Αφού κατάλαβαν ότι δεν είναι βλάβη ατομική δική σου, προφανώς λαμβάνοντας υπόψη και το δικό μου email με το video που τους έστειλα και δεν ξέρω από ποιον άλλον, έκανε το αυτονόητο. Έστειλε τα αποτελέσματα πίσω στο εργοστάσιο μιας και εκφεύγει από τις αρμοδιότητες τους. Αλλιώς τί. Να αλλάξουν μονάδα με άλλη; Θα έκανε ακριβώς το ίδιο, δεν έχει νόημα.  Προσωπικά αν με ρωτάς, πιο πολύ τους ανεβάζει στα μάτια μου, παρά το αντίθετο. 

Εδώ να διευκρινίσω γιατί λέω για την daikin ,

δυστυχώς από την μεριά μου υπάρχει όλη η καλή πρόθεση να λυθεί το θέμα με οποιοδήποτε τρόπο , μέχρι ενός σημείου έδειξε η daikin την ίδια προσπάθεια , όμως δε μπορώ να μην κατακρίνω την στάση της από την στιγμή που ήρθαν έβαλαν δικό τους καταγραφικό ο blue dealer της περιοχής τους διαβεβαίωσε ότι όλα είναι οκ από θέμα εγκατάστασης να έχει περάσει τόσος καιρός και όταν τους ρωτάω τι γίνεται να μου ζητάνε να τους στείλω κάτοψη του χώρου που είναι το κλιματιστικό και όταν το κάνω και αυτό να με αποφεύγουν στα τηλέφωνα για να μη μου δώσουν μια απάντηση 

θα μπορούσαν να μου πουν κοιτα δε ξέρουμε γιατ8 το κάνει αυτό και τέλος να το ξηλώσω να πάω να πάρω ένα άλλο κλιματιστικ9 να κάνω τη δουλειά μου 

δε νομίζω ότι ζητάω κατ8 παράλογο 

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, dimostr είπε

Εδώ να διευκρινίσω γιατί λέω για την daikin ,

δυστυχώς από την μεριά μου υπάρχει όλη η καλή πρόθεση να λυθεί το θέμα με οποιοδήποτε τρόπο , μέχρι ενός σημείου έδειξε η daikin την ίδια προσπάθεια , όμως δε μπορώ να μην κατακρίνω την στάση της από την στιγμή που ήρθαν έβαλαν δικό τους καταγραφικό ο blue dealer της περιοχής τους διαβεβαίωσε ότι όλα είναι οκ από θέμα εγκατάστασης να έχει περάσει τόσος καιρός και όταν τους ρωτάω τι γίνεται να μου ζητάνε να τους στείλω κάτοψη του χώρου που είναι το κλιματιστικό και όταν το κάνω και αυτό να με αποφεύγουν στα τηλέφωνα για να μη μου δώσουν μια απάντηση 

θα μπορούσαν να μου πουν κοιτα δε ξέρουμε γιατ8 το κάνει αυτό και τέλος να το ξηλώσω να πάω να πάρω ένα άλλο κλιματιστικ9 να κάνω τη δουλειά μου 

δε νομίζω ότι ζητάω κατ8 παράλογο 

Οπότε τι ζητάς; Να πάρει ο υπεύθυνος το αεροπλάνο, να πάει Ιαπωνία και να ζητήσει εξηγήσεις γιατί καθυστερούν την απάντηση τους;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Οπότε τι ζητάς; Να πάρει ο υπεύθυνος το αεροπλάνο, να πάει Ιαπωνία και να ζητήσει εξηγήσεις γιατί καθυστερούν την απάντηση τους;

Αν τα μηνύματα τα στέλναμε ακόμα με το ταχυδρομείο μπορεί και να ζητούσα αυτό αλλά επειδή η τεχνολογία έχει προχωρήσει και το mail με τα στοιχεία φτάνει πιο γρήγορα θελω ένα απαντητικό mail που να εξηγεί γιατί αργούν και όχι να μου λένε ότι δε βρίσκουν τον συνάδελφο που ξέρει το θέμα , ε δεν είναι και καμία βιομηχανική πόλη οι εγκαταστάσεις της daikin στην Ελλάδα και δε μπορούν να τον βρουν . Η στο δίπλα γραφείο είναι η για χεσιμο η για τσιγάρο έξω από την πόρτα 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...