Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά - Part 2


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, phadomas είπε

Καλημέρα

Σήμερα πήρα τηλέφωνο την daikin για να ρωτήσω για το standby

Ισχύουν τα εξής:

1)Ισχύει από οπουδήποτε έχεις αγοράσει το κλιματιστικό(blue dealer ή μη)

2)Όσον αφορά το κόστος υπάρχουν 2 περιπτώσεις

α)10 χρόνια εγγύηση  με κόστος 99 ευρώ για το sensira , 149 perfera με την προυπόθεση να γίνεται ετήσια συντήρηση. Η συντήρηση από την daikin κοστίζει 69 ευρώ. Μου είπε όμως η κοπέλα που μίλησα ότι είναι εφικτό να γίνεται από οποιονδήποτε πιστοποιημένο τεχνικό αρκεί να στέλνουμε το παραστατικό που μας δίνει ο τεχνικός

β)Πακέτο 10 χρόνια εγγύηση και συντήρηση από την daikin με 648 ευρω για το sensira και 693 για το perfera

Moυ είπε στο τέλος ότι στις τιμές υπάρχει έκπτωση 20% από αυτά που μου είπε. Τώρα δεν ξέρω αν μου το είπε επειδή της ανέφερα 2 κλιματιστικά

 

 

100€ για το sensira με δικό μας ψυκτικό είναι νομίζω εξαιρετικό deal (αν το ήξερα θα το είχα κάνει).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    6101

  • dimostr

    2725

  • Specs

    1497

  • userAnon

    680

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σχετικά με το Praktiker είναι οι  απορίες μου ( για όσους αγόρασαν από εκεί , με χρήση voucher ανακύκλωσης)

Στο site του Praktiker σχετικά με την εγκατάσταση, δεν αναφέρει στα ψιλά γράμματα την χρήση αντλίας κενού. Εχει κάποιος σχετική εμπειρία από την  τοποθέτηση που του έκαναν ; Απαίτησε αντλία και την χρησιμοποίησαν ή αρχισαν τα " δεν χρειάζεται " , " δεν περιλαμβάνεται " κλπ ;

Επίσης,  είναι υποχρεωτική η απεγκατάσταση της παλιάς μονάδας από  το συνεργείο που θα έρθει για την εγκατάσταση του καινούργιου ( με έξτρα χρέωση 29,90 ) ή μπορούμε να το έχουμε βγάλει εμείς εκ των προτέρων ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, phadomas είπε

α)10 χρόνια εγγύηση  με κόστος 99 ευρώ για το sensira , 149 perfera με την προυπόθεση να γίνεται ετήσια συντήρηση. Η συντήρηση από την daikin κοστίζει 69 ευρώ. Μου είπε όμως η κοπέλα που μίλησα ότι είναι εφικτό να γίνεται από οποιονδήποτε πιστοποιημένο τεχνικό αρκεί να στέλνουμε το παραστατικό που μας δίνει ο τεχνικός

και ποιος θεωρείται πιστοποιημένος τεχνικός; 

οποιοσδήποτε αδειούχος ψυκτικός ή μόνο αυτοι που είναι στο επίσημο δίκτυο συνεργατών;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vagelas είπε

και ποιος θεωρείται πιστοποιημένος τεχνικός; 

οποιοσδήποτε αδειούχος ψυκτικός ή μόνο αυτοι που είναι στο επίσημο δίκτυο συνεργατών;

Οποιοσδήποτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα  τώρα γύρισα  απο praktiker  τελικά  έγινε  το deal,   μου  έκανε  έκπτωση  στο Toshiba yukai  ras 10 από 679 με εγκατάσταση  μου το άφησε  629 με εγκατάσταση  και χρήση  voucher  45% μου βγήκε  345,96.μια χαρά. νομίζω  αξίζει  το κάτι  παραπάνω  γιατί πήγα  για το Daikin .αλλα απο κοντά  τουλάχιστον  σε εμφάνιση  δεν με έπεισε  το Daikin  με το mat  άσπρο χρώμα  σε σύγκριση  με το toshiba. αναμένω  να έρθει  λοιπόν  σε μια εβδομάδα  περίπου. (Υ.Γ  μου ζήτησαν  29.9 για  επέγκατασταση. θα την  κάνω  με έναν  φίλο που έχει γνώση. και επίσης  μου ζήτησαν  να μου το φέρουν  πεζοδρόμιο  για 20 ευρώ  και 30 στην πόρτα  αποφάσισα  να πάω να το πάρω  αφού είμαι  10 λεπτά!)

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, s2000rr είπε

καλησπέρα  τώρα γύρισα  απο praktiker  τελικά  έγινε  το deal,   μου  έκανε  έκπτωση  στο Toshiba yukai  ras 10 από 679 με εγκατάσταση  μου το άφησε  629 με εγκατάσταση  και χρήση  voucher  45% μου βγήκε  345,96.μια χαρά. νομίζω  αξίζει  το κάτι  παραπάνω  γιατί πήγα  για το Daikin .αλλα απο κοντά  τουλάχιστον  σε εμφάνιση  δεν με έπεισε  το Daikin  με το mat  άσπρο χρώμα  σε σύγκριση  με το toshiba. αναμένω  να έρθει  λοιπόν  σε μια εβδομάδα  περίπου. (Υ.Γ  μου ζήτησαν  29.9 για  επέγκατασταση. θα την  κάνω  με έναν  φίλο που έχει γνώση. και επίσης  μου ζήτησαν  να μου το φέρουν  πεζοδρόμιο  για 20 ευρώ  και 30 στην πόρτα  αποφάσισα  να πάω να το πάρω  αφού είμαι  10 λεπτά!)

 

Πως κατάφερες την έξτρα έκπτωση ?

Μεταφορικά αναφέρει ΔΩΡΕΑΝ  για αγορές ανω των 249 ευρω , γιατί ήθελε να σε χρεώσει ?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, plasTOST είπε

Αυτό ήξερα/ είχα διαβάσει και εγώ εδώ. Είπα να κάνω ένα ερώτημα και η ευγενική κυρία με ενημέρωσε ότι πριν μπω να κάνω καταχώρηση να μιλήσω μαζί τους για να μου καταχωρήσουν αυτοί τα SN των κλιματιστικών και να κάνουμε βήμα βήμα μετά το πρόγραμμα. 

Δεν ξέρω πλέον πόσο το πουλάνε το sensira οι blue dealers, αλλά ας πούμε ότι η τιμή τους είναι 700€. Η επέκταση είναι 5 χρόνια συνολικά δλδ 3+5; Είναι δωρεάν αυτή; αν ναι τότε συμφέρει η αγορά από blue Dealer. Αν όχι τι κόστος έχει?

Δεν είναι 3+5, είναι 3+2=5 χρόνια εγγύηση.

Στην τιμή πώλησης δεν είναι μέσα η εγκατάσταση.

 

Εγώ πήρα στα 615€ το ftxc35c τον Δεκέμβριο και μου το έβαλε δικός μου ψυκτικός.

Το μόνο που μου ζήτησε ο blue dealer είναι να τους στείλω ένα απλό παραστατικό (μέχρι και ο ίδιος μου είπε να είναι κάτι απλό-μικρό αρκεί να φαίνονται τα στοιχεία του εγκαταστάτη).

Θα βάλω και την επέκταση εγγύησης στα 10 έτη και θα είμαι έτοιμος.

Κρίμα που δεν το έκανα με το atxc25c από το Κωτσόβολο μιας και τότε ήξερα ότι δεν παίρνει εγγύηση από τη daikin, είχα πάρει την επέκταση από το Κωτσόβολο τότε.

Θυμάμαι και ο @Specs είχε ρωτήσει και του είχαν απαντήσει ότι μόνο από blue dealer παίρνουν επέκταση.

Μήπως τελικά συμφέρει σε περιόδους μη-έκπτωσης να γίνετε η αγορά μέσω skroutz και να τα δηλώνουμε στη daikin;

Τι λες και εσύ @liakjim ;

Επεξ/σία από Grim Ripper
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

Δεν είναι 3+5, είναι 3+2=5 χρόνια εγγύηση.

Στην τιμή πώλησης δεν είναι μέσα η εγκατάσταση.

 

Εγώ πήρα στα 615€ το ftxc35c τον Δεκέμβριο και μου το έβαλε δικός μου ψυκτικός.

Το μόνο που μου ζήτησε ο blue dealer είναι να τους στείλω ένα απλό παραστατικό (μέχρι και ο ίδιος μου είπε να είναι κάτι απλό-μικρό αρκεί να φαίνονται τα στοιχεία του εγκαταστάτη).

Θα βάλω και την επέκταση εγγύησης στα 10 έτη και θα είμαι έτοιμος.

Κρίμα που δεν το έκανα με το atxc25c από το Κωτσόβολο μιας και τότε ήξερα ότι δεν παίρνει εγγύηση από τη daikin, είχα πάρει την επέκταση από το Κωτσόβολο τότε.

Θυμάμαι και ο @Specs είχε ρωτήσει και του είχαν απαντήσει ότι μόνο από blue dealer παίρνουν επέκταση.

Μήπως τελικά συμφέρει σε περιόδους μη-έκπτωσης να γίνετε η αγορά μέσω skroutz και να τα δηλώνουμε στη daikin;

Τι λες και εσύ @liakjim ;

Νομίζω ότι αυτό που συμφέρει είναι να αγοράζουμε μόνο σε εκπτώσεις 😎😅

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, ThanosL είπε

Πως κατάφερες την έξτρα έκπτωση ?

Μεταφορικά αναφέρει ΔΩΡΕΑΝ  για αγορές ανω των 249 ευρω , γιατί ήθελε να σε χρεώσει ?

 

 

με τον υπεύθυνο  πωλήσεων   από κοντά  του είπα  ότι  θέλω  ποιο πολύ  το toshiba  και μου είπε  τη μπορώ να κάνω και μου το άφησε  629.δεν ξέρω  τους είπα  για τα μεταφορικά  αφού γράφει  δωρεάν!!ο υπάλληλος  που συμπλήρωσε  την παραγγελία  οχι ο υπεύθυνος  επέμενε  οχι είναι  με χρέωση  τέλος  πάντων  αφού είμαι  κοντά  10 λεπτά  με το αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

Στην τιμή πώλησης δεν είναι μέσα η εγκατάσταση.

Για το Sensira μου είχαν πει ότι είναι μεσα. Για την τιμή που μου είχαν δώσει για perfera ήταν έξτρα

1 λεπτό πριν, s2000rr είπε

με τον υπεύθυνο  πωλήσεων   από κοντά  του είπα  ότι  θέλω  ποιο πολύ  το toshiba  και μου είπε  τη μπορώ να κάνω και μου το άφησε  629.δεν ξέρω  τους είπα  για τα μεταφορικά  αφού γράφει  δωρεάν!!ο υπάλληλος  που συμπλήρωσε  την παραγγελία  οχι ο υπεύθυνος  επέμενε  οχι είναι  με χρέωση  τέλος  πάντων  αφού είμαι  κοντά  10 λεπτά  με το αμάξι.

Και σε μένα τα ίδια. Να σου πω βαρέθηκα να τσακωθώ γιατί είχα χάσει 40 λεπτά να μπορέσουν να ματσάρουν τιμή site με τιμή του εσωτερικού τους συστήματος τιμολόγησης, οπότε θα τα παραλάβω ο ίδιος αφού είμαι κοντά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Grim Ripper είπε

Μήπως τελικά συμφέρει σε περιόδους μη-έκπτωσης να γίνετε η αγορά μέσω skroutz και να τα δηλώνουμε στη daikin;

Δηλαδη δεχτηκε blue dealer να σου καταχωρησει κλιματιστικο που δεν το αγορασες απο αυτον αλλα απο ασχετο καταστημα , skroutz ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Specs είπε

Δηλαδη δεχτηκε blue dealer να σου καταχωρησει κλιματιστικο που δεν το αγορασες απο αυτον αλλα απο ασχετο καταστημα , skroutz ???

Όχι, εγώ από blue dealer το πήρα.

Το άλλο παιδί εδώ πήρε από praktiker και του το πέρασαν (η ίδια η daikin), οπότε γιατί να μην σου περάσουν και κάτι που αγόρασες από το σκρουτζομάγαζο;

Επεξ/σία από Grim Ripper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/2/2023 στις 9:47 ΜΜ, dal_kos είπε

Η ειρωνεία είναι ότι όλοι αυτοί που συνεργάζονται τα μεγάλα καταστήματα είναι (ή θα έπρεπε να είναι) *θεωρητικά* πιστοποιημένοι, για να μπορουν να υπογραψουν και για την ανακύκλωση συσκευών

Μην ορκιζεσαι! απλα θα εχουν και καποιον απο τον οποιο "αγοραζουν" την υπογραφη...για τις εγκαταστασεις ολων οσων στελνουν,τοσο απλα!

Σε καταστημα που απαυθυνθηκα στην Αθηνα, για να μου στειλει Perfera μεσω κουπονιου, δεν ηταν προβλημα η υπογραφη, θα με χρεωνε 40ε, αλλα ο υπογραφων ειχε δικαιωμα μονο για την δικη του περιοχη(δεν το εψαξα αν ισχυει ο περιορισμος, αλλα μαλλον ναι), απλα με εγκατασταση Καρδιτσα απο αλλο δικο μου συνεργειο(χωρις δικαιωμα υπογραφης), συνεφερε να το παρω χωρις επιδοτηση!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...