Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά - Part 2


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, c-max είπε

Λιγο μπακαλιστικη προσεγγιση που παιρνει συζητηση. Τα Mitsou που εχω πχ το srk9 μια χαρα κατεβαινει και δουλευει στα 180-190w . Αλλα αν πιασει θερμοκρασια ο χωρος κανει ον οφ απο τα 500+ w , κατι αντιστοιχο με το Fujitsu του liakjim, οποτε για μενα δεν υσχυει το ταμπελακι.

Σε λιγο θα δοκιμασω και το srk63 να δω πως θα παιξει, μολις ο χωρος μου χρειαστει θερμανση.

Έχεις κλιματιστικό που έχει ταμπελάκι με μεγαλύτερο φορτιο στη θερμή ζώνη και στη θέρμανση όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι πάνω από 12 βαθμούς δουλευει στα 180-190 ?

4 λεπτά πριν, popopo είπε

Δηλαδή το παλιό shorai είναι στην πράξη πιο αθόρυβο από το edge;

Το παλιό (το ορθόδοξο) shorai είναι μια κατηγορία μόνο του 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    6101

  • dimostr

    2725

  • Specs

    1497

  • userAnon

    680

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

23 λεπτά πριν, dimostr είπε

Έχεις κλιματιστικό που έχει ταμπελάκι με μεγαλύτερο φορτιο στη θερμή ζώνη και στη θέρμανση όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι πάνω από 12 βαθμούς δουλευει στα 180-190 ?

 

Ναι, το heavy sek9zsw που το εβαλα προχτες με 15 εξωτερικη . Δουλεψε στα 190 περιπου για λιγη ωρα και μετα αρχισε τα ον οφ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, c-max είπε

Ναι, το heavy sek9zsw που το εβαλα προχτες με 15 εξωτερικη . Δουλεψε στα 190 περιπου για λιγη ωρα και μετα αρχισε τα ον οφ

Καλό αυτό ,δείχνει να μην ακολουθεί την συμπεριφορά των gree,Midea και φασόν αυτών , ίσως έτσι γλυτώσει και το πανάκριβο haori που έχει τέτοιο ταμπελάκι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dimostr είπε

Καλό αυτό ,δείχνει να μην ακολουθεί την συμπεριφορά των gree,Midea και φασόν αυτών , ίσως έτσι γλυτώσει και το πανάκριβο haori που έχει τέτοιο ταμπελάκι 

Εκανα μια δοκιμη τωρα. Εξωτερικη 16 μεσα σχεδον 21, ζητηση 21. Ξεκινησε δουλεψε λιγο, και φυσικα εκλεισε. Ανεβαζω ζητηση στους 22 , και δουλευει σχεδον μια ωρα στα 180-200.

Και η heavy δινει κατι τρελες τιμες φορτιου στην θερμη ζωνη.

image.png.605c3422c23d80d19cfc5ac26bb50082.png

Επεξ/σία από c-max
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, c-max είπε

Εκανα μια δοκιμη τωρα. Εξωτερικη 16 μεσα σχεδον 21, ζητηση 21. Ξεκινησε δουλεψε λιγο, και φυσικα εκλεισε. Ανεβαζω ζητηση στους 22 , και δουλευει σχεδον μια ωρα στα 180-200.

Και η heavy δινει κατι τρελες τιμες φορτιου στην θερμη ζωνη.

image.png.605c3422c23d80d19cfc5ac26bb50082.png

Το διάγραμμα είναι από το 63αρι heavy;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, c-max είπε

Απο το 9αρι.

 Α οκ και χάρηκα προς στιγμήν.

Για να δούμε.

Αν έχεις 21 ήδη στον χώρο, μπορείς να το δοκιμάσεις στους 22-23.

😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά υπάρχει αυτή τη στιγμή πρίζα να παίξουμε και εμείς με σχεδιαγράμματα? Θέλω να δω τα midea πως  παίζουν. στην εφαρμογή δείχνουν να πέφτουν μέχρι τα 15-16 W και μετα ανεβαίνουν μέχρι τα 350 το 9αρι και μέχρι 550 το 18αρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Mikealpha74 είπε

Τελικά υπάρχει αυτή τη στιγμή πρίζα να παίξουμε και εμείς με σχεδιαγράμματα? Θέλω να δω τα midea πως  παίζουν. στην εφαρμογή δείχνουν να πέφτουν μέχρι τα 15-16 W και μετα ανεβαίνουν μέχρι τα 350 το 9αρι και μέχρι 550 το 18αρι.

Τα 15-16 είναι off κοιτα λίγο ανά πόση ώρα το κάνουν 

και μιας και λεμε για σχεδιαγραμματα 21 ζητηση 

image.png.2c6d662a386c2455bca4703ff0a4c6f8.pngimage.png.3d7b3a61ce93450561f9df6a2f0ca6e7.png

toyotomi.png

Επεξ/σία από dimostr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, energy52 είπε

Ναι φιλε μου εχεις δικιο, το μπερδεψα με την δωρεαν εγκατασταση που αναφερει σε ποιες μαρκες δεν ισχυει..Τελικα η επιστροφη πιστωνεται ή την δινουν σε μορφη επομενης αγορας;

@Specs @liakjim

Δυστυχώς όπως φαίνεται η προώθηση είναι παραπλανητική. Μόλις τους έστειλα το παρακάτω.
Φτάνει μόνο να δει κανείς την σελίδα της eurobank: https://www.eurobank.gr/el/epistrofi/prosfores-gia-esas/prosfora-public

image.png.7e91b47c46a8327c0d5a51391268d061.png
 

Αναφορά σε κείμενο
Καλησπέρα σας,
Ψάχνοντας προσφορές για την αγορά ενός συγκεκριμένου κλιματιστικού έκανα αναζήτηση στο google για το κατάστημά σας με “public.gr DAIKIN Siesta Sensira ATXC35C”.
Στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων μετά ακριβώς τις διαφημίσεις εμφανίζετε η σελίδα του κλιματιστικού απο το eshop σας:
 
Μπαίνοντας στην σελίδα του προϊόντος διάβασα στο πορτοκαλί πλαίσιο πως ισχύει προσφορά με 20% επιστροφή Eurobank. Επισυνάπτω το παρακάτω screenshot που μόλις πήρα απο την σελίδα του προϊόντος.
 
 
Για να μάθω περισσότερα για την προσφορά πάτησα “δες τους όρους εδώ >”
 
Οι όροι στην παράγραφο 4 βεβαιώνουν πως ισχύει η προσφορά.
 
Αμέσως μετά την ανάγνωση των όρων για να βεβαιωθώ πως ισχύει η προσφορά άνοιξα την εφαρμογή €πιστροφή app της Eurobank στο κινητό μου όπου και εκεί αναφέρει ακριβώς τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις.
 
Επίσης άνοιξα και την σελίδα της Eurobank η οποία γράφει με μεγάλα γράμματα τον τίτλο “Κερδίστε 20% €πιστροφή σε όλες τις οικιακές συσκευές και τα κλιματιστικά από τα καταστήματα Public και το public.gr.”
 
 
Αμέσως πιο κάτω έχει πάλι τους όρους και προϋποθέσεις που δεν γράφει πως εξαιρούνται κάποια προϊόντα εκτός απο αυτά που αναφέρει πάλι η 4η παράγραφος. Αυτά δηλαδή που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και είναι “Κατόπιν παραγγελίας”.
 
Αφού πλέον έχω ενημερωθεί επαρκώς για την προσφορά επιστρέφω στην σελίδα του προϊόντος στο eshop σας και προσπαθώ να βάλω στο καλάθι 2 κλιματιστικά. Μου εμφανίζει πως δεν υπάρχει απόθεμα οπότε συνεχίζω την αγορά ενός κλιματιστικού πληρώνοντας με χρεωστική κάρτας της Eurobank που συμμετέχει στο πρόγραμμα με αριθμό παραγγελίας C444152578.
 
Καθώς ήθελα να αγοράσω 2 κλιματιστικά, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της αγοράς πηγαίνω στην αρχική σελίδα του e-shop σας όπου βρίσκω πάλι το banner της προσφοράς
 
 
 
και πατώντας το με οδηγεί στον κατάλογο των κλιματιστικών για να δω ποια άλλα προϊόντα είναι διαθέσιμα. Το Link είναι το εξής: https://www.public.gr/search?bucketId=pbl-eurobank-ac 
*Όπως βλέπετε ακόμα και το URL δείχνει πως τα προϊόντα αφορούν το πρόγραμμα της Eurobank.
 
Καθώς όμως κατεβαίνω στην λίστα των προϊόντων, ως προς έκπληξη μου, παρατηρώ πως κάποια έχουν μια πορτοκαλί ετικέτα “20% επιστροφή” και κάποια άλλα όχι.
Για παράδειγμα:
 
 
Διαπιστώνω πως το κλιματιστικό που είχα αγοράσει πριν λίγο δεν είχε την συγκεκριμένη ετικέτα και αμέσως σκέφτομαι πως ίσως υπάρχει κάποιος όρος που μου διέφυγε και αναφέρει πως η προσφορά ισχύει για συγκεκριμένα προϊόντα.
Διαβάζω πάλι τους όρους προσεκτικά και δεν αναφέρει πουθενά κάτι τέτοιο. Αμέσως μετά πηγαίνω πάλι στο site της Eurobank που επιβεβαιώνει πως συμμετέχουν όλα τα προϊόντα όπως έγραψα και πιο πάνω.
 
Σκέφτηκα πως προφανώς οι τεχνικοί του eshop έχουν παραλείψει να προσθέσουν την ετικέτα σε όλα τα προϊόντα της διεύθυνσης https://www.public.gr/search?bucketId=pbl-eurobank-ac 
Μετά όμως βλέπω πως και σε άλλες κατηγορίες συμβαίνει το ίδιο.
 
Σήμερα το πρωϊ λοιπόν επικοινώνησα με το κέντρο εξυπηρέτησης του eshop στο 210 81 81 333 όπου μια ευγενικότατη συνεργάτης σας επιβεβαίωσε την ανησυχία μου, δηλαδή πως ΔΕΝ συμμετέχουν όλα τα προϊόντα στο πρόγραμμα, αφού παραδέχτηκε πως θα έπρεπε αυτό να αναγράφετε στους όρους και προϋποθέσεις. Διαβάσαμε μαζί τους όρους και προς και δική της έκπληξη διαπίστωσε πως δεν υπάρχει πουθενά κάποια τέτοια πληροφορία. Ανέφερε πως είναι παράληψή σας και πως θα έπρεπε να είναι κατανοητό στον αγοραστή πως δεν συμμετέχουν όλα τα προϊόντα στο πρόγραμμα. Μπορείτε να ακούσετε την συνομιλία μας καθώς με ενημέρωσε πως καταγράφετε. Κάλεσα απο το τηλέφωνο ******* και το όνομά μου είναι **************.
Ζήτησα να γίνει επιστροφή 20% όπως δικαιούμαι σύμφωνα με τους όρους και με ενημέρωσε πως θα με καλέσει πίσω για να μην περιμένω στην γραμμή προφανώς για να μιλήσει σε κάποιον υπεύθυνο για το ζήτημα αυτό. Μετά απο 5 λεπτά με κάλεσε πίσω και με ενημέρωσε πως δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο και ρώτησε εαν θέλω να κάνω ακύρωση της παραγγελίας ενώ εγώ αρνήθηκα επιμένοντας πως δικαιούμαι την επιστροφή. Έτσι μου απάντησε πως πρέπει να στείλω το αίτημά μου στο [email protected] αναφέροντας λεπτομερώς όσα τις ανέφερα και της ίδιας.
 
Μόλις τώρα καθώς γραφώ το παρόν email μου ήρθε newsletter απο το eshop σας με τίτλο “20% €πιστροφή σε μικρές & μεγάλες οικιακές συσκευές & κλιματιστικά αξίας 199€ και άνω!” όπου αναφέρει την ίδια προσφορά. Πατώντας επάνω στην εικόνα καταλήγει κανείς πάλι στην ίδια διεύθυνση εαν ενδιαφέρετε για αγορά κλιματιστικού https://www.public.gr/search?bucketId=pbl-eurobank-ac
 
 
Δηλαδή ακόμα και απο το google να μην βρει κάποιος απευθείας το προϊόν όπως εγώ, αλλά να οδηγηθεί μέσα απο οποιαδήποτε προωθητική σας ενέργεια μπορεί να καταλήξει στην αγορά κάποιου προϊόντος που δεν συμμετέχει στο πρόγραμμα.
Στην αγορά μπορεί να καταλήξει και κάποιος που έχει κατευθυνθεί ακόμα και απο την σελίδα της Eurobank που ανέφερα πιο πάνω. https://www.eurobank.gr/el/epistrofi/prosfores-gia-esas/prosfora-public
 
Καθώς λοιπόν είναι πασιφανές πως μπορεί ο οποιοσδήποτε αγοραστής να παραπλανηθεί και να προβεί σε αγορά προϊόντων που δεν συμμετέχουν στο πρόγραμμα απαιτώ να γίνει επιστροφή 20% στην δική μου παραγγελία.
Επίσης, άμεσα θα πρέπει να διορθώσετε το κείμενο με τους Όρους & προϋποθέσεις και σε επικοινωνία με την Eurobank όπου αναφέρει τους όρους και τον τίτλο “Κερδίστε 20% €πιστροφή σε όλες τις οικιακές συσκευές και τα κλιματιστικά από τα καταστήματα Public και το public.gr.”
 
Σας ενημερώνω πως στο γνωστό forum insomnia.gr υπάρχει topic για κλιματιστικά που επισκέπτονται δεκάδες εάν όχι εκατοντάδες ενδιαφερόμενοι καθημερινά για αγορά κλιματιστικού για να ανταλλάξουν απόψεις, όπου εγώ και άλλοι χρήστες αναφέραμε την σελίδα του συγκεκριμένου κλιματιστικού καθώς και του αντίστοιχου στα 9000Btu βρίσκοντας ενδιαφέρουσα την τιμή ύστερα απο την επιστροφή 20% μέσω Eurobank. Προφανώς και άλλοι ίσως θα έχουν προβεί σε αγορά αφού κανένας απο όσους επισκέφτηκαν την σελίδα των προϊόντων δεν κατάλαβαν πως τα συγκεκριμένα κλιματιστικά δεν συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Μάλιστα όταν ανέφερα την ανησυχία μου αρκετοί απάντησα πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας καθώς οι όροι δεν αναφέρουν πουθενά κάτι τέτοιο. Αφού επικοινώνησα το πρωϊ με το κέντρο εξυπηρέτησης και επιβεβαιώθηκε η ανησυχία μου το ανέφερα στους υπόλοιπους όπου βρήκαν απαράδεκτες και παραπλανητικές τις προωθητικές σας ενέργειες για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Τέλος σας ενημερώνω επίσης πως το παρόν email θα σταλεί ως προς ενημέρωση στην ανεξάρτητη αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” και πως επιπλέον επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου σε σχέση με την συγκεκριμένη παραγγελία στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
 
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το παρόν ζήτημα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο τηλέφωνο **********  οποιαδήποτε ημέρα και ώρα ή να απαντήσετε στο παρόν email.
 
Παρακαλώ για την άμεση ανταπόκρισή σας.
 
 

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, PhoneKiller είπε

Δυστυχώς όπως φαίνεται η προώθηση είναι παραπλανητική.

Eγω δεν εχω σχεση με αυτα, επιστροφες eurobank, bonuw alpha κλπ , ειμαι και αντιθετος σε αυτο που κανει ο liakjim , αλλο να βοηθηθει καποιος στην επιλογη λυσης για μηχανημα, αλλο να του βρισκει και απο που θα το αγορασει και ποσες δοσεις να βαλει κλπ (εξαιρειται αυτο που κανουμε οταν προκυψει καμμια ευκαιρια, αποφυγη παραεισαγωγης κλπ)

Εκτιμω πως και ο πιο αδαης στα των κλιματιστικων, η σε οτιδηποτε χρειαστει, οταν φτανει η ωρα της πληρωμης ειναι τζιμανι στο ψαξιμο της φτηνοτερης τιμης, προσφορας, ποντων κλπ γιατι το εχει κανει ηδη για ολα τα αντικειμενα που αγοραζει...

Να μην ζητησω συγγνωμη, καταλαβαινομαστε νομιζω τι ακριβως γραφω! ... ελπιζω

ΥΓ

Παρεξηγηθηκα!

Αναφερομουν στον phonekiller που με ταγκαρε για αυτο και προχτες και βρηκα αφορμη να πω οτι δεν γνωριζω για καρτες κλπ οπως και αν γνωριζα θα ημουν αντιθετος στο να βοηθησω γιατι αυτα τα ξερουν καλυτερα απο ολους οι κατοχοι και δεν ειναι παγιωμενα, αρα θελει ψαξιμο αεναως, αρα μονο ο υποψηφιος αγοραστης εχει νοημα να το κανει!

Επεξ/σία από Specs
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Mikealpha74 είπε

Τελικά υπάρχει αυτή τη στιγμή πρίζα να παίξουμε και εμείς με σχεδιαγράμματα? Θέλω να δω τα midea πως  παίζουν. στην εφαρμογή δείχνουν να πέφτουν μέχρι τα 15-16 W και μετα ανεβαίνουν μέχρι τα 350 το 9αρι και μέχρι 550 το 18αρι.

Τώρα τελευταία αγοράζουμε την tplink tapo p110. Πήρε κ ένα update . Τελικά @plasTOST, δείχνει διαγράμματα;

3 λεπτά πριν, Specs είπε

παντως δεν τα εχω μαζι σου!!! αυτο το καταλαβες?

Δεν νομίζω πάντως ότι υπήρξε υπόνοια από κάποιον άλλον εδώ, είτε για μένα, είτε για σένα. Πρόκειται ξεκάθαρα για κακή όσον αφορά την τρόπο επικοινωνίας, προωθητική ενέργεια του συγκεκριμένου καταστήματος που έγινε ακόμα χειρότερη μετά από άρνηση της κατανόησης του λάθους τους όταν έγινε η αγορά.

ΥΓ Πάντως, όποιος θέλει καλό κλιματιστικό για ΜΟΝΟ ψύξη, ας πάρει το inventor legend με την επιστροφή, είτε 9άρι, είτε 12, 18, 24Κ. Είναι ίδιο με το Midea easy pro.

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν νομίζω πάντως ότι υπήρξε υπόνοια από κάποιον άλλον εδώ

Παρεξηγηθηκα!

Αναφερομουν στον phonekiller που με ταγκαρε για αυτο και προχτες και βρηκα αφορμη να πω οτι δεν γνωριζω για καρτες κλπ οπως και αν γνωριζα θα ημουν αντιθετος στο να βοηθησω γιατι αυτα τα ξερουν καλυτερα απο ολους οι κατοχοι και δεν ειναι παγιωμενα, αρα θελει ψαξιμο αεναως, αρα μονο ο υποψηφιος αγοραστης εχει νοημα να το κανει!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...