Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά - Part 2


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

24 λεπτά πριν, Corum είπε

Εγώ θα παρακαλούσα @tryfos να μας ανεβάσει διάγραμμα απόδοσης των BOSCH για να μπορέσουμε να τα δούμε σε λειτουργία και να δούμε πόσο οικονομικά είναι σε watt σε ψύξη και θέρμανση. Eνδιαφέρει πολλούς στο forum που , όπως είπε και συμφορουμίτης, ενδιαφέρονται να αγοράσουν κλιματιστικό και οχι μονο εγγύηση.

Δυστυχώς αυτήν την περίοδο είναι πολύ δύσκολο, γιατί ουσιαστικά δεν τα δουλεύω πια.

Του σαλονιού, που αναβώ για αφύγρανση καμιά φορά αυτήν την περίοδο, δυστυχώς παίρνει απ' έξω και δεν μπορώ να του βάλω smart πρίζα.

Το άλλο είναι σε πρίζα μεν, αλλά είναι σε παιδικό δωμάτιο και δεν ανάβει τώρα. Αλλά και να ανάψει πρέπει πρώτα να βρω από το στοκ μου μια πριζούλα με ESP μέσα, για να φλασάρω tasmota ή ESPHome, να την βγάλω από το cloud και να μπορέσω να την περάσω στο Grafana στον ΗΑ, για να πάρω στατιστικά. Δεν πολυγουστάρω να είναι στο cloud οι πρίζες μου. Έχει λίγη δουλίτσα αλλά θα προσπαθήσω να την κάνω να είμαι έτοιμος για τη θέρμανση-αν και δεν τα πήρα για θέρμανση, ούτε την πολυανάβω εδώ που είμαι.

Η απόδοση πιστεύω θα είναι ακριβώς ίδια με τη σειρά Xtreme Save 2022 της Midea. Όπως γράφω σε προηγούμενο post, μέσω integration στο HA μπόρεσα να δω ακριβώς το εσωτερικό μοντέλο που αναφέρεται.

1 λεπτό πριν, userAnon είπε

Απλή ερώητηση. Που θεωρούμε ότι υπάρχει μεγαλύτερο ρίσκο? Να επιλέξει κανείς ένα απο τα κορυφαία σε απόδοση κλιματιστικά με 3 χρονια εγγύηση ή να παει σε ένα με σαφέστατα χειρότερες αποδόσεις γιατί έχει 7? 

Αν αναφέρεσαι στα Bosch που πήρα έχουν σαφώς πολύ καλά νούμερα, αν θυμάμαι καλά καλύτερα από της αντίστοιχης σειράς της γνωστής, ιδίως στη ψύξη που με ενδιαφέρει. Αλλά και -5% να είναι σε απόδοση, ναι προτιμώ τα 7 χωρίς μεν και αλλά από την άλλη "εγγύηση", που χρειάζεται να πάω σε δικηγόρο για να μου την εξηγήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    6101

  • dimostr

    2725

  • Specs

    1497

  • userAnon

    680

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, userAnon είπε

Επίσης θεωρω (προσωπικά) ότι δεν πάμε να αγοράσουμε εγγύηση αλλά κλιματιστικό.

Εδώ είναι το θέμα , η ίδια η daikin πουλάει έξτρα εγγύηση άρα πρέπει να την βάλουμε στην εξίσωση για όλα τα αλλά που λες δε θα διαφωνήσω ,εξάλλου είχα πει σε κάποιον στ9 πρώτο θέμα που ήταν υπέρμαχος των inventor και των εγγυήσεων που με εγκαλούσε μαζι με κάποιους άλλους γιατί είχα αγοράσει ένα toyotomi και του είχα πει το εξής απλό , εγω θέλω ένα μηχάνημα να δουλευει κα8 όχι να είναι το service καθε βδομάδα στο σπίτι μου 

Επεξ/σία από dimostr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, dimostr είπε

Εδώ είναι το θέμα , η ίδια η daikin πουλάει έξτρα εγγύηση άρα πρέπει να την βάλουμε στην εξίσωση για όλα τα αλλά που λες δε θα διαφωνήσω

μα αυτό είναι το μαρκετινίστικο κόλπο αγαπητε.. όποιος φοβάται ή είναι ανασφαλής ή έχει φράγκα ας πληρώσει παραπάνω.

Σαν τα ακριβά αυτοκίνητα ένα πράγμα. Σου δίνουν 2 χρόνια εγγύησης συνήθως, και άμα θέλεις πληρώνεις επιπλέον για +3 ή για +8. Όποιος θέλει, μπορεί, νιώθει κάπως τα πληρώνει.. Αν θα του βγάλει ζημιά όμως θα πρέπει να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας για για να πάρει όλο ή μέρος του ποσού. Συνήθως καταλήγουν σε διακανονισμό καλής θέλησης κλπ... Και στο τέλος είναι και κάπου λογικό.. Λέει ο άλλος 10 χρόνια εγγύηση.. Δεν είναι και εύκολο αυτό να ισχύσει για 1002 λόγους.. Θέλω να δω τι θα γίνει αν στα 8 χρονια χαλάσει το οτιδήποτε πόσοι λόγοι θα βρεθούν για να αποφύγουν την αποζημιωση.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελάτε ρε παιδιά που θα είναι σε ένα Midea κάθε βδομάδα το service σπίτι. Δεν είμαστε στα πρώτα βήματα της, υπάρχει τεράστια πρόοδος στη κινέζικα. Ειδάλλως κι εδώ θα είχε πέσει έξω, εγώ μια χαρά βλέπω πάει και με καλά νούμερα. Ας μην υπερβάλλουμε σε όλα.

1 λεπτό πριν, userAnon είπε

μα αυτό είναι το μαρκετινίστικο κόλπο αγαπητε.. όποιος φοβάται ή είναι ανασφαλής ή έχει φράγκα ας πληρώσει παραπάνω.

Σαν τα ακριβά αυτοκίνητα ένα πράγμα. Σου δίνουν 2 χρόνια εγγύησης συνήθως, και άμα θέλεις πληρώνεις επιπλέον για +3 ή για +8. Όποιος θέλει, μπορεί, νιώθει κάπως τα πληρώνει.. Αν θα του βγάλει ζημιά όμως θα πρέπει να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας για για να πάρει όλο ή μέρος του ποσού. Συνήθως καταλήγουν σε διακανονισμό καλής θέλησης κλπ... Και στο τέλος είναι και κάπου λογικό.. Λέει ο άλλος 10 χρόνια εγγύηση.. Δεν είναι και εύκολο αυτό να ισχύσει για 1002 λόγους.. Θέλω να δω τι θα γίνει αν στα 8 χρονια χαλάσει το οτιδήποτε πόσοι λόγοι θα βρεθούν για να αποφύγουν την αποζημιωση.. 

Έχουμε πει 100 φορές ότι αυτές τις μπούρδες και δικαιολογίες μπορεί να στις πει και εκείνος που σου έχει δώσει 2 χρόνια, την ελάχιστη εγγύηση. Δεν σημαίνει ότι εσύ δεν πρέπει να κάνεις ότι μπορείς εξ αρχής, για να έχεις λίγο καλύτερη θέση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, dimostr είπε

Νομίζω ότι αναφέρεται σε αυτό το κομμάτι ο @tryfos και καταλήγει σε τέτοιο συμπέρασμα ………..Και τελος ΠΡΟΣΟΧΗ: σε οσες εγγυησεις ΔΕΝ υπαρχει υποχρεωση ετησιας συντηρησης , εάν προκυψει αναγκη επισκευης και η Daikin κρινει ότι προηλθε λογω μη ετησιας συντηρησης, η εγγυηση ΔΕΝ καλυπτει την βλαβη. Ένα παραδειγμα που ανεφερε, είναι τα βρωμικα φιλτρα

τα φίλτρα βρωμίζουν και από την δεύτερη εβδομάδα λειτουργίας , δηλαδη αν πάθεις βλάβη στο μήνα και δεν έχεις καθαρίσει τα φίλτρα πας περίπατο 

Αυτό ισχύει παντού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tryfos είπε

Έχουμε πει 100 φορές ότι αυτές τις μπούρδες και δικαιολογίες μπορεί να στις πει και εκείνος που σου έχει δώσει 2 χρόνια, την ελάχιστη εγγύηση. Δεν σημαίνει ότι εσύ δεν πρέπει να κάνεις ότι μπορείς εξ αρχής, για να έχεις λίγο καλύτερη θέση.

Εννοείτε ότι αυτό που λες ισχύει. Αλλά δεν θα πάω σε χειρότερη αγορά για να ΠΙΣΤΕΥΩ και να βρίσκομαι σε καλυτερη θέση.. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, userAnon είπε

Να επιλέξει κανείς ένα απο τα κορυφαία σε απόδοση κλιματιστικά με 3 χρονια εγγύηση ή να παει σε ένα με σαφέστατα χειρότερες αποδόσεις γιατί έχει 7? 

Το διλημμα αυτο δεν εχει νοημα, ειδικα με ενα Toshiba με 7 χρονια εγγυηση και αποδοσεις εξισου κορυφαιες.

Επισης συντηρηση ετησια, δεν ειναι μονο οσοι "ξεχασουν" οπως λες αλλα και οσοι εχουν στα εξοχικα για περιστασιακη χρηση, η και στις κυριες κατοικιες για εναλλακτικη θερμανση αν χαλασει ο λεβητας κ.ο.κ.

Ετσι ειναι κυριαρχο το θεμα της ΜΗ υποχρεωτικης συντηρησης.Ολα αλλωστε ειναι συναρτηση της προταιρεοτητας του καθενος στην αποφαση αγορας.

Η προσωπικη μου εμπειρια με την inventor πριν λιγα χρονια, με εκανε να πιστευω πως ειναι βασικο θεμα η εγγυηση, μαζι με την ταχυτητα αποκαταστασης κλπ

Δεν πιστευω οτι θα βρεθει αλλος να προσφερει τα ιδια, ιδιως τωρα που "εξαγοραστηκε" και αλλαζει γενικα, αλλα καλα ειναι να υπαρχει καποιος στην αγορα που να σπρωχνει τους αλλους προς τον ανταγωνισμο υπερ μας.

Εν πασει περιπτωσει, εγω ειμαι απο αυτους που ψαχνουν τις εγγυησεις γιατι επιπροσθετα η χωρα μας ειναι ελντοραντο εισαγωγεων χωρις ιχνος σεβασμου των δικαιωματων μας.

Απο τις ηλεκτρικες συσκευες και τα αυτοκινητα, μεχρι τις φαρμακοβιομηχανιες.

Ουτε οδηγιες στη γλωσσα μας δεν υπαρχουν σε ειδη ακομη και μεγαλης αξιας.

Κι αν εστω και ενας βρη χρησιμες τις διευκρινισεις που οι εταιριες οπως η Daikin , δεν κανουν ως οφειλαν ξεκαθαρες, μου αρκει.

Και φυσικα το εξελ οπως λες ειναι ανεπικαιρο ανα πασα στιγμη λογω μεταβολης, αλλα εστω και ενας να θεσει απορια εδω, ιδιως οταν δεν λειτουργουν τα κλιματιστικα , ανοιξη και φθινοπωρο, ολο και καποια ματια βλεπουν τον διαλογο σχετικα με εγγυησεις.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, userAnon είπε

Εννοείτε ότι αυτό που λες ισχύει. Αλλά δεν θα πάω σε χειρότερη αγορά για να ΠΙΣΤΕΥΩ και να βρίσκομαι σε καλυτερη θέση.. 

 

Το 'χειρότερη'αγορά είναι υποκείμενο και αυτό. Χειρότερο για μένα είναι να έχω 1002 'αλλά'στην εγγύηση. Αν δεν τα έχω αυτά και συνδυάσω και μια αγορά με πολύ καλά νούμερα θεωρώ ότι έχω κάνει μια σχετικά καλή αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, dimostr είπε

Άρα δεν υπάρχει παρανόηση από μέρους του @tryfos μια χαρά συμπέρασμα έβγαλε 

Δεν το έχω παρακολουθήσει από την αρχή, αλλά το συμπέρασμα ότι άμα δεν καθαρίζουμε τα φίλτρα ποτέ και το μηχανημα τα παίξει, σημαίνει ότι πρέπει να το φτιάξει η όποια εταιρία εντός αποζημίωσης? Αυτό είνα το συμπερασμα? 

Το κάθε πότε βρομίζουν τα φίλτρα και τις συνθήκες που λειτουργεί το κάθε μηχανημα είναι ανάλογο με το περιβαλλον και την συντήρηση του ιδιοκτήτη. δηλαδή αν σε κάποιον (ανάλογα με τις συνθήκες) τα φίλτρα γίνονται χάλια σε 2 μήνες όπως τα δικά σου πχ σε 2 χρόνια, είναι οκ?

2 λεπτά πριν, tryfos είπε

Το 'χειρότερη'αγορά είναι υποκείμενο και αυτό. Χειρότερο για μένα είναι να έχω 1002 'αλλά'στην εγγύηση. Αν δεν τα έχω αυτά και συνδυάσω και μια αγορά με πολύ καλά νούμερα θεωρώ ότι έχω κάνει μια σχετικά καλή αγορά.

Δεν είναι καθόλου υποκειμενικό. Είναι παντελώς αντικειμενικό με μετρήσεις διαγράμματα κλπ. Το να έχεις 10 χρόνια εγγύηση και να μην μπορείς να το δουλέψεις τον χειμώνα πχ γιατί καιει τα κερατα του είναι επίσης αντικειμενικό.

Η εγγύηση για όποιον το καταλαβαίνει είναι 80% μαρκετινγκ. 

6 λεπτά πριν, Specs είπε

Το διλημμα αυτο δεν εχει νοημα, ειδικα με ενα Toshiba με 7 χρονια εγγυηση και αποδοσεις εξισου κορυφαιες.

Δεν μίλησα συγκεκριμένα για μάρκες κλπ. Η ερώτηση είναι απλή.. Ας πουμε και ότι η toshiba είχα ίδιους όρους με daikin

 

7 λεπτά πριν, Specs είπε

Επισης συντηρηση ετησια, δεν ειναι μονο οσοι "ξεχασουν" οπως λες αλλα και οσοι εχουν στα εξοχικα για περιστασιακη χρηση, η και στις κυριες κατοικιες για εναλλακτικη θερμανση αν χαλασει ο λεβητας κ.ο.κ.

Ετσι ειναι κυριαρχο το θεμα της ΜΗ υποχρεωτικης συντηρησης.Ολα αλλωστε ειναι συναρτηση της προταιρεοτητας του καθενος στην αποφαση αγορας.

Αυτό μου αγούγεται τρελό. Εϊναι μηχανήματα και θέλουν συντήρηση. Τέλος. Δεν μπορεί να το έχεις στο εξοχικό 3-4 χρόνια και να μην κάνεις service. Αυτή είναι απλα κακή νοοτροπία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, userAnon είπε

3-4 χρόνια και να μην κάνεις service

Τι ακριβως service να κανεις για ελαχιστες ωρες λειτουργιας??? ουτε τα φιλτρα δεν θα εχουν αναγκη καθαρισμου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, userAnon είπε

Δεν το έχω παρακολουθήσει από την αρχή, αλλά το συμπέρασμα ότι άμα δεν καθαρίζουμε τα φίλτρα ποτέ και το μηχανημα τα παίξει, σημαίνει ότι πρέπει να το φτιάξει η όποια εταιρία εντός αποζημίωσης? Αυτό είνα το συμπερασμα? 

Το κάθε πότε βρομίζουν τα φίλτρα και τις συνθήκες που λειτουργεί το κάθε μηχανημα είναι ανάλογο με το περιβαλλον και την συντήρηση του ιδιοκτήτη. δηλαδή αν σε κάποιον (ανάλογα με τις συνθήκες) τα φίλτρα γίνονται χάλια σε 2 μήνες όπως τα δικά σου πχ σε 2 χρόνια, είναι οκ?

Δεν είναι καθόλου υποκειμενικό. Είναι παντελώς αντικειμενικό με μετρήσεις διαγράμματα κλπ. Το να έχεις 10 χρόνια εγγύηση και να μην μπορείς να το δουλέψεις τον χειμώνα πχ γιατί καιει τα κερατα του είναι επίσης αντικειμενικό.

Η εγγύηση για όποιον το καταλαβαίνει είναι 80% μαρκετινγκ. 

Ποιος μίλησε για μηχάνημα που 'καίει τα κέρατα'του; Δεν καταλαβαίνω γιατί είσαι του ύψους ή του βάθους. Μιλάμε να βρεις ένα αξιοπρεπές μηχάνημα που έχει και καλή εγγύηση. Αν εσύ θεωρείς διαφορές της τάξης του 5% σημαντικές (αν υπάρχουν), για να θυσιάσεις την εγγύηση, να δούμε πως θα νιώσεις όταν σου μείνει κάτι στο χέρι χωρίς εγγύηση και υποστείς ολική καταστροφή, που εκμηδενίζει άμεσα το 5% (κι αν) που ήθελες να γλιτώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, liakjim είπε

Μιλήστε με αυτόν που έφτιαξε την εφαρμογή.

Τελικα αυτος που εφτιαξε την εφαρμογη μου είπε οτι μετα το firmware update της tapo δεν δουλευει το προγραμμα

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, spocky είπε

Τελικα αυτος που εφτιαξε την εφαρμογη μου είπε οτι μετα το firmware update της tapo δεν δουλευει το προγραμμα

Κρίμα και ήταν μια ωραία λύση τώρα  που δεν κυκλοφορούν οι hs  110 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Specs είπε

Τι ακριβως service να κανεις για ελαχιστες ωρες λειτουργιας??? ουτε τα φιλτρα δεν θα εχουν αναγκη καθαρισμου...

 

3 λεπτά πριν, tryfos είπε

Ποιος μίλησε για μηχάνημα που 'καίει τα κέρατα'του

Αγαπητοί, ας συμφωνήσουε ότι διαφωνούμε και ας μείνει ο καθένας με την γνώμη του. Όποιος θέλει να αγοράζει εγγύηση αγοράζει εγγύηση, όποιος θέλει να έχει κλιματιστικό και να του κάνει κάθε 10 χρόνια service ας του κάνει. Δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...