Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά - Part 2


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

50 λεπτά πριν, tryfos είπε

Όχι μόνο με τη Daikin, με διάφορες εταιρίες, παθιάζεται ο κόσμος, λες και συμμετέχει στα κέρδη

Αυτό είναι κάτι που πρέπει να μας προβληματίζει γενικότερα και να μη τρώει ο οποιοσδήποτε αμασητο ότι γράφεται 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    6101

  • dimostr

    2725

  • Specs

    1497

  • userAnon

    680

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ο παντα εξαιρετικος κ. Ηλιαδης απο Daikin μου απαντησε σε οσα τον ρωτησα.

Θα ποσταρω τα παντα το βραδακι, μιας και απο την  παρεα στο ουζερι φωναζουν οτι θα αργησω...😁

Ως τοτε δειτε και μια αλλη ειδοποιο διαφορα που ευτυχως σκεφτηκα να ρωτησω, η τιμη επεκτασης ΜΕΤΑ τα 5 χρονια, εξαρταται και απο το μοντελο...απολαυστε υπευθυνα λοιπον!

 

0?ui=2&ik=a34fa9119c&attid=0.1&permmsgid=msg-f:1745385465477977792&th=1838dad559f1d6c0&view=fimg&fur=ip&sz=s0-l75-ft&attbid=ANGjdJ9Db1-QZfp2_pU9QeK7QE9obzzzYvtXvAtKMydBYNRuX3ELYCOakGhC2dXjIyWq67-9DJIvI-9S1DRhVEHywBfKe0zg9v1vFjeuPWbVJgNLaSeE31Xsatq_MEY&disp=emb

image001(1)-001.jpg

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά

Θέλω να πάρω κλιματιστικό που κυρίως θα ζεστένει το σπίτι τον χειμώνα

έχω καταλήξει στα εξής δύο

https://www.skroutz.gr/s/37214734/Daikin-Siesta-F-Sensira-Pro-Series-ATXF50A-ARXF50A-Κλιματιστικό-Inverter-18000-BTU-A-A-με-WiFi.html

https://www.skroutz.gr/s/35706116/Fujitsu-ASYG053KLCA-AOYG053KLCA-Κλιματιστικό-Inverter-18000-BTU-A-A.html?from=featured&product_id=114356015

με ενδιαφέρει να ζεστένει καλά γιατί θα ζεστένει τρία δωμάτια σχεδόν

από τι βλέπω το fujitsu έχει scop 6.2 και το daikin 5.23

όμως το daikin έχει μεγαλύτερο εύρος θερμικής απόδοσης

εώς 21500btu θερμική απόδοση το fujitsu και εώς 26300btu το daikin

τι να διαλέξω ; με ενδιαφέρει όσο το δυνατόν πιο οικονομική και καλή θέρμανση

 

παρακαλώ τα φώτα σας

ΥΓ. η fujitsu θέλει 140ε για wifi ενώ το daikin 80

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν μπορω να καταλαβω το μπερδεμα ... εγω Μαιο που αγορασα 6 κλιματιστικα για εξοχικο γονεων, με μοναδικο κριτηριο τι αρεσε στη μαμα κανενα αλλο, μου ειπε η DAIKIN αν τα παρεις απο Κωτσο και λοιπες αλυσιδες, εχεις 3 χρονια εγγυηση. Απο την Daikin. Αν τα παρεις απο το δικτυο της Daikin, τα περνας στο stand by me και η εγγυηση επεκτεινεται στα 5 χρονια δωρεαν, με προυποθεση να κανεις καθε χρονο συντηρηση. Για τα κλιματιστικα που ειναι περασμενα στο stand by me μπορω να επεκεινω την εγγυηση για μεχρι 5 ακομα χρονια με 200 ευρω το κλιματιστικο (για τα συγκεκριμενα μοντελα που αγορασα).

 

Τωρα ποιος δε κανει συντηρηση στο κλιματιστικο καθε χρονο δε ξερω, αλλα αν δε θες, πας κωτσο και αγοραζεις και εχεις 3 χρονια εγγυηση και τελος.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, fredd0 είπε

δεν μπορω να καταλαβω το μπερδεμα ... εγω Μαιο που αγορασα 6 κλιματιστικα για εξοχικο γονεων, με μοναδικο κριτηριο τι αρεσε στη μαμα κανενα αλλο, μου ειπε η DAIKIN αν τα παρεις απο Κωτσο και λοιπες αλυσιδες, εχεις 3 χρονια εγγυηση. Απο την Daikin. ....

....., πας κωτσο και αγοραζεις και εχεις 3 χρονια εγγυηση και τελος.

επειδή κι εγώ έτσι πίστευα και περιμένω έγγραφη απάντηση από τη DAIKIN εντός της ημέρας, τα 3 χρόνια που αναφέρεις τα έχεις κάπου εγγράφως;

Η DAIKIN προς το παρόν με έχει σε αναμονή -μου έστειλε με mail το έντυπο της με τα 2 χρόνια εγγύηση- γιατί λέει εντός του επόμενου μήνα θα το ανανεώσει το ίδιο έντυπο στα 3 χρόνια.

Πάντως εγγύηση σε άλλα ηλεκτρονικά μέσα πέρα απο τις οδηγίες χρήσεως ή έστω σε συνοδευτικό έντυπο του προιόντος δεν προβλέπεται απο τη νομοθεσία (μιλάω για εγγύηση επιπλέον της νόμιμης των 2 ετών). Ακόμα και στο user manual τους δεν έχουν καμμία αναφορά σε εγγύηση έστω και σε ιστότοπο.

Επεξ/σία από geodimis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, geodimis είπε

επειδή κι εγώ έτσι πίστευα και περιμένω έγγραφη απάντηση από τη DAIKIN εντός της ημέρας, τα 3 χρόνια που αναφέρεις τα έχεις κάπου εγγράφως;

οχι γιατι τελικα αγορασα απο blue dealer, δεν εβλεπα τον λογο να παω σε καταστημα ηλεκτρικων, αφου συντηρησεις θα γινονται ετσι κι αλλιως. Στο Stand by me παντως λεει 5 χρονια εγγυηση (3 + 2 επεκταση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, fredd0 είπε

οχι γιατι τελικα αγορασα απο blue dealer, δεν εβλεπα τον λογο να παω σε καταστημα ηλεκτρικων, αφου συντηρησεις θα γινονται ετσι κι αλλιως. Στο Stand by me παντως λεει 5 χρονια εγγυηση (3 + 2 επεκταση)

Άρα το παρακάτω δεν ισχύει:

1 ώρα πριν, fredd0 είπε

, πας κωτσο και αγοραζεις και εχεις 3 χρονια εγγυηση και τελος.

Το "και τέλος" είναι να μιλήσεις με τη DAIKIN, να σου στείλει το έντυπο με τα 2 χρόνια, να τους πάρεις τηλέφωνο να τους πεις γιατί οι έμποροι διαφημίζουν 3 κι εσείς δίνετε επιπλέον έντυπο -εκτός συσκευασίας- με 2 χρόνια και "στο τέλος" να σου στείλουν σε καινούργιο mail -μέσα στο σώμα του κειμένου- "ναι οι μονάδες σας έχουν 3 χρόνια εγγύηση".

Όχι αυτό δεν είναι σοβαρή αντιμετώπιση premium εταρίας σε καυτά θέματα όπως η εγγύηση. Και πιθανολογώ ότι αν κάποιος γράψει στη μαμά εταιρία και αναφέρει τα παραπάνω μπορεί και να "τραβήξουν λίγο το αυτάκι" της DAIKIN ΕΛΛΑΣ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα τα παραπάνω posts καταδεικνύουν περίτρανα την ΤΡΑΓΙΚΗ πολιτική του leader στο θέμα. Ένα ΜΠΑΧΑΛΟ, να γελάς και να κλαις. 🤣😖😫 Μέχρι που ακούμε και το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, ότι "δίδεται προφορική εγγύηση". 😶

Ξανατονίζω, δεν μιλάω για την ποιότητα των μηχανημάτων, μην θιχτούν αμέσως οι αμέτρητοι κάτοχοι στο θρεντ. Είναι αδιαμφισβήτητη (χωρίς κατ' εμέ να οδηγεί φυσικά σε επιλογή αγοράς), αν και οι διαφορές έχουν μειωθεί ή εκμηδενιστεί. Όμως σε ποια άλλη εταιρία δεν ξέρει ο πελάτης ουσιαστικά τι εγγύηση έχει και πόσο και τι; Άλλος 2 χρόνια άλλος 3, άλλος 5, άλλος χωρίς σέρβις άλλος με, άλλος στα ηλεκτρονικά, άλλος παντού, άλλος Κώτσο, άλλος μπλε. Ό,τι να 'ναι.

Με ζουμί-απώτερο σκοπό φυσικά να ζουν πλουσιοπάροχα οι "μπλε έμποροι", κάνοντας το ίδιο με τον μάστορα της γειτονιάς, άγνωστο δε πως έκαναν μια συμφωνία με την Daikin.

Μια πολύ απλή ερώτηση: Η Toshiba ας πούμε (που είναι εν πάση περιπτώσει πιο τίμια στο θέμα με τα 7) και οι λοιποί premium γιατί δεν έχουν αντίστοιχους "βυσσινί" dealers ή "πορτοκαλί" dealers να κάνουν τα αντίστοιχα; Δεν νομίζετε ότι θα τους έπαιρνε; Μια χαρά τους παίρνει, αλλά (μάλλον) κρίνουν ότι δεν είναι σοβαρά αυτά τα πράγματα...

5 λεπτά πριν, geodimis είπε

Άρα το παρακάτω δεν ισχύει:

Το "και τέλος" είναι να μιλήσεις με τη DAIKIN, να σου στείλει το έντυπο με τα 2 χρόνια, να τους πάρεις τηλέφωνο να τους πεις γιατί οι έμποροι διαφημίζουν 3 κι εσείς δίνετε επιπλέον έντυπο -εκτός συσκευασίας- με 2 χρόνια και "στο τέλος" να σου στείλουν σε καινούργιο mail -μέσα στο σώμα του κειμένου- "ναι οι μονάδες σας έχουν 3 χρόνια εγγύηση".

Όχι αυτό δεν είναι σοβαρή αντιμετώπιση premium εταρίας σε καυτά θέματα όπως η εγγύηση. Και πιθανολογώ ότι αν κάποιος γράψει στη μαμά εταιρία και αναφέρει τα παραπάνω μπορεί και να "τραβήξουν λίγο το αυτάκι" της DAIKIN ΕΛΛΑΣ...

+1 (Πώς αλλιώς θα σε ωθούσαν εμμέσως στους μπλε και στο θες-δε θες πάντρεμα μαζί τους 😀 ) Εντωμεταξύ γίνεται μάχη για τα...3 όταν οι άλλοι δίνουν 5, 7 και 10, χωρίς τιμοκαταλόγους όπως τον παραπάνω...

Επεξ/σία από tryfos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, tryfos είπε

Όλα τα παραπάνω posts καταδεικνύουν περίτρανα την ΤΡΑΓΙΚΗ πολιτική του leader στο θέμα. Ένα ΜΠΑΧΑΛΟ, να γελάς και να κλαις. 🤣😖😫 Μέχρι που ακούμε και το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, ότι "δίδεται προφορική εγγύηση". 😶

Ξανατονίζω, δεν μιλάω για την ποιότητα των μηχανημάτων, μην θιχτούν αμέσως οι αμέτρητοι κάτοχοι στο θρεντ. Είναι αδιαμφισβήτητη (χωρίς κατ' εμέ να οδηγεί φυσικά σε επιλογή αγοράς), αν και οι διαφορές έχουν μειωθεί ή εκμηδενιστεί. Όμως σε ποια άλλη εταιρία δεν ξέρει ο πελάτης ουσιαστικά τι εγγύηση έχει και πόσο και τι; Άλλος 2 χρόνια άλλος 3, άλλος 5, άλλος χωρίς σέρβις άλλος με, άλλος στα ηλεκτρονικά, άλλος παντού, άλλος Κώτσο, άλλος μπλε. Ό,τι να 'ναι.

Με ζουμί-απώτερο σκοπό φυσικά να ζουν πλουσιοπάροχα οι "μπλε έμποροι", κάνοντας το ίδιο με τον μάστορα της γειτονιάς, άγνωστο δε πως έκαναν μια συμφωνία με την Daikin.

Μια πολύ απλή ερώτηση: Η Toshiba ας πούμε (που είναι εν πάση περιπτώσει πιο τίμια στο θέμα με τα 7) και οι λοιποί premium γιατί δεν έχουν αντίστοιχους "βυσσινί" dealers ή "πορτοκαλί" dealers να κάνουν τα αντίστοιχα; Δεν νομίζετε ότι θα τους έπαιρνε; Μια χαρά τους παίρνει, αλλά (μάλλον) κρίνουν ότι δεν είναι σοβαρά αυτά τα πράγματα...

+1 (Πώς αλλιώς θα σε ωθούσαν εμμέσως στους μπλε και στο θες-δε θες πάντρεμα μαζί τους 😀 ) Εντωμεταξύ γίνεται μάχη για τα...3 όταν οι άλλοι δίνουν 5, 7 και 10, χωρίς τιμοκαταλόγους όπως τον παραπάνω...

Να συμπληρώσω, επειδή το θέμα το παρακολουθώ πολύ λίγο καιρό, πόσο κώτσους μας πιάνουν όλους και ειδικότερα τους εδώ ειδήμονες όταν μιλάμε για SCOP/SEER/kw κλπ μηχανημάτων και τα συγκρίνουμε χωρίς να έχει ξακαθαριστεί -τουλάχιστον από τους κατόχους DAIKIN- για όλους τους υποψήφιους αγοραστές ΠΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΓΓΥΗΣΗ δίνειο υποτιθέμενος leader....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, geodimis είπε

Να συμπληρώσω, επειδή το θέμα το παρακολουθώ πολύ λίγο καιρό, πόσο κώτσους μας πιάνουν όλους και ειδικότερα τους εδώ ειδήμονες όταν μιλάμε για SCOP/SEER/kw κλπ μηχανημάτων και τα συγκρίνουμε χωρίς να έχει ξακαθαριστεί -τουλάχιστον από τους κατόχους DAIKIN- για όλους τους υποψήφιους αγοραστές ΠΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΓΓΥΗΣΗ δίνειο υποτιθέμενος leader....

Φίλε, εγώ τουλάχιστον προσπαθώ να τα πω πολύ καιρό εδώ αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω. Υπάρχει μεγάλη προκατάληψη υπέρ της Daikin, οπότε όλοι είναι διατεθειμένοι να κάνουν υποχωρήσεις σε πολλά και να αφήσουν να ανοιχτεί "blue deal" με την τσέπη τους (κάνουμε και λίγο πλάκα, ντάξει). Οπότε έχω κατηγορηθεί από άσχετος μέχρι προβοκάτορας, όταν απλά αναφέρω 2-3 πράγματα που δε συμβαδίζουν αναγκαστικά με το τέλειο αφήγημα αυτής της παγκόσμιας ηγέτιδας εταιρίας (με τα 2-3 χρόνια εγγύηση και αυτό με αγώνα). Δεν πειράζει όμως, δημοκρατία έχουμε, όλα καλά.

Αντίθετα εγώ λέω να μην έχουμε προκατάληψη ούτε υπέρ ούτε κατά κανενός και να βλέπουμε όσο το δυνατόν αντικειμενικά τα θέματα, είτε είμαστε απλοί υποψήφιοι αγοραστές είτε χομπίστες. Ε τώρα όποιος πει ότι η κατάσταση με την εγγύηση στη συγκεκριμένη εταιρία είναι ξεκάθαρη ή οκ, εντάξει τι να πούμε άλλο, είναι θέμα αντικειμενικό τι συμβαίνει.

ΥΓ: Με χαρά έβλεπα σε προηγούμενα ποστς, χωρίς να συμμετέχω, ότι κάποιοι αρχικά τελείως αρνητικοί με τα Bosch, άρχισαν τελικά σποραδικά να τα προτείνουν, τουλάχιστον ως οικονομική λύση. Άσχετο, αλλά ήθελα να το βγάλω από μέσα μου 😀 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ και χρόνια λέμε ότι ο ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να βάλει τα κουκιά κάτω, να τα ζυγίσει και να βγάλει ένα αποτέλεσμα μιας και το τέλειο κλιματιστικό δεν υπάρχει πόσο μάλλον όταν υπάρχουν τόσο διαφορετικές παράμετροι αλλά και ανάγκες/προτεραιότητες. Για αυτό στο sticky υπάρχει και ένα εργαλείο λήψης απόφασης με weighted factors ( Pugh diagram).

Οπότε τσάμπα όλη αυτή η κουβέντα ( εξαιρουμένης της εγγύησης της Daikin η οποία αν και είναι ξεκάθαρη για blue dealers αλλά και μεγάλες αλυσίδες, υπάρχει η θολούρα των αναρτημένων όρων εγγύησης, ελπίζω να λυθεί, όπως και γιατί ο κωτσος λέει σε κάποια Toshiba 2 χρόνια). 

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια και εγώ άνοιξα (ή ξανά άνοιξα) το θέμα εγγύησης για τα Daikin, οφείλω μια ενημέρωση στα μέλη της ομάδας για το τι τελικά ισχύει.

Επικοινωνησα λοιπόν με τη Daikin και έχω πλέον γραπτώς (email) ότι η εγγύηση για τη σειρά ATX είναι 3 έτη. Επιπλέον, η εγκατάσταση μπορεί να γίνει από οποιοδήποτε πιστοποιημενο ψυκτικό. Αυτονόητο θα μου πειτε το τελευταίο, αλλά πλέον το έχω και γραπτώς.

Σε ο,τι αφορά τα κλιματιστικά από blue dealer αναφέρεται σαφώς στο email ότι καλύπτονται από εγγύηση 5 ετών.

Προϋπόθεση για να ισχύει η εγγύηση είναι η εγκατάσταση να έχει γίνει σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή (μου τις έστειλαν). Έτσι, για παράδειγμα, αν το μήκος των σωληνώσεων του χαλκού δεν είναι αυτό που προβλέπεται δεν ισχύει η εγγύηση (το τελευταίο δεν το έγραψαν, το υποθέτω εγώ).

Πιστεύω ότι είναι ξεκάθαρο πλέον.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakjim είπε

Οπότε τσάμπα όλη αυτή η κουβέντα ( εξαιρουμένης της εγγύησης της Daikin η οποία αν και είναι ξεκάθαρη για blue dealers αλλά και μεγάλες αλυσίδες, υπάρχει η θολούρα των αναρτημένων όρων εγγύησης, ελπίζω να λυθεί, όπως και γιατί ο κωτσος λέει σε κάποια Toshiba 2 χρόνια). 

Αυτό ακριβώς. Κάποιοι έχουν πάθει ψύχωση με την εγγύηση, λες και αν κάτι στραβώσει θα τους δώσουν νέο μοντέλο. Ας παρακαλάμε όλοι να μην πάθουν τίποτα τα μηχανήματα γιατί μετά τρέχα ξεμπερδευε. Καλά για το ότι κάποιοι δεν θέλουν να κάνουν σερβις δεν το συζηταω...

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, lionkd75 είπε

Μια και εγώ άνοιξα (ή ξανά άνοιξα) το θέμα εγγύησης για τα Daikin, οφείλω μια ενημέρωση στα μέλη της ομάδας για το τι τελικά ισχύει.

Επικοινωνησα λοιπόν με τη Daikin και έχω πλέον γραπτώς (email) ότι η εγγύηση για τη σειρά ATX είναι 3 έτη. Επιπλέον, η εγκατάσταση μπορεί να γίνει από οποιοδήποτε πιστοποιημενο ψυκτικό. Αυτονόητο θα μου πειτε το τελευταίο, αλλά πλέον το έχω και γραπτώς.

Σε ο,τι αφορά τα κλιματιστικά από blue dealer αναφέρεται σαφώς στο email ότι καλύπτονται από εγγύηση 5 ετών.

Προϋπόθεση για να ισχύει η εγγύηση είναι η εγκατάσταση να έχει γίνει σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή (μου τις έστειλαν). Έτσι, για παράδειγμα, αν το μήκος των σωληνώσεων του χαλκού δεν είναι αυτό που προβλέπεται δεν ισχύει η εγγύηση (το τελευταίο δεν το έγραψαν, το υποθέτω εγώ).

Πιστεύω ότι είναι ξεκάθαρο πλέον.

 

Άρα για τους blue dealers  δεν ισχύει ότι πρέπει να γίνει εγκατάσταση από το δίκτυο τους; Το είχα καταλάβει λάθος.

Επεξ/σία από liakjim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...