Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά - Part 2


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 ώρες πριν, tryfos είπε

Προσωπικά είπα απλώς δεν ξέρω, δεν αναφέρω τίποτα για 2 χρόνια, και μάλιστα συχνά.

 

Στις 18/9/2022 στις 11:40 ΠΜ, tryfos είπε

4) Αυτά που λες για την εγγύηση ισχύουν και για τις εταιρείες που δίνουν δύο χρόνια, δηλαδή δεν δίνουν τίποτα, όπως ο leader. Κι αυτοί αυτές τις μπούρδες μπορεί να σου πουν. Άστο, μη συζητάμε άλλο για την εγγύηση, δεν έχει νόημα. Λέμε ότι η κατάσταση είναι δύσκολη με τις εταιρείες, οπότε ο ένας που προσπαθεί λίγο να βελτιώσει την θέση του έχει άδικο και έχει δίκιο αυτός που δεν έχει καθόλου εγγύηση και πάει τυφλά στον leader. Οκ.

 

Στις 29/9/2022 στις 12:49 ΠΜ, tryfos είπε

 

Δεν θέλει κανένα email. Είναι πολύ απλό: Όταν έρθουν τα δύσκολα και χρειαστείς την τεχνική υποστήριξη (της Service One παρακαλώ αν δεν κάνω λάθος), μόνο τα χαρτιά θα μετράνε και τι λέει η έγγραφη εγγύησή σου. Όχι τι γράφουν στα site και στα διαφημιστικά μπανεράκια της Daikin, ούτε φυσικά τι λένε οι ευγενικές φωνές στα τηλέφωνα. Αν υπάρχει χαρτί με 2 θα είναι 2, αν υπάρχει χαρτί με 3 θα είναι 3. Προσωπικά δεν έχω δει κάποιο χαρτί που να λέει 3, μόνο κάποιοι "μη blue" ντίλερς αναφέρουν 3 σε μπανεράκια, με την υποχρέωση ετήσιου φυσικά στην ίδια τους(!) την εταιρία.

Αλλά φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος, γιατί εμένα και το 2 και το 3 με αφήνουν παγερά αδιάφορο, να πάω και στα Toyotomi τότε. Από 5 και άνω συζητάει κανείς για σοβαρή εγγύηση. Πάντως και ο φίλος εδώ στην λίστα 2 λέει ουσιαστικά: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1lA947fKUsE7IvsdvLDXwvlGokfupexru7UZtpe5BcrU/edit#gid=1297469025

Με ετήσιο φυσικά ήδη από το πρώτο έτος, δηλαδή στα βάζουνε πχ. Σεπτέμβρη και πρέπει σε τρεις μήνες μέχρι το τέλος του έτους να κάνεις και μια συντηρησούλα, για να έχεις εγγύηση τον επόμενο 😀

 

6 ώρες πριν, tryfos είπε

Πάντως να είναι τόσο premium εταιρεία η Daikin και να μην ξέρει κανείς τελικά πόσο και τι εγγύηση δίνει και με ποιους όρους ακριβώς, μόνο από αυτό καταλαβαίνει κανείς για πόσο premium εξυπηρέτηση μιλάμε...

Και εντάξει, δε χρειάζεται να το κρύβει τόσο πια, 2 χρονάκια -μάλλον- δίνει επισήμως (και 3 στα μπανεράκια). Τα υπόλοιπα μπλε σκούρα, λευκά,+70,+100 και λοιπά (αφού έχεις δώσει +10-15% πάνω για να αποκτήσεις) είναι απλώς τα κερασάκια στην τούρτα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    6101

  • dimostr

    2725

  • Specs

    1497

  • userAnon

    680

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 29/9/2022 στις 2:19 ΠΜ, rbx1000 είπε

Προσωπικά εξυπηρετήθηκα άμεσα στα 2,5 χρόνια περίπου από την αγορά του AC χωρίς να μου ζητήσουν από την Ντάικιν ετήσιες συντηρήσεις.

Σειρα F η Α ? και αγορασμενο απο Blue Dealer η εκτος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, tryfos είπε

Και εντάξει, δε χρειάζεται να το κρύβει τόσο πια, 2 χρονάκια -μάλλον- δίνει επισήμως (και 3 στα μπανεράκια). 

3 κανονικά δίνει. Τώρα όποιος θέλει να πιστεύει ότι η εγγύηση -χωρίς να δίνει σημασία στους όρους αυτής- είναι κριτήριο premium ή όχι, άποψή του.

Από βιωματική εμπειρία μου φτάνει ότι δύο Daikin FTX25JAV1NB του 2001 με χρήση κύριας πηγής θέρμανσης-ψύξης δεν έχουν κάνει κιχ μου φτάνει (άποψή μου φυσικά).

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Specs είπε

Και ηρθε η Service One για το προβλημα η επισημα ο συνεργατης Blue Dealer ?

Αγορασμενο από Κωτσόβολο σε μένα πρώτα ήρθε η service one 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπενθυμιζω, οτι πριν αλλαξω στο εξελ τους ορους της Daikin, ειχα προσπαθησει και ΔΕΝ ειχα κατορθωσει να παρω γραπτως την οποια δεσμευση τους για τα 3 χρονια και οχι 2 που δηλωνουν.

Γιαυτο και το εγραφα ετσι: 2 Χρινια γραπτη, 3 χρονια προφορικη!!! και με αγορα απο Blue Dealer επεκταση στα 5 χρονια ΑΛΛΑ με ετησια συντηρηση.

Ειχα αδικο ? οχι, αυτο ισχυει και τωρα και ειναι απο θολο εως πολυπλοκο για καποιον που ψαχνει ΠΡΙΝ αγορασει.

Και πρεπει να ξερει απο πριν τι ακριβως ισχυει, αλλιως μιλαμε για καταστασεις παρελθοντων τραπεζικων δανειων που καποτε μαθαινες τους ορους μετα την υπογραφη συμβασης...

Και αυτο προσπαθω να το περιγραψω στο εξελ αλλα θες ενα φυλλο μονο για την Daikin, πως αλλιως να γραψεις οτι εχει 2 χρονια εγγυηση (ανευ ορων , τα υποχρεωτικα εκ του νομου δηλαδη) και μετα με την καταχωρηση σε παει στα 3 αλλα με στντηρηση και στα 5 κλπ ?

Οσοι εχετε/εχουμε Daikin μη θιγεστε παρακαλω, δεν κρινουμε την ποιοτητα τους, για την εγγυηση και τους ορους και την διαφανεια η οχι μιλαμε.

Και ειναι οπως τα περιεγραψα...θα στειλω ενα ερωτηματολογιο-τεστ,  με πολλαπλες επιλογες στην daikin και θα σας ενημερωσω.

3 ώρες πριν, liakjim είπε

Δεν φτάνει αυτό για βιωματική εμπειρία;

Οχι, γιατι θα πεσουμε σε μεμονωμενες περιπτωσεις  που ειναι και θεμα συγκυριας το πως λυθηκαν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Specs είπε

Και ηρθε η Service One για το προβλημα η επισημα ο συνεργατης Blue Dealer ?

Ειλικρινά δε  θυμάμαι. Εγω Ντάικιν Ελλάς πήρα τηλ και τα υπόλοιπα έγιναν αυτόματα.
Από την κλήση στην Ντάικιν μέχρι την επισκευή έκαναν 28 ωρες μετρημένες.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, liakjim είπε

O κώτσος δεν είναι blue dealer.

Το γνωριζω, αλλα ετυχε οταν αγοραζα απο τον Blue Dealer το F... , να τον καλεσουν απο την Daikin για να εξυπηρετησει ενα χωριο απομακρυσμενο, για βλαβη, σε μηχανημα Κωτσοβολου και απαντησε πως σε κανα μηνα θα παει γιατι εχει τους δικους του πελατες να εξυπηρετησει πρωτα.

Αντιλαμβανεστε οτι ειναι ακομη πιο πολυπλοκο απο οσο φαινεται, ειδικα επαρχια που η οποιαδηποτε service one δεν θα εχει δικτυο παντου.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Specs είπε

Το γνωριζω, αλλα ετυχε οταν αγοραζα απο τον Blue Dealer το F... , να τον καλεσουν απο την Daikin για να εξυπηρετησει ενα χωριο απομακρυσμενο, για βλαβη, σε μηχανημα Κωτσοβολου και απαντησε πως σε κανα μηνα θα παει γιατι εχει τους δικους του πελατες να εξυπηρετησει πρωτα.

Αντιλαμβανεστε οτι ειναι ακομη πιο πολυπλοκο απο οσο φαινεται, ειδικα επαρχια που η οποιαδηποτε service one δεν θα εχει δικτυο παντου.

 

 

Καλά, η επαρχία είναι αντικειμενικά πιο δύσκολη από Αθήνα ανεξαρτήτως μάρκας. Το βασικό είναι να μάθουμε πόσα χρόνια καλύπτει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Specs είπε

Το γνωριζω, αλλα ετυχε οταν αγοραζα απο τον Blue Dealer το F... , να τον καλεσουν απο την Daikin για να εξυπηρετησει ενα χωριο απομακρυσμενο, για βλαβη, σε μηχανημα Κωτσοβολου και απαντησε πως σε κανα μηνα θα παει γιατι εχει τους δικους του πελατες να εξυπηρετησει πρωτα.

Αντιλαμβανεστε οτι ειναι ακομη πιο πολυπλοκο απο οσο φαινεται, ειδικα επαρχια που η οποιαδηποτε service one δεν θα εχει δικτυο παντου.

 

 

Δεν ορίζει η νομοθεσία ένα περιθώριο; Αν δεν έχει δίκτυο στην επαρχία δικό του πρόβλημα... ας δώσει τη βλάβη εργολαβία σε τοπικό τεχνικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liakjim είπε

Το βασικό είναι να μάθουμε πόσα χρόνια καλύπτει.

Χ-filesx-files aliens GIF

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Δεν ορίζει η νομοθεσία ένα περιθώριο; Αν δεν έχει δίκτυο στην επαρχία δικό του πρόβλημα... ας δώσει τη βλάβη εργολαβία σε τοπικό τεχνικό.

και αυτο συνεβη σε Κωτσοβολο ε? ας μη μιλησουμε για μικρομαγαζα...

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Δεν ορίζει η νομοθεσία ένα περιθώριο;

νομοθεσια κατα Μπαμπινιωτη ειναι αυτο που καταπατανε οι παροχοι ρευματος και μετα τους δινεις οδηγιες πως να καταγγειλουν στην ΡΑΕ ? 😁

Επεξ/σία από Specs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, geodimis είπε

3 κανονικά δίνει. Τώρα όποιος θέλει να πιστεύει ότι η εγγύηση -χωρίς να δίνει σημασία στους όρους αυτής- είναι κριτήριο premium ή όχι, άποψή του

Που το βλέπεις γραμμένο το 3; Μιλάμε για κείμενο έγγραφο εγγύησης, όχι μπανεράκια από τους εμπόρους. Μπορεί να είναι τόσα, δεν αντιλέγω, γιατί δεν το γράφει ξεκάθαρα ο premium leader να τελειώνουμε;

Η εγγύηση φυσικά και είναι κριτήριο αγοράς, όπως και άλλα πολλά. Και οι όροι της. Για αυτό συζητάμε, ότι οι όροι του leader είναι τουλάχιστον ασαφείς και δεν ξέρουμε καλά-καλά πόσα χρόνια καλύπτει. Αυτό δηλαδή τώρα είναι φυσιολογικό; Αντικειμενικά ρωτάω, όχι σαν λάτρης ή κριτής της Daikin.

2 ώρες πριν, Specs είπε

Οσοι εχετε/εχουμε Daikin μη θιγεστε παρακαλω, δεν κρινουμε την ποιοτητα τους, για την εγγυηση και τους ορους και την διαφανεια η οχι μιλαμε.

Αυτό ξαναπές το. Υπάρχει μια λατρεία, που μερικές φορές θολώνει το μυαλό. Όχι μόνο με τη Daikin, με διάφορες εταιρίες, παθιάζεται ο κόσμος, λες και συμμετέχει στα κέρδη. Δεν λέμε ότι τα μηχανήματα Daikin δεν είναι ποιοτικά, ούτε κρίνουμε την απόφαση αγοράς τους. Συζήτηση για την ασαφέστατη εγγύηση κάνουμε -δεν ξέρουμε καν πόσα χρόνια καλύπτει καλά-καλά! Δηλαδή, αν τα έκαναν αυτά άλλες φτωχές πλην τίμιες προτάσεις άλλων εταιριών, οι κάτοχοι Daikin δεν θα το σχολίαζαν αρνητικά;

Επεξ/σία από tryfos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...