Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά - Part 2


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, Specs είπε

Εγω το ξετρυπωσα γιατι το εχουν κρυμμενο, εσυ διαβασε το με προσοχη και μας ενημερωνεις για να το βαλω και στο εξελ με τις εγγυησεις

https://www.plaisio.gr/Help/SupportAndGuidance/PlaisioSupport/PlaisioTermsOfWarranty/TowExtendedWarranty

Media Markt / Public ειναι κυριολεκτικα κρατικο μυστικο και μη ανακοινωσιμο, καθως σε τηλεφωνα και email μου απαντησαν πως χρειαζεται αυτοπροσωπη μεταβαση σε καταστημα για ενημερωση επι των ορων αλλα και επι των ΤΙΜΩΝ!!! ουτε αυτες δεν λενε, ουτε καν αν παραγγειλεις ονλαιν και θελησεις να βαλεις στο καλαθι και μια τετοια επεκταση...

Σε σχέση με Media/Public προφανώς αυτοί που ρώτησες δεν ξέρουν καν. Δεδομένα το αφήνουν στο φλου για να μπορούν να μην καλύψουν με διάφορες δικαιολογίες.

Στο Πλαίσιο είναι οι γενικοί όροι της επέκτασης όλων των προϊόντων (όχι ειδικά των κλιματιστικών) αυτοί που έβαλες. Δεν βλέπω κάτι ιδιαίτερο, εκτός από 2-3 επικίνδυνα: Δ.4. Δεν καλύπτονται..."5) Οποιαδήποτε ζημιά ή μηχανική βλάβη που προκλήθηκε από αμέλεια του χρήστη, κακή χρήση ή χρήση αντίθετη με τους κανόνες των οδηγιών χρήσης του προϊόντος... 7) Ζημία ή μηχανική βλάβη που οφείλεται σε επεμβάσεις ή μετατροπές που έγιναν στο προϊόν από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα 8 ) Ζημία ή μηχανική βλάβη που προκλήθηκε από οποιαδήποτε εργασία τακτικής συντήρησης του προϊόντος π.χ. καθαρισμό, συντήρηση, παροχή τεχνικών υπηρεσιών ή επισκευή, εφόσον αυτή εκτελείται από μη εξουσιοδοτημένο επισκευαστή...13) Ζημίες που προκαλούνται από εσφαλμένη εγκατάσταση εφόσον αυτή εκτελείται από τον Πελάτη ή με δική του ευθύνη, αποτυχία να ακολουθηθούν οι οδηγίες συντήρησης του κατασκευαστή ή εσφαλμένη στήριξη των κλιματιστικών μονάδων" (το τελευταίο ίσως το πιο επικίνδυνο).

Συμπερασματικά δεν βλέπω να απαιτεί ευθέως ετήσιο σέρβις για να καλύψει, αν και φυσικά και πάλι με βάση τα παραπάνω μπορεί να επικαλεστεί διάφορα.

Όμως μην ξεχνάτε ότι στα αρχικά χρόνια θα ισχύει παράλληλα και η εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή, που μπορεί να απαιτεί ετήσιο, οπότε στην περίπτωση αυτή θα πατήσει ωραιότατα το Πλαίσιο και θα σου ρίξει άκυρο (όπως και ο κατασκευαστής).

Για αυτό και επιμένω: Μακριά από την υποχρέωση ετήσιου για να υπάρχει εγγύηση. Είναι ακραία επικίνδυνο και πανάκριβο. Αν θες εσύ κάνε και 4 σέρβις τη βδομάδα (που λέει ο λόγος), αλλά όχι υποχρέωση. Δε την ζητάνε γιατί τάχα τους ενδιαφέρει το μηχάνημα, αλλά είτε για να αρμέγουν είτε για να βρούνε πάτημα να μηδενίσουν την εγγύηση.

Στον Κώτσο έχεις βρει τίποτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    6101

  • dimostr

    2725

  • Specs

    1497

  • userAnon

    680

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

17 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Μην βάζετε ξύδια σόδες σαπουνόπερα και ματσούνια στα κλιματιστικά. Η δράση τους στα στοιχεία και τους εναλλακτες για τέτοια μηχανήματα είναι αμφιλεγόμενη. Στα κλιματιστικά θελουμε τρία πράγματα με το καθάρισμα, απομάκρυνση σκόνης, απομάκρυνση μούχλας, αποσμηση, απολύμανση. Για αυτά θες ένα επαγγελματικό χημικό το οποίο το διαλύεις μέσα στο νερό σε αναλογια συγκέντρωσης ανάλογα του πόσο πολύ βρώμικο θεωρείς ότι είναι το μηχάνημα. Το οξικο οξύ προσφέρει απολύμανση, αποσμηση, όχι όμως ικανοποιητική απομάκρυνση σκόνης και αμφιλεγόμενο στην αντιμετώπιση της μούχλας. Το σαπουνονερο είναι παντελώς άχρηστο κυριολεκτικά για ψεκασμα σε στοιχείο, μόνο ένα ποσοστό σκόνης απομακρύνει και μετά όταν τεθεί σε λειτουργία το κλιματιστικό θα βγάζει μπουρμπουλιθρες. 

Χημικα που χρησιμοποιώ εγώ είναι το everbrite nch για εσωτερικά που θέλουμε περισσότερο απολύμανση και όχι τόσο πολύ αφαίρεση σκόνης, ενώ έξω για συμπυκνωτες που έχουν υψηλό φορτίο σκόνης θέλουμε υψηλο βαθμό αφαίρεσης σκόνης και σχεδόν καθόλου απολύμανση. Εκεί βάζω το eurochem cb1. 

Όταν θα μου τελειώσουν και τα δύο χημικά θα προτιμήσω αφρώδη απολυμαντικα, ευκολότερα στην εφαρμογή, δεν μπλέκεις με νερά ξέβγαλμα και άλλα, ένα απλό ξέπλυμα στο τέλος. 

- Με τη διαδικασία του καθαρισμού της εξωτερική μονάδας ενός κλιματιστικού, θέλουμε απομάκρυνση κάθε είδους ρύπου που μπορεί να έχει συσσωρευτεί και όχι τόσο γενική απολύμανση. Άρα θέλουμε κάποιο προϊόν που έχει κάποια δραστική καθαριστική ουσία, το Everbrite όντως δεν έχει κάποια τέτοια, αντίθετα έχει μια δραστική ουσία με ισχυρή απολυμαντική δράση.

- Η διάλυση των «επαγγελματικών» χημικών κατά βούληση προϋποθέτει καλή γνώση χημείας. Σε διαφορετική περίπτωση είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσουμε τη μεγαλύτερη διάλυση πολλές φορές και να ξεπλύνουμε καλά και σε σχετικά σύντομο χρόνο μετά τη χρήση τους. Στο διαδίκτυο υπάρχουν αρκετές αναφορές (και φωτογραφίες) για φθορές της επιφάνειας των εξωτερικών μεταλλικών στοιχείων επειδή η διαδικασία του καθαρισμού, από επαγγελματίες, δεν έγινε με το σωστό τρόπο.

 

Spoiler

- Πολύ σωστά αναφέρεις (έμμεσα) ότι το ξύδι είναι διάλυμα οξικού οξέος το οποίο έχει απολυμαντικές και αντιβακτηριδιακές ιδιότητες και κατά συνέπεια έχει και την ιδιότητα του αποσμητικού. Επίσης στο ξύδι το οξικό οξύ βρίσκεται σε διάλυση 4-8% που είναι ασφαλής για τα μέταλλα. Είναι διαβρωτικό σε συγκεντρώσεις 25% - 90%.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, tryfos είπε

δεν βλέπω να απαιτεί ευθέως ετήσιο σέρβις

Oxi δεν απαιτει , ουτε ο Κωτσοβολος.

Βεβαια οταν παρεις μιας εταιριας μηχανημα που απαιτει, ειναι λογικο να πρεπει να γινει για να ισχυει και η επεκταση η εξτρα.

Αν αγορασεις πχ Toshiba με 7 χρονια απο την Toshiba, που ομως εχουν υποχρεωση ετησια, δεν εχει νοημα ν απαρεις εξτρα 5χρονια (δηλαδη μικροτερη) απο κανεναν.

Αν ομως παρεις Toyotomi που εχει 2 χρονια , εκει ειναι που χρειαζεσαι Κωτσο , Πλαισιο κλπ και δεν βλεπω να ζητανε ετησιο σερβις, θα ηταν και παραλογο να μην το απαιτει ο κατασκευαστης και να το επιβαλλουν αυτοι.

Ομως οταν το απαιτει, το εκμεταλευονται και το ζητουν και αυτοι ως απαραιτητο μιας και ο κατασκευαστης ξερει καλυτερα !

Στην περιπτωση σου (μιας και ΕΙΧΑ την ιδια αποψη, αλλα αλλαξα) απλα πηγαινε και παρε TCL και οτι αλλο υπαρχει στην λιστα μου με τις εγγυησεις , χωρις υποχρεωση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/7/2022 στις 11:42 ΜΜ, Rhodion είπε

Χαίρετε!

Επειδή ο χειμώνας πλησιάζει αμείλικτος, θα παρακαλούσα θερμά για μία πρόταση για αγορά κλιματιστικού. Παραθέτω το ερωτηματολόγιό μου.

  1. Ποσό που διαθέτουμε: 1.200 €
  2. Νέα αγορά ή αντικατάσταση παλιού: Αντικατάσταση παλαιού Fujitsu ASYG24LFCA, ανεπαρκούς
  3. Επιθυμητό κατάστημα ή τύπος καταστήματος: Αλυσίδα
  4. Χρήση κλιματιστικού: 85% θέρμανση / 15% ψύξη
  5. Συχνότητα χρήσης: Αποκλειστική πηγή θέρμανσης
  6. Χώρος που θα τοποθετηθεί: Σαλοκουζίνα ενιαία 43 τ.μ.
  7. Τοποθεσία: Σταυρός Θεσσαλονίκης, απόλυτες θερμοκρασίες 2021 (στον πλησιέστερο σταθμό) -2,5 έως 41,8°C, μέσες θερμοκρασίες 2022 (στον πλησιέστερο σταθμό) 5,4 έως 30,8°C.
  8. Features: μεγάλη εγγύηση, αθόρυβο (επιθυμητά αλλά όχι απαραίτητα)
  9. Πληροφορίες περί μονώσεων, κουφώματα: Καμία μόνωση, συνθετικά κουφώματα με διπλό τζάμι 25ετίας
  10. Απώλειες: 13.695,04 Watt   |   11.777,73 KCal/h   |   318,49 Watt/m^2   |   273,90 Kcal/h/m^2   |   Επιθυμητή θερμοκρασία 23°C

Κατανοώ ότι οι απώλειες είναι τρομακτικές και ότι μια καλή μόνωση θα έριχνε τις απώλειες στο 1/4, αλλά επί του παρόντος δεν υφίσταται δυνατότητα ενεργειακής αναβάθμισης του κτηρίου.

Ευχαριστώ θερμά για την όποια βοήθεια. Καλό σας βράδυ.

Καλημέρα σας. Είναι ιδιάζουσα περίπτωση. Μήπως υπάρχει κάποια πρόταση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, tryfos είπε

Σε σχέση με Media/Public προφανώς αυτοί που ρώτησες δεν ξέρουν καν. Δεδομένα το αφήνουν στο φλου για να μπορούν να μην καλύψουν με διάφορες δικαιολογίες.

Τι φλου αφηνουν , αφου δεν δινουν καν τιμη και τροπο αγορας διαδικτυακα...αρα δεν μπορεις να αγορασεις, οποιοι και αν ειναι οι οροι!

6 λεπτά πριν, Rhodion είπε

Μήπως υπάρχει κάποια πρόταση;

γιατι το παλιο να φυγει και να μην προστεθει απλα ενα καινουργιο οσο μεγαλο χρειαζεται , μαλλον 24ρι ακομη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Specs είπε

Oxi δεν απαιτει , ουτε ο Κωτσοβολος.

Βεβαια οταν παρεις μιας εταιριας μηχανημα που απαιτει, ειναι λογικο να πρεπει να γινει για να ισχυει και η επεκταση η εξτρα.

Αν αγορασεις πχ Toshiba με 7 χρονια απο την Toshiba, που ομως εχουν υποχρεωση ετησια, δεν εχει νοημα ν απαρεις εξτρα 5χρονια (δηλαδη μικροτερη) απο κανεναν.

Αν ομως παρεις Toyotomi που εχει 2 χρονια , εκει ειναι που χρειαζεσαι Κωτσο , Πλαισιο κλπ και δεν βλεπω να ζητανε ετησιο σερβις, θα ηταν και παραλογο να μην το απαιτει ο κατασκευαστης και να το επιβαλλουν αυτοι.

Ομως οταν το απαιτει, το εκμεταλευονται και το ζητουν και αυτοι ως απαραιτητο μιας και ο κατασκευαστης ξερει καλυτερα !

Στην περιπτωση σου (μιας και ΕΙΧΑ την ιδια αποψη, αλλα αλλαξα) απλα πηγαινε και παρε TCL και οτι αλλο υπαρχει στην λιστα μου με τις εγγυησεις , χωρις υποχρεωση)

Ναι αυτό θα κάνω κατά 99%. Αν θες εξήγησέ μας όμως γιατί ΕΙΧΕΣ την ίδια άποψη αλλά άλλαξες.

Δηλαδή είναι δυνατόν τώρα να προτιμάς μικρότερες και αμφίβολες εγγυήσεις, που μάλιστα απαιτούν ετήσιο, χωρίς λόγο;

Θα το δεχόμουν για ένα μηχάνημα που θα πχ. έβλεπα σούπερ ντούπερ διαφορά ποιότητας-τιμής-κατανάλωσης με τα άλλα. Αλλά εγώ βλέπω τα ίδια πάνω-κάτω σε όλα, φασόν κι άγιος ο θεός, "made in Turkey" (Daikin) και εξοικονόμηση 1,5 kwh στα "καλύτερα" υποτίθεται μηχανήματα (που τα έχεις σκάσει χοντρά μπροστά και παράλληλα τα ξανασκάς για άλλα 3-7 χρόνια ετησίως). Οπότε με ενδιαφέρει πραγματικά γιατί άλλαξες γνώμη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Specs είπε

γιατι το παλιο να φυγει και να μην προστεθει απλα ενα καινουργιο οσο μεγαλο χρειαζεται , μαλλον 24ρι ακομη?

Το λέτε επειδή οι απώλειες είναι πολύ μεγάλες και δεν καλύπτονται μόνο από ένα κλασσικό κλιματιστικό, ε; Υποθέτω ότι για να καλυφθεί από ένα μηχάνημα, πρέπει να πάμε σε μια μεγάλη αντλία θερμότητας με υπερδιπλάσιο κόστος αγοράς από το διατιθέμενο. Όπως τα λέτε πρέπει να είναι.

Κάποια πρόταση για μηχάνημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, tryfos είπε

Δηλαδή είναι δυνατόν τώρα να προτιμάς μικρότερες και αμφίβολες εγγυήσεις, που μάλιστα απαιτούν ετήσιο, χωρίς λόγο;

Δεν αλλαξα ως προς την αξια της μακροχρονιας εγγυησης!!! το αντιθετο, οταν πρωτοηρθα εδω κ ας φανει εγωιστικο, υπηρχε η αντιληψη οτι εγγυηση κλαιν μαιν κ οτι θελει ας γινει, αλλα πλεον ειναι κυριαρχο σημειο στην επιλογη μηχανηματος.

Αλλαξα ως προς την επιβεβλημενη ετησια συντηρηση, επειδη υπαρχουν πλεον παμφθηνες και κυριως απο αλυσιδες αν δεν εχεις γνωστο "φτηνο" ψυκτικο, ναι τα 25ε/ετος το ενα δεν ειναι λογαριασμος αν σου διευρυνει την γκαμα επιλογης μηχανηματων και κυριως πιο αποδοτικων αρα και οικονομικων μακροχρονια, με τις τιμες ηλεκτρικου στα υψη κανεις αποσβεση αμεσα.

Αλλωστε υπαρχει παντα η παγιδα του ψυχαναγκασμου με την μισητη σε μενα λεξη "προσφορα" και εξηγουμαι: στα σουπερ μαρκετ η λεξη αυτη με ποσοστο εκπτωσης  πχ 25% η δυο στην τιμη του ενος, ΧΩΡΙΣ αναφορα σε τιμη, ειναι μια παγιδα που δεν σε αφηνει να αξιλογησεις και να συγκρινεις. Μπορει ενα προιον με εκπτωση 25% στο ενα σουπερμαρκετ να ειναι ακριβοτερο απο οτι σε αλλο σουπερ μαρκετ χωρις εκπτωση.

Στις εγγυησεις λοιπον, πρεπει  αυτη που δινει τα πολλα χρονια ΧΩΡΙΣ υποχρεωση για συγκεκριμενο μηχανημα, να την συγκρινεις με αλλο μηχανημα που δινει πολλα χρονια εξισου αλλα ΜΕ ετησια συντηρηση.Και φυσικα εκτος απο το να προσθεσεις τα ετησια κοστη, στην αρχικη τιμη αγορας του , να δεις τις τελικες τιμες αλλα και την οικονομια σε θερμανση κυριως.

ΑΝ δεν προκειται για θερμανση η δεν μας νοιαζει το κοστος χρησης και ειναι και φτηνοτερο το μηχανημα με τα πολλα χρονια, τοτε ειναι μονοδρομος.

Μια αλλη ιδιαιτεροτητα ειναι η εγκατασταση σε μερη τερμα θεου! εκει αν βρεις εγκαταστατη, πας και το βαζεις επιλεγοντας χωρις ετησιας συντηρησης υποχρεωση μηχανημα...

14 λεπτά πριν, Rhodion είπε

Κάποια πρόταση για μηχάνημα;

καποιο αποδοτικο στην θερμανση μιας και ειναι κυριως για αυτη Perfera Daikin η Τoshiba Edge ως εκει που φτανουν τα χρηματα.

ποσες κιλοβατωρες καταναλωνουν για θερμανση ετσω με το ενα που ειχαν και οτι αλλο εκαιγε προσθετο, το χειμωνα?

Επεξ/σία από Specs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, tryfos είπε

Ναι αυτό θα κάνω κατά 99%. Αν θες εξήγησέ μας όμως γιατί ΕΙΧΕΣ την ίδια άποψη αλλά άλλαξες.

Δηλαδή είναι δυνατόν τώρα να προτιμάς μικρότερες και αμφίβολες εγγυήσεις, που μάλιστα απαιτούν ετήσιο, χωρίς λόγο;

Θα το δεχόμουν για ένα μηχάνημα που θα πχ. έβλεπα σούπερ ντούπερ διαφορά ποιότητας-τιμής-κατανάλωσης με τα άλλα. Αλλά εγώ βλέπω τα ίδια πάνω-κάτω σε όλα, φασόν κι άγιος ο θεός, "made in Turkey" (Daikin) και εξοικονόμηση 1,5 kwh στα "καλύτερα" υποτίθεται μηχανήματα (που τα έχεις σκάσει χοντρά μπροστά και παράλληλα τα ξανασκάς για άλλα 3-7 χρόνια ετησίως). Οπότε με ενδιαφέρει πραγματικά γιατί άλλαξες γνώμη...

Στο sticky υπάρχει ένα εργαλείο λήψης απόφασης. Εκεί θα δεις ότι μπορείς να βάλεις βαρύτητα σε συντελεστές που εσύ θεωρείς ότι έχουν σημασία για εσένα. Επειδή λοιπόν ο καθένας από εμάς έχει διαφορετικά κριτήρια, δεν έχει νόημα να προσπαθείς να πείσεις τον άλλο τι είναι το σωστό για εσένα.

ΥΓ Για να πω πάντως την προσωπική μου άποψη, η ετήσια συντήρηση είναι απαραίτητη για απόδοση του μηχανήματος και την υγεία του ανθρώπου. Προσωπικά έχω 3 κλιματιστικά. Τα ας πούμε 6€ τον μήνα σε αναγωγή για έτος που μου κοστίζει η συντήρηση τους από ψυκτικό που έχω βρει και εμπιστεύομαι, το θεωρώ αμελητέα ποσότητα μπροστά στο ρεύμα που θα κάψω ( που θα τα πάρω πίσω λόγο απόδοσης) και ότι έχω μειώσει ή και ελαχιστοποίησει την πιθανότητα επίπτωσης της υγείας της οικογένειας μου. Θα το έκανα ακόμη και αν δεν υπήρχε όρος στην για την εγγύηση. Όσον αφορά την εγγύηση, προτιμώ την ποιότητα και απόδοση από την εγγύηση. Αλλά εγώ είμαι εγώ, οπότε προτείνω τη χρήση του προαναφερθέντος εργαλείου.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, Rhodion είπε

Καλημέρα σας. Είναι ιδιάζουσα περίπτωση. Μήπως υπάρχει κάποια πρόταση;

Εκτός μπάτζετ:

https://www.skroutz.gr/s/30719214/Mitsubishi-MSZ-MUZ-AP71VG-K-Κλιματιστικό-Inverter-24000-BTU-A-A-με-WiFi.html

https://www.alphaclimagr.gr/product/1414941/mitsubishi-heavy-industries-srk-src-80-zr-w-klimatistiko.html

Εντός

https://www.skroutz.gr/s/32349029/Haier-AS68TEMHRA-C-1U68RENFRA-C-Κλιματιστικό-Inverter-24000-BTU-A-A-με-WiFi.html

Προσοχή στα Haier, παίζουν παραεισαγωγές, θέλουμε να λέει 5 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας.

Πιθανότατα να χρειαστείς και ακόμη ένα μηχάνημα στον χώρο για υποβοήθηση.

4 λεπτά πριν, userAnon είπε

@liakjim

το μηνυμα το πήρες?

Yes. Αλλά δεν βρήκα χρόνο να το δω ακόμη 🙃

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, liakjim είπε

Στο sticky υπάρχει ένα εργαλείο λήψης απόφασης. Εκεί θα δεις ότι μπορείς να βάλεις βαρύτητα σε συντελεστές που εσύ θεωρείς ότι έχουν σημασία για εσένα. Επειδή λοιπόν ο καθένας από εμάς έχει διαφορετικά κριτήρια, δεν έχει νόημα να προσπαθείς να πείσεις τον άλλο τι είναι το σωστό για εσένα.

ΥΓ Για να πω πάντως την προσωπική μου άποψη, η ετήσια συντήρηση είναι απαραίτητη για απόδοση του μηχανήματος και την υγεία του ανθρώπου. Προσωπικά έχω 3 κλιματιστικά. Τα ας πούμε 6€ τον μήνα σε αναγωγή για έτος που μου κοστίζει η συντήρηση τους από ψυκτικό που έχω βρει και εμπιστεύομαι, το θεωρώ αμελητέα ποσότητα μπροστά στο ρεύμα που θα κάψω ( που θα τα πάρω πίσω λόγο απόδοσης) και ότι έχω μειώσει ή και ελαχιστοποίησει την πιθανότητα επίπτωσης της υγείας της οικογένειας μου. Θα το έκανα ακόμη και αν δεν υπήρχε όρος στην για την εγγύηση. Όσον αφορά την εγγύηση, προτιμώ την ποιότητα και απόδοση από την εγγύηση. Αλλά εγώ είμαι εγώ, οπότε προτείνω τη χρήση του προαναφερθέντος εργαλείου.

Μα από που φαίνεται ότι προσπαθώ να πείσω; Ίσα-ίσα είπα τι θα κάνω εγώ με βάση τα δικά μου κριτήρια.

Για να μην παρεξηγούμαι, πουθενά και ποτέ δεν λέω να μην γίνεται συντήρηση αλλά (για μένα) είναι κάκιστη η υποχρέωση αυτής για να ισχύει η  εγγύηση. Και εξηγώ παραπάνω το γιατί. Αυτό λέω, τίποτα παραπάνω. Όποιος θέλει παίρνει το "καλύτερο" με 2-3 χρόνια εγγύηση και υποχρέωση ετήσιου σέρβις (δηλαδή ουσιαστικά για μένα χωρίς εγγύηση στη σημερινή εποχή του "φασόν" και των προϊόντων μιας χρήσης).

Όλοι την ποιότητα και την απόδοση θέλουμε, συμφωνώ. Δεν βλέπω όμως κάτι ιδιαίτερα πειστικό σε κάποια μάρκα για να με κάνει να παραβλέψω την υποχρέωση συντήρησης, τα αυξημένα έξοδα κλπ. και να πω οκ, παίρνω αυτό εμφανώς. Από την άλλη, εάν έχω (χονδροειδώς!)  2-5% μόνο καλύτερη ποιότητα/απόδοση αλλά 15-20% μεγαλύτερη τιμή και με υποχρεωτικά "τέλη κυκλοφορίας", αυτό...δεν βγαίνει στη (δική μου πάντα) ζυγαριά.  

Επεξ/σία από tryfos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Specs είπε

καποιο αποδοτικο στην θερμανση μιας και ειναι κυριως για αυτη Perfera Daikin η Τoshiba Edge ως εκει που φτανουν τα χρηματα.

ποσες κιλοβατωρες καταναλωνουν για θερμανση ετσω με το ενα που ειχαν και οτι αλλο εκαιγε προσθετο, το χειμωνα?

Σας ευχαριστώ. Υποθέτω ότι εννοείτε τα Daikin FTXM71R / RXM71R και Toshiba Shorai Edge RAS-B24J2KVSG-E/RAS-24J2AVSG-E.

Ως προς την κατανάλωση, υπολογίζω γύρω στις 2.800 kWh το χρόνο με το κλιματιστικό να καίει στους 24-25 βαθμούς, σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό σώμα 2 kW που άναβε 1-2 ώρες σε ένα διπλανό δωμάτιο. Ποια πιστεύετε ότι θα είναι η επίπτωση στην κατανάλωση από την εγκατάσταση δεύτερου κλιματιστικού;

Επεξ/σία από Rhodion
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, tryfos είπε

Μα από που φαίνεται ότι προσπαθώ να πείσω; Ίσα-ίσα είπα τι θα κάνω εγώ με βάση τα δικά μου κριτήρια.

Για να μην παρεξηγούμαι, πουθενά και ποτέ δεν λέω να μην γίνεται συντήρηση αλλά (για μένα) είναι κάκιστη η υποχρέωση αυτής για να ισχύει η  εγγύηση. Και εξηγώ παραπάνω το γιατί. Αυτό λέω, τίποτα παραπάνω. Όποιος θέλει παίρνει το "καλύτερο" με 2-3 χρόνια εγγύηση και υποχρέωση ετήσιου σέρβις (δηλαδή ουσιαστικά για μένα χωρίς εγγύηση στη σημερινή εποχή του "φασόν" και των προϊόντων 1 χρήσης).

Όλοι την ποιότητα και την απόδοση θέλουμε, συμφωνώ. Δεν βλέπω όμως κάτι ιδιαίτερα πειστικό σε κάποια μάρκα για να με κάνει να παραβλέψω την υποχρέωση συντήρησης, τα αυξημένα έξοδα κλπ. και να πω οκ, παίρνω αυτό εμφανώς. Από την άλλη, εάν έχω (χονδροειδώς!)  2-5% μόνο καλύτερη ποιότητα/απόδοση αλλά 15-20% μεγαλύτερη τιμή με υποχρεωτικά "τέλη κυκλοφορίας", αυτό...δεν βγαίνει στη (δική μου πάντα) ζυγαριά.  

Η μη συντήρηση εμπίπτει στην κακιά χρήση.  Πολλά μηχανήματα έχουν προβλήματα από ελλειπή συντήρηση ή κακιά συντήρηση. Πχ αν η σκόνη έχει το πάχος της μοκέτας πάνω στα φίλτρα ή αν ο κάτοχος πάει και ρίξει μόνος του χημικά και διαλύσουν τα πλαστικά ( έχω ανεβάσει φωτογραφίες πιο παλιά) κτλ

Όσον αφορά την απόδοση, το νούμερο της διαφοράς δεν είναι τόσο μικρό. Δεν μπορώ να σου πω πόσο. Πάντως ενδεικτικά από δικές μου μετρήσεις, το atxc25c το υπολογίζω κάπου 40% πιο αποδοτικό σε θέρμανση από το carrier crystal II 9αρι. Και αν αυτό δεν έχει φοβερή επίπτωση σε λεφτά μιας και είναι μικρά τα δωμάτια, σε μεγάλους χώρους και με την τιμή του ρεύματος να αγγίζει επίπεδα φωτιάς, η πλάστιγγα θα γέρνει προς το αποδοτικό.

Τα τέλη που λες τα βγάζω προσωπικά από τη ζυγαριά, θα το έκανα έτσι και αλλιώς όπως προείπα.

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το 5 χρόνια εγγυηση αντιπροσωπείας περα απο το ότι το αναγράφει η ιστοσελίδα που το παρηγγειλα, πως αλλιώς το διαπιστώνω κατά την παραλαβη; πρεπει να γίνει καταχώρηση στην σελίδα για να δω ποσα χρόνια θα μου δώσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...