Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    6101

  • dimostr

    2725

  • Specs

    1497

  • userAnon

    680

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Σε δωμάτιο που είναι δύσκολο να μπει κλιματιστικό (δεν έχει μπαλκόνι) τι μπορώ να κάνω; 

Φορητό θα με καλύψει; Μόνο για τον ύπνο το χρειάζομαι (δε με καλύπτει ανεμιστήρας)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν τίθεται θέμα διαφωνίας αλλά διαστρέβλωση της πραγματικότητας την οποία διαβάζουν και άλλα άτομα με κίνδυνο παραπληροφόρησης.

Απαντησε στο πολύ απλό 

Η daikin θα σου αλλάζει πλακέτα εάν δεν υπήρχε πρόβλημα ? 

Μόνο αυτό 

Μπορεί να απαντήσει και όποιος άλλος θέλει να το κάνουμε σα γκάλοπ 

Επεξ/σία από dimostr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, dimostr είπε

Απαντησε στο πολύ απλό 

Η daikin θα σου αλλάζει πλακέτα εάν δεν υπήρχε πρόβλημα ? 

Μόνο αυτό 

Μπορεί να απαντήσει και όποιος άλλος θέλει να το κάνουμε σα γκάλοπ 

Λοιπόν,  εγώ θα πω τη δική μου εμπειρία από τη Daikin. 

Αγόρασα από το πλαίσιο το Daikin Perfera 12αρι Δεκέμβριο του 2020.

Γύρω στο Πάσχα του 2021 είχα πάρει ένα σπρέι καθαρισμού AC από πολυκατάστημα, το οποίο τελικά μόνο προβλήματα δημιούργησε. 

Σπάσανε πολλά πλαστικά και κυρίως στο μπροστινό καπάκι του κλιματιστικού. 

Κατόπιν επικοινωνιας με τη Daikin Ελλάς στην Αθήνα παραγγειλανε από τα κεντρικά της Daikin στην Ευρώπη καπάκι και ήρθαν και μου το αλλάξανε και το μόνο που ζητήσανε ήταν η απόδειξη αγοράς χωρίς να αναφέρουν ότι είχε καμία διαφορά ότι το πήρα από το Πλαίσιο και όχι από Blue Dealer. 

Βέβαια αργότερα ανακάλυψα ότι το σπρέι έχει κάνει ζημιά και σε άλλα πλαστικά και κυρίως στο λεκανακι.  Το έχω αφήσει έτσι τώρα,  ποτε πότε το καλοκαίρι όταν έχει πολύ υγρασία να διώξει στάζει λίγο μέσα στο σπίτι. 

Αυτά... 

Επεξ/σία από alexdeskas
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γρήγορη ερωτηση...το P110 δουλευει καλα σε εσας? Σε εμενα δεν κανει update ανα second οπως το HS110, και η κλίμακα στα 24hr/daily δεν εχει σχεση με την πραγματικοτητα, τις actual τιμες που δινει

Επεξ/σία από m4rk0s
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dimostr είπε

τα υποστηρίζει τρίτη εταιρεία και ουσιαστικά απλά έχουν ένα λογότυπο daikin πάνω

Tα A μια χαρά τα υποστηρίζει η επίσημη αντιπροσωπεία.

17 λεπτά πριν, alexdeskas είπε

Λοιπόν,  εγώ θα πω τη δική μου εμπειρία από τη Daikin. 

Αγόρασα από το πλαίσιο το Daikin Perfera 12αρι Δεκέμβριο του 2020.

Γύρω στο Πάσχα του 2021 είχα πάρει ένα σπρέι καθαρισμού AC από πολυκατάστημα, το οποίο τελικά μόνο προβλήματα δημιούργησε. 

Σπάσανε πολλά πλαστικά και κυρίως στο μπροστινό καπάκι του κλιματιστικού. 

Κατόπιν επικοινωνιας με τη Daikin Ελλάς στην Αθήνα παραγγειλανε από τα κεντρικά της Daikin στην Ευρώπη καπάκι και ήρθαν και μου το αλλάξανε και το μόνο που ζητήσανε ήταν η απόδειξη αγοράς χωρίς να αναφέρουν ότι είχε καμία διαφορά ότι το πήρα από το Πλαίσιο και όχι από Blue Dealer. 

Βέβαια αργότερα ανακάλυψα ότι το σπρέι έχει κάνει ζημιά και σε άλλα πλαστικά και κυρίως στο λεκανακι.  Το έχω αφήσει έτσι τώρα,  ποτε πότε το καλοκαίρι όταν έχει πολύ υγρασία να διώξει στάζει λίγο μέσα στο σπίτι. 

Αυτά... 

ΑΤΧ ή FTX?

  • Like 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, dimostr είπε

Απαντησε στο πολύ απλό 

Η daikin θα σου αλλάζει πλακέτα εάν δεν υπήρχε πρόβλημα ? 

Μόνο αυτό 

Μπορεί να απαντήσει και όποιος άλλος θέλει να το κάνουμε σα γκάλοπ 

Η daikin μας άλλαξε πλακέτα μετά από εσωτερική διαδικασία με τη μαμά daikin την οποία αγνοούμε, χωρίς να έχει καμία υποχρέωση να το κάνει μιας και το κλιματιστικό δούλευε στο 3.5offset δλδ ακριβώς στο σημείο που ήθελε το εργοστάσιο.

Σειρά σου τώρα.

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, d_gkal είπε

Σε δωμάτιο που είναι δύσκολο να μπει κλιματιστικό (δεν έχει μπαλκόνι) τι μπορώ να κάνω; 

Φορητό θα με καλύψει; Μόνο για τον ύπνο το χρειάζομαι (δε με καλύπτει ανεμιστήρας)

Δε μπορείς να τρυπήσεις μεσοτοιχία ή τον τοίχο πάνω απ'το κάσωμα;

Δημοσ.

Καλησπέρα, είμαι και εγώ για αντικατάσταση κλιματιστικού

Είχα βάλει στο μάτι αυτό https://www.skroutz.gr/s/35007372/LG-Art-Cool-Mirror-AC24BK-U24-AC24BK-NSK-Κλιματιστικό-Inverter-24000-BTU-A-A-με-Ιονιστή-και-WiFi.html

Δε διάβασα όμως κάλα πράγματα για τα LG, εσείς τι λέτε?

Θα προτιμούσα κάτι σε μαύρο όπως αυτό, αλλά αν δεν υπάρχει κάτι αξιόλογο δε πειράζει ας είναι άσπρο.

  1. Ποσό που διαθέτουμε : 1400€
  2. Νέα αγορά ή αντικατάσταση παλιού. Στη 2η περίπτωση αναφέρουμε το μοντέλο του παλιού κλιματιστικού και αν ήταν επαρκές / μάλλον οριακό / ανεπαρκές:  επαρκές    hitachi ras-50cnh2    24000btu
  3. Επιθυμητό κατάστημα ή τύπος καταστήματος (πχ μεγάλη αλυσίδα που συνήθως έχουν αυξημένες τιμές αλλά έχουν ευκολίες πχ τρόπος πληρωμής με δόσεις, ανακύκλωση παλιού κλιματιστικού , δωρεάν εγκατάσταση κτλ): Αδιαφορο
  4. Χρήση κλιματιστικού προσδιορίζοντας αν είναι για αποκλειστική ψύξη, θέρμανση ή και τα δύο. Επιτρέπεται ο προσδιορισμός της βαρύτητας πχ 20% ψύξη / 80% θέρμανση: Και τα δυο
  5. Συχνότητα χρήσης πχ περιστασιακή ή αποκλειστική πηγή θέρμανσης κτλ: Αποκλειστική
  6. Χώρος που θα τοποθετηθεί με προσδιορισμό αν θα είναι ενιαίος πχ σαλονοκουζίνα, υπνοδωμάτιο, τραπεζαρία κτλ : Ενιαιος χωρος 45τμ με 3,80 υψος ταβανι
  7. Τοποθεσία προσδιορίζοντας ελάχιστες και μέγιστες θερμοκρασίες: Τρικαλα, μεγιστη 40οC ελαχιστη -5οC
  8. Απαραίτητα / επιθυμητά / αδιάφορα features πχ wifi, ιονιστής,  μεγάλη εγγύηση, αθόρυβο κτλ: Να έχει καλό πρόγραμμα διαχείρισης μέσω δικτύου, πρόκειται να συνδεθεί σε smart home. Ένα sendo ikaros που έχω δε μου αρέσει καθόλου το πρόγραμμα, συνδέθηκε με το google home αλλά για κάποιο λόγο το δείχνει πάντα κλειστό και δε μπορώ να το διαχειριστώ παρά μόνο από τη δική του εφαρμογή.
  9. Πληροφορίες περί μονώσεων, κουφώματα, ιδιαιτερότητες χώρου (πχ έντονη ηλιοφάνεια, ψηλοτάβανο, μαγαζί με ανοιχτές πόρτες κτλ): Είναι ισόγειο σε διώροφη μονοκατοικία, πέτρινοι τοίχοι και δεξιά αριστερά είναι σε επαφή με άλλα κτίρια.
  10. Τέλος για να δοθεί μια αίσθηση του χώρου, αναφέρουμε τις απώλειες του χώρου μας με χρήση του παρακάτω εργαλείου ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΘΕΡΜΙΚΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ με θερμοκρασία που θα θέλαμε να έχουμε για θέρμανση ακόμα και αν θέλουμε μόνο ψύξη. Το εργαλείο θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί ΜΟΝΟ για τον χώρο που θα καλύψουμε (αν δεν είναι ενιαίος ή πολλοί χώροι τότε τρέξιμο για κάθε χώρο ξεχωριστά ). Σώζουμε τη σελίδα σε txt και επισυνάπτουμε τις 4 πρώτες τιμές και γράφουμε τι επιθυμητή θερμοκρασία βάλαμε:  

5356.26Watt

 

4606.38KCal/h

 

119.03Watt/m2

 

102.36KCal/h/m2

Ευχαριστω!!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Solke είπε

Καλησπέρα στην παρέα.

Σκέφτομαι για αντικατάσταση αλλά δεν έχω καταλήξει κάπου
παρακάτω τα νούμερα:

  1. Μέχρι 1300€ (ελπίζω και σε επιδότηση με αλλαγή παλαιού 24btu)
  2. Αντικατάσταση παλιού. Fuji 24 (προ 18ετών) ήταν επαρκές
  3. προτιμότερο μεγάλες αλυσίδες και καταστήματα στο πρόγραμμα ανακύκλωσης (μπας και πάρουμε καμία έκπτωση)
  4. 40% ψύξη / 60% θέρμανση (ως μοναδικό μέσο θέρμανσης)
  5. Χειμώνα - καλοκαίρι σχεδόν δουλεύει ασταμάτητα. Άνοιξη-Φθηνόπωρο περιστασιακά.
  6. Τοποθέτηση σαλονοκουζίνα, αφορά σαλοκουζίνα, χωλ και 1 υπνοδωμάτιο σύνολο 70-75τμ
  7. Τοποθεσία προσδιορίζοντας ελάχιστες και μέγιστες θερμοκρασίες:
  8. Ως σημαντικά χαρακτηριστικά: αθόρυβο, προαιρετικά: ιονιστή και καλό φίλτρο
  9. Πληροφορίες περί μονώσεων, κουφώματα, ιδιαιτερότητες χώρου: PVC κουφώματα, ελαφρά θερμοπρόσοψη, 4ος ορ (ταράτσα με ελαφρά θερμομόνωση).
  10. Θερμικές Απώλειες
    10295.23
    Watt
    8853.90
    KCal/h
    137.27
    Watt/m2
    118.05
    KCal/h/m2

Ευχαριστώ

https://www.skroutz.gr/s/30719214/Mitsubishi-MSZ-MUZ-AP71VG-K-Κλιματιστικό-Inverter-24000-BTU-A-A-με-WiFi.html

https://www.skroutz.gr/s/23733657/Mitsubishi-MSZ-MUZ-HR71VF-Κλιματιστικό-Inverter-24000-BTU-A-A.html

https://www.skroutz.gr/s/32349029/Haier-AS68TEMHRA-C-1U68RENFRA-C-Κλιματιστικό-Inverter-24000-BTU-A-A-με-WiFi.html

(προσοχή στις παραεισαγωγές)

1 ώρα πριν, theoilia είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση. Άρα στο μπάτζετ μου είναι μόνο το midea. Σε σχέση με το gree που έχω να περιμένω πάνω κάτω τα ίδια; όχι σε απόδοση σε αξιοπιστία εννοώ 

 

Εννοείται θα δεις τεράστια διαφορά.

30 λεπτά πριν, m4rk0s είπε

Γρήγορη ερωτηση...το P110 δουλευει καλα σε εσας? Σε εμενα δεν κανει update ανα second οπως το HS110, και η κλίμακα στα 24hr/daily δεν εχει σχεση με την πραγματικοτητα, τις actual τιμες που δινει

Δυστυχώς δεν έχει καμία σχέση το p110 με το hs110.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, liakjim είπε

Η daikin μας άλλαξε πλακέτα μετά από εσωτερική διαδικασία με τη μαμά daikin την οποία αγνοούμε, χωρίς να έχει καμία υποχρέωση να το κάνει μιας και το κλιματιστικό δούλευε στο 3.5offset δλδ ακριβώς στο σημείο που ήθελε το εργοστάσιο.

Σειρά σου τώρα.

Πρέπει να είσαι παγκόσμια πρώτος που πιστεύει ότι μια εταιρεία θα αλλάξει ίσως το πιο ακριβό ανταλλακτικό του μηχανήματος απλά γιατί το ζητήσαμε , άποψη σου και δικαίωμα σου 

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, spyros4776 είπε

 Να έχει καλό πρόγραμμα διαχείρισης μέσω δικτύου, πρόκειται να συνδεθεί σε smart home.

Ξέρω ότι τα midea έχουν καλή διαχείριση με το homeassistant. Αλλά δεν ξέρω τι θέλεις να κάνεις ούτε ποια άλλα μοντέλα θα σου προσφέρουν αυτά που θέλεις. Νομίζω και τα morris/tcl που είναι tuya.

6 λεπτά πριν, dimostr είπε

Πρέπει να είσαι παγκόσμια πρώτος που πιστεύει ότι μια εταιρεία θα αλλάξει ίσως το πιο ακριβό ανταλλακτικό του μηχανήματος απλά γιατί το ζητήσαμε , άποψη σου και δικαίωμα σου 

 

Είχες ανεβάσει φωτογραφίες από το πρόγραμμα του τεχνικού με το μηχάνημα να παίζει στο 3.5 offset.

Πες μου λοιπόν για ποιον άλλον λόγο να μπουν στον κόπο να προγραμματίσουν την πλακέτα (γιατί αυτό έγινε ουσιαστικά, δεν είχε βλάβη η πλακέτα που έβγαλαν) σε άλλο offset παρά μόνο για να σε ικανοποιήσουν.

Δημοσ.
15 minutes ago, ekrepali said:

Δε μπορείς να τρυπήσεις μεσοτοιχία ή τον τοίχο πάνω απ'το κάσωμα;

Όχι, δε γίνεται. 

Μονή λύση κάτι σε φορητό αλλά δε ξέρω αν αξίζουν τα χρήματα που ζητάνε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ξέρω ότι τα midea έχουν καλή διαχείριση με το homeassistant. Αλλά δεν ξέρω τι θέλεις να κάνεις ούτε ποια άλλα μοντέλα θα σου προσφέρουν αυτά που θέλεις. Νομίζω και τα morris/tcl που είναι tuya.

Είχες ανεβάσει φωτογραφίες από το πρόγραμμα του τεχνικού με το μηχάνημα να παίζει στο 3.5 offset.

Πες μου λοιπόν για ποιον άλλον λόγο να μπουν στον κόπο να προγραμματίσουν την πλακέτα (γιατί αυτό έγινε ουσιαστικά, δεν είχε βλάβη η πλακέτα που έβγαλαν) σε άλλο offset παρά μόνο για να σε ικανοποιήσουν.

Γιατί κατάλαβαν ότι το 3,5 offset είναι δυσλειτουργία ρε φίλε δε παίζει αυτό το νούμερο είναι εντελώς άκυρο , εσυ το θεωρείς φυσιολογικό το 3,5 για το οποιοδήποτε κλιματιστικό για οποία μάρκα και αν μιλάμε , είναι δυνατόν να κάνει 200 επανεκκινήσεις τη μέρα και να είναι φυσιολογικό που μου έλεγε ο άλλος από τηνservice one ,  μου λεε8 μια χαρά είναι , άμα είναι μια χαρά πάρτο σπίτι σου του είχα πει και έκανε τον Αλέκο ,γιατί νομίζεις έγινε όλη αυτή η μανούρα μετά 

Επεξ/σία από dimostr
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...