Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν είχε κανένα θέμα.

Εάν δεν υπήρχε θέμα δε θα μας άλλαζε πλακέτες και ούτε θα εκανε ρυθμίσεις σε όλα τα μετέπειτα μοντέλα 

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    6101

  • dimostr

    2725

  • Specs

    1497

  • userAnon

    680

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, liakjim είπε

Το συγκεκριμένο GE είναι φασόν haier (παρόμοιο με το tide) .

Τώρα το δίλημμα "μεγαλύτερη εγγύηση vs οικονομία σε χρήση" είναι κάτι που θα πρέπει να το αποφασίσεις μόνος σου δυστυχώς. πχ κάποιος θα πει θέλω οικονομία σε χρήση (μη με ρωτήσεις πόσο καλύτερο θα είναι το GE σε πραγματικές συνθήκες και στον χώρο σου και με τη χρήση σου), κάποιος θα πει ότι αν καεί το GE στα 5 χρόνια και θέλει πλακέτα στα 200€ (ή όσο έχουν) να τη βράσω την οικονομία.

Δική σου απόφαση.

ΥΓ Ο Κώτσος το έχει ακριβά πάντως. πχ από επίσημο μεταπωλητή παίζει τόσο https://skondo.gr/index.php?route=product%2Fproduct&path=1_15_21_22&product_id=26186&ref=bestprice.gr

Βάλε και 100€ εγκατάσταση, βγαίνει 160€ κάτω αν πας σε TCL.

 

Ο Κωτσόβολος επιλέγεται λόγω άτοκων χωρίς πιστωτική.

Ωραία. Ευχαριστώ πολύ!

Δημοσ.
Μόλις τώρα, dimostr είπε

Τι σχέση έχει αυτό που λες με το ότι δεν δέχεται τον κωδικό η daikin ?

https://standbyme.daikin.gr/el/package/epektash-eggyhshs

f4dbd9d9c1d0751aeb04b28f8b137bc1.png

Καταλαβαίνεις τώρα φαντάζομαι. Δεν την κάνεις εσύ την καταχώρηση. Πρέπει να την κάνει ο τεχνικός από δίκτυο blue dealer.

Οπότε την επόμενη φορά -> https://www.daikin.gr/el_gr/dealer-locator.html#!?f.facet_dealer-types=airconditioning&q=&offset=0&language=el

9 λεπτά πριν, Klausx είπε

Μην νομίζεις ότι κάνει και πολλά, ίδιο με το sleep είναι αν έχει.

Έχω ανεβάσει διάγραμμα όπου η διαφορά είναι εμφανέστατη (μισή ελάχιστη κατανάλωση).

8 λεπτά πριν, dimostr είπε

Εάν δεν υπήρχε θέμα δε θα μας άλλαζε πλακέτες

Χάρη σου (μας) έκανε, αλλάζοντας (προγραμματίζοντας) πλακέτα σε 100% λειτουργική συσκευή.

8 λεπτά πριν, dimostr είπε

ούτε θα εκανε ρυθμίσεις σε όλα τα μετέπειτα μοντέλα 

Αυτό μένει να αποδειχθεί.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, liakjim είπε

https://standbyme.daikin.gr/el/package/epektash-eggyhshs

f4dbd9d9c1d0751aeb04b28f8b137bc1.png

Καταλαβαίνεις τώρα φαντάζομαι. Δεν την κάνεις εσύ την καταχώρηση. Πρέπει να την κάνει ο τεχνικός από δίκτυο blue dealer.

Οπότε την επόμενη φορά -> https://www.daikin.gr/el_gr/dealer-locator.html#!?f.facet_dealer-types=airconditioning&q=&offset=0&language=el

Αυτό που κανεις είναι παραπληροφόρηση γιατί ξέρεις ότι τα κλιματιστικά με κωδικό Α δεν μπορούν να δηλωθούν ούτε από τον εγκαταστατη 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, dimostr είπε

Αυτό που κανεις είναι παραπληροφόρηση γιατί ξέρεις ότι τα κλιματιστικά με κωδικό Α δεν μπορούν να δηλωθούν ούτε από τον εγκαταστατη 

Έγραψα ποτέ κάτι τέτοιο;

Δεν λέω " Πρέπει να την κάνει ο τεχνικός από δίκτυο blue dealer. " ;;;

Λοιπόν;

Επεξ/σία από liakjim
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, liakjim είπε

Έγραψα ποτέ κάτι τέτοιο;

Δεν λέω " Πρέπει να την κάνει ο τεχνικός από δίκτυο blue dealer. " ;;;

Λοιπόν;

Πάρε κλιματιστικό με κωδικό A και πες σε blue dealer να το δηλώσει και αμα στο δηλώσει να ερθεις να το πεις σε όλους εδώ 

Επεξ/σία από dimostr
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, dimostr είπε

Πάρε κλιματιστικό με κωδικό A και πες σε blue dealer να το δηλώσει και αμα στο δηλώσει να ερθεις να το πεις σε όλους εδώ 

Μπορείς να πάρεις Α από blue dealer;

Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.

Ποιος παραπληροφορει τώρα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό δεν νομίζω ότι αποτελει ιδιαιτεροτητα μόνο της daikin. Θα δώσω ενα παραδειγμα από τον χώρο της κινητης τηλεφωνίας...πάρτε ενα τηλέφωνο ας πούμε xiaomi που αγοράστηκε από παραλληλη εισαγωγή ή απευθειας από την Κίνα και πηγαίνετε εντός εγγύησης στην ελληνική αντιπροσωπεία! Καλή τύχη!!!  Φυσικά δεν ισχύει το ίδιο για προϊόν που μεταπωλήθηκε από την ελληνική αντιπροσωπεία! Κάνει κάτι το διαφορετικό η daikin;

Επεξ/σία από spyros.s
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, liakjim είπε

Μπορείς να πάρεις Α από blue dealer;

Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.

Ποιος παραπληροφορει τώρα

Και έτσι καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα κλιματιστικά με κωδικο Α δεν διακινούνται από τους επίσημους  μεταπωλητές δεν μπορείς να τα δηλώσεις ως γνήσιο προϊόν daikin ,τα υποστηρίζει τρίτη εταιρεία και ουσιαστικά απλά έχουν ένα λογότυπο daikin πάνω 

Όποιος αρκείται σε αυτό τότε έχει κάνει μια πολύ καλή επιλογή 

Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα.

Σκέφτομαι για αντικατάσταση αλλά δεν έχω καταλήξει κάπου
παρακάτω τα νούμερα:

  1. Μέχρι 1300€ (ελπίζω και σε επιδότηση με αλλαγή παλαιού 24btu)
  2. Αντικατάσταση παλιού. Fuji 24 (προ 18ετών) ήταν επαρκές
  3. προτιμότερο μεγάλες αλυσίδες και καταστήματα στο πρόγραμμα ανακύκλωσης (μπας και πάρουμε καμία έκπτωση)
  4. 40% ψύξη / 60% θέρμανση (ως μοναδικό μέσο θέρμανσης)
  5. Χειμώνα - καλοκαίρι σχεδόν δουλεύει ασταμάτητα. Άνοιξη-Φθηνόπωρο περιστασιακά.
  6. Τοποθέτηση σαλονοκουζίνα, αφορά σαλοκουζίνα, χωλ και 1 υπνοδωμάτιο σύνολο 70-75τμ
  7. Τοποθεσία προσδιορίζοντας ελάχιστες και μέγιστες θερμοκρασίες:
  8. Ως σημαντικά χαρακτηριστικά: αθόρυβο, προαιρετικά: ιονιστή και καλό φίλτρο
  9. Πληροφορίες περί μονώσεων, κουφώματα, ιδιαιτερότητες χώρου: PVC κουφώματα, ελαφρά θερμοπρόσοψη, 4ος ορ (ταράτσα με ελαφρά θερμομόνωση).
  10. Θερμικές Απώλειες
    10295.23
    Watt
    8853.90
    KCal/h
    137.27
    Watt/m2
    118.05
    KCal/h/m2

Ευχαριστώ

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, dimostr είπε

Και έτσι καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα κλιματιστικά με κωδικο Α δεν διακινούνται από τους επίσημους  μεταπωλητές δεν μπορείς να τα δηλώσεις ως γνήσιο προϊόν daikin ,τα υποστηρίζει τρίτη εταιρεία και ουσιαστικά απλά έχουν ένα λογότυπο daikin πάνω 

Όποιος αρκείται σε αυτό τότε έχει κάνει μια πολύ καλή επιλογή 

Τόσα χρόνια τα γράφουμε και δεν έχεις καταλάβει τίποτα.

Λάθος τα γράφεις.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Τόσα χρόνια τα γράφουμε και δεν έχεις καταλάβει τίποτα.

Λάθος τα γράφεις.

Τα γράφω όπως τα έζησα και αν δεν είχα κάνει τόση μανούρα θα ήμουν ακόμα με την δήλωση του τεχνικού της service one που ήρθε να να τσεκάρει αν το προϊόν της daikin δουλευει σωστά , κάτι που μετά από 10 μήνες ταλαιπωρίας η ίδια η daikin παραδέχτηκε αλλάζοντας πλακέτα ότι το μηχάνημα ήταν προβληματικό 

Αυτό είναι κάτι που δε μπορείς να το αλλάξεις εκτός και αν σε σένα η daikin άλλαξε πλακέτα γιατί είσαι καλό παιδί και είπε να σου κάνει δώρο μια πλακέτα παρόλο που όπως λες το κλιματιστικό δεν είχε πρόβλημα 

αν είναι έτσι τότε να κατατάξουμε την εταιρεία σαν ευαγές ίδρυμα που κάνει φιλανθρωπίες 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, dimostr είπε

Τα γράφω όπως τα έζησα και αν δεν είχα κάνει τόση μανούρα θα ήμουν ακόμα με την δήλωση του τεχνικού της service one που ήρθε να να τσεκάρει αν το προϊόν της daikin δουλευει σωστά , κάτι που μετά από 10 μήνες ταλαιπωρίας η ίδια η daikin παραδέχτηκε αλλάζοντας πλακέτα ότι το μηχάνημα ήταν προβληματικό 

Αυτό είναι κάτι που δε μπορείς να το αλλάξεις εκτός και αν σε σένα η daikin άλλαξε πλακέτα γιατί είσαι καλό παιδί και είπε να σου κάνει δώρο μια πλακέτα παρόλο που όπως λες το κλιματιστικό δεν είχε πρόβλημα 

αν είναι έτσι τότε να κατατάξουμε την εταιρεία σαν ευαγές ίδρυμα που κάνει φιλανθρωπίες 

Απάντησε λίγο στα δύο ερωτήματα:

1. Από πού ήρθε η πλακέτα; Από τη Daikin ή από κάπου αλλού;

2. Λειτουργούσε το κλιματιστικό σου σύμφωνα με τον προγραμματισμό του εργοστασίου, ναι ή όχι;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, userAnon είπε

έλεος.. συμφωνήστε ότι διαφωνείτε.. :) 

Δεν τίθεται θέμα διαφωνίας αλλά διαστρέβλωση της πραγματικότητας την οποία διαβάζουν και άλλα άτομα με κίνδυνο παραπληροφόρησης.

  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...