Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά - Part 2


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, amotida είπε

Υποθέτω ότι κατάλαβες ότι στην ανάρτηση που παρέθεσες μιλούσαμε μόνο για ελάχιστη απόδοση...


Όσο για τα ελάχιστα watt, άκουσα ότι οι συσκευές αυτής της σειράς ( LG Prestige) κατεβαίνουν ακόμα και στα 60 W σε ψύξη ... ήδη ζηλεύω ... τέτοια νούμερα έχω δει μόνο στο ururu sarara (54 watt αν θυμάμαι καλά), αν και με ελάχιστη δηλωμένη απόδοση υψηλότερη (0,6 αν δεν κανω λαθος) ...

Δημιουργείται σύγχυση καθώς η χρήση του όρου απόδοση δεν είναι η ορθή . Θα ήταν σαφές αν χρησιμοποιούνταν η παραγόμενη και η καταναλισκομενη ισχύς των οποίων το κλάσμα είναι η απόδοση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    6101

  • dimostr

    2725

  • Specs

    1497

  • userAnon

    680

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, insgamer είπε

Γεια σας,

Ψαχνω να δω αν αυτα τα aircodition και η αντλια θερμοτιτας ειναι αξιοπιστα η αν βρω κατι καλητερο air codition Daikin 9αρι Sensira FTXF25D/RXF25D και  18αρι DAIKIN FTXF55D/RFX50D επισης η αντλια ειναι daikin Daikin EDLA14DV3 12kW

πιστευτε ειναι καλα για 73μμ σπιτι με μονοση και ενεργιακα παραθυρα; 

υπαρχουν ανοτερα στην τιμη τους η τα ειδια σε καλητερη ενεργιακη κλαση;

Καλύτερα τα FTXC κοίτα, είναι λίγο καλύτερα αν δεν κάνω λάθος σε σχέση με τα FTXF.

Για τις αντλίες δεν ξέρω, σίγουρα θες όμως και αντλία έτσι όπως είναι η τιμή στο ρεύμα;

Από blue dealer της Daikin θα έχεις 5 χρόνια εγγύηση στα κλιματιστικά, από αλυσίδες (ATXC δηλαδή) και μάλλον σκρουτζομάγαζα θα έχεις 3 χρόνια.

-------------------------------------------------------------------------------

Εντωμεταξύ είχα δει αυτό το βίντεο τις προάλλες με την εγκατάσταση του FVXM της Daikin και ο τύπος μέχρι και κανάλι έβαλε για μην φαίνονται οι σωλήνες εξωτερικά

Μετά βλέπω γενικά αυτά που κάνουν εδώ οι δικοί μας και απλά γελάω/κλαίω.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

Μετά βλέπω γενικά αυτά που κάνουν εδώ οι δικοί μας και απλά γελάω/κλαίω

Οι "δικοί μας" τα κάνουν γιατί οι πελάτες δεν δίνουν σημασία ,εάν τα μαστοριά έτρωγαν άκυρο απο αρκετούς θα εστρωναν ,οπότε τα γέλια μάλλον πρέπει να πάνε στον καταναλωτή που δεν είναι ικανός να προστατεύσει την επένδυση του 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

Καλύτερα τα FTXC κοίτα, είναι λίγο καλύτερα αν δεν κάνω λάθος σε σχέση με τα FTXF.

Για τις αντλίες δεν ξέρω, σίγουρα θες όμως και αντλία έτσι όπως είναι η τιμή στο ρεύμα;

Από blue dealer της Daikin θα έχεις 5 χρόνια εγγύηση στα κλιματιστικά, από αλυσίδες (ATXC δηλαδή) και μάλλον σκρουτζομάγαζα θα έχεις 3 χρόνια.

-------------------------------------------------------------------------------

Εντωμεταξύ είχα δει αυτό το βίντεο τις προάλλες με την εγκατάσταση του FVXM της Daikin και ο τύπος μέχρι και κανάλι έβαλε για μην φαίνονται οι σωλήνες εξωτερικά

Μετά βλέπω γενικά αυτά που κάνουν εδώ οι δικοί μας και απλά γελάω/κλαίω.

 

 

7 λεπτά πριν, dimostr είπε

Οι "δικοί μας" τα κάνουν γιατί οι πελάτες δεν δίνουν σημασία ,εάν τα μαστοριά έτρωγαν άκυρο απο αρκετούς θα εστρωναν ,οπότε τα γέλια μάλλον πρέπει να πάνε στον καταναλωτή που δεν είναι ικανός να προστατεύσει την επένδυση του 

Οι πελάτες είναι περιορισμένοι που να μπορούν να πληρώσουν για τέτοιο πράγμα, οι υπόλοιποι ψάχνουν στο τηλέφωνο για 10 ευρώ πιο κάτω, έχουμε μάθει εδώ το κενό λες και είναι το μόνο που πρέπει να γίνει, σου κάνει κενό και σου βάζει καλώδιο 4χ1 χωρίς γειώσεις αντί για 5χ.1.5 π.χ. και άλλα ΠΑΡΑ πολλά που γίνονται καθημερινά για να ακούς τιμές όπως "δωρεάν" και 70 ευρώ. Εξάλλου μεγάλο ποσοστό που βάζει σπλιτ δεν έχει καν άδεια/ πτυχίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, amotida είπε

Σχετικά πρόσφατα το ανέφερα εδώ πέρα...
Αλλά κανείς δεν το παρατήρησε πραγματικά, μάλλον επειδή ήταν ... LG :)
Κλιματιστικό LG Dualcool Prestige 9K indoor | LG Ελλάς

Φαίνεται εξαιρετικό για ψύξη, αλλα η θέρμανση του μάλλον υστερεί για αυτά τα χρήματα. Ισως καλύτερο το Mitsubishi MSZ/MUZ-LN25VG σε αυτη την κατηγορία τιμής.

Και μία αναφορά στα DAIKIN ATXC25/35b και FTXC25b (αφού μάλλον πρώτος τα είχα αγοράσει και προτείνει στο forum πριν 3 χρόνια). Έκλεισαν 3 χρόνια λειτουγίας, συνολικά 5 μηχανήματα. Πρίν απο 10 μήνες ήρθε ο τεχνικός της DAIKIN και έκανε επαναπρογραμματισμό στις πλακέτες. Τα λειτουργικά χαρακτηριστικά σε ψύξη και θέρμανση είναι πολύ καλα. Προσωπικά, δεν νομίζω οτι υπάρχει κάποιο μηχάνημα πιο ισορροπημένο σε αυτήν την κατηγορία τιμής.

Επεξ/σία από Corum
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

Καλύτερα τα FTXC κοίτα, είναι λίγο καλύτερα αν δεν κάνω λάθος σε σχέση με τα FTXF.

Για τις αντλίες δεν ξέρω, σίγουρα θες όμως και αντλία έτσι όπως είναι η τιμή στο ρεύμα;

Από blue dealer της Daikin θα έχεις 5 χρόνια εγγύηση στα κλιματιστικά, από αλυσίδες (ATXC δηλαδή) και μάλλον σκρουτζομάγαζα θα έχεις 3 χρόνια.

-------------------------------------------------------------------------------

Εντωμεταξύ είχα δει αυτό το βίντεο τις προάλλες με την εγκατάσταση του FVXM της Daikin και ο τύπος μέχρι και κανάλι έβαλε για μην φαίνονται οι σωλήνες εξωτερικά

Μετά βλέπω γενικά αυτά που κάνουν εδώ οι δικοί μας και απλά γελάω/κλαίω.

 

 

οκ κοιταζω τωρα για τα a/c  FTXC μικρη η διαφωρα τον τιμων ειναι αλλα γιατι ειναι καλητερα αυτα με τον κωδικο FTXC; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, insgamer είπε

οκ κοιταζω τωρα για τα a/c  FTXC μικρη η διαφωρα τον τιμων ειναι αλλα γιατι ειναι καλητερα αυτα με τον κωδικο FTXC; 

H FTXF είναι παλιότερη σειρά, καλύτερα το FTXCb/ATXCb και η καινούργια FTXCc/ATXCc. Οι διαφορές μεταξύ σειρές F και σειρές A είναι ανύπαρκτες. Είναι τα ίδια μηχανήματα. 

Επεξ/σία από Corum
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, Klausx είπε

να πληρώσουν για τέτοιο πράγμα,

Ποιο είναι αυτό φίλε μου , το κανάλι 60χ40 για τους σωλήνες η η πλαστική σωλήνα που περνάει τα καλώδια του ρεύματος  που έβαλε αυτός στο βίντεο , δεν είναι θέμα κόστους είναι καθαρά θέμα τσαπατσοδουλειας του μάστορα και αδιαφορίας του καταναλωτή 

Επεξ/σία από dimostr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

  

13 hours ago, efo355 said:

Θέλω να αγοράσω 9000 btu κλίμα και έχω βάλει στο μάτι αυτό της Mitsubishi.

https://www.skroutz.gr/s/18979413/Mitsubishi-MSZ-MUZ-HR25VF-Κλιματιστικό-Inverter-9000-BTU-A-A.html

Βλέπω στον πίνακα ότι δίνει πολύ χαμηλές kWh στη θέρμανση αλλά με κατανάλωση 1,1 kw.

Δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει ή απλά δηλώνουν κατανάλωση όπως τους βολεύει. 

Αν θυμάμαι καλά το έχω δει στα 170-180w στο υπνοδωμάτιο μου, ψύξη.

Νομίζω ότι έχει βγάλει ένα μεταγενέστερο η Mitsubishi με ίδια "lows" αλλά ακόμα καλύτερο SEER/SCOP

Mitsubishi MSZ/MUZ-BT25VG(K) Κλιματιστικό Inverter 9000 BTU A++/A++ με WiFi | Skroutz.gr

Όχι τόσο πολύ πιο ακριβό, όπως είναι τα Α+++ μοντέλα της που έχουν όμως 3000btu/h χαμηλό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, dimostr είπε

Ποιο είναι αυτό φίλε μου , το κανάλι 60χ40 για τους σωλήνες η η πλαστική σωλήνα που περνάει τα καλώδια του ρεύματος  που έβαλε αυτός στο βίντεο , δεν είναι θέμα κόστους είναι καθαρά θέμα τσαπατσοδουλειας του μάστορα και αδιαφορίας του καταναλωτή 

Εδω να πω οτι προσωπικα δεν νομιζω οτι πρεπει να μιλαμε για αδιαφορία καταναλωτή! Η ευθύνη ειναι του εγκαταστάτη και μονο! Ο καταναλωτης δεν ειναι υποχρεωμενος να επιβλέπει εγκατασταση και να γνωρίζει. Η ευθύνη ειναι καθαρά Μάστορα/ Προμηθευτή/ Αντιπροσωπίας/Μαμάς εταιρίας. Σε όλα απο το "κεφάλι βρωμάει το ψάρι". Θα έπρεπε να μιλάμε για εκπαιδευμένο κόσμο και πιστοποιημένο! 

Εδω τους λές στο μαγαζί έλα να δεις το χώρο να μου πεις και σου λένε ααα δεν γίνεται...θα το παραγγείλουμε απο το μαγαζι και θα έρθει κατευθειαν ο μάστορας να το βάλει!

Η' έχεις κανονίσει εγκατάσταση, σε οικογενειακό σπιτι με όλα τα "προβλεπε" και ο μάστορας αφου τα κουμπώσει όλα φεύγει να βρει λέει αντλία που ξέχασε και αφήνει εγκατάσταση το Σάββατο και τελικά έρχεται δευτέρα...Μεγαλείο!

Επεξ/σία από m4rk0s
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dimostr είπε

Οι "δικοί μας" τα κάνουν γιατί οι πελάτες δεν δίνουν σημασία ,εάν τα μαστοριά έτρωγαν άκυρο απο αρκετούς θα εστρωναν ,οπότε τα γέλια μάλλον πρέπει να πάνε στον καταναλωτή που δεν είναι ικανός να προστατεύσει την επένδυση του 

Δηλαδή πιστεύεις ότι φταίει ο έλληνας καταναλωτής που δεν τους έχει εκπαιδεύσει? και ότι κάποια μαστόρια σε κάποιες χώρες τους έστρωσαν μετά απο πολλά άκυρα από τους καταναλωτές? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, m4rk0s είπε

Εδω να πω οτι προσωπικα δεν νομιζω οτι πρεπει να μιλαμε για αδιαφορία καταναλωτή! Η ευθύνη ειναι του μάστορα και μονο! Ο καταναλωτης δεν ειναι υποχρεωμενος να επιβλέπει εγκατασταση και να γνωρίζει. Η ευθύνη ειναι καθαρά Μάστορα/ Προμηθευτή/ Αντιπροσωπίας/Μαμάς εταιρίας. Σε όλα απο το "κεφάλι βρωμάει το ψάρι". Θα έπρεπε να μιλάμε για εκπαιδευμένο κόσμο και πιστοποιημένο! 

Μια μικρή ιστορία γιατί και εγώ έμαθα εκ των υστέρων τι έπρεπε να κάνω 

ζητησα από μαστοραντζα να έρθει να κάνει καθαρισμό

τον παίρνω τηλέφωνο μέσω γνωστού , του λέω τι θέλω

απάντηση 30 ευρώ φίλε ,

έλα του λέω , τον βλέπω να έρχεται με ένα πιτσιλιστιρι στα χέρια και τίποτα άλλο , ρωταω εγω τα εργαλεία που είναι για το καθαρισμό ,

απάντηση κλασική μάστορα , είσαι μάστορας και ξέρεις τι εργαλεία χρειάζονται για καθαρισμό ?

Όχι του απαντάω αλλά επειδή ούτε εσυ βλεπω να είσαι και θα θες να πληρωθείς στο τέλος  όταν έρθεις με τα εργαλεία το ξανασυζητάμε , απλά τον έστειλα από κει που ήρθε 

συμπερασμα δυστυχώς και πραγματικότητα ….εάν εσυ ο ίδιος δεν ενδιαφερθείς για το προϊόν σου που θα το έχεις μια ζωή και ευελπιστείς να πέσεις σε μάστορα με συνείδηση μάλλον κατά 99% έχεις φρούδες ελπίδες και θα πας αδιάβαστος 

5 λεπτά πριν, userAnon είπε

Δηλαδή πιστεύεις ότι φταίει ο έλληνας καταναλωτής που δεν τους έχει εκπαιδεύσει? και ότι κάποια μαστόρια σε κάποιες χώρες τους έστρωσαν μετά απο πολλά άκυρα από τους καταναλωτές? 

Τα πάντα είναι θέμα εκπαίδευσης , ο συγκεκριμένος μάστορας που περιγράφω παραπάνω στο περιστατικό μου σε μένα τουλάχιστον αν τον πάρω για δουλειά η θα έρθει κάνοντας αυτό που πρέπει η θα με αποφύγει , εάν αυτό του το κάνουν 50 άτομα θα το σκεφτεί  50 φορές να το παίξει έξυπνος και άρπακόλατζης  

Επεξ/σία από dimostr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, dimostr είπε

Μια μικρή ιστορία γιατί και εγώ έμαθα εκ των υστέρων τι έπρεπε να κάνω 

ζητησα από μαστοραντζα να έρθει να κάνει καθαρισμό

τον παίρνω τηλέφωνο μέσω γνωστού , του λέω τι θέλω

απάντηση 30 ευρώ φίλε ,

έλα του λέω , τον βλέπω να έρχεται με ένα πιτσιλιστιρι στα χέρια και τίποτα άλλο , ρωταω εγω τα εργαλεία που είναι για το καθαρισμό ,

απάντηση κλασική μάστορα , είσαι μάστορας και ξέρεις τι εργαλεία χρειάζονται για καθαρισμό ?

Όχι του απαντάω αλλά επειδή ούτε εσυ βλεπω να είσαι και θα θες να πληρωθείς στο τέλος  όταν έρθεις με τα εργαλεία το ξανασυζητάμε , απλά τον έστειλα από κει που ήρθε 

συμπερασμα δυστυχώς και πραγματικότητα ….εάν εσυ ο ίδιος δεν ενδιαφερθείς για το προϊόν σου που θα το έχεις μια ζωή και ευελπιστείς να πέσεις σε μάστορα με συνείδηση μάλλον κατά 99% έχεις φρούδες ελπίδες και θα πας αδιάβαστος 

Ναι, αλλά δεν θα έπρεπε να καταλογίζεις τίποτα στον καταναλωτή! Η ευθύνη είναι αυτου που ήρθε για καθαρισμό εκ πρώτης αλλά..αφου κανένας νόμος/ πιστοποίηση/ φορέας δεν του προδιαγράφει τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει..ή αν υπάρχει είναι δεκαετιών πίσω...πάλι στο "κεφάλι" είναι η ευθύνη!

Προσωπικά έχω σοβαρό θέμα να εμπιστευτώ τα μηχανήματα μου σε "επαγγελματία" για καθαρισμό! Καλύτερα ας έρθει να κάνει τα επιφανειακά και να δώσει χαρτι για την εγγύηση...και μετά εγώ απο ενδιαφέρον και αν προλαβαίνω φυσικά κάνω αυτα που πρέπει!Φαντάσου τέτοια άτομα να βάζουν χέρι για καθαρισμα σε μηχάνημα 2000€ msz ln ή ακόμα καο τα ap του χιλιάρικου! Αλλά δεν θα έπρεπε να έχω τέτοιο δίλημμα...και κάποιο "κεφάλι" θα έπρεπε να φροντίσει για νόμους/ διαδικασίες... 

Επεξ/σία από m4rk0s
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, dimostr είπε

συμπερασμα δυστυχώς και πραγματικότητα ….εάν εσυ ο ίδιος δεν ενδιαφερθείς για το προϊόν σου που θα το έχεις μια ζωή και ευελπιστείς να πέσεις σε μάστορα με συνείδηση μάλλον κατά 99% έχεις φρούδες ελπίδες και θα πας αδιάβαστος 

και τελικά πως το έλυσες? 2 λυσεις υπάρχουν. έψαξες να βρεις μάστορα με συνείδηση, ή (όπως νομίζω στο τέλος κατέληξες) να τα καθαρίζεις μόνος σου.

Άντε και αυτό είναι εύκολο. Υποτιθέμενοι "μάστορες" υπάρχουν σε όλες τις κατηγορίες. Και για να μπορέσει κάποιος να καταλάβει τι κάνει ο κάθε μάστορας θα πρέπει να μάθει τι βλάβη υπάρχει ή τι service χρειάζεται και πως επισκευάζεται..

Δεν γίνονται αυτά. Ζούμε σε μπανανία και ελπίζουμε σιγα-σιγά (γενιά με γενιά) αυτό να αλλάξει. Μέχρι τότε και αφου καούμε μερικές φορές είμαστε υποχρεωμενοι να ψάχνουμε από γνωστους και φίλους από χειρούργο μέχρι και τον τελευταίο ανιδείκευτο εργάτη (γιατί ακόμα και στους ανιδείκευτους υπάρχουν πολλές διαφορές)

11 λεπτά πριν, dimostr είπε

Τα πάντα είναι θέμα εκπαίδευσης , ο συγκεκριμένος μάστορας που περιγράφω παραπάνω στο περιστατικό μου σε μένα τουλάχιστον αν τον πάρω για δουλειά η θα έρθει κάνοντας αυτό που πρέπει η θα με αποφύγει , εάν αυτό του το κάνουν 50 άτομα θα το σκεφτεί  50 φορές να το παίξει έξυπνος και άρπακόλατζης  

Εννοείτε ότι είναι θέμα ΓΕΝΙΚΗΣ εκπαίδευσης, ηθικής, νοοτροπίας και πολιτσμού. Δεν μπορεί ο καταναλωτης πάντως να εκπαιδευσει κανένα μάστορα. Αυτά είναι θέματα της κάθε κοινωνίας να τα λύσει. Και ας μην ξεχνάμε ότι όλοι είμαστε και "μάστορες" (στο επάγγελμα μας) και καταναλωτές. Σε τι κοινωνία ζούμε το γνωρίζουμε όλοι. Το θέμα είναι γενικό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...