Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά - Part 2


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Specs είπε

Μιλαω για Haier Tide Green 9 και Daikin Sensira 12ρι. Αλλα υποθετω ιδια θα ειναι στον προγραμματισμο και αλλα στην ιδια τουλαχιστον σειρα.

Εχει ξανασυζητηθει νομιζω εδω μεσα, αλλα αυτος δεν ειναι λογος να το επιλεξεις. Καλυτερα να το βαζεις , αν πχ παρεις το Daikin και σε αφυγρανση εφοσον εχεις θεμα στον χωρο η στην περιοχη.

Εγω τωρα επειδη ειναι τα δυο στον ιδιο χωρο εχω την πολυτελεια να τα δοκιμασω και να τα εχω και τα δυο σε διαφορετικη λειτουργια κ οτι συνδυασμο θελω. πειραματα κανω...

Ας μας πουν οι υπολοιποι αν ειναι ετσι...

 

619 με επιστροφή 20% στα public

https://www.public.gr/product/thermansi-klimatismos/air-condition/klimatistika/klimatistiko-inverter-daikin-siesta-sensira-atxc35c-arxc35c-12000-btu-aa/1680405

για το 12αρι νομίζω είναι καλή τιμή εαν σκεφτεί κανείς πως το Haier δεν υπάρχει περίπτωση να μπει ποτέ σε προσφορά. Ενώ πιστεύω πως ούτε ακόμα και σε Black Friday θα πέσει η τιμή του Sensira περισσότερο. Αυτό που ίσως αξίζει να περιμένω είναι κανένα perfera να βγει σε Black Friday με 20-30% έκπτωση. 

Επεξ/σία από PhoneKiller
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    6101

  • dimostr

    2725

  • Specs

    1497

  • userAnon

    680

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 ώρες πριν, liakjim είπε

Quiz:

Πόσα onoff θα είχαν γίνει αν στη θέση του asyg24kmta, είχα ένα 24άρι toyotomi;

image.png.c60fa580873e705f6eb2b0580a93b64a.png

Επειδή δεν καταλαβαίνω (προφανώς έχει αναφερθεί σε προηγούμενες σελίδες) τί εννοείς λέγοντας on-off;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Specs είπε

δηλαδη πολλα "χαλακια" ενωμενα να σκεπασουμε το προβλημα η αλλο κατι?

Για να σκεπάσουμε το πρόβλημα, όπως το λες.

59 λεπτά πριν, nikkoutras είπε

Γιατι το λες αυτο φιλε, το κοιταω για το edge

Το edge είναι σήμερα ίσως η πιο ολοκληρωμένη πρόταση στην τιμή του. Ακόμη και αν έχει προβληματική παρτίδα σε ανεμιστήρα εσωτερική μονάδας, χέστηκες γιατί έχει 7 χρόνια εγγύηση και θα το φτιάξουν. Ποιότητα και καλές επιδόσεις συν τα καλούδια βλέπε magic coil και εξαιρετική συμπεριφορά σε defrost, το κάνουν μια ολοκληρωμένη πρόταση. Αν έπαιζε στην ίδια τιμή το perfera ή το asyg18kmta , να το συζητάγαμε. Βασικά αν βρεις το edge σε καλή τιμή, χτύπα.

33 λεπτά πριν, Specs είπε

Για να ριξω την υγρασια στον χωρο , θα βαζω μαλλον το Haier.

Ειναι αλλης φιλοσοφιας, η θερμοκρασια εξοδου του ειναι παντα υψηλη και χαμηλη η ταχυτητα αερα στο αυτοματο φυσικα.

Στο daikin ειναι παντα χαμηλη θερμοκρασια και αν ζητησεις πολλα βατ με γαλυτερη ζητουμενη θερμοκρασια, ανεβαζει στροφες ο ανεμιστηρας και ετσι παραμενει στους 31 βαθμους, ενω το Haier παιζει στους 50 βαθμους.

Αντιστοιχα ειχε διαφορα και το καλοκαιρι. Το Haier κινουνταν στα ορια παγωματος, 6 βαθμων ενω το Daikin 12 και πανω.

Στο daikin μονο σε χειροκινητες ταχυτητες κατεβαινε καπως...

Τα κλιματιστικά δεν κάνουν αφυγρανση σε θέρμανση.

6 λεπτά πριν, PhoneKiller είπε

619 με επιστροφή 20% στα public

https://www.public.gr/product/thermansi-klimatismos/air-condition/klimatistika/klimatistiko-inverter-daikin-siesta-sensira-atxc35c-arxc35c-12000-btu-aa/1680405

για το 12αρι νομίζω είναι καλή τιμή εαν σκεφτεί κανείς πως το Haier δεν υπάρχει περίπτωση να μπει ποτέ σε προσφορά. Ενώ πιστεύω πως ούτε ακόμα και σε Black Friday θα πέσει η τιμή του Sensira περισσότερο. Αυτό που ίσως αξίζει να περιμένω είναι κανένα perfera να βγει σε Black Friday με 20-30% έκπτωση. 

Το 12αρι το χαρίζουν. Ίδια τιμή με το 9αρι.

Βασικά όποιος έχει eurobank, χτυπάει τώρα χωρίς δεύτερη σκέψη.

7 λεπτά πριν, lexotamilf είπε

Επειδή δεν καταλαβαίνω (προφανώς έχει αναφερθεί σε προηγούμενες σελίδες) τί εννοείς λέγοντας on-off;

Όταν κλείνει και ανοίγει ο συμπιεστής συνέχεια και μάλιστα από υψηλα watts.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, liakjim είπε

Το edge είναι σήμερα ίσως η πιο ολοκληρωμένη πρόταση στην τιμή του. Ακόμη και αν έχει προβληματική παρτίδα σε ανεμιστήρα εσωτερική μονάδας, χέστηκες γιατί έχει 7 χρόνια εγγύηση και θα το φτιάξουν. Ποιότητα και καλές επιδόσεις συν τα καλούδια βλέπε magic coil και εξαιρετική συμπεριφορά σε defrost, το κάνουν μια ολοκληρωμένη πρόταση.

Τα ίδια καλούδια τα έχουν και τα φθηνότερα της Toshiba 

η ουσία είναι το κλιματιστικό να δουλευει και όχι να περιμένει το συνεργείο να το φτιάξει 

πες ότι αγοράζεις ένα τέτοιο και σου βγάζει την ζημιά 10 Δεκεμβρίου και δεν έχεις άλλο μέσο θέρμανσης ………..δε πιστεύω να θες να είσαι σε αυτή τη θέση ……..δε πάει να έχει και 200 χρόνια εγγύηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, liakjim είπε

Για να σκεπάσουμε το πρόβλημα, όπως το λες.

Εφοσον τοσοι απο εδω μεσα δεν φροντισαν να παρουν απαντησεις γραπτες και με την αναφορα στο φορουμ, τι να κανω εγω που δεν εχω καν προβληματικο?

Γιαυτο και παιζουν οι εταιριες οπυ βρουν, οσες ειναι στην πολιτικη τους αυτη η συμπεριφορα.

Να τους εκπροσωπησω επικοινωνοντας αντι αυτων? ανηλικοι δεν ειναι, δικηγορος δεν ειμαι και ετσι η ζωη συνεχιζεται.

Απλα αισθανομαι καλα που εχω προσπαθησει να τονισω την σημασια της εγγυησης...

Επεξ/σία από Specs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Specs είπε

Δυστυχως ειναι σε γνωση τους το θεμα με τους ανεμιστηρες αλλα δεν ξερω γιατι δεν το αποδεχονται. Επαρχιακος προμηθευτης οταν ρωτηθηκε, το ηξερε και ειπε απλα οτι αυτος δεν εχει απο αυτη την παρτιδα μηχανημα...

Δηλαδή γνωρίζουν ποιες παρτίδες μηχανημάτων έχουν το πρόβλημα;

Πάντως εγώ που έδωσα τη βλάβη στη γραμμή Δροσιάς (μαζί με τον προγραμματισμό της 1ης ετήσιας συντήρησης) ρωτούσαν περίεργα τι πρόβλημα έχω. Τους εξήγησα ότι ακούγεται ξανά θόρυβος από το μοτέρ του εσωτερικού ανεμιστήρα, παρόλο που έχουμε κάνει ήδη αντικατάσταση από την άνοιξη. Όταν με κάλεσε ο τοπικός συνεργάτης για να κλείσουμε το ραντεβού και επειδή δεν αναφέρθηκε στο θέμα παρά μόνο στη συντήρηση, τον ρώτησα "εσείς θα ελέγξετε και το πρόβλημα;" Και φάνηκε χαμένος. Βρήκε με το ζόρι μια σημείωση που του είχε στείλει η Toshiba σχετικά με θόρυβο που ακούγεται από τη μονάδα, αλλά παραμένω επιφυλακτικός.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, popopo είπε

Δηλαδή γνωρίζουν ποιες παρτίδες μηχανημάτων έχουν το πρόβλημα;

Θαναι αστειο να μην γνωριζουν, αλλο αν δεν το διοχετευουν εξω απο την εταιρεια... τι να πω δεν ξερω περισσοτερα, οτι εμαθα ηταν αρκετα σοκαριστικο να μου λεει ο εμπορος οτι δεν θα ειναι απο την προβληματικη παρτιδα. Προφανως θα τους εχει ενημερωσει και η μητρικη για τετοιο θεμα και το αντιστροφο.

Εσυ εχεις κανει γραπτο το θεμα εξαρχης και με επικληση του φορουμ για να παρεις καποια απαντηση γραπτη και επισημη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ημουν καρφι για toshiba τωρα παλι στο χασιμο, δε παιζει να βγει τετοιο θεμα δεν εχω αλλο μεσο θερμανσης πετρελαιο δε βαζουν στην πολυκατοικια με τα κλιματιστικα την βγαζω, ενα τετοιο θεμα πραγματικα θα με εστελνε για τσαι......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Specs είπε

Θαναι αστειο να μην γνωριζουν, αλλο αν δεν το διοχετευουν εξω απο την εταιρεια... τι να πω δεν ξερω περισσοτερα, οτι εμαθα ηταν αρκετα σοκαριστικο να μου λεει ο εμπορος οτι δεν θα ειναι απο την προβληματικη παρτιδα. Προφανως θα τους εχει ενημερωσει και η μητρικη για τετοιο θεμα και το αντιστροφο.

Εσυ εχεις κανει γραπτο το θεμα εξαρχης και με επικληση του φορουμ για να παρεις καποια απαντηση γραπτη και επισημη?

Εγώ αντιμετώπισα το πρόβλημα πολύ νωρίς, από τον Φλεβάρη, και αλλάχτηκε τελικά το μοτέρ μετά από περίπου ένα μήνα. 

Τότε ισχυρίζονταν ο συνεργάτης τους ότι πρώτη φορά έχει συμβεί τέτοια αστοχία. Εδώ και λίγο καιρό, άρχισε ξανά να κάνει τον ίδιο ήχο ο οποίος όπως και τότε, θα επιδεινωθεί...

Γραπτώς τι να πάρω, αφού κάνουν πως παραξενευονται όταν τους περιγράφω τη βλάβη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, popopo είπε

Γραπτώς τι να πάρω, αφού κάνουν πως παραξενευονται όταν τους περιγράφω τη βλάβη.

να δεις αν θα παραξενευτουν γραπτως , να δουμε και εμεις πως ειναι αυτο!

Και με επικληση και των αλλων περιπτωσεων που εχουν αναφερθει φυσικα.

Θυμισε μου ετσι κανει ?

 

Επεξ/σία από Specs
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Specs είπε

να δεις αν θα παραξενευτουν γραπτως , να δουμε και εμεις πως ειναι αυτο!

Περιμένω να δω τι θα πει το Σάββατο ο συνεργάτης τους.

Πάντως έχοντας σαν παράδειγμα την πρόσφατη υποδειγματική αντιμετώπιση μου από την Daikin, εάν είχα αυτά τα δεδομένα πέρυσι που αγόρασα το edge, θα σκεφτόμουν σοβαρά να πληρώσω τη διαφορά και να πάω στο perfera.

Επεξ/σία από popopo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, Specs είπε

Εφοσον τοσοι απο εδω μεσα δεν φροντισαν να παρουν απαντησεις γραπτες και με την αναφορα στο φορουμ, τι να κανω εγω που δεν εχω καν προβληματικο?

Γιαυτο και παιζουν οι εταιριες οπυ βρουν, οσες ειναι στην πολιτικη τους αυτη η συμπεριφορα.

Να τους εκπροσωπησω επικοινωνοντας αντι αυτων? ανηλικοι δεν ειναι, δικηγορος δεν ειμαι και ετσι η ζωη συνεχιζεται.

Απλα αισθανομαι καλα που εχω προσπαθησει να τονισω την σημασια της εγγυησης...

Όχι εσύ, ο εισαγωγέας το καλύπτει μάλλον.

51 λεπτά πριν, dimostr είπε

Τα ίδια καλούδια τα έχουν και τα φθηνότερα της Toshiba 

η ουσία είναι το κλιματιστικό να δουλευει και όχι να περιμένει το συνεργείο να το φτιάξει 

πες ότι αγοράζεις ένα τέτοιο και σου βγάζει την ζημιά 10 Δεκεμβρίου και δεν έχεις άλλο μέσο θέρμανσης ………..δε πιστεύω να θες να είσαι σε αυτή τη θέση ……..δε πάει να έχει και 200 χρόνια εγγύηση 

Καλούδια μεν,  αλλά τις επιδόσεις σε θέρμανση τις έχει παραπάνω το edge.

23 λεπτά πριν, Specs είπε

να δεις αν θα παραξενευτουν γραπτως , να δουμε και εμεις πως ειναι αυτο!

Και με επικληση και των αλλων περιπτωσεων που εχουν αναφερθει φυσικα.

Θυμισε μου ετσι κανει ?

 

Αυτό θα πρέπει να σπάει μπάλες μέσα στη σιγαλιά της νύχτας....

Θυμάμαι από τους πρώτους που είχαν αναφερθεί σε κάποιον θόρυβο από την εσωτερική μονάδα είναι ο @rbx1000 που από ότι θυμάμαι, δεν φτιάχτηκε ποτέ μιας και η αντιπροσωπεία έκανε την πάπια. Σωστά τα λέω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Specs είπε

Θυμισε μου ετσι κανει ?

 

https://we.tl/t-OALtfaSLTM

Έτσι έκανε πριν την αντικατάσταση. Είχε αρχίσει με το ίδιο tempo αλλά σε χαμηλότερη ένταση, και χειροτέρευε.

Τώρα ξεκίνησε πάλι τα ίδια. Πιο χαμηλή ένταση αλλά ίδιος ήχος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει αγοράσει κάποιος κλιματιστικό ή άλλη συσκευή από public με επιστροφή 20% με κάρτα Eurobank? Γιατί βλέπω πως δεν έχει σε όλα την ένδειξη 20% επιστροφή παρότι στην διαφήμιση και μέσα στο Site δεν γράφει πουθενά πως ισχύει μόνο για ορισμένα προϊόντα. Τώρα διαπίστωσα πως στα sensira δεν έχει ταμπελακι 20% επιστροφή και μόλις αγόρασα ένα 12αρι. 

Επεξ/σία από PhoneKiller
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το αναφερει στους ορους για ποια κλιματιστικα δεν ισχυει το 20% επιστροφη με καρτα Eurobank θελει προσοχη..Eιχε η γυναικα τετοια καρτα με επιστροφη και δεν το ξερα, μολις αποψε το ειδαμε!! Πληρωνουμε ολο το ποσο και μετα απο καποιες μερες μπαινει η επιστροφη στον λογαριασμο, ετσι γινεται;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...