mrvaggos Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Καλημέρα στο φόρουμ. Γνωστός μου έχει το εν λόγω κινητό και έχει θέμα το touch της οθόνης. Είναι εντός εγγύησης απλά το είχε αγοράσει από το kaizerstore το οποίο έχει κλείσει. Έχω απευθυνθεί στο κατάστημα της xiaomi στη Θεσσαλονίκη και μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί δεν αγοράστηκε από καταστημα με επίσημη αντιπροσωπεία όπως τα public. Έκλεισε το κατάστημα και χάθηκε η εγγύηση δηλαδή; Ευχαριστώ πολύ
SeNNinhA Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 35 λεπτά πριν, mrvaggos είπε Έκλεισε το κατάστημα και χάθηκε η εγγύηση δηλαδή; Ευχαριστώ πολύ Αυτο ακριβως. Κανονικα εχει την εγγυηση του κατασκευαστη. Με το ΙΜΕΙ της συσκευης μπορεις να απυθυνθεις στην ΧΙΑΟΜΙ της περιοχης που αγοραστηκε το κινητο απο το kaizerstore (πιθανοτατα ΚΙΝΑ). Εαν ειναι μεσα στον χρονο εγγυησης που δινει η ΧΙΑΟΜΙ για την περιοχη (πιθανα 1 χρονο) τοτε εαν το κυνηγησεις ειναι υποχρεωμενοι να σε καλυψουν αλλα θα πρεπει να το στειλεις σε αυτους. Ακομη και ετσι να ειναι δεν το βλεπω να σε συμφερει. Δοκιμασε να κανεις calibration Dial *#*#64663#*#* Choose Touch sensor. Tap the menu button (long press) choose Touch Calibration. Tap start calibration button and wait for it to finish 1
mrvaggos Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Η εγγύηση λήγει τέλη του μήνα οπότε δεν συμφέρει να το στείλω. Θα δοκιμάσω αυτό που είπες και αν δεν γίνει θα κάνω και μια επαναφορά μήπως διορθωθεί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα