Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους.

Γνωστός, γνωστού μου δίνει ένα Colt του 2010 στα 1100cc

και αναρωτιέμαι αν αξίζει να ασχοληθώ. Κυρίως με ενδιαφέρουν η αξιοπιστία, η ασφάλεια (ανάλογα τον εξοπλισμό βέβαια και αν ο κινητήρας το πάει το αμάξι η μπα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα.

Αγοράσαμε πρόσφατα  στην οικογένεια το μοντέλο του 2006 (prefacelift), με 104.000 χλμ (τα οποία δείχνουν και ελπίζω να είναι πραγματικά...)😝
Στους 6 μήνες τώρα δεν μπορώ να κρίνω για την αξιοπιστία ακόμα αν και όλοι οι μηχανικοί που το έχω πάει ως τώρα (έλεγχο, άλλαξα φρένα, λάστιχα, service κλπ) μου έχουν πει ότι δεν τους πάνε πολλά με βλάβες και ότι γενικά είναι πολύ αξιόπιστα...ελπίζω και το δικό μας. Να ξέρεις έχει καδένα και όχι ιμάντα χρονισμού.

Στο θέμα χρήσης τώρα, το 5θυρο είναι πολύ ευρύχωρο στην καμπίνα, ο χώρος αποσκευών μέτριος προς καλός.

Από οδική συμπεριφορά μη περιμένεις συγκινήσεις (άμα προέρχεσαι και από sport αμάξι ειδικά) αλλά δεν θα σε τρομάξει, ειδικά για άπειρο οδηγό είναι πολύ κομπλέ.

Το μοτέρ μέσα στην πόλη είναι μια χαρά, δεν ψάχνεις παραπάνω. Επαρχία, θα πρέπει να έχεις το νου σου σε προσπέραση. δεν είναι τάφος αλλά δεν το λες και γρήγορο (προέρχομαι απο 180 άλογα και μου φάνηκε κάπως στην αρχή, αλλά στην πορεία συνηθίζεις και ζυγίζεις που θα προσπεράσεις).

Σε πρόσφατο ταξίδι στην Σάμο, πολύ βουνό και φουλ air con, δεν απογοητεύτηκα αλλά οι ρυθμοί ήταν βόλτας και τίποτα παραπάνω.

Επίσης με τα παραπάνω δεδομένα, μου έβγαλε 700-720 κμ και είχα γεμίσει με κάτι λιγότερο απο 60 ευρώ (δε θυμάμαι ακριβως).

Εντός Αθηνών είναι πολύ οικονομικό (δεν φτάνει τα 1000αρια μικροσκοπικά τύπου Aygo αλλά είναι οικονομικό).

Αυτά....θα επανέλθω (ελπίζω να μη χρειαστεί :P ) στο θέμα της αξιοπιστίας.

Επεξ/σία από lefkrc
  • Like 3
Δημοσ.

Άρα όταν μιλάμε για μοντέλο του 2010, πρόκειται για το facelift του 2009, με τον κινητήρα 1.1 12v και 75Hp.

Για να πάρω μια ιδέα για την επάρκεια του κινητήρα σε σχέση με το βάρος του αμαξώματος, θα πρέπει να το οδηγήσω. Αν και εγώ που προέρχομαι από 180 ίππους, θα μου φανεί κάπως.

Θα χρησιμοποιηθεί για κίνηση στην πόλη και άντε 1-2 φορές τον χρόνο για μια Χαλκίδα η Κόρινθο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Green Dragon είπε

Άρα όταν μιλάμε για μοντέλο του 2010, πρόκειται για το facelift του 2009, με τον κινητήρα 1.1 12v και 75Hp.

Για να πάρω μια ιδέα για την επάρκεια του κινητήρα σε σχέση με το βάρος του αμαξώματος, θα πρέπει να το οδηγήσω. Αν και εγώ που προέρχομαι από 180 ίππους, θα μου φανεί κάπως.

Θα χρησιμοποιηθεί για κίνηση στην πόλη και άντε 1-2 φορές τον χρόνο για μια Χαλκίδα η Κόρινθο.

Για μεσα στην πολη και τις συγκεκριμενες πολεις (που ειναι εθνικη) δεν χρειαζονται και παραπανω αλογα, μια χαρα πιστευω θα ειναι

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Green Dragon είπε

Καλημέρα σε όλους.

Γνωστός, γνωστού μου δίνει ένα Colt του 2010 στα 1100cc

και αναρωτιέμαι αν αξίζει να ασχοληθώ. Κυρίως με ενδιαφέρουν η αξιοπιστία, η ασφάλεια (ανάλογα τον εξοπλισμό βέβαια και αν ο κινητήρας το πάει το αμάξι η μπα;

Είχα οδηγήσει στο συνεργειο που έβαλα υγραεριο. Αλλά μου φαίνεται ήταν 1300

Από ζημιές μη το φοβάσαι , βγάζουν αισθητήρα στροφαλου και γρύλο παραθύρου .

Από γνήσια ανταλλακτικά δεν ξέρω εάν τα έχει η αντιπροσωπεία τι γίνεται γιατί είχα Honda .

Για πόλη είναι ότι πρέπει

  • Like 1
Δημοσ.

 έχει η σύζυγος το 1100 του 06 5θυρο .το πήραμε 2 χέρι από κοπέλα με 98000 χλμ .είναι στην κατοχή μας εδώ και 3 χρόνια και πραγματικά δεν έχει βγάλει τίποτα από ζημιά.ειναι αρκετά οικονομικό στην πόλη και την  έχει βολεψει πολύ που τα πίσω καθίσματα πάνε μπροστά πίσω και μπορείς να μεγαλώσεις τον χώρο στο Πορτ μπαγκαζ . έχει αρκετό νεύρο για μέσα στην πόλη .

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά πως τα φέρνει η ζωή. Από αλλού ξεκινάς και αλλού βρίσκεσαι.

Είδα την Τρίτη στο βραδινό τρέξιμο ένα polo 1.4 με πωλητήρια. Από μια πρώτη ματιά μου φάνηκε προσεγμένο. Πήρα  στο τηλέφωνο που είχε και μου προέκυψε  συνάδελφος που είχα χρόνια να δω.

Το αμαξάκι ήταν του 2008, 1.400cc με 101 hp, full extra, με 120.000 πραγματικά χιλιόμετρα.  Τα service όλα στην ώρα τους. Λάστιχα 6 μηνών. Το πήγαμε σε φαναρτζή και μηχανικό δικό μου. Μου δώσανε το οκ , χωρίς κάποια αμφιβολία ή επιφύλαξη και αποφάσισα να το πάρω. Τιμή το καλύτερο που μου έκανε ήτανε 4,5k. Έγινε η μεταβίβαση και όλα καλά. Ελπίζω να μη μου βγει ζημιάρικο και προχωράμε

Επεξ/σία από Green Dragon
  • Like 2
Δημοσ.

Μην το φοβασαι ειναι σκυλι μαυρο. Αυτο και το honda jazz θεωρουνται τα πιο αξιοπιστα αμαξια που εχουν βγει ποτε

  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Green Dragon είπε

Τελικά πως τα φέρνει η ζωή. Από αλλού ξεκινάς και αλλού βρίσκεσαι.

Είδα την Τρίτη στο βραδινό τρέξιμο ένα polo 1.4 με πωλητήρια. Από μια πρώτη ματιά μου φάνηκε προσεγμένο. Πήρα  στο τηλέφωνο που είχε και μου προέκυψε  συνάδελφος που είχα χρόνια να δω.

Το αμαξάκι ήταν του 2008, 1.400cc με 101 hp, full extra, με 120.000 πραγματικά χιλιόμετρα.  Τα service όλα στην ώρα τους. Λάστιχα 6 μηνών. Το πήγαμε σε φαναρτζή και μηχανικό δικό μου. Μου δώσανε το οκ , χωρίς κάποια αμφιβολία ή επιφύλαξη και αποφάσισα να το πάρω. Τιμή το καλύτερο που μου έκανε ήτανε 4,5k. Έγινε η μεταβίβαση και όλα καλά. Ελπίζω να μη μου βγει ζημιάρικο και προχωράμε

Καλοταξιδο , ποιο κινητήρα φοράει ;

Εάν είσαι τυπικός στη συντήρηση δεν θα βγάλει ζημιές πέρα από αναλώσιμα που εννοείται .

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Καλοταξιδο , ποιο κινητήρα φοράει ;

Εάν είσαι τυπικός στη συντήρηση δεν θα βγάλει ζημιές πέρα από αναλώσιμα που εννοείται .

Είναι ο 1.4 με τους 101hp.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...