Προς το περιεχόμενο

Toyota C-HR 1.8 Hybrid vs. Ford Puma 1.0 mhev 125 ps


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, RTW4ever είπε

Ποια 100 και 130, τι είναι αυτά που λέτε. Τα διαβάζω και φρίττω. Να φτάσουμε μεθαύριο με ψυχολογικά προβλήματα.

Εγώ με 160 νυστάζω μέχρι θανάτου. Στα 180 το συζητάμε.

Ελπίζω να πηγαίνετε τέρμα δεξιά και να μην είστε τα άθλια σπαστικά κινητά εμπόδια στην αριστερή λωρίδα.

Πληροφοριακά στην Ελλάδα το όριο στους αυτοκινητοδρόμους είναι 130 χλμ/ώρα

  • Like 1
  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
11 ώρες πριν, calenter2003 είπε

Οι πωλήσεις του πάντως αλλά λένε:150.000 HΠΑ, 20.000 Καναδά 400.000 Ευρώπη. Φαίνεται πως έχουν καλούς ψυχολόγους για την επίλυση του προβλήματος της κλειστοφοβίας τους :)

Το αγόρασες ?

Οχι δεν το αγορασα. Απλα επειδη ξαδερφος μου εψαχνε αμαξι εως 30Κ ασχοληθηκα και φαγαμε κανα 2 μηννες μεχρι να καταληξει καπου. Ειλικρινα φορτωμενο με 5 ατομα και μπαγαζια το αμαξι ειναι αργό . Για την ιστορια κατεληξε σε Karoq 1.5  150ps το οποιο και με σβελτη οδηγηση κρατιεται οριακα κατω απο 7  (6.7 )! Μιλαμε για αμαξωμα με 0-100 8.3 sec. Πολλα extra και κορυφαια κυληση.

Δεν ειμαι japan hater εχουμε και ειχαμε toyotα στην οικογενεια και εαν εξαιρεσουμε το auris του 10 που καιει λαδια δεν ειχαμε κανενα προβλημα αλλα οδηγικα ειναι καπως ουδετερα.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, calenter2003 είπε

Πληροφοριακά στην Ελλάδα το όριο στους αυτοκινητοδρόμους είναι 130 χλμ/ώρα

Πληροφοριακά είσαι υποχρεωμένος να πηγαίνεις στη δεξιά λωρίδα και στην αριστερή να βγεις μόνο για προσπέραση.

Κάθισε λοιπόν στη δεξιά λωρίδα και πήγαινε και με 80, να φθάσεις Σαλόνικα σε δυο μέρες.

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, RTW4ever είπε

Πληροφοριακά είσαι υποχρεωμένος να πηγαίνεις στη δεξιά λωρίδα και στην αριστερή να βγεις μόνο για προσπέραση.

Κάθισε λοιπόν στη δεξιά λωρίδα και πήγαινε και με 80, να φθάσεις Σαλόνικα σε δυο μέρες.

Έτσι λέει ο ΚΟΚ και ο ΚΟΚ είναι νόμος. Αν δεν σου αρέσει να προσπαθήσεις με νόμιμα μέσα να τον αλλάξεις. Το να έρχεσαι με θράσος σε άσχετο Thread να μας τσαμπουνάς ότι μονίμως τρέχεις με 160 ή 180 δείχνει το επίπεδό σου.

47 λεπτά πριν, fsbmaniac είπε

Οχι δεν το αγορασα. Απλα επειδη ξαδερφος μου εψαχνε αμαξι εως 30Κ ασχοληθηκα και φαγαμε κανα 2 μηννες μεχρι να καταληξει καπου. Ειλικρινα φορτωμενο με 5 ατομα και μπαγαζια το αμαξι ειναι αργό . Για την ιστορια κατεληξε σε Karoq 1.5  150ps το οποιο και με σβελτη οδηγηση κρατιεται οριακα κατω απο 7  (6.7 )! Μιλαμε για αμαξωμα με 0-100 8.3 sec. Πολλα extra και κορυφαια κυληση.

Δεν ειμαι japan hater εχουμε και ειχαμε toyotα στην οικογενεια και εαν εξαιρεσουμε το auris του 10 που καιει λαδια δεν ειχαμε κανενα προβλημα αλλα οδηγικα ειναι καπως ουδετερα.

Πέραν του ότι είναι και τα 2 SUV είναι εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα.

  • Like 4
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, fsbmaniac είπε

Οχι δεν το αγορασα. Απλα επειδη ξαδερφος μου εψαχνε αμαξι εως 30Κ ασχοληθηκα και φαγαμε κανα 2 μηννες μεχρι να καταληξει καπου. Ειλικρινα φορτωμενο με 5 ατομα και μπαγαζια το αμαξι ειναι αργό . Για την ιστορια κατεληξε σε Karoq 1.5  150ps το οποιο και με σβελτη οδηγηση κρατιεται οριακα κατω απο 7  (6.7 )! Μιλαμε για αμαξωμα με 0-100 8.3 sec. Πολλα extra και κορυφαια κυληση.

Δεν ειμαι japan hater εχουμε και ειχαμε toyotα στην οικογενεια και εαν εξαιρεσουμε το auris του 10 που καιει λαδια δεν ειχαμε κανενα προβλημα αλλα οδηγικα ειναι καπως ουδετερα.

Ποιο αυτοκίνητο είναι το ίδιο σβέλτο με 5 άτομα και γεμάτο μπαγκάζια μέσα όπως όταν είναι με 1 ή 2 άτομα;
Με 4 άτομα και μπαγκάζια πάντως που έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα, σχεδόν δεν καταλαβαίνεις διαφορά ότι έχεις επιπλέον βάρος. 

  Η επιλογή του αυτοκινήτου από ένα σημείο και μετά είναι εντελώς υποκειμενική. Βρίσκεις κάποια στάνταρ που σε ενδιαφέρουν όπως ασφάλεια κατανάλωση κτλ και από εκεί και έπειτα τον βασικό ρόλο τον παίζει η εμφάνιση, εσωτερικά και εξωτερικά. Εγώ δεν είχα ιδέα ούτε από υβριδικά ούτε από Toyota, γαλλικα και γερμανικα είχα πάντα, αλλά αφού πέρασα απο ο,τι αντιπροσωπεία υπήρχε κατέληξα στο CHR που ήταν και το τελευταίο που είδα. Αυτό που έπαιξε καθοριστικό ρόλο ήταν η εξωτερική εμφανιση ως επι τω πλειστον.
    Ανάμεσα στις επιλογές μου ήταν και το Karoq και το peugeot 3008, με το peugeot να έχει φοβερο εσωτερικό, εκτος απο το πολυ μικρό τιμόνι που δεν μου καθόταν καλα, σύν ότι το αυτόματο που ήθελα ξεφευγε στην τιμη, και το Karoq ωραίο κι αυτο, -με panorama οροφη που δεν υπάρχει πουθενα σαν επιλογη  στο chr- αλλά και τα 2 μου φαίνοταν παροχημένης σχεδίασης  εξωτερικα, και ίσως για πιό "συντηρητικο" κοινό.
  Σουπερ επιδόσεις δεν με ενδιαφέρουν πια έτσι κι αλλιώς, αρκετά λεφτά πέταξα τόσα χρόνια σε αυτοκίνητα και μηχανές, οπότε κοιταγα για ασφάλεια, οικονομία, άνεση  -γιατί οι επιδόσεις είχαν και συνεταιρο βενζινά- και εξωτερική εμφανιση. Νομίζω ότι καλύφθηκα σε μεγάλο βαθμό από την επιλογή μου, με την μόνη απογοήτευση να  είναι η απουσία car play ( στο 2020 μοντ. έβαλαν) και το οτι δεν υπήρχε ηλιοροφή ανοιγόμενη ή πανόραμα σαν επιλογη. Απο την άλλη φοβερα εντυπωσιασμένος με το 1500kg σχεδόν αμάξωμα να έχει κατανάλωση μικρου δικύκλου. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Apeiron13 είπε

Δυο ειναι οι αιτιες που προκαλουν κυκλοφοριακη συμφορηση στην Αθηνα, ο kakadis με το CHR και τα κομμουνια του ΠΑΜΕ με τις πορειες. 😅

Κ όλοι οι υπόλοιποι μ@λ@κες που κυκλοφορούν με τά τρακαρίσματα και πολύνεκρα τι είναι σόι σου;; 😂

Επεξ/σία από KAKADI
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, G.bar είπε

Ποιο αυτοκίνητο είναι το ίδιο σβέλτο με 5 άτομα και γεμάτο μπαγκάζια μέσα όπως όταν είναι με 1 ή 2 άτομα;
Με 4 άτομα και μπαγκάζια πάντως που έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα, σχεδόν δεν καταλαβαίνεις διαφορά ότι έχεις επιπλέον βάρος. 

  Η επιλογή του αυτοκινήτου από ένα σημείο και μετά είναι εντελώς υποκειμενική. Βρίσκεις κάποια στάνταρ που σε ενδιαφέρουν όπως ασφάλεια κατανάλωση κτλ και από εκεί και έπειτα τον βασικό ρόλο τον παίζει η εμφάνιση, εσωτερικά και εξωτερικά. Εγώ δεν είχα ιδέα ούτε από υβριδικά ούτε από Toyota, γαλλικα και γερμανικα είχα πάντα, αλλά αφού πέρασα απο ο,τι αντιπροσωπεία υπήρχε κατέληξα στο CHR που ήταν και το τελευταίο που είδα. Αυτό που έπαιξε καθοριστικό ρόλο ήταν η εξωτερική εμφανιση ως επι τω πλειστον.
    Ανάμεσα στις επιλογές μου ήταν και το Karoq και το peugeot 3008, με το peugeot να έχει φοβερο εσωτερικό, εκτος απο το πολυ μικρό τιμόνι που δεν μου καθόταν καλα, σύν ότι το αυτόματο που ήθελα ξεφευγε στην τιμη, και το Karoq ωραίο κι αυτο, -με panorama οροφη που δεν υπάρχει πουθενα σαν επιλογη  στο chr- αλλά και τα 2 μου φαίνοταν παροχημένης σχεδίασης  εξωτερικα, και ίσως για πιό "συντηρητικο" κοινό.
  Σουπερ επιδόσεις δεν με ενδιαφέρουν πια έτσι κι αλλιώς, αρκετά λεφτά πέταξα τόσα χρόνια σε αυτοκίνητα και μηχανές, οπότε κοιταγα για ασφάλεια, οικονομία, άνεση  -γιατί οι επιδόσεις είχαν και συνεταιρο βενζινά- και εξωτερική εμφανιση. Νομίζω ότι καλύφθηκα σε μεγάλο βαθμό από την επιλογή μου, με την μόνη απογοήτευση να  είναι η απουσία car play ( στο 2020 μοντ. έβαλαν) και το οτι δεν υπήρχε ηλιοροφή ανοιγόμενη ή πανόραμα σαν επιλογη. Απο την άλλη φοβερα εντυπωσιασμένος με το 1500kg σχεδόν αμάξωμα να έχει κατανάλωση μικρου δικύκλου. 

Η ηλιοροφή είναι όντως περίεργο που δεν υπάρχει ως επιλογή. Προσωπικά δεν θα την έβαζα ούτως ή άλλως καθότι κοστίζει αρκετά και αυξάνει έτσι ακόμη περισσότερο την τιμή, αλλά σε τέτοιο αυτοκίνητο να μην υπάρχει έστω ως επιλογή είναι ανεξήγητο. Aπό την άλλη έχει ως επιλογή θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα(στην έκδοση C-ULT)που είναι μάλλον άχρηστα για Ελλάδα, όχι όμως ηλεκτρικά(που θα άρμοζε εφόσον για αυτή την έκδοση δίνεις πάνω από 28.000€).  

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, KAKADI είπε

Κ όλοι οι υπόλοιποι μ@λ@κες που κυκλοφορούν τι είναι σόι σου;; 😂

Κρίμα να κλειδωθείτο θέμα πάλι εξ'αιτίας του. Μην ασχολείσαι όπως κάνουν όλοι οι άλλοι.

1 λεπτό πριν, calenter2003 είπε

Η ηλιοροφή είναι όντως περίεργο που δεν υπάρχει ως επιλογή. Προσωπικά δεν θα την έβαζα ούτως ή άλλως καθότι κοστίζει αρκετά και αυξάνει έτσι ακόμη περισσότερο την τιμή, αλλά σε τέτοιο αυτοκίνητο να μην υπάρχει έστω ως επιλογή είναι ανεξήγητο. Aπό την άλλη έχει ως επιλογή θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα(στην έκδοση C-ULT)που είναι μάλλον άχρηστα για Ελλάδα, όχι όμως ηλεκτρικά(που θα άρμοζε εφόσον για αυτή την έκδοση δίνεις πάνω από 28.000€).  

Τα θερμαινόμενα καθίσματα ήταν και αυτό κάτι πρωτόγνωρο και φοβερά ευχάριστη έκπληξη. Το χειμώνα δεν ανοίγω ποτέ καλοριφέρ, μόνο τα καθίσματα όπου χρειάζεται.. Ειδικά η γυναίκα μου περιμένει να χειμωνιάσει για να ανοίγει το θερμαινόμενο κάθισμα. Μέχρι το 2019 τα είχε στάνταρ στην C-LUB εκδοση που είναι το δικό μου. Απο το 2020 και μετά έκαναν αλλαγες στις εκδόσεις και δεν έχουν τον ίδιο εξοπλισμό με πριν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, G.bar είπε

Κρίμα να κλειδωθείτο θέμα πάλι εξ'αιτίας του. Μην ασχολείσαι όπως κάνουν όλοι οι άλλοι.

Τα θερμαινόμενα καθίσματα ήταν και αυτό κάτι πρωτόγνωρο και φοβερά ευχάριστη έκπληξη. Το χειμώνα δεν ανοίγω ποτέ καλοριφέρ, μόνο τα καθίσματα όπου χρειάζεται.. Ειδικά η γυναίκα μου περιμένει να χειμωνιάσει για να ανοίγει το θερμαινόμενο κάθισμα. Μέχρι το 2019 τα είχε στάνταρ στην C-LUB εκδοση που είναι το δικό μου. Απο το 2020 και μετά έκαναν αλλαγες στις εκδόσεις και δεν έχουν τον ίδιο εξοπλισμό με πριν.

Έχεις δίκιο.. 

Επεξ/σία από KAKADI
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, G.bar είπε

Κρίμα να κλειδωθείτο θέμα πάλι εξ'αιτίας του. Μην ασχολείσαι όπως κάνουν όλοι οι άλλοι.

Τα θερμαινόμενα καθίσματα ήταν και αυτό κάτι πρωτόγνωρο και φοβερά ευχάριστη έκπληξη. Το χειμώνα δεν ανοίγω ποτέ καλοριφέρ, μόνο τα καθίσματα όπου χρειάζεται.. Ειδικά η γυναίκα μου περιμένει να χειμωνιάσει για να ανοίγει το θερμαινόμενο κάθισμα. Μέχρι το 2019 τα είχε στάνταρ στην C-LUB εκδοση που είναι το δικό μου. Απο το 2020 και μετά έκαναν αλλαγες στις εκδόσεις και δεν έχουν τον ίδιο εξοπλισμό με πριν.

Γούστα είναι αυτά εμένα δεν θα μου λείψουν, αντίθετα η ρύθμιση ηλεκτρικά των καθισμάτων είναι σημαντική διευκόλυνση κατά τη γνώμη μου και πάντως θα έπρεπε να υπάρχει έστω ως επιλογή.

2 ώρες πριν, fsbmaniac είπε

Οχι δεν το αγορασα. Απλα επειδη ξαδερφος μου εψαχνε αμαξι εως 30Κ ασχοληθηκα και φαγαμε κανα 2 μηννες μεχρι να καταληξει καπου. Ειλικρινα φορτωμενο με 5 ατομα και μπαγαζια το αμαξι ειναι αργό . Για την ιστορια κατεληξε σε Karoq 1.5  150ps το οποιο και με σβελτη οδηγηση κρατιεται οριακα κατω απο 7  (6.7 )! Μιλαμε για αμαξωμα με 0-100 8.3 sec. Πολλα extra και κορυφαια κυληση.

Δεν ειμαι japan hater εχουμε και ειχαμε toyotα στην οικογενεια και εαν εξαιρεσουμε το auris του 10 που καιει λαδια δεν ειχαμε κανενα προβλημα αλλα οδηγικα ειναι καπως ουδετερα.

Το CHR το δίλιτρο έχει 0-100 σε 8.2 δλπ και κατανάλωση 4-4.2 λίτρα/100 χλμ., δηλαδή ελάχιστα πιο πάνω από 1.8, οπότε δεν συγκρίνονται. Μάλλον ο ξάδερφός σου ήθελε άλλο αμάξι.

Δημοσ.
19 ώρες πριν, KAKADI είπε

Επειδή εγγραψες για 5 με 5,5 κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες στο chr..

Για μένα δαγκωτό και με χρόνια προϊστορίας και αξιοπιστίας στα υβριδικά..

και πραγματική κατανάλωση μετρημένη με εφαρμογή και χιλιόμετρα.. όχι του trip που κλέβει σε όλα τα αυτοκίνητα.. Αν πήγαινα με το trip το ο μέσος όρος μου είναι κοντά στο 4,1..

Δες από κάτω στα 11000 χλμ που έχω κάνει..

3CDF70C1-3D61-4666-B33C-AB736C735E0A.png

Ποια εφαρμογή είναι αυτή? 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, giantzeron είπε

Ποια εφαρμογή είναι αυτή? 

Το Fuelly είναι.. Ουσιαστικά site είναι το οποίο έχει γιγάντια βάση δεδομένων από όλο το κόσμο και κάθε είδους όχημα με καταναλώσεις κλπ κλπ.  Έχω κατεβάσει την εφαρμογή να κάνω τη δουλειά μου αλλά αν θες πραγματικά να δεις στατιστικά μπαίνεις με το account σου στο site κι εκεί τα βλέπεις όλα στο πιάτο..

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει και το spritmonitor.de, με την αντίστοιχη εφαρμογή, αυτή χρησιμοποιώ εγώ 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
Στις 26/8/2020 στις 11:05 ΠΜ, calenter2003 είπε

Γούστα είναι αυτά εμένα δεν θα μου λείψουν, αντίθετα η ρύθμιση ηλεκτρικά των καθισμάτων είναι σημαντική διευκόλυνση κατά τη γνώμη μου και πάντως θα έπρεπε να υπάρχει έστω ως επιλογή.

Το CHR το δίλιτρο έχει 0-100 σε 8.2 δλπ και κατανάλωση 4-4.2 λίτρα/100 χλμ., δηλαδή ελάχιστα πιο πάνω από 1.8, οπότε δεν συγκρίνονται. Μάλλον ο ξάδερφός σου ήθελε άλλο αμάξι.

Πέρα από την αίσθηση του dsg που ειναι πολύ ανώτερη,  σίγουρα έπαιξε ρόλο και η τιμή καθώς ξέφευγε στο chrv το 2.0 L . Νομίζω έβγαινε κανα 33Κ .

Δημοσ.
4 ώρες πριν, fsbmaniac είπε

Πέρα από την αίσθηση του dsg που ειναι πολύ ανώτερη,  σίγουρα έπαιξε ρόλο και η τιμή καθώς ξέφευγε στο chrv το 2.0 L . Νομίζω έβγαινε κανα 33Κ .

Το δίλιτρο ξεκινάει από 26.500 περίπου εκτός και αν διαλέξεις κάποια ακριβή έκδοση που μπορεί όντως να ξεπερνάει τις 30.000€

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...