Προς το περιεχόμενο

Toyota C-HR 1.8 Hybrid vs. Ford Puma 1.0 mhev 125 ps


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, hountalas είπε

Πρέπει να οδηγάς με αυγό κάτω από το πόδι. Δεν έχω δει από άλλους κατόχους τέτοια νούμερα

Αν μπεις στο φόρουμ του fb όσων έχουν c-hr αναφέρονται νούμερα από 4,7 ως 5,5. Τα ίδια γράφουν και ξένοι κάτοχοι. Το αυτοκίνητο σε προδιαθέτει να το οδηγήσεις οικονομικά. Κάποιος που θέλει κυρίως επιδόσεις έχει άπειρες άλλες επιλογές σε SUV sedan κλπ. Εντός πόλης η κατανάλωση είναι ακόμη μικρότερη από 2,8 ως 4,2 λίτρα. Σε κάθε περίπτωση με ενδιαφέρει πρωτίστως η γνώμη όσων τα έχουν αγοράσει αλλά κάθε γνώμη είναι ευπρόσδεκτη

  • Like 1
  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω το corolla hybrid που έχει τον ίδιο κινητήρα με το chr.. Η κατανάλωση σε πραγματικες συνθήκες είναι 4 κ κάτω αν ξέρεις να οδηγείς υβριδικό... Κ όσο για τις επιδόσεις με γεμάτη μπαταρία σε 0-50...πιστεψε με ειναι τέτοια η ροπή που ρίχνει τσαι σε πολλά... 

Για 0-100 όχι.. 

Α.... Και η αυτονομία με γεμάτο ντεπόζιτο δλ περίπου 50 ευρώ είναι 1000 χιλιόμετρα... 

Πάντως και κεφαλονια που ήρθα... Ακόμα 4 λίτρα /100 χιλιόμετρα γράφει 🙄

received_575802259797664.jpeg

Επεξ/σία από giantzeron
  • Like 2
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, hountalas είπε

Ακραίο το 2,8. Δεν λέω πως δεν είναι οικονομικό αλλά με νορμάλ χρήση χωρίς ψυχαναγκασμούς και απαλότητες στο γκάζι βλέπω ότι λένε γύρω στο 5. Εξάλλου το είχα στα υπόψιν όταν έψαχνα

Σε κύκλο πόλης κινείται μέχρι κ 4 χλμ ηλεκτρικά οπότε μπορεί να είναι ακραίο αλλά εφικτό εκτός και αν θεωρείς ότι ο συγκεκριμένος ψεύδεται

Δημοσ.
2 ώρες πριν, telis είπε

Επειδή διάβασα ότι εκτός πόλης έχεις κάτω από 5 λ/100. Πιο πάνω είπες ότι πας με acc στα 110. Δηλαδή πας με 100 πραγματικά χιλιόμετρα γιατί όλα τα κοντέρ κλέβουν επίτηδες γύρω στα 10 χλμ. Ε, δεν είναι αυτή ταχύτητα για να κάνεις ταξίδι. Εμένα η μαούνα που έχω με 20v turbo 193 hp αν το βάλω στα 110 με cc καίει 7 λ/100.  

  Θεωρώ ότι η κουβέντα γίνεται για το αν και πόσο είναι οικονομικό το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ή όχι, για αυτό και παρέθεσα από προσωπική επειρία ότι έκανα περίπου 2000χλμ με 110χλμ γιατί με ενδιέφερε να δω κατα πόσο είναι οικονομικό  σε ταξίδια, και πόση διαφορά έχει στην κατανάλωση αν κινεισαι με 110, που μπορείς να πηγαίνεις μόνο με μπαταρία σε μεγάλο κομματι της διαδρομής, σε σχέση με τα 130 που δεν μπορεις να πας αμιγως ηλεκτρικά. 

  Επίσης από δική μου εμπειρία πάντα, είτε πηγαίνεις με 110 είτε με 120-130, ίδια ώρα κάνεις να πας οπουδήποτε στην Ελλάδα λόγω του σταμάτα ξεκίνα στα διόδια κάθε τόσο. Στην καλύτερη να κάνεις το Αθήνα Θεσσαλονίκη ένα μισάωρο πιο γρήγορα. Και στην τελική δεν βιάζομαι, δεν το καταλαβαίνω αυτό.. όποιος πηγαίνει μέσα στα όρια έχει αυγό κάτω από το πόδι, αλλά όποιος πηγαίνει 140-160 και 200+ είναι πολύ cool τυπάκι ας έχει όλη την οικογένεια μέσα. Σε ΟΛΗ την Ευρώπη  που τα όρια είναι 120-130 το πολύ, εκτος Autoban,  φαντάζομαι ότι όλοι είναι με το αυγο τους αγκαλια.
  Θυμάμαι στις αρχές που το είχα πάρει απορούσαν κάποιοι φίλοι γιατι να έχει κουμπι περιορισμού ταχυτητας, λες και δεν μπορεις να υπολογίσεις απο το κοντερ με ποσα πηγαίνεις. Οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη αν το όριο είναι 60 και πας με 65, στη καλύτερη θα σε γράψουν, για αυτό είναι ο περιοριστής ταχύτητας.

Όσο για τη "μαούνα" σου που αν πηγαίνεις με 110 με cc θα καίει 7/100, προφανως και σημαίνει οτι δεν φταίει το αυτοκίνητο αν καίει παραπάνω, αλλά ο τρόπος που οδηγας. 'Οταν επιλέγεις να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο με γνώμονα την οικονομία -και την ασφάλεια φυσικα-, βλέπεις κάποια νουμερα τα οποια έχει παραθέσει ο κατασκευαστης οσον αφορα στην κατανάλωση κτλ. Αυτά τα νούμερα επιτευχθηκαν κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης, οποτε αν έχεις φανταστεί οτι θα έχεις αυτες τις επιδόσεις οδηγώντας διαφορετικά, δεν φταίει ο κατασκευαστης αν το αμαξι δεν είναι όπως σου είπε. 

1 ώρα πριν, hountalas είπε

Πρέπει να οδηγάς με αυγό κάτω από το πόδι. Δεν έχω δει από άλλους κατόχους τέτοια νούμερα

Δεν έχεις ρωτήσει αρκετούς προφανώς.
 

26 λεπτά πριν, giantzeron είπε

Έχω το corolla hybrid που έχει τον ίδιο κινητήρα με το chr.. Η κατανάλωση σε πραγματικες συνθήκες είναι 4 κ κάτω αν ξέρεις να οδηγείς υβριδικό... Κ όσο για τις επιδόσεις με γεμάτη μπαταρία σε 0-50...πιστεψε με ειναι τέτοια η ροπή που ρίχνει τσαι σε πολλά... 

Για 0-100 όχι.. 

Α.... Και η αυτονομία με γεμάτο ντεπόζιτο δλ περίπου 50 ευρώ είναι 1000 χιλιόμετρα... 

Πάντως και κεφαλονια που ήρθα... Ακόμα 4 λίτρα /100 χιλιόμετρα γράφει 🙄

received_575802259797664.jpeg

Το ίδιο περίπου κι εγώ 50€~1000χλμ εντός.

1 ώρα πριν, calenter2003 είπε

Αν μπεις στο φόρουμ του fb όσων έχουν c-hr αναφέρονται νούμερα από 4,7 ως 5,5. Τα ίδια γράφουν και ξένοι κάτοχοι. Το αυτοκίνητο σε προδιαθέτει να το οδηγήσεις οικονομικά. Κάποιος που θέλει κυρίως επιδόσεις έχει άπειρες άλλες επιλογές σε SUV sedan κλπ. Εντός πόλης η κατανάλωση είναι ακόμη μικρότερη από 2,8 ως 4,2 λίτρα. Σε κάθε περίπτωση με ενδιαφέρει πρωτίστως η γνώμη όσων τα έχουν αγοράσει αλλά κάθε γνώμη είναι ευπρόσδεκτη

Το 2,8 είναι όντως υπερβολή και ο ενθουσιασμός του νέου κατόχου.. Σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσα να δω κάτω από 3,7 από τις αρχές που το είχα πάρει, και πίστεψε με τότε είχα πολύ όρεξη να δοκιμάσω τα όρια οικονομίας του αυτοκινήτου και των νεύρων των πίσω μου.
2,8 η  ακόμα και 2,0  μπορείς αν δεις αν ξεκινήσεις πχ από τη Μεταμόρφωση και θες να πας μέχρι το ΣΕΦ. Εκεί θα κινείσαι για πάνω από το 90% της διαδρομής με τον ηλεκτροκινητήρα και δεν θα κάψει τίποτα επειδή είναι κατηφόρα. Όλες οι σωστές μετρήσεις όμως γίνονται σε κύκλο  και πρέπει να υπολογίζεις την επιστροφή από την ίδια διαδρομή και η διαδρομή της επιστροφής θα έχει ανηφόρα οπότε με "υβριδική" οδήγηση θα φτάσει στο 3,7 εύκολα.  Εγώ έκανα το Μαρούσι Ελευσίνα καθημερινά χωρίς να περάσει η βελόνα το eco και ήμουν στο 3,7 για 950 χλμ μέχρι που ξαναγέμισα. 
Επειδή λες ότι σε ενδιαφέρει η γνώμη των κατόχων αν έπρεπε να επιλέξω από την αρχή, πάλι το ίδιο αμάξι θα επέλεγα  αλλά θα έκλινα προς το 2λιτρο που έχουν μικρή διαφορά τιμής πια.

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, G.bar είπε

Θεωρώ ότι η κουβέντα γίνεται για το αν και πόσο είναι οικονομικό το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ή όχι, για αυτό και παρέθεσα από προσωπική επειρία ότι έκανα περίπου 2000χλμ με 110χλμ γιατί με ενδιέφερε να δω κατα πόσο είναι οικονομικό  σε ταξίδια, και πόση διαφορά έχει στην κατανάλωση αν κινεισαι με 110, που μπορείς να πηγαίνεις μόνο με μπαταρία σε μεγάλο κομματι της διαδρομής, σε σχέση με τα 130 που δεν μπορεις να πας αμιγως ηλεκτρικά. 

  Επίσης από δική μου εμπειρία πάντα, είτε πηγαίνεις με 110 είτε με 120-130, ίδια ώρα κάνεις να πας οπουδήποτε στην Ελλάδα λόγω του σταμάτα ξεκίνα στα διόδια κάθε τόσο. Στην καλύτερη να κάνεις το Αθήνα Θεσσαλονίκη ένα μισάωρο πιο γρήγορα. Και στην τελική δεν βιάζομαι, δεν το καταλαβαίνω αυτό.. όποιος πηγαίνει μέσα στα όρια έχει αυγό κάτω από το πόδι, αλλά όποιος πηγαίνει 140-160 και 200+ είναι πολύ cool τυπάκι ας έχει όλη την οικογένεια μέσα. Σε ΟΛΗ την Ευρώπη  που τα όρια είναι 120-130 το πολύ, εκτος Autoban,  φαντάζομαι ότι όλοι είναι με το αυγο τους αγκαλια.
  Θυμάμαι στις αρχές που το είχα πάρει απορούσαν κάποιοι φίλοι γιατι να έχει κουμπι περιορισμού ταχυτητας, λες και δεν μπορεις να υπολογίσεις απο το κοντερ με ποσα πηγαίνεις. Οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη αν το όριο είναι 60 και πας με 65, στη καλύτερη θα σε γράψουν, για αυτό είναι ο περιοριστής ταχύτητας.

Όσο για τη "μαούνα" σου που αν πηγαίνεις με 110 με cc θα καίει 7/100, προφανως και σημαίνει οτι δεν φταίει το αυτοκίνητο αν καίει παραπάνω, αλλά ο τρόπος που οδηγας. 'Οταν επιλέγεις να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο με γνώμονα την οικονομία -και την ασφάλεια φυσικα-, βλέπεις κάποια νουμερα τα οποια έχει παραθέσει ο κατασκευαστης οσον αφορα στην κατανάλωση κτλ. Αυτά τα νούμερα επιτευχθηκαν κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης, οποτε αν έχεις φανταστεί οτι θα έχεις αυτες τις επιδόσεις οδηγώντας διαφορετικά, δεν φταίει ο κατασκευαστης αν το αμαξι δεν είναι όπως σου είπε. 

Μα το 7λ/100 το αναφέρω σαν μικρή κατανάλωση για την παλαιότητα του αυτοκινήτου μου (2005) τα κυβικά και τα άλογα που έχει. Αντίστοιχα με AURIS diesel 1.4 της δουλειά στα 110 πήγαινε με 5λ/100 μπορεί και οριακά κάτω από 5, δηλαδή πολύ πιο οικονομικά από το οποιοδήποτε υβριδικό λόγω της διαφοράς τιμής.  

Τα δε 100 είναι βασανιστήριο, δεν είναι ταξίδι. Μια χαρά ασφαλείς είσαι με 130, οι περισσότεροι δρόμοι το επιτρέπουν σαν όριο.

Ο καθένας όπως βολεύεται.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/8/2020 στις 2:17 ΜΜ, calenter2003 είπε

 Αποφάσισα να αγοράσω αυτοκίνητο και ειδικότερα  suv με οροφή τα 25.000€ και είμαι μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων. Προϋποτίθεται αυτόματο. Στις εκδόσεις ST-Line και club η τιμή για το ford  είναι 24715 και για το toyota 25.300. To πρώτο έχει πιο σπορ χαρακτηριστικά και λίγο καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη τελική(191 έναντι 170), λίγο καλύτερες ρεπρίζ(9,3 to μηχανικό κιβώτιο όμως έναντι 11,7)ηλιοροφή έστω ως option(χωρίς να με ενδιαφέρει). Το Toyota τα σπάει στην κατανάλωση(5-5,5 λ./100 χλμ., σε πραγματικές συνθήκες έναντι 6,7-7.0 του ford)ο κινητήρας είναι 1.8 άρα λογικά για περισσότερα χιλιόμετρα αντοχής, Στο ford για να μειώσεις την κατανάλωση πρέπει να πας σε πετρέλαιο που είναι πιο φτηνό(κάτω από 22.000€)με τα μειονεκτήματα του πετρελαίου. Κλίνω προς το chr το οποίο έχω κάνει και test drive(το άλλο το είδα από κοντά στην αντιπροσωπεία αλλά ακόμη δεν το δοκίμασα). Ακούω γνώμες...

Επειδή εγγραψες για 5 με 5,5 κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες στο chr..

Για μένα δαγκωτό και με χρόνια προϊστορίας και αξιοπιστίας στα υβριδικά..

και πραγματική κατανάλωση μετρημένη με εφαρμογή και χιλιόμετρα.. όχι του trip που κλέβει σε όλα τα αυτοκίνητα.. Αν πήγαινα με το trip το ο μέσος όρος μου είναι κοντά στο 4,1..

Δες από κάτω στα 11000 χλμ που έχω κάνει..

3CDF70C1-3D61-4666-B33C-AB736C735E0A.png

Επεξ/σία από KAKADI
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
20 minutes ago, KAKADI said:

Επειδή εγγραψες για 5 με 5,5 κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες στο chr..

Για μένα δαγκωτό και με χρόνια προϊστορίας και αξιοπιστίας στα υβριδικά..

και πραγματική κατανάλωση μετρημένη με εφαρμογή και χιλιόμετρα.. όχι του trip που κλέβει σε όλα τα αυτοκίνητα.. Αν πήγαινα με το trip το ο μέσος όρος μου είναι κοντά στο 4,1..

Δες από κάτω στα 11000 χλμ που έχω κάνει..

3CDF70C1-3D61-4666-B33C-AB736C735E0A.png

Αυτο το service cost τι ειναι και ειναι 600+

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Cyber_Spartacus είπε

Αυτο το service cost τι ειναι και ειναι 600+

Το είχα σε πάρκινγκ και έκανε ένας λακαμας όπισθεν και μου έσπασε το φτερό. Καινούριο φτερό στη αντιπροσωπία πήγε 420 ευρώ.. τα υπόλοιπα είναι οι ανεμοθραυστες που έβαλα κάι το service..

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Apeiron13 είπε

Τι συγκρίνεται ρε παιδιά, ο kakadis είναι αυτός που έκανε ταξιδι Αθήνα - Καλαμάτα 4 ωρες με μέση ταχύτητα 50 χλμ. 😂

Το έχεις καταλάβει ότι σε αυτό που εγγραψες απλά δε βγαίνουν τα μαθηματικά έτσι?

Ούτε έκανα ποτέ 4 ώρες συνεχόμενη πορεία για να πάω εκεί..

Ούτε σύγκρινα κάτι..

Αλλά έτσι είναι.. Κάποιοι αν δεν πουν την π@π@ρια τους θα τους πάει στραβά η μέρα 🤣..

Αλλά έτσι είναι όταν λέγεσαι άπειρον και συνοδεύεται από τον αριθμό 13 τραβά βγάλε άκρη.. 🤣

 

Επεξ/σία από KAKADI
  • Like 1
Δημοσ.

Chrv το χειρότερο αυτοκίνητο που μπορείς να πάρεις . Φορτωμένο με την οικογενεια εν έτη 2020 να τρεμεις να κανεις προσπέραση...κλειστοφοβικό με χαμηλές ορατότητες. NO

  • Like 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, calenter2003 είπε

Αν μπεις στο φόρουμ του fb όσων έχουν c-hr αναφέρονται νούμερα από 4,7 ως 5,5. Τα ίδια γράφουν και ξένοι κάτοχοι. Το αυτοκίνητο σε προδιαθέτει να το οδηγήσεις οικονομικά. Κάποιος που θέλει κυρίως επιδόσεις έχει άπειρες άλλες επιλογές σε SUV sedan κλπ. Εντός πόλης η κατανάλωση είναι ακόμη μικρότερη από 2,8 ως 4,2 λίτρα. Σε κάθε περίπτωση με ενδιαφέρει πρωτίστως η γνώμη όσων τα έχουν αγοράσει αλλά κάθε γνώμη είναι ευπρόσδεκτη

Το θέμα είναι πιο είναι το στυλ οδήγησής σου και που θα κινείσαι.

Σου αρέσει να πηγαίνεις συντηρητικά;

Οι μετακινήσεις σου είναι κυρίως σε μεγάλη πόλη,  με κίνηση και φανάρια;

Δίνεις μεγάλη βαρύτητα στη κατανάλωσή;

ΠΑΣ TOYOTA.

Σου αρέσει να κινείσαι σε πιο σβέλτο ρυθμό;

Οι μετακινήσεις σου είναι κυρίως σε επαρχιακή πόλη και δίκτυο;

Δεν είναι στις προτεραιότητες σου οι χώροι;

ΠΑΣ FORD.

Όπως είπαν και τα παιδιά αν δεν κάνεις >20.000km/y και δεν κινείσαι σε εθνικές, Αττική Οδό κ.τ.λ. ή δεν κάνεις αρκετά ταξίδια, τότε το πετρέλαιο δεν ενδείκνυται. 

Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση ότι πήγες και τα έκανες test drive.

Tip: Με τα 20 λεπτά στο test drive δεν προλαβαίνεις να καταλάβεις και πολλα.

Εγω πήγα σε 3 διαφορετικές αντιπροσωπίες για να κάνω test drive για το ίδιο αυτοκίνητο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, fsbmaniac είπε

Chrv το χειρότερο αυτοκίνητο που μπορείς να πάρεις . Φορτωμένο με την οικογενεια εν έτη 2020 να τρεμεις να κανεις προσπέραση...κλειστοφοβικό με χαμηλές ορατότητες. NO

Οι πωλήσεις του πάντως αλλά λένε:150.000 HΠΑ, 20.000 Καναδά 400.000 Ευρώπη. Φαίνεται πως έχουν καλούς ψυχολόγους για την επίλυση του προβλήματος της κλειστοφοβίας τους :)

1 ώρα πριν, fsbmaniac είπε

Chrv το χειρότερο αυτοκίνητο που μπορείς να πάρεις . Φορτωμένο με την οικογενεια εν έτη 2020 να τρεμεις να κανεις προσπέραση...κλειστοφοβικό με χαμηλές ορατότητες. NO

Το αγόρασες ?

Επεξ/σία από calenter2003
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, hountalas είπε

Και το  yaris πουλάει σαν τρελό. Υπάρχουν όμως καλύτερα αυτοκίνητα. Δεν ξέρω τώρα το νέο yaris τι έχει να μας δώσει.

Η αλήθεια έιναι ότι τα παράθυρα πίσω σου πέφτουν κάπως όταν κλείνεις την πόρτα. Αλλά δεν πιστεύω να είναι deal braker.

Εφόσον θες να το κρατήσεις μια 5ετία είπες? Πας σε κάτι άλλο πέραν του chr 1.8. Εκτός αν σου αρέσει η χαλαρή οδήγηση και η οικονομία.

Tο σχόλιο για την 5ετία αναφερόταν στο  PUMA diesel. Το C-HR αν το πάρω σκέφτομαι να το κρατήσω τουλάχιστον 8-10 χρόνια. Όσον αφορά τις πωλήσεις, τις ανέφερα γιατί αυτό με τα δήθεν κλειστοφοβικά πίσω παράθυρα παίζει πολύ στο Ινσόμνια αλλά δεν φαίνεται να έχει επίπτωση στις πωλήσεις διεθνώς(και στην Ελλάδα). Φυσικά οι πωλήσεις ενός μοντέλου δεν αποτελούν το μοναδικό κριτήριο και στην περίπτωσή μου δεν αποτελούν καν κριτήριο για την αγορά του. Με ενδιαφέρουν η κατανάλωση, η αξιοπιστία, η μεταπωλητική αξία σε βάθος χρόνου κυρίως. Επιπλέον παρόμοιο "πρόβλημα"στο πίσω μέρος με μικρά παράθυρα και περιορισμένη ορατότητα έχουν και άλλα αυτοκίνητα όπου όμως δεν τονίζεται  εδώ στο ινσόμνια (λ.χ. το Evoque ή Nissan Micra βλ. εδώ: https://www.which.co.uk/news/2020/05/cars-with-poor-visibility-exposed/). Σε κάθε περίπτωση έχω κάτσει πίσω(αν και θα το οδηγώ οπότε δεν με ενδιαφέρει και επιπλέον δεν έχω παιδιά)και είναι άνετο χωρίς να αισθανθώ "κλειστοφοβικά".

Επεξ/σία από calenter2003
  • Confused 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, telis είπε

Μα το 7λ/100 το αναφέρω σαν μικρή κατανάλωση για την παλαιότητα του αυτοκινήτου μου (2005) τα κυβικά και τα άλογα που έχει. Αντίστοιχα με AURIS diesel 1.4 της δουλειά στα 110 πήγαινε με 5λ/100 μπορεί και οριακά κάτω από 5, δηλαδή πολύ πιο οικονομικά από το οποιοδήποτε υβριδικό λόγω της διαφοράς τιμής.  

Τα δε 100 είναι βασανιστήριο, δεν είναι ταξίδι. Μια χαρά ασφαλείς είσαι με 130, οι περισσότεροι δρόμοι το επιτρέπουν σαν όριο.

Ο καθένας όπως βολεύεται.  

Ποια 100 και 130, τι είναι αυτά που λέτε. Τα διαβάζω και φρίττω. Να φτάσουμε μεθαύριο με ψυχολογικά προβλήματα.

Εγώ με 160 νυστάζω μέχρι θανάτου. Στα 180 το συζητάμε.

Ελπίζω να πηγαίνετε τέρμα δεξιά και να μην είστε τα άθλια σπαστικά κινητά εμπόδια στην αριστερή λωρίδα.

  • Confused 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, RTW4ever είπε

Ποια 100 και 130, τι είναι αυτά που λέτε. Τα διαβάζω και φρίττω. Να φτάσουμε μεθαύριο με ψυχολογικά προβλήματα.

Εγώ με 160 νυστάζω μέχρι θανάτου. Στα 180 το συζητάμε.

Ελπίζω να πηγαίνετε τέρμα δεξιά και να μην είστε τα άθλια σπαστικά κινητά εμπόδια στην αριστερή λωρίδα.

👍😋

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...