Προς το περιεχόμενο

Toyota C-HR 1.8 Hybrid vs. Ford Puma 1.0 mhev 125 ps


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Apeiron13 είπε

Ειπαμε για αποδοση και δυναμη...οχι για αερα κοπανιστο! 

Το φυσικο αεριο ειναι για κατι VW eco up. Μεχρι εκει....

Επειδη εργαζομαι σε εταιρια logistics και εχουμε μεγαλο στολο απο φορτηγα, βαλαμε και ενα συγχρονο με φυσικο αεριο.....ακαμα κλαιμε τα λεφτα μας!

Δυναμη ? Ανυπαρκτη, Ταχυτητα μεταφορας ? Επιπεδου Hybrid Toyota 😁! ...βλαβες ? Αστο καλυτερα....

Πετρελαιο και παλι πετρελαιο...

Μπορεί να έτυχε το συγκεκριμένο να βγει μάπα το καρπούζι.

Στη Αθήνα κυκλοφορούν δεκαετίες τώρα αστικά λεωφορεία με φυσικό αέριο και χωρίς τα προβλήματα που αναφέρεις στα εκατομμύρια χιλιόμετρα που έχουν διανύσει.

  • Like 3
  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Apeiron13 είπε

Το φυσικο αεριο δεν μπορει  να αντικαταστησει το πετρελαιο. 

Δεν ξέρω πως βγαίνει αυτό το συμπέρασμα από μια περίπτωση.

Εδώ συζητάνε να αντικατασταθεί το πετρέλαιο για την κίνηση των πλοίων μέχρι το 2050.

http://www.imo.org/en/MediaCentre/HotTopics/GHG/Pages/default.aspx

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, G.bar είπε

   Έχω CHR 1.8. Κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες εντος πόλης ειναι κάτω απο 4.0 πάντα με clima ανοιχτο, και εκτός κάτω απο 5.0 με clima και acc στα 110. Ποτέ δεν είχα πρόβήμα ούτε με την επιτάχυνση ούτε με τις προσπεράσεις όπως ο Καβαθάς που έχει μάθει με Ferrari. Απο εκεί και έπειτα πρέπει να γνωρίζεις τι πάς να αγοράσεις, αν θές να το έχεις στο sport και να κάνεις αναβάσεις θα κάψει περισσότερο απο φορτηγό, αν οδηγείς όπως πρέπει να οδηγειται ένα υβριδικό θα καψει λιγότερο απο 50αρι παπί. 
Τα πίσω παράθυρα για εμένα ήταν στα συν όπως και ο μαύρος ουρανός που το κάνουν πιο "σκοτεινο". Επίσης τα 6 χρόνια σε όλα και + 5 χρόνια επιπλέον δωρεάν εγγύηση στο υβριδικό σύστημα ήταν καθοριστικά.
  Είμαι αρκετά ικανοποιημένος με την επιλογή μου και εφόσον στο μοντέλο του 2020 έβαλαν και android και car play , δεν του λειπει τιποτα πλέον. Πρόσφατα έκανα 2000χλμ εντός ελλάδος με 145€ βενζίνη και πιό άνετα απο το να είμαι στον καναπέ μου.

Ti είναι το acc στα 110?

12 ώρες πριν, xx1100 είπε

KIA Ceed

1.4T 140ps 21.000 (+2.000 με αυτόματο 7τάχυτο) σε βενζίνη.

Πετρέλαιο 1.6/136 με την τεράστια ροπή των 30-32.5 κιλών στα ~25.000 .... 4.5 λίτρα κατανάλωση 

+ 7 χρόνια εγγύηση εργαστασιακή που μεταβιβάζεται εάν αποφάσίσεις να το πουλήσεις.  

KIA Ceed GT

Μόνο βενζίνη στα 1.6/204 στα ~27.000 ... αυξημένα τέλη (νομίζω 270) ... Αλλά εμφάνιση: πολύ κ@υλ@!!

Ford Puma

1.0T 125ps 21.000 (+2.000 με αυτόματο 7τάχυτο) σε βενζίνη. Ροπή: ... 21

Σε μια έκθεση που το είδα και έκατσα μέσα μου έκανε εντύπωση μια ... στραβή αεροτομή! Στην αριστερή πλευρά έχανε 2-3 mm στο σημείο που κούμπωνε με την οροφή και το πίσω τζάμι .... Όταν το είδα, δεν χρειάστηκε τπτ άλλο. ... Είχα χρόνια να δω τέτοια κακή συναρμολόγηση .... Μου θύμισε την Lancia Delta .... 

kia ceed gt.jpg

Δεν είμαι ακόμη έτοιμος ψυχολογικά για ΚΙΑ :)

 

14 ώρες πριν, Apeiron13 είπε

Αυτα τα μεινοκτηματα του πετρελαιου θα ηθελα πολυ να μαθω! 😁

- Το οτι θα πηγαινεις για sevice πολυ αγροτερα ? 

- Το οτι το κοστος μετακινησης θα ειναι το χαμηλοτερο απο ολα ? 

- Το οτι θα εχεις ενα γεματο απο ροπη μοτερ και τα 120 αλογα διαθεσιμα στις 4.000 στροφες ?

- Το οτι δεν εξαρτιεσαι απο μπαταριες και λοιπα ? Πραγματικη δυναμη με δυνατα ρεπριζ για προσπερασεις...

- Αμαξι που παει ανετα πανω απο 120 χλμ και δεν αναγκαζεσαι να βγαλεις το δεξι ποδι να σπρωξεις ( H-CHR)

Μοντελο ?

-Ρετάρισμα σαν τρακτέρ που σταδιακά μεταφέρεται και στην καμπίνα και σιγά σιγά ολόκληρο το αμάξι τρίζει

-Αμφίβολη η επιβίωση του την επόμενη δεκαετία, πανευρωπαϊκά πάει προς κατάργηση

-Για την ίδιο λόγο η μεταπωλητική αξία ενός ντήζελ μετά από 8-10 χρόνια που σκοπεύω να το αλλάξω θα είναι μάλλον μηδενική σε σχέση ειδικά με υβριδικό. 

-Η δύναμη που αναφέρεις είναι σχετική και ακόμη και αν ισχύει για ορισμένα μοντέλα-δεν γνωρίζω για το ΡUMA-και μόνο που προκύπτει από τούρμπο δημιουργεί τα γνωστά προβλήματα των τούρμπο(ανάγκη για περισόττερη λίπανση, επιβάρυνση του κινητήρα, λιγότερος χρόνος ζωής κλπ.)

-Μετά τα 100.000 χλμ. τα περισσότερα βγάζουν προβλήματα σε μπεκ, φλάντζες, αντλίες κλπ.(είχα ντήζελ για 2 χρόνια υπόψη και με 160.000 χλμ χρειάστηκε επισκευή κινητήρα και πάλι σε 3 μήνες χάλασε και το πούλησα κοψοχρονιά)

Παρόλα αυτά θα το σκεφτόμουν αν επρόκειτο να το αλλάξω μετά από 5 έτη το πολύ και αν το PUMA έβγαινε στην ίδια τιμή(25.000)σε αυτόματο.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, mjaros είπε

Δες και ποσό θα σου κοστίσει το σέρβις  για μια δεκαετία. Επίσης κοιτά και πόσο θα το δώσεις τότε. 
Οδήγησε τα και τα δυο. Και αν μπορείς νοίκιασε τα για ένα ΠΣΚ, να τα πας ένα ταξίδι και μια βόλτα στην πόλη.  

Το πρώτο που γράφεις για το σέρβις το θεωρώ ειρωνικό και δεν απαντάω . Η Toyota δίνει το C-HR για Test Drive για 30 λεπτά. Δεν ξέρω που βρήκες c-hr ή Puma να τα μισθώνουν για 3 μέρες Αν γνωρίζεις πες το και σε μένα. 

Επίσης βλέπω ότι το PUMA μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να το έχει αγοράσει κανείς. Ακόμη και στο δρόμο δεν έχω δει πάνω από 1-2.

Επεξ/σία από calenter2003
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Oλος ο πολιτισμένος κόσμος πάει σε ηλεκτρικά, υβριδικά και (ισως) υδρογόνο στο μέλλον και εμείς εχουμε κολλήσει στο βρωμοντίζελ.. Σχεδόν ολοι οι γνωστοί μου που αγόρασν περιχαρείς πετρέλαια  Euro5/6 την τελευταία πενταετία  τώρα τρέχουν στα συνεργεία για DPF ,  μπέκ, αντλίες .  Check engine lights που ανάβουν τυχαία και σβήνουν παλι τυχαία μόλις μπει λίγο redex στο ρεζερβουάρ...  Την οικονομία στο καύσιμο την πληρώνουν χρυσή στα συνεργεία..

Κανείς δεν τους είπε οτι πρέπει να τα βγάζουν τακτικά για ξεμπούκωμα και οτι δεν ειναι κατάλληλα για τις μικρές αποστάσεις του αστκού κύκλου. Καμμια σχέση με το προφιλ κινησης του μεσου Ευρωπαιου που συνηθως οδηγεί καθημερινά πάνω από 20 χλμ για να παει στην εργασια του 

Χτές με πήρε τηλέφωνο φιλη μου .. Μολις εμπαινε στο παρκινγκ της εργασιας της (πρώτη μερα μετά από διακοπες) και ξαφνικα της ανάβει λαμπακι για αναγεννηση. Τηλ στην Οpel.. Η απάντηση : Να το βγάλει για 20-25 λεπτά σε ΑΟ ή περιφερειακό με  60+ χλμ και 3000 στροφές.  "Μα έχω  σημαντική συνάντηση στο γραφείο " μου λεει..  Δεν πειράζει της λέω πες οτι σου αναψαν τα λαμπάκια και θα καθυστερήσεις λιγο... 

Οσο για αυτους που αφαιρούν το DPF για να γλυτώσουν από τετοια προβληματα τους θεωρώ εγκληματίες και αν ειχαμε σοβαρό κράτος θα έπρεπε σε τυχόν ελέγχους να τους παρουν το διπλωμα για 1-2 χρόνια + ένα βαρβάτο πρόστιμο  για να στρώσουν.. 

Το diesel στα επιβατικά εχει ημερομηνια λήξης τουλάχιστον στις πολεις και καλό είναι να το γνωρίζουμε ειδικά αν δεν σκοπεύουμε να αλλάξουμε αυτοκίνητο στα επομενα 5-7 χρόνια. Τεχνάσματα οπως Ad-blue, ουρίες κλπ δεν αρκούν. Ούτε οι απάτες των Γερμανών κατασκευαστών για να δείξουν "οικολογικό" προφίλ στο βρωμοκαύσιμο. με τα παραποιημένα τέστς.. 

 

 

 

Επεξ/σία από prometheas
  • Like 14
  • Thanks 3
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, prometheas είπε

Oλος ο πολιτισμένος κόσμος πάει σε ηλεκτρικά, υβριδικά και (ισως) υδρογόνο στο μέλλον και εμείς εχουμε κολλήσει στο βρωμοντίζελ.. Σχεδόν ολοι οι γνωστοί μου που αγόρασν περιχαρείς πετρέλαια  Euro5/6 την τελευταία πενταετία  τώρα τρέχουν στα συνεργεία για DPF ,  μπέκ, αντλίες .  Check engine lights που ανάβουν τυχαία και σβήνουν παλι τυχαία μόλις μπει λίγο redex στο ρεζερβουάρ...  Την οικονομία στο καύσιμο την πληρώνουν χρυσή στα συνεργεία..

Κανείς δεν τους είπε οτι πρέπει να τα βγάζουν τακτικά για ξεμπούκωμα και οτι δεν ειναι κατάλληλα για τις μικρές αποστάσεις του αστκού κύκλου. Καμμια σχέση με το προφιλ κινησης του μεσου Ευρωπαιου που συνηθως οδηγεί καθημερινά πάνω από 20 χλμ για να παει στην εργασια του 

Χτές με πήρε τηλέφωνο φιλη μου .. Μολις εμπαινε στο παρκινγκ της εργασιας της (πρώτη μερα μετά από διακοπες) και ξαφνικα της ανάβει λαμπακι για αναγεννηση. Τηλ στην Οpel.. Η απάντηση : Να το βγάλει για 20-25 λεπτά σε ΑΟ ή περιφερειακό με  60+ χλμ και 3000 στροφές.  "Μα έχω  σημαντική συνάντηση στο γραφείο " μου λεει..  Δεν πειράζει της λέω πες οτι σου αναψαν τα λαμπάκια και θα καθυστερήσεις λιγο... 

Οσο για αυτους που βγάζουν το DPF για να γλυτώσουν από τετοια προβληματα τους θεωρώ εγκληματίες και αν ειχαμε σοβαρό κράτος θα έπρεπε σε τυχόν ελέγχους να τους παρουν το διπλωμα για 1-2 χρόνια + ένα βαρβάτο πρόστιμο  για να στρώσουν.. 

Το diesel στα επιβατικά εχει ημερομηνια λήξης τουλάχιστον στις πολεις και καλό είναι να το γνωρίζουμε ειδικά αν δεν σκοπεύουμε να αλλάξουμε αυτοκίνητο στα επομενα 5-7 χρόνια. Τεχνάσματα οπως Ad-blue, ουρίες κλπ δεν αρκούν. Ούτε οι απάτες των Γερμανών κατασκευαστών για να δείξουν "οικολογικό" προφίλ στο βρωμοκαύσιμο. με τα παραποιημένα τέστς.. 

Το ντίζελ έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με βενζίνη και υβριδικά και υπό προϋποθέσεις βγάζει και περισσότερα χιλιόμετρα. Έχει όμως και όλα τα προβλήματα που προαναφέρθηκαν οπότε ο υποψήφιος αγοραστής σταθμίζει και ανάλογα πράττει. 

Δημοσ.

Επειδη υπαρχουν ασχετοι που αγοραζουν diesel για να κανουν 5000 χλμ το χρονο ΜΕΣΑ στην πολη , αυτο δεν κανει τα αυτοκινητα diesel αχρηστα. Εχω κανει 162000 χλμ σε 8 χρονια και δεν εχω κανει τιποτα παραπανω απο τα ετησια σερβις. 

Εκτος αυτου τα λεφτα που εχω γλυτωσει τοσα χρονια λογω φτηνοτερου καυσιμου θα εφταναν να καλυψω 1-2 αναποδιες αν μου τυχαιναν . 

Οποτε δε φταιει το καυσιμο αλλα η ασχετοσυνη.

  • Like 3
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, prometheas είπε

Oλος ο πολιτισμένος κόσμος πάει σε ηλεκτρικά, υβριδικά και (ισως) υδρογόνο στο μέλλον και εμείς εχουμε κολλήσει στο βρωμοντίζελ.. Σχεδόν ολοι οι γνωστοί μου που αγόρασν περιχαρείς πετρέλαια  Euro5/6 την τελευταία πενταετία  τώρα τρέχουν στα συνεργεία για DPF ,  μπέκ, αντλίες .  Check engine lights που ανάβουν τυχαία και σβήνουν παλι τυχαία μόλις μπει λίγο redex στο ρεζερβουάρ...  Την οικονομία στο καύσιμο την πληρώνουν χρυσή στα συνεργεία..

Κανείς δεν τους είπε οτι πρέπει να τα βγάζουν τακτικά για ξεμπούκωμα και οτι δεν ειναι κατάλληλα για τις μικρές αποστάσεις του αστκού κύκλου. Καμμια σχέση με το προφιλ κινησης του μεσου Ευρωπαιου που συνηθως οδηγεί καθημερινά πάνω από 20 χλμ για να παει στην εργασια του 

Χτές με πήρε τηλέφωνο φιλη μου .. Μολις εμπαινε στο παρκινγκ της εργασιας της (πρώτη μερα μετά από διακοπες) και ξαφνικα της ανάβει λαμπακι για αναγεννηση. Τηλ στην Οpel.. Η απάντηση : Να το βγάλει για 20-25 λεπτά σε ΑΟ ή περιφερειακό με  60+ χλμ και 3000 στροφές.  "Μα έχω  σημαντική συνάντηση στο γραφείο " μου λεει..  Δεν πειράζει της λέω πες οτι σου αναψαν τα λαμπάκια και θα καθυστερήσεις λιγο... 

Οσο για αυτους που αφαιρούν το DPF για να γλυτώσουν από τετοια προβληματα τους θεωρώ εγκληματίες και αν ειχαμε σοβαρό κράτος θα έπρεπε σε τυχόν ελέγχους να τους παρουν το διπλωμα για 1-2 χρόνια + ένα βαρβάτο πρόστιμο  για να στρώσουν.. 

Το diesel στα επιβατικά εχει ημερομηνια λήξης τουλάχιστον στις πολεις και καλό είναι να το γνωρίζουμε ειδικά αν δεν σκοπεύουμε να αλλάξουμε αυτοκίνητο στα επομενα 5-7 χρόνια. Τεχνάσματα οπως Ad-blue, ουρίες κλπ δεν αρκούν. Ούτε οι απάτες των Γερμανών κατασκευαστών για να δείξουν "οικολογικό" προφίλ στο βρωμοκαύσιμο. με τα παραποιημένα τέστς.. 

Το αν δεν του το είπαν στην αντιπροσωπία μου κάνει εντύπωση. Τις τρεις φορές που έψαχνα για αυτοκίνητο από το '15 και τις τρεις σε όσες αντιπροσωπίες πήγα με ρώτησαν αν κάνω αποστάσεις και μάλιστα πόσο συχνά. Μπορεί εγώ που είμαι διαβασμένος να το ήξερα.

Πόσα χρήματα όμως έχουν γλιτώσει από την κατανάλωση, από τα πιο αραιά service, από τα λιγότερα τκ; Γιατί εγώ τα πρώτα 5 χρόνια έβγαλα μόνο από τα τέλη την διαφορά από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο (500-600€ είχε λιγότερο το 875 της fiat). 

Από φίλο ταξιτζή που πήρε το οκτάβια με 150χιλχλμ από Γερμανία τώρα έχει 300χιλχλμ και έχει ακόμα επάνω όλους καταλύτες και τα φίλτρα που είχε από όταν το αγόρασε. Έχει αλλάξει ψυγείο, δύο φορές λάστιχα αλλά όχι dpf. Κινείται αποκλειστικά εντός Αττικής αλλά κάνει κάτι που ούτε εγώ κάνω, αλλάζει κάθε 7 με 7μιση χιλχλμ λάδια με αυτά που λέει η Skoda (χαρακτηριστικά όχι μάρκα).

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, hountalas είπε

Είστε μεγάλο καφενείο ρε τύποι, ο καθένας λέει την προσωπική του άποψη και γνώμη. Με αντικειμενικά κριτήρια δεν μιλάει κανείς? Μαστίχες αγοράζουμε ή αυτοκίνητα?

Λεπόν καταρχάς το chr είναι c segment (από τα μικρά της c) και το puma b segment (πάλι από τα μικρά της b). Εδώ δες αν σε χωράει το Puma που είναι μικρότερο σε χώρους. Οδηγικά το Puma είναι πολύ fun to drive. Το chr δεν συγκινεί όσο το ford.

Το chr είναι υβριδικό που σημαίνει μέσα σε πόλη έχεις το πλεονέκτημα σε οικονομία. Περίπου στο 5 με 5.5 λίτρα στα 100. Εάν κινήστε περισσότερο σε πόλη είναι καλύτερη επιλογή. Σε ταξίδι έξω δεν δουλεύει η μπαταρία οπότε απλά πας με θερμικό (122hp,140 κάτι nm ροπή). Το 1.8 είναι λίγο "αργό" και το 2.0 που έχει τα γκαζάκια του τσιμπάει σε τιμή. 

Το puma τώρα τα σαινα της ford, εάν θες αυτόματο δεν μπορείς να πάρεις το mild hybrid. Ο ecooboost 1.0 125 έχει 170 nm ροπή (210 δουλεύει σε overboost). Το puma mh έχει αρκετά καλές καταναλώσεις από ότι βλέπω σε ομάδα στο fb γύρω στο 6 με 6.5 λίτρα στα 100. 

Το πετρέλαιο που άλλοι το αγαπάνε και άλλοι το μισούν συμφέρει ορισμένες κατηγορίες αγοραστών. Πάει ανάλογα τα χιλιόμετρα, ανάλογα την αξία αγοράς. Κάντε τα μαθηματικά και δείτε σε πόσα χρόνια θα κάνεις απόσβεση την τιμή του πετρελαίου. Μέχρι 1000 άντε 2000 ευρώ διαφορά συμφέρει ανάλογα την χρήση που κάνεις πάντα. 

Φυσικά πάντα για να διαλέξουμε τι μας ταιριάζει πρέπει να το οδηγήσουμε τουλάχιστον μια φορά. Άμα λέει ο πωλητής μη το πατάς μη το φρενάρεις μη είναι κρύο, πείτε του αοφύ θα το πουλήσεις το td τι με ζαλίζεις? 

Φιλικά

ΥΓ εάν σαρέσει η οδήγηση πάρε puma. Εάν όχι μπορείς και με το ανάλατο toyota

Αυτά είναι γνωστά και αναφέρονται εν μέρει και πιο πάνω. 6 με 6,5 λίτρα κατανάλωση για 1000 κ.ε.,δεν είναι λίγη τόσο καίει και αυτό που έχω τώρα (Peugeot 208). Ειδικά αν συγκριθεί με 1.8 λίτρα που είναι ο κυβισμός του C-HR. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, hountalas είπε

Το chr είναι υβριδικό που σημαίνει μέσα σε πόλη έχεις το πλεονέκτημα σε οικονομία. Περίπου στο 5 με 5.5 λίτρα στα 100. Εάν κινήστε περισσότερο σε πόλη είναι καλύτερη επιλογή. Σε ταξίδι έξω δεν δουλεύει η μπαταρία οπότε απλά πας με θερμικό (122hp,140 κάτι nm ροπή). Το 1.8 είναι λίγο "αργό" και το 2.0 που έχει τα γκαζάκια του τσιμπάει σε τιμή. 

 

Μια διευκρίνηση εδώ πέρα..  
Ο ηλεκτροκινητήρας και όπως συνεπάγεται και η μπαταρία, δεν σταματάνε να δουλεύουν όταν δουλεύει ο θερμικός κινητήρας. Μπορεί στην εθνική σε ταχύτητες πάνω από 115-120χλμ να μην μπορείς να κινηθείς απόλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα αλλά γενικότερα μαζί με τον θερμικό κινητήρα, δουλεύει και ο ηλεκτρικός σχεδόν πάντα, και έτσι επιτυγχάνεται η μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Ο ηλεκτροκινητήρας δουλεύει αρκετά συχνά μόνος του ειδικά εντός πόλης εν αντιθέσει  με τον θερμικό που δουλεύει πάντα σε συνεργασία με τον ηλεκτρικό.
   Άρα το ότι δεν δουλεύει η μπαταρία σε ταξίδι δεν υφίσταται. Δουλεύει πάντα σε συνεργασία με το θερμικό μοτέρ, σε ο,τι ταχύτητα και αν κινείσαι, απλά δεν μπορείς να κινείσαι αμιγώς ηλεκτρικά σε ταχύτητες άνω των 115-120.

Επίσης το 5 με 5.5 L/100 δεν είναι αντικειμενικό κριτήριο, είναι εντελώς υποκειμενικο και ορίζεται απο τον τρόπο οδήγησης του καθενός. Εντός πόλης είμαι κάτω απο 4L και εκτος κάτω απο 5L παντα με clima ανοιχτο. 

Επεξ/σία από G.bar
  • Like 1
Δημοσ.

απο το 2012 ακούω αυτο με τα diesel, οτι πάει προς κατάργηση...και  έχουμε 2020, και θα έχουμε 2030...

Ελλάδα είμαστε παιδιά, μην πιστεύετε οτι θα απογορευθούν τα πετρελαιοκινητα σύντομα και πάντα μιλάμε για παλιά diesel. τα καινούρια Euro 6d δεν θα έχουν πρόβλημα

 

Δημοσ.

ΟΧΙ diesel για μετακίνηση σε κοντινές αποστάσεις στην πόλη.

 

Προς OP: Αν δεν καίγεσαι κάνε υπομονή κανένα χρόνο να βγει το "μικρό" της Tesla. Από τα 2 εγώ θα διάλεγα το Puma (χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένος λόγος). Η προσωπική μου επιλογή στην κατηγορία θα ήταν το ΚΙΑ XCEED

Δημοσ.
1 ώρα πριν, G.bar είπε

Μια διευκρίνηση εδώ πέρα..  
Ο ηλεκτροκινητήρας και όπως συνεπάγεται και η μπαταρία, δεν σταματάνε να δουλεύουν όταν δουλεύει ο θερμικός κινητήρας. Μπορεί στην εθνική σε ταχύτητες πάνω από 115-120χλμ να μην μπορείς να κινηθείς απόλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα αλλά γενικότερα μαζί με τον θερμικό κινητήρα, δουλεύει και ο ηλεκτρικός σχεδόν πάντα, και έτσι επιτυγχάνεται η μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Ο ηλεκτροκινητήρας δουλεύει αρκετά συχνά μόνος του ειδικά εντός πόλης εν αντιθέσει  με τον θερμικό που δουλεύει πάντα σε συνεργασία με τον ηλεκτρικό.
   Άρα το ότι δεν δουλεύει η μπαταρία σε ταξίδι δεν υφίσταται. Δουλεύει πάντα σε συνεργασία με το θερμικό μοτέρ, σε ο,τι ταχύτητα και αν κινείσαι, απλά δεν μπορείς να κινείσαι αμιγώς ηλεκτρικά σε ταχύτητες άνω των 115-120.

Επίσης το 5 με 5.5 L/100 δεν είναι αντικειμενικό κριτήριο, είναι εντελώς υποκειμενικο και ορίζεται απο τον τρόπο οδήγησης του καθενός. Εντός πόλης είμαι κάτω απο 4L και εκτος κάτω απο 5L παντα με clima ανοιχτο. 

Επειδή διάβασα ότι εκτός πόλης έχεις κάτω από 5 λ/100. Πιο πάνω είπες ότι πας με acc στα 110. Δηλαδή πας με 100 πραγματικά χιλιόμετρα γιατί όλα τα κοντέρ κλέβουν επίτηδες γύρω στα 10 χλμ. Ε, δεν είναι αυτή ταχύτητα για να κάνεις ταξίδι. Εμένα η μαούνα που έχω με 20v turbo 193 hp αν το βάλω στα 110 με cc καίει 7 λ/100.  

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...