Προς το περιεχόμενο

Toyota C-HR 1.8 Hybrid vs. Ford Puma 1.0 mhev 125 ps


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Apeiron13 είπε

Ενα diesel με 2026 χλμ ειναι στα 100 ευρω. Απο αυτα, περιπου στα 200 χλμ με ανηφορα. Καθημερινοτητα απο 1 Αυγουστου εως 23 Αυγουστου.

20,26 x 1.10 x 4.5 = 100 ευρω 

140.000 χλμ με service φιλτρα και αλλαγες λαδιων ανα 30.000 χλμ. Τελος κυκλοφοριας 90 ευρω και ελευθερο στο δακτυλιο.

1190862449_118401854_243785160089330_8072864944952490381_n(1).jpg.7eff2293395664f21079384bae2cc634.jpg

Καλώς τον και καλορίζικο και το νέο προφίλ... 
Ο ts ρωτησε για chr και όπως βλέπεις για αυτό απάντησα επειδή για αυτό γνωρίζω χωρίς να αναφέρω άλλους κατασκευαστές. Αν ρωτούσε για το δικό σου BMW με την "επαναστατική" τεχνολογία του diesel με όλα τα παρελκόμενά της, η απάντησή σου θα ήταν διαφωτιστκότατη. 
*200χλμ ανηφόρα = 200χλμ κατηφόρα.

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Apeiron13 είπε

Στην κατηφόρα δεν φορτίζω ούτε το αφήνω να τσουλαει...και μάλιστα όταν η κατηφόρα έχει και 10 φανάρια. Με πιάνεις ?

Αλλά για την ταμπακιέρα δεν μας είπες...πότε θα τα στήσουμε να σε δω μετά το 0-100 χλμ που οι μπαταρίες θα χουν κλάσει. 

Διαστημική τεχνολογία η Τογιότα... 


1. Όχι βέβαια, πας πο΄ύ γρήγορα και οικονομικά, πως να σε πιάσω.
2. Σορρυ μπρο αλλά δεν πάει 100 το δικό μου, μόνο σε καμιά κατηφόρα με ουριο άνεμο.. 😔😔😔
3. https://www.space.com/japan-futuristic-moon-rovers-by-toyota.html

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως ειναι ταφος το chr για τα κυβικα του.το χω κανει ενα μικρο ταξιδακι μεχρι θηβα και γενικα για να εχει οικονομια πρεπει να οδηγεις παρα πολυ συντηρητικα. Για το κυβικο που κουβαλαει δεν εχει την ροπη που πρεπει. Για συγκριση με ενα 2λιτρο plugin hybrid που οδηγω που βγαζει 290 συνδιασμενα αλογα και 0-100 σε 5.6sec σε ταξιδι καιει 4.8 ,δεν το λες και τρελη διαφορα σε σχεση με την ιπποδυναμη που δινει.

Εκτος της δυναμης δεν το προτεινω γιατι χρησιμοποιει αυτοματο σασμαν cvt που δεν ειναι κ οτι καλυτερο σε αξιοπιστια.εν ετη 2020 επρεπε να εχει σχεσεις κανονικα και οχι μεταλικο ιμμαντα,μια τεχνολογια 50 κ βαλε χρονων

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Like 2
Δημοσ.

CHR με παράθυρο φινιστρίνι και μαύρο ουρανό, έτσι ώστε να έχουν κι οι ψυχολόγοι δουλειά σε 20 χρόνια με τα τραύματα που θα εχουν τα παιδάκια...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, bill_zaf είπε

Παντως ειναι ταφος το chr για τα κυβικα του.το χω κανει ενα μικρο ταξιδακι μεχρι θηβα και γενικα για να εχει οικονομια πρεπει να οδηγεις παρα πολυ συντηρητικα. Για το κυβικο που κουβαλαει δεν εχει την ροπη που πρεπει. Για συγκριση με ενα 2λιτρο plugin hybrid που οδηγω που βγαζει 290 συνδιασμενα αλογα και 0-100 σε 5.6sec σε ταξιδι καιει 4.8 ,δεν το λες και τρελη διαφορα σε σχεση με την ιπποδυναμη που δινει.

Εκτος της δυναμης δεν το προτεινω γιατι χρησιμοποιει αυτοματο σασμαν cvt που δεν ειναι κ οτι καλυτερο σε αξιοπιστια.εν ετη 2020 επρεπε να εχει σχεσεις κανονικα και οχι μεταλικο ιμμαντα,μια τεχνολογια 50 κ βαλε χρονων

  Φυσικά και είναι τάφος σε σχέση με plug in hybrid με 300 άλογα, όσο επίσης φαντάζομαι οτι θα έχουν μια διαφορά στην τιμή, γιατί φυσικά και εγώ αν έβρισκα καινούργιο plug in hybrid με 25.000 και 6+5 χρόνια εγγύηση δεν θα έπαιρνα τον τάφο. Σε σχέση με το golf που είχα εγώ πριν είναι τεράστια βελτίωση σε όλους τους τομείς, για αυτό αυτα τα πράγματα είναι και εντελώς υποκειμενικά. Αν το προηγούμενό σου όχημα ήταν X6 η Cayenne ή αν παράλληλα οδηγεις το όχημα που προανέφερες, σίγουρα το CH-R δεν θα σου κάνει ούτε για να πηγαίνεις να φορτώνεις πατάτες. Δεν μπορείς να συγκρίνεις πορτοκάλια με πορτατιφ και να περιμένεις να έχεις λογικό αποτέλεσμα.


  Τώρα οσον αφορά στο σασμαν, θα δείξει εν καιρώ 'οπως έδειξαν για παράδειγμα τα dsg της VW -που δεν χρειάστηκαν πολύ καιρό-, όπως επίσης ξαναλέω οτι ο προορισμός του αυτοκινήτου είναι να είναι οικονομικό, που δεν θα δικαιολογούσε κιβώτιο με διπλο συμπλέκτη ή pads στο τιμόνι ή κάτι άλλο. 
 

  Από εκεί και έπειτα εγώ το προτείνω σε όποιον του αρέσει εμφανισιακά εσωτερικά και εξωτερικά, δεν έχει τάσεις για αναβάσεις, κάνει πολλά χιλιόμετρα τα περισσότερα εξ'αυτών σε πόλη, δίνει βάση στην οδηγική και οδική ασφάλεια - γιατί από ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας έχει τα πάντα, όσο και η παθητική του ασφάλεια είναι εξαιρετική- και θέλει να έχει το κεφάλι του ήσυχο με τη μεγάλη σχετικα εγγύηση του υβριδικού συστήματος. 

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

CHR με παράθυρο φινιστρίνι και μαύρο ουρανό, έτσι ώστε να έχουν κι οι ψυχολόγοι δουλειά σε 20 χρόνια με τα τραύματα που θα εχουν τα παιδάκια...

..Και φιμέ τζάμια. 
Ευτυχώς δεν έχω παιδιά που να διαμαρτύρονται και πόσο μάλλον να έχουν και άποψη στο τι μέγεθος θα έχουν τα πίσω παράθυρα για αυτή την μισή ώρα που θα είναι ξύπνια μέσα στο αυτοκίνητο. Στη πλειοψηφία τους πλέον τα παιδιά ενδιαφέρονται  για το μεγεθος του  τάμπλετ τους ή του κινητού που τα έχουν παρκάρει οι γονείς τους, οπότε το μέγεθος του παραθύρου και το χρώμα του ουρανού είναι το λιγότερο που θα βοηθούσε στην επαγγελματική αποκατάσταση των ψυχολογών/ψυχιάτρων. ;) 

  • Like 7
Δημοσ.

  

Στις 2/8/2020 στις 2:17 ΜΜ, calenter2003 είπε

 Αποφάσισα να αγοράσω αυτοκίνητο και ειδικότερα  suv με οροφή τα 25.000€ και είμαι μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων. Προϋποτίθεται αυτόματο. Στις εκδόσεις ST-Line και club η τιμή για το ford  είναι 24715 και για το toyota 25.300. To πρώτο έχει πιο σπορ χαρακτηριστικά και λίγο καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη τελική(191 έναντι 170), λίγο καλύτερες ρεπρίζ(9,3 to μηχανικό κιβώτιο όμως έναντι 11,7)ηλιοροφή έστω ως option(χωρίς να με ενδιαφέρει). Το Toyota τα σπάει στην κατανάλωση(5-5,5 λ./100 χλμ., σε πραγματικές συνθήκες έναντι 6,7-7.0 του ford)ο κινητήρας είναι 1.8 άρα λογικά για περισσότερα χιλιόμετρα αντοχής, Στο ford για να μειώσεις την κατανάλωση πρέπει να πας σε πετρέλαιο που είναι πιο φτηνό(κάτω από 22.000€)με τα μειονεκτήματα του πετρελαίου. Κλίνω προς το chr το οποίο έχω κάνει και test drive(το άλλο το είδα από κοντά στην αντιπροσωπεία αλλά ακόμη δεν το δοκίμασα). Ακούω γνώμες...

To CHR σε προδιαθέτει να το οδηγήσεις οικονομικά. Καθημερινή διαδρομή 140 χλμ σε επαρχιακό δρόμο η κατανάλωση στα 5,5 - 6,0. Αν το οδηγήσεις με λίγη πίεση παραπάνω θα κάψει το κάτι τις του παραπάνω. Όποιος θέλει το λίγο παραπάνω σε δύναμη και σε μειωμένη κατανάλωση  πάει στο 2 λιτρο αλλά ξεφεύγει στην τιμή. Αντίστοιχη διαδρομή με opel astra diesel η μέγιστη κατανάλωση είναι 4,7 και σίγουρα όχι με την ίδια οικονομική οδήγηση. Αλλά σε αστικό περιβάλλον το chr παίζει ΜΠΑΛΑΡΑ. 

2 ώρες πριν, bill_zaf είπε

Παντως ειναι ταφος το chr για τα κυβικα του.το χω κανει ενα μικρο ταξιδακι μεχρι θηβα και γενικα για να εχει οικονομια πρεπει να οδηγεις παρα πολυ συντηρητικα. Για το κυβικο που κουβαλαει δεν εχει την ροπη που πρεπει. Για συγκριση με ενα 2λιτρο plugin hybrid που οδηγω που βγαζει 290 συνδιασμενα αλογα και 0-100 σε 5.6sec σε ταξιδι καιει 4.8 ,δεν το λες και τρελη διαφορα σε σχεση με την ιπποδυναμη που δινει.

Εκτος της δυναμης δεν το προτεινω γιατι χρησιμοποιει αυτοματο σασμαν cvt που δεν ειναι κ οτι καλυτερο σε αξιοπιστια.εν ετη 2020 επρεπε να εχει σχεσεις κανονικα και οχι μεταλικο ιμμαντα,μια τεχνολογια 50 κ βαλε χρονων

Το cvt σε yaris που το έχουμε στην οικογένεια μπορείς να το χρησιμοποιείς και με σχέσεις. Το μειονέκτημα που του βρίσκω είναι ο θόρυβος που έχει όταν πατάς γκάζι όπου και στην περίπτωση του CHR το αυτοκίνητο νομίζεις ότι μουγκρίζει. 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, G.bar είπε

   Έχω CHR 1.8. Κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες εντος πόλης ειναι κάτω απο 4.0 πάντα με clima ανοιχτο, και εκτός κάτω απο 5.0 με clima και acc στα 110. Ποτέ δεν είχα πρόβήμα ούτε με την επιτάχυνση ούτε με τις προσπεράσεις όπως ο Καβαθάς που έχει μάθει με Ferrari. Απο εκεί και έπειτα πρέπει να γνωρίζεις τι πάς να αγοράσεις, αν θές να το έχεις στο sport και να κάνεις αναβάσεις θα κάψει περισσότερο απο φορτηγό, αν οδηγείς όπως πρέπει να οδηγειται ένα υβριδικό θα καψει λιγότερο απο 50αρι παπί. 
Τα πίσω παράθυρα για εμένα ήταν στα συν όπως και ο μαύρος ουρανός που το κάνουν πιο "σκοτεινο". Επίσης τα 6 χρόνια σε όλα και + 5 χρόνια επιπλέον δωρεάν εγγύηση στο υβριδικό σύστημα ήταν καθοριστικά.
  Είμαι αρκετά ικανοποιημένος με την επιλογή μου και εφόσον στο μοντέλο του 2020 έβαλαν και android και car play , δεν του λειπει τιποτα πλέον. Πρόσφατα έκανα 2000χλμ εντός ελλάδος με 145€ βενζίνη και πιό άνετα απο το να είμαι στον καναπέ μου.

Να πω και εγώ ότι όντως δεν εχει θέμα στις προσπεράσεις. Ναι όταν θα κολλάς το γκάζι στο πάτωμα θα μουγκρίζει λίγο παραπάνω άλλα τα υβριδικά δεν είναι για νευρικά πόδια αν θες να πιανεις χαμηλή κατανάλωση.

Επίσης για το Ford αν και ειχα κανει test drive ποιο παλιο μοντελο , παλι 1000αρι 125 αλογα, ναι μεν ηταν ποιο νευρικο και διασκεδαστικο στις επιταχυνσεις, αλλα μολις εβαλα aircondition και δοκιμασα παλι να παιξω... απο λυκος εγινε αρνακι.... τεράστια διαφορά στην δύναμη. Στο Chr με aircondition , δεν ειδα καμια διαφορα στην συμπεριφορα.

  • Like 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, plasTOST είπε

 

Το cvt σε yaris που το έχουμε στην οικογένεια μπορείς να το χρησιμοποιείς και με σχέσεις. Το μειονέκτημα που του βρίσκω είναι ο θόρυβος που έχει όταν πατάς γκάζι όπου και στην περίπτωση του CHR το αυτοκίνητο νομίζεις ότι μουγκρίζει. 

Δεν εχει σχεσεις, εχει προκαθορισμενες σταθερες θεσεις των τροχαλιων του ιμμαντα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Δεν εχει σχεσεις, εχει προκαθορισμενες σταθερες θεσεις των τροχαλιων του ιμμαντα

Τι εννοείς δεν έχει σχέσεις? Οι προκαθαρισμένες σταθερές σχέσεις των τροχαλιών που αναφέρεις αντικαθιστούν τις σχέσεις μετάδοσης όπως στα κλασικά με γρανάζωμα. Και στις 2 περιπτώσεις σχέσεις μετάδοσης έχεις απλά με διαφορετικό τρόπο. 

Δημοσ.

Σχεσεις γραναζιων εννοω σταθερες.με τον ιμμαντα ,μπορει να εχεις σταθερες τροχαλιες για σταθερη σχεση αλλα αν αυξομειωνεις την δυναμη (του κινητηρα) το παιξιμο των στροφων ειναι αναποφευκτο λογο του "πατιναρισματος"του ιμμαντα αρα οι σχεσεις ειναι σχετικες

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Apeiron13 είπε

Αυτα τα μεινοκτηματα του πετρελαιου θα ηθελα πολυ να μαθω! 😁

- Το οτι θα πηγαινεις για sevice πολυ αγροτερα ? 

- Το οτι το κοστος μετακινησης θα ειναι το χαμηλοτερο απο ολα ? 

- Το οτι θα εχεις ενα γεματο απο ροπη μοτερ και τα 120 αλογα διαθεσιμα στις 4.000 στροφες ?

- Το οτι δεν εξαρτιεσαι απο μπαταριες και λοιπα ? Πραγματικη δυναμη με δυνατα ρεπριζ για προσπερασεις...

- Αμαξι που παει ανετα πανω απο 120 χλμ και δεν αναγκαζεσαι να βγαλεις το δεξι ποδι να σπρωξεις ( H-CHR)

Μοντελο ?

Καλά μην συγκρίνουμε τα ανταλλακτικά κόστος το φυσαω άστο.  Εννοείτε πιο οικονομικό από πετρελαίο δεν υπάρχει κερδισα  σε 7χρονια 12000€ αν είχα το παλιό μου αμάξι. Εμένα χτύπησε αντλία λαδιού κ για το Καλημέρα 1.500 ευρώ.  Αν δεν είσαι επαγγελματίας ή άνετος δεν αξίζει να πάρει κάποιος πετρελαίο.  

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Apeiron13 είπε

Ειπαμε για αποδοση και δυναμη...οχι για αερα κοπανιστο! 

Το φυσικο αεριο ειναι για κατι VW eco up. Μεχρι εκει...

Εδώ μιλάμε για επιβατικά αυτοκίνητα και κόστος μετακίνησης, εκείνο το σημείο έκανα παράθεση, δε είπα για ροπή, δύναμη κτλ

1010χλμ 33.5€ Seat Leon St 1.5 130 ps Taxi.... 

Seat ibiza 2018 5ταχυτο 300χλμ 9.5€ δική μου μέτρηση με το δικό μου αυτοκίνητο, Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη διαδρομή. 

 

Screenshot_20200824_181239.jpg

Δημοσ.

Τα υβριδικά είναι πιο οικονομικά μέσα στην πόλη από τα diesel.Τα diesel είναι πιο οικονομικά στους επαρχιακούς δρόμους από τα υβριδικά.Το φυσικό αέριο είναι πιο οικονομικό κι από τα δύο παντού και πάντα.

  • Like 3
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε

..... .Το φυσικό αέριο είναι πιο οικονομικό κι από τα δύο παντού και πάντα.

Απλώς δεν υπάρχει ακόμα αρκετή υποδομή (εκτός μεγάλων πόλεων) 

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Apeiron13 είπε

Θες να σου πω ζημιες απο το SLK μετα απο 200.000 χλμ ή στο Ford Fiesta μετα απο 150.000 χλμ ?  

Λες κατι για το δικο σου και απλα οτι ειναι ο κανονας. Προφανως δεν ειναι...

Mετα απο 140.000 χλμ δεν εχω βαλει ουτε ευρω στο δικο μου BMW Diesel... 

Πες μοντελο, συντηρηση και λοιπα...

Εσυ μου μιλάς για αμάξια με κάκαλα ρε συ τι συγκρίνεις;. Εγω εχω το c3 2012 μοντέλο σε πετρέλαιο,   πήγα ρώτησα για μπεκακια κ ζαλιστηκα,  αν είσαι μεροκαματιάρης τα υπολογίζεις όλα κ γι αυτό το ψάχνω. Θα χρεωθω που θα χρεωθω αλλά να μην έχουμε κ αναγουλες σε κάθε ζημιά που βγαζει. Επίσης σημαντική σημείωση θα το οδηγάει σχεδόν αποκλειστικά η γυναίκα μου.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...