Προς το περιεχόμενο

Toyota C-HR 1.8 Hybrid vs. Ford Puma 1.0 mhev 125 ps


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Αποφάσισα να αγοράσω αυτοκίνητο και ειδικότερα  suv με οροφή τα 25.000€ και είμαι μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων. Προϋποτίθεται αυτόματο. Στις εκδόσεις ST-Line και club η τιμή για το ford  είναι 24715 και για το toyota 25.300. To πρώτο έχει πιο σπορ χαρακτηριστικά και λίγο καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη τελική(191 έναντι 170), λίγο καλύτερες ρεπρίζ(9,3 to μηχανικό κιβώτιο όμως έναντι 11,7)ηλιοροφή έστω ως option(χωρίς να με ενδιαφέρει). Το Toyota τα σπάει στην κατανάλωση(5-5,5 λ./100 χλμ., σε πραγματικές συνθήκες έναντι 6,7-7.0 του ford)ο κινητήρας είναι 1.8 άρα λογικά για περισσότερα χιλιόμετρα αντοχής, Στο ford για να μειώσεις την κατανάλωση πρέπει να πας σε πετρέλαιο που είναι πιο φτηνό(κάτω από 22.000€)με τα μειονεκτήματα του πετρελαίου. Κλίνω προς το chr το οποίο έχω κάνει και test drive(το άλλο το είδα από κοντά στην αντιπροσωπεία αλλά ακόμη δεν το δοκίμασα). Ακούω γνώμες...

Επεξ/σία από calenter2003
  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αν έχεις παιδιά, μη τα τιμωρήσεις κι αυτά κι εσένα με το CHR. 1. Είναι κλειστοφοβικό για τους πίσω 2. Στριμωγμένο πολύ όταν κουβαλάς μπαγκάζια. Κι απο εμφάνιση χάνει. Κι απο επιδόσεις χάνει. Ford δαγκωτό

  • Like 13
  • Thanks 2
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Αν έχεις παιδιά, μη τα τιμωρήσεις κι αυτά κι εσένα με το CHR. 1. Είναι κλειστοφοβικό για τους πίσω 2. Στριμωγμένο πολύ όταν κουβαλάς μπαγκάζια. Κι απο εμφάνιση χάνει. Κι απο επιδόσεις χάνει. Ford δαγκωτό

Δεν έχω και αν αποκτήσω και μεγαλώσουν ε τότε θα πάρω άλλο. Η εμφάνιση είναι υποκειμενική προφανώς για να έχω καταλήξει σε αυτά τα δυο μου αρέσουν και τα δυο. Επιπλέον το 60% των αγοραστών του C-HR δηλώνει ότι το αγόρασε γιατί του άρεσε εμφανισιακά. 

Επεξ/σία από calenter2003
Δημοσ.

Σε μια συνέντευξη του ο Καββαθάς, ναι αυτός που ξεκίνησε τους 4Τροχούς, έλεγε ότι αγόρασε ένα CHR και στο χρόνο το έδωσε. Ο λόγος, κατά τα λεγόμενα του, ήταν ότι πήγε να προσπεράσει κάτι νταλίκες στην εθνική και στην προσπάθεια του αυτή, γνωρίστηκε με τους οδηγούς και αντάλλαξαν και κάρτες. Ανάμεσα στα δύο εννοείται Puma.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, calenter2003 είπε

 Αποφάσισα να αγοράσω αυτοκίνητο και ειδικότερα  suv με οροφή τα 25.000€ και είμαι μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων. Προϋποτίθεται αυτόματο. Στις εκδόσεις ST-Line και club η τιμή για το ford  είναι 24715 και για το toyota 25.300. To πρώτο έχει πιο σπορ χαρακτηριστικά και λίγο καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη τελική(191 έναντι 170), λίγο καλύτερες ρεπρίζ(9,3 to μηχανικό κιβώτιο όμως έναντι 11,7)ηλιοροφή έστω ως option(χωρίς να με ενδιαφέρει). Το Toyota τα σπάει στην κατανάλωση(5-5,5 λ./100 χλμ., σε πραγματικές συνθήκες έναντι 6,7-7.0 του ford)ο κινητήρας είναι 1.8 άρα λογικά για περισσότερα χιλιόμετρα αντοχής, Στο ford για να μειώσεις την κατανάλωση πρέπει να πας σε πετρέλαιο που είναι πιο φτηνό(κάτω από 22.000€)με τα μειονεκτήματα του πετρελαίου. Κλίνω προς το chr το οποίο έχω κάνει και test drive(το άλλο το είδα από κοντά στην αντιπροσωπεία αλλά ακόμη δεν το δοκίμασα). Ακούω γνώμες...

Κανε και τα 2 t.drive και παρε αυτο που σου αρεσει περισσοτερο σε οδικη συμπεριφορα..

Απο αποψη στο οικονομικο(συντηρηση-καταναλωση) να παρεις γνωμες απο κατοχους.. 

  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Κανε και τα 2 t.drive και παρε αυτο που σου αρεσει περισσοτερο σε οδικη συμπεριφορα..

Απο αποψη στο οικονομικο(συντηρηση-καταναλωση) να παρεις γνωμες απο κατοχους.. 

Περιμένω ακριβώς όσους τα έχουν αγοράσει να σχολιάσουν...

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, wtc είπε

Το puma σε αυτόματο βγαίνει μόνο με κινητήρα βενζίνης? 

Ναι και μόνο με τους 125 ίππους χωρίς mHEV

Δημοσ.

Κάνε test-drive και το Puma, για να έχεις προσωπική άποψη. Κι αν αποφασίσεις το Ford, τότε προσπάθησε να το αγοράσεις από Αθήνα (κι όχι από Βροχίδη-Χατζή).....μπορεί να δεις διαφορά ακόμη και χιλιάρικο στη τιμή.  

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Κι εγώ σε αυτή την φάση ειμαι από εβδομάδα πάω για test drive.  Ακριβώς σε αυτά τα δύο είμαι ανάμεσα.  Πετρέλαιο έχω αλλά δεν ξαναπαιρνω.  Με χαλάει στο c-hr τα πίσω παράθυρα,  έχω κ μικρά παιδιά,  εδώ εγώ και ένιωσα κάπως.  Από την άλλη μ'αρέσει πολύ το Puma αλλά δεν έχει περπατήσει για να ξέρουμε τι γίνεται.  Αν κάποιος έχει ας στείλει μνμ.  Thanks 

Δημοσ.

Θα κοιτούσα Ds3 +Crossland X στα 25Κ diesel auto 

 

30 λεπτά πριν, Apeiron13 είπε

- Το οτι το κοστος μετακινησης θα ειναι το χαμηλοτερο απο ολα ? 

Μετά το φυσικό αέριο 😎

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 2/8/2020 στις 2:17 ΜΜ, calenter2003 είπε

 Αποφάσισα να αγοράσω αυτοκίνητο και ειδικότερα  suv με οροφή τα 25.000€ και είμαι μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων. Προϋποτίθεται αυτόματο. Στις εκδόσεις ST-Line και club η τιμή για το ford  είναι 24715 και για το toyota 25.300. To πρώτο έχει πιο σπορ χαρακτηριστικά και λίγο καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη τελική(191 έναντι 170), λίγο καλύτερες ρεπρίζ(9,3 to μηχανικό κιβώτιο όμως έναντι 11,7)ηλιοροφή έστω ως option(χωρίς να με ενδιαφέρει). Το Toyota τα σπάει στην κατανάλωση(5-5,5 λ./100 χλμ., σε πραγματικές συνθήκες έναντι 6,7-7.0 του ford)ο κινητήρας είναι 1.8 άρα λογικά για περισσότερα χιλιόμετρα αντοχής, Στο ford για να μειώσεις την κατανάλωση πρέπει να πας σε πετρέλαιο που είναι πιο φτηνό(κάτω από 22.000€)με τα μειονεκτήματα του πετρελαίου. Κλίνω προς το chr το οποίο έχω κάνει και test drive(το άλλο το είδα από κοντά στην αντιπροσωπεία αλλά ακόμη δεν το δοκίμασα). Ακούω γνώμες...

Επειδή πρόσφατα πέρασα την φάση του ψαξίματος είδα και τα δύο. Μάλιστα μπόρεσα να οδηγήσω το CHR. 

Να σημειώσω ότι συγκρίνεις δύο εντελώς διαφορετικά αμαξωματα. Το Puma είναι σαφώς μικρότερο εσωτερικά και πολυ πιο παραδοσιακό (νομίζω είναι ενα υπερυψωμένο Fiesta αλλά μπορεί να κάνω και λάθος).

Το κλειστοφοβικό για τους πισω ισχύει αλλά αν δεν είναι τα παιδιά σου μπορεί και να μην σε νοιάζει. 

Οδηγικά, σε test drive 20 λεπτών προφανώς δεν εχω απόλυτη άποψη αλλά απλώς μια ιδέα: σφιχτό έως ελαφρά σκληρό με κάποιους μικρούς τριγμούς (~8000 χλμ ειχε το αυτ/το). Τιμόνι καλό, δεν έπλεε. Κάμερα οπισθοποριας χωρίς δυναμικές γραμμές (φάουλ). Χώρος αποσκευών: καλός και στα δυο (στο διλιτρο chr είναι μικρότερος) 

My 50 cents 

Η θεση οδήγησης ειναι σαφώς ψηλότερη στο chr. Στο Puma φαίνεται ψηλή αλλά εσωτερικά κάθεσαι παράξενα χαμηλότερα. 

Δημοσ.

KIA Ceed

1.4T 140ps 21.000 (+2.000 με αυτόματο 7τάχυτο) σε βενζίνη.

Πετρέλαιο 1.6/136 με την τεράστια ροπή των 30-32.5 κιλών στα ~25.000 .... 4.5 λίτρα κατανάλωση 

+ 7 χρόνια εγγύηση εργαστασιακή που μεταβιβάζεται εάν αποφάσίσεις να το πουλήσεις.  

KIA Ceed GT

Μόνο βενζίνη στα 1.6/204 στα ~27.000 ... αυξημένα τέλη (νομίζω 270) ... Αλλά εμφάνιση: πολύ κ@υλ@!!

Ford Puma

1.0T 125ps 21.000 (+2.000 με αυτόματο 7τάχυτο) σε βενζίνη. Ροπή: ... 21

Σε μια έκθεση που το είδα και έκατσα μέσα μου έκανε εντύπωση μια ... στραβή αεροτομή! Στην αριστερή πλευρά έχανε 2-3 mm στο σημείο που κούμπωνε με την οροφή και το πίσω τζάμι .... Όταν το είδα, δεν χρειάστηκε τπτ άλλο. ... Είχα χρόνια να δω τέτοια κακή συναρμολόγηση .... Μου θύμισε την Lancia Delta .... 

kia ceed gt.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/8/2020 στις 2:17 ΜΜ, calenter2003 είπε

 Αποφάσισα να αγοράσω αυτοκίνητο και ειδικότερα  suv με οροφή τα 25.000€ και είμαι μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων. Προϋποτίθεται αυτόματο. Στις εκδόσεις ST-Line και club η τιμή για το ford  είναι 24715 και για το toyota 25.300. To πρώτο έχει πιο σπορ χαρακτηριστικά και λίγο καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη τελική(191 έναντι 170), λίγο καλύτερες ρεπρίζ(9,3 to μηχανικό κιβώτιο όμως έναντι 11,7)ηλιοροφή έστω ως option(χωρίς να με ενδιαφέρει). Το Toyota τα σπάει στην κατανάλωση(5-5,5 λ./100 χλμ., σε πραγματικές συνθήκες έναντι 6,7-7.0 του ford)ο κινητήρας είναι 1.8 άρα λογικά για περισσότερα χιλιόμετρα αντοχής, Στο ford για να μειώσεις την κατανάλωση πρέπει να πας σε πετρέλαιο που είναι πιο φτηνό(κάτω από 22.000€)με τα μειονεκτήματα του πετρελαίου. Κλίνω προς το chr το οποίο έχω κάνει και test drive(το άλλο το είδα από κοντά στην αντιπροσωπεία αλλά ακόμη δεν το δοκίμασα). Ακούω γνώμες...

   Έχω CHR 1.8. Κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες εντος πόλης ειναι κάτω απο 4.0 πάντα με clima ανοιχτο, και εκτός κάτω απο 5.0 με clima και acc στα 110. Ποτέ δεν είχα πρόβήμα ούτε με την επιτάχυνση ούτε με τις προσπεράσεις όπως ο Καβαθάς που έχει μάθει με Ferrari. Απο εκεί και έπειτα πρέπει να γνωρίζεις τι πάς να αγοράσεις, αν θές να το έχεις στο sport και να κάνεις αναβάσεις θα κάψει περισσότερο απο φορτηγό, αν οδηγείς όπως πρέπει να οδηγειται ένα υβριδικό θα καψει λιγότερο απο 50αρι παπί. 
Τα πίσω παράθυρα για εμένα ήταν στα συν όπως και ο μαύρος ουρανός που το κάνουν πιο "σκοτεινο". Επίσης τα 6 χρόνια σε όλα και + 5 χρόνια επιπλέον δωρεάν εγγύηση στο υβριδικό σύστημα ήταν καθοριστικά.
  Είμαι αρκετά ικανοποιημένος με την επιλογή μου και εφόσον στο μοντέλο του 2020 έβαλαν και android και car play , δεν του λειπει τιποτα πλέον. Πρόσφατα έκανα 2000χλμ εντός ελλάδος με 145€ βενζίνη και πιό άνετα απο το να είμαι στον καναπέ μου.

Επεξ/σία από G.bar
  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...