calenter2003 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Αποφάσισα να αγοράσω αυτοκίνητο και ειδικότερα suv με οροφή τα 25.000€ και είμαι μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων. Προϋποτίθεται αυτόματο. Στις εκδόσεις ST-Line και club η τιμή για το ford είναι 24715 και για το toyota 25.300. To πρώτο έχει πιο σπορ χαρακτηριστικά και λίγο καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη τελική(191 έναντι 170), λίγο καλύτερες ρεπρίζ(9,3 to μηχανικό κιβώτιο όμως έναντι 11,7)ηλιοροφή έστω ως option(χωρίς να με ενδιαφέρει). Το Toyota τα σπάει στην κατανάλωση(5-5,5 λ./100 χλμ., σε πραγματικές συνθήκες έναντι 6,7-7.0 του ford)ο κινητήρας είναι 1.8 άρα λογικά για περισσότερα χιλιόμετρα αντοχής, Στο ford για να μειώσεις την κατανάλωση πρέπει να πας σε πετρέλαιο που είναι πιο φτηνό(κάτω από 22.000€)με τα μειονεκτήματα του πετρελαίου. Κλίνω προς το chr το οποίο έχω κάνει και test drive(το άλλο το είδα από κοντά στην αντιπροσωπεία αλλά ακόμη δεν το δοκίμασα). Ακούω γνώμες... Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2020 από calenter2003
karaLRS Δημοσ. 2 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2020 Παίρνεις πετρέλαιο, οικονομία και 3 χιλιάρικα στην τσέπη. Problem solved 5
ProponitisTouKanape Δημοσ. 2 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2020 Αν έχεις παιδιά, μη τα τιμωρήσεις κι αυτά κι εσένα με το CHR. 1. Είναι κλειστοφοβικό για τους πίσω 2. Στριμωγμένο πολύ όταν κουβαλάς μπαγκάζια. Κι απο εμφάνιση χάνει. Κι απο επιδόσεις χάνει. Ford δαγκωτό 13 2 1
calenter2003 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε Αν έχεις παιδιά, μη τα τιμωρήσεις κι αυτά κι εσένα με το CHR. 1. Είναι κλειστοφοβικό για τους πίσω 2. Στριμωγμένο πολύ όταν κουβαλάς μπαγκάζια. Κι απο εμφάνιση χάνει. Κι απο επιδόσεις χάνει. Ford δαγκωτό Δεν έχω και αν αποκτήσω και μεγαλώσουν ε τότε θα πάρω άλλο. Η εμφάνιση είναι υποκειμενική προφανώς για να έχω καταλήξει σε αυτά τα δυο μου αρέσουν και τα δυο. Επιπλέον το 60% των αγοραστών του C-HR δηλώνει ότι το αγόρασε γιατί του άρεσε εμφανισιακά. Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2020 από calenter2003
giorgos_di Δημοσ. 2 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2020 Σε μια συνέντευξη του ο Καββαθάς, ναι αυτός που ξεκίνησε τους 4Τροχούς, έλεγε ότι αγόρασε ένα CHR και στο χρόνο το έδωσε. Ο λόγος, κατά τα λεγόμενα του, ήταν ότι πήγε να προσπεράσει κάτι νταλίκες στην εθνική και στην προσπάθεια του αυτή, γνωρίστηκε με τους οδηγούς και αντάλλαξαν και κάρτες. Ανάμεσα στα δύο εννοείται Puma.
PLACEBO_89 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2020 6 ώρες πριν, calenter2003 είπε Αποφάσισα να αγοράσω αυτοκίνητο και ειδικότερα suv με οροφή τα 25.000€ και είμαι μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων. Προϋποτίθεται αυτόματο. Στις εκδόσεις ST-Line και club η τιμή για το ford είναι 24715 και για το toyota 25.300. To πρώτο έχει πιο σπορ χαρακτηριστικά και λίγο καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη τελική(191 έναντι 170), λίγο καλύτερες ρεπρίζ(9,3 to μηχανικό κιβώτιο όμως έναντι 11,7)ηλιοροφή έστω ως option(χωρίς να με ενδιαφέρει). Το Toyota τα σπάει στην κατανάλωση(5-5,5 λ./100 χλμ., σε πραγματικές συνθήκες έναντι 6,7-7.0 του ford)ο κινητήρας είναι 1.8 άρα λογικά για περισσότερα χιλιόμετρα αντοχής, Στο ford για να μειώσεις την κατανάλωση πρέπει να πας σε πετρέλαιο που είναι πιο φτηνό(κάτω από 22.000€)με τα μειονεκτήματα του πετρελαίου. Κλίνω προς το chr το οποίο έχω κάνει και test drive(το άλλο το είδα από κοντά στην αντιπροσωπεία αλλά ακόμη δεν το δοκίμασα). Ακούω γνώμες... Κανε και τα 2 t.drive και παρε αυτο που σου αρεσει περισσοτερο σε οδικη συμπεριφορα.. Απο αποψη στο οικονομικο(συντηρηση-καταναλωση) να παρεις γνωμες απο κατοχους.. 1
calenter2003 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2020 34 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε Κανε και τα 2 t.drive και παρε αυτο που σου αρεσει περισσοτερο σε οδικη συμπεριφορα.. Απο αποψη στο οικονομικο(συντηρηση-καταναλωση) να παρεις γνωμες απο κατοχους.. Περιμένω ακριβώς όσους τα έχουν αγοράσει να σχολιάσουν... 1
wtc Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Το puma σε αυτόματο βγαίνει μόνο με κινητήρα βενζίνης?
calenter2003 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 21 λεπτά πριν, wtc είπε Το puma σε αυτόματο βγαίνει μόνο με κινητήρα βενζίνης? Ναι και μόνο με τους 125 ίππους χωρίς mHEV
nikko_ Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Κάνε test-drive και το Puma, για να έχεις προσωπική άποψη. Κι αν αποφασίσεις το Ford, τότε προσπάθησε να το αγοράσεις από Αθήνα (κι όχι από Βροχίδη-Χατζή).....μπορεί να δεις διαφορά ακόμη και χιλιάρικο στη τιμή.
JimmysTheof Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Κι εγώ σε αυτή την φάση ειμαι από εβδομάδα πάω για test drive. Ακριβώς σε αυτά τα δύο είμαι ανάμεσα. Πετρέλαιο έχω αλλά δεν ξαναπαιρνω. Με χαλάει στο c-hr τα πίσω παράθυρα, έχω κ μικρά παιδιά, εδώ εγώ και ένιωσα κάπως. Από την άλλη μ'αρέσει πολύ το Puma αλλά δεν έχει περπατήσει για να ξέρουμε τι γίνεται. Αν κάποιος έχει ας στείλει μνμ. Thanks
terry308 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Θα κοιτούσα Ds3 +Crossland X στα 25Κ diesel auto 30 λεπτά πριν, Apeiron13 είπε - Το οτι το κοστος μετακινησης θα ειναι το χαμηλοτερο απο ολα ? Μετά το φυσικό αέριο 😎 1
xx1100 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Στις 2/8/2020 στις 2:17 ΜΜ, calenter2003 είπε Αποφάσισα να αγοράσω αυτοκίνητο και ειδικότερα suv με οροφή τα 25.000€ και είμαι μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων. Προϋποτίθεται αυτόματο. Στις εκδόσεις ST-Line και club η τιμή για το ford είναι 24715 και για το toyota 25.300. To πρώτο έχει πιο σπορ χαρακτηριστικά και λίγο καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη τελική(191 έναντι 170), λίγο καλύτερες ρεπρίζ(9,3 to μηχανικό κιβώτιο όμως έναντι 11,7)ηλιοροφή έστω ως option(χωρίς να με ενδιαφέρει). Το Toyota τα σπάει στην κατανάλωση(5-5,5 λ./100 χλμ., σε πραγματικές συνθήκες έναντι 6,7-7.0 του ford)ο κινητήρας είναι 1.8 άρα λογικά για περισσότερα χιλιόμετρα αντοχής, Στο ford για να μειώσεις την κατανάλωση πρέπει να πας σε πετρέλαιο που είναι πιο φτηνό(κάτω από 22.000€)με τα μειονεκτήματα του πετρελαίου. Κλίνω προς το chr το οποίο έχω κάνει και test drive(το άλλο το είδα από κοντά στην αντιπροσωπεία αλλά ακόμη δεν το δοκίμασα). Ακούω γνώμες... Επειδή πρόσφατα πέρασα την φάση του ψαξίματος είδα και τα δύο. Μάλιστα μπόρεσα να οδηγήσω το CHR. Να σημειώσω ότι συγκρίνεις δύο εντελώς διαφορετικά αμαξωματα. Το Puma είναι σαφώς μικρότερο εσωτερικά και πολυ πιο παραδοσιακό (νομίζω είναι ενα υπερυψωμένο Fiesta αλλά μπορεί να κάνω και λάθος). Το κλειστοφοβικό για τους πισω ισχύει αλλά αν δεν είναι τα παιδιά σου μπορεί και να μην σε νοιάζει. Οδηγικά, σε test drive 20 λεπτών προφανώς δεν εχω απόλυτη άποψη αλλά απλώς μια ιδέα: σφιχτό έως ελαφρά σκληρό με κάποιους μικρούς τριγμούς (~8000 χλμ ειχε το αυτ/το). Τιμόνι καλό, δεν έπλεε. Κάμερα οπισθοποριας χωρίς δυναμικές γραμμές (φάουλ). Χώρος αποσκευών: καλός και στα δυο (στο διλιτρο chr είναι μικρότερος) My 50 cents Η θεση οδήγησης ειναι σαφώς ψηλότερη στο chr. Στο Puma φαίνεται ψηλή αλλά εσωτερικά κάθεσαι παράξενα χαμηλότερα.
xx1100 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 KIA Ceed 1.4T 140ps 21.000 (+2.000 με αυτόματο 7τάχυτο) σε βενζίνη. Πετρέλαιο 1.6/136 με την τεράστια ροπή των 30-32.5 κιλών στα ~25.000 .... 4.5 λίτρα κατανάλωση + 7 χρόνια εγγύηση εργαστασιακή που μεταβιβάζεται εάν αποφάσίσεις να το πουλήσεις. KIA Ceed GT Μόνο βενζίνη στα 1.6/204 στα ~27.000 ... αυξημένα τέλη (νομίζω 270) ... Αλλά εμφάνιση: πολύ κ@υλ@!! Ford Puma 1.0T 125ps 21.000 (+2.000 με αυτόματο 7τάχυτο) σε βενζίνη. Ροπή: ... 21 Σε μια έκθεση που το είδα και έκατσα μέσα μου έκανε εντύπωση μια ... στραβή αεροτομή! Στην αριστερή πλευρά έχανε 2-3 mm στο σημείο που κούμπωνε με την οροφή και το πίσω τζάμι .... Όταν το είδα, δεν χρειάστηκε τπτ άλλο. ... Είχα χρόνια να δω τέτοια κακή συναρμολόγηση .... Μου θύμισε την Lancia Delta ....
G.bar Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 2/8/2020 στις 2:17 ΜΜ, calenter2003 είπε Αποφάσισα να αγοράσω αυτοκίνητο και ειδικότερα suv με οροφή τα 25.000€ και είμαι μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων. Προϋποτίθεται αυτόματο. Στις εκδόσεις ST-Line και club η τιμή για το ford είναι 24715 και για το toyota 25.300. To πρώτο έχει πιο σπορ χαρακτηριστικά και λίγο καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη τελική(191 έναντι 170), λίγο καλύτερες ρεπρίζ(9,3 to μηχανικό κιβώτιο όμως έναντι 11,7)ηλιοροφή έστω ως option(χωρίς να με ενδιαφέρει). Το Toyota τα σπάει στην κατανάλωση(5-5,5 λ./100 χλμ., σε πραγματικές συνθήκες έναντι 6,7-7.0 του ford)ο κινητήρας είναι 1.8 άρα λογικά για περισσότερα χιλιόμετρα αντοχής, Στο ford για να μειώσεις την κατανάλωση πρέπει να πας σε πετρέλαιο που είναι πιο φτηνό(κάτω από 22.000€)με τα μειονεκτήματα του πετρελαίου. Κλίνω προς το chr το οποίο έχω κάνει και test drive(το άλλο το είδα από κοντά στην αντιπροσωπεία αλλά ακόμη δεν το δοκίμασα). Ακούω γνώμες... Έχω CHR 1.8. Κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες εντος πόλης ειναι κάτω απο 4.0 πάντα με clima ανοιχτο, και εκτός κάτω απο 5.0 με clima και acc στα 110. Ποτέ δεν είχα πρόβήμα ούτε με την επιτάχυνση ούτε με τις προσπεράσεις όπως ο Καβαθάς που έχει μάθει με Ferrari. Απο εκεί και έπειτα πρέπει να γνωρίζεις τι πάς να αγοράσεις, αν θές να το έχεις στο sport και να κάνεις αναβάσεις θα κάψει περισσότερο απο φορτηγό, αν οδηγείς όπως πρέπει να οδηγειται ένα υβριδικό θα καψει λιγότερο απο 50αρι παπί. Τα πίσω παράθυρα για εμένα ήταν στα συν όπως και ο μαύρος ουρανός που το κάνουν πιο "σκοτεινο". Επίσης τα 6 χρόνια σε όλα και + 5 χρόνια επιπλέον δωρεάν εγγύηση στο υβριδικό σύστημα ήταν καθοριστικά. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος με την επιλογή μου και εφόσον στο μοντέλο του 2020 έβαλαν και android και car play , δεν του λειπει τιποτα πλέον. Πρόσφατα έκανα 2000χλμ εντός ελλάδος με 145€ βενζίνη και πιό άνετα απο το να είμαι στον καναπέ μου. Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2020 από G.bar 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα