chdeal Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Το έχω εδώ και 13 μήνες. Shine 1.5 Diesel αυτόματο. Όταν έψαχνα σάρωσα τις αντιπροσωπείες από διάφορες μάρκες σε αντίστοιχες κατηγορίες αμαξώματος και το C5 aircross νίκησε στο value for money. Σημειωτέον ότι ακόμα και από τις φθηνότερες εκδόσεις του, έρχεται με πολύ καλό εξοπλισμό. Γερμανικά (ακόμα και τα Skoda) με αντίστοιχο εξοπλισμό έφευγαν πολύ ψηλά. Ένα από τα specs ήταν να έχει μεγάλο χώρο αποσκευών και να χωράνε στο πίσω κάθισμα 2 παιδικά καθίσματα και ένας ενήλικας. Το τελευταίο ήταν το κριτήριο με το οποίο το C5 νίκησε το 3008 στο ψάξιμό μου. Τόσο το στήσιμο της ανάρτησης, όσο και το adaptive cruise control + lane assist + αυτόματο κιβώτιο βοηθάνε να βγαίνεις από μεγάλα ταξίδια ατσαλάκωτος. Αγόρασα από Θεσσαλία έχοντας κάνει ένα ψάξιμο σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κατερίνη (οι καλύτερες εντυπώσεις από τον αντιπρόσωπο της Κατερίνης που ήταν και ένας από τους ελάχιστους εκτός Αθήνας - Θεσσαλονίκης που είχαν τότε αυτοκίνητο test drive). Επεξ/σία 3 Αυγούστου 2020 από chdeal 1
xx1100 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 4 Αυγούστου 2020 10 ώρες πριν, chdeal είπε Το έχω εδώ και 13 μήνες. Shine 1.5 Diesel αυτόματο. Όταν έψαχνα σάρωσα τις αντιπροσωπείες από διάφορες μάρκες σε αντίστοιχες κατηγορίες αμαξώματος και το C5 aircross νίκησε στο value for money. Σημειωτέον ότι ακόμα και από τις φθηνότερες εκδόσεις του, έρχεται με πολύ καλό εξοπλισμό. Γερμανικά (ακόμα και τα Skoda) με αντίστοιχο εξοπλισμό έφευγαν πολύ ψηλά. Ένα από τα specs ήταν να έχει μεγάλο χώρο αποσκευών και να χωράνε στο πίσω κάθισμα 2 παιδικά καθίσματα και ένας ενήλικας. Το τελευταίο ήταν το κριτήριο με το οποίο το C5 νίκησε το 3008 στο ψάξιμό μου. Τόσο το στήσιμο της ανάρτησης, όσο και το adaptive cruise control + lane assist + αυτόματο κιβώτιο βοηθάνε να βγαίνεις από μεγάλα ταξίδια ατσαλάκωτος. Αγόρασα από Θεσσαλία έχοντας κάνει ένα ψάξιμο σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κατερίνη (οι καλύτερες εντυπώσεις από τον αντιπρόσωπο της Κατερίνης που ήταν και ένας από τους ελάχιστους εκτός Αθήνας - Θεσσαλονίκης που είχαν τότε αυτοκίνητο test drive). 👍 Το νοίκιασα για μια εβδομάδα (~750€) απο την Citroën ΩΜΕΓΑ στον Κηφισό. Τα πρώτα 200χλμ ήταν ανετότατα με ~6.3lt/100km κατανάλωση. Είναι πετρέλαιο αυτόματο. Ευχάριστη οδήγηση, καλές ρεπριζ σε ολο το φάσμα. Σχεδον δεν καταλαβαίνεις τις αλλαγές στο 8αρι κιβώτιο. Το φορτίο είναι 2 άτομα. AC στο τέρμα, αδου ήταν στον ήλιο με 35° 😅 Χώροι super: Είμαι 185 και *πίσω μου* καθόμουν χωρίς να βρίσκουν τα γόνατα την πλάτη του καθίσματος. Πορτ μπαγκάζ 520-580λιτρα σε κανονική διαμόρφωση καθισμάτων. Χωράει πολλά... Λίγο αρνητική η εργονομία: το κουμπί για το alarm είναι μικρό και μακριά. Δεν υπάρχει περιστροφικός διακόπτης για τον διζωνικό κλιματισμό 😕 Προσωπικά δεν συμπαθώ το line assist. Ειδικά μέσα στην πόλη είναι - κατά την γνώμη μου - σχεδόν επικίνδυνο αφού ειναξ σαν να σου τραβούν το μανίκι ή σαν σπρώξιμο οταν πλησιάζεις τη γραμμή χωρίς να έχεις ανάψει φλας (μάλλον στη Γαλλία δεν γνωρίζουν τι σημαίνει οδήγηση σε ελληνική πόλη). Στον αυτοκινητοδρομο είναι οκ, αν και προσωπικά δεν μου προσφέρει βοήθεια. Περί Audi Q3 και λοιπών εναλλακτικών: Έχω την εξής απορία: Για ποιο λόγο δεν αναφέρεται ο εμπορας που πρόσφερε την καλή τιμή. Εφόσον ισχύει, δεν αποτελεί διαφήμιση αλλά κατάθεση προσωπικής εμπειρίας. Αλλιώς δεν καταλαβαίνω που είναι το νόημα να αναφέρεται στο παρον νήμα. 😉 1
paylidis Δημοσ. 4 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, xx1100 είπε Περί Audi Q3 και λοιπών εναλλακτικών: Έχω την εξής απορία: Για ποιο λόγο δεν αναφέρεται ο εμπορας που πρόσφερε την καλή τιμή. Εφόσον ισχύει, δεν αποτελεί διαφήμιση αλλά κατάθεση προσωπικής εμπειρίας. Αλλιώς δεν καταλαβαίνω που είναι το νόημα να αναφέρεται στο παρον νήμα. 😉 Μπορει να θεωρηθει διαφήμιση σε καθε περίπτωση. Εαν σε ενδιαφερει ωστόσο σου στελνω ΠΜ απλα ριξε περιοχή που εισαι για να σου πω τον αναλογο...
xx1100 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 4 Αυγούστου 2020 8 ώρες πριν, paylidis είπε Μπορει να θεωρηθει διαφήμιση σε καθε περίπτωση. Εαν σε ενδιαφερει ωστόσο σου στελνω ΠΜ απλα ριξε περιοχή που εισαι για να σου πω τον αναλογο... ΟΚ, αν και ο καθένας δικαιούται να πει την προσωπική του εμπειρία. ================ Λοιπόν, να κανω ενα μικρό update για το c5 aircross: 2ος σταθμός ΛΆΡΙΣΑ: Διανυθεντα χλμ 680. Κατανάλωση 6.5λ/100χλμ με Μέση Ταχύτητα Ταξιδιού ~135 (120-140, συχνά στο auto). Αυτήν την στιγμή, το ντεπόζιτο είναι λίγο κατψ απο το 1/4. Φορτίο: 3 ενήλικες (~200 χλγ, 3 βαλίτσες... ~30 κιλα) και δυο μεγάλες κούτες που πρακτικά γεμίζουν πλήρως τον χώρο των αποσκευών (~50χλγ). Καιρός: 35° εξωτερική θερμοκρασία (κλιματισμός στους 24) Το ταξίδι άνετο και το αμάξι (υπενθυμίζω, είναι το 130αρι) έχει ικανοποιητικά αποθέματα. Τιμόνι· ακριβές. Ικανοποιητικά βαρύ εκτός, ελαφρύ και γρήγορο εντός. Ευτυχώς βρήκα το κουμπί απενεργοποίησης του line assistant 😋. Δεν ξερω αν βολεύει άλλους και πως.... Προσωπικά, η μονη χρησιμότητα που σκέφτηκα είναι όταν αφήσεις το τιμόνι με Cruise control ενεργό και να παίζεις auto επαναφορά 😅 Η μαλακή ανάρτηση εξαφανίζει πρακτικά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου. Στις καμπές της Εθνικής Οδού δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ακόμα και με υψηλές ταχύτητες. Υπάρχουν κλίσεις που μόλις τις συνηθίσεις δεν ειναι αποτρεπτικές για σβέλτη οδήγηση. Τα καθίσματα της συγκεκριμένης έκδοσης που οδηγώ ΔΕΝ θα τα επέλεγα. Χρειάζονται λίγο σκληρότερα (κατά την γνώμη μου). Στις 5 ώρες οδήγησης βγήκα "υποφερτά κουρασμένος". Αν μπορούσα να επιλέξω, θα διάλεγα την παροχή του μασάζ στα μπροστινά καθίσματα. Ο ενήλικας πισω ηταν πολύ άνετα και δεν κουράστηκε καθόλου. Το ίδιο κι ο συνοδηγός. Εργονομικά: με μπουκάλι νερού στις θήκες δυσκολεύει η πρόσβαση στον μοχλό των ταχυτήτων. Διαφορετικά είναι ευκολοδηγητο. Η κάμερα οπισθοποριας ενεργοποιείται γρήγορη και βοηθάει σαφώς στο παρκάρισμα. Αυτά έως τώρα... 4
mostradamos Δημοσ. 6 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2020 Ως τρίτεκνος και γω αγόρασα το C5 aircross το 1.2. Ο λόγος που το πήρα ξεκάθαρος: έχει χώρους. Έχει 580 λιτρα πορτ μπαγκάζ (νομίζω το μεγαλύτερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό) και τρεις ανεξάρτητες θέσεις πίσω για τα παιδιά. Επειδή ο φίλος είναι τρίτεκνος νομίζω οι χώροι που προσφέρει το αμάξι είναι πολύ σημαντικοί. Το προτείνω ανεπιφύλακτα, ειδικά την 2η πιο πλούσια έκδοση που έχει κάμερα οπισθοπορίας που βοηθάει πολύ στο παρκάρισμα
babisskg Δημοσ. 6 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2020 Στις 1/8/2020 στις 4:44 ΜΜ, xx1100 είπε Καλησπέρα στους συνφορμιτες και στις συνφορμιτισσες. Είμαι καθοδον να παραγγείλω το συγκεκριμένο... κάρο... Δεν βιάζομαι αφού είμαι καλυμμένος. Τα τελευταία 4 χρόνια οδηγώ το ds5 hybrid 4 και μου αρέσει γενικά ενώ η σύζυγος έχει το c3 (2016). Σήμερα ειδα απο κοντά το c5 aircross και το οδήγησα σε αυτόματο πετρέλαιο (130): οδηγικά εύκολο, φιλικό, ήσυχο. Προσωπικά θα επελεγα σήμερα το βενζίνη 180. Λόγω τριτεκνιας μου βγαίνει ~30.000-32.000. Τι λετε; Το έχει κανείς; ΣΗΜ: 1. αποκλείω μτχ 2. Είμαι ανοιχτός σε άλλες - αντίστοιχες - προτάσεις Σε τι χρονικό ορίζοντα πρέπει να αγοραστεί το αυτοκίνητο κι' αν χρειάζεσαι αυτής της μορφής .
xx1100 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 6/8/2020 στις 7:12 ΜΜ, babisskg είπε Σε τι χρονικό ορίζοντα πρέπει να αγοραστεί το αυτοκίνητο κι' αν χρειάζεσαι αυτής της μορφής . 1. Ο χρονικός ορίζοντας είναι αρκετά μεγάλος : 6-9μηνες για να κλειστεί η παραγγελία (αλλά αν βρω κάτι νωρίτερα, καλύτερα). 2. Προτιμώ το suv. Στα μεγάλα ταξίδια μου είναι τελικά πιο ξεκούραστα λόγω πιο άνετης θέσης οδήγησης. Εντός πόλης, η καλύτερη ορατότητα... I like... Στις 6/8/2020 στις 9:24 ΜΜ, tsofras είπε Η νέα Octavia ? Η κοιτάς μονο σε SUV? Moυ αρέσει σαν ιδέα.... Θα ήθελα να οδηγούσα κάποια στιγμή μια RS έκδοση.... Στα suv προτιμώ την ελαφρά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος... (θα εξηγήσω τώρα στο 3ο Update του roadtrip. ====== Update 3o Περιοχή Θάσος Διανυθεντα χλμ 1150 Μεση κατανάλωση: 6.7 Σήμερα κάναμε μόλις ~115 χλμ. Όλα στο όμορφο νησί της Θάσου. Μπάνιο κλπ ολα εύκολα. Χαλαρή τουριστική οδήγηση με κατανάλωση ~5.6 λιτ/100. Αψοφα!! Κατοπιν συνεννόησης με την αντιπροσωπεία (κι αφού είχα σχετική ειδοποίηση στο καντράν) προσθεσα 10 λίτρα ad blue. Κόστος 17€ (10 έχει μάλλον στην Αθήνα... ). Σε αυτό το ρυθμό, η ανάρτηση είναι... θαύμα!!! Αν και σε αρκετές στροφές υπήρχαν επικίνδυνες οριζόντιες ανωμαλίες, το c5 aircross περνούσε σχεδόν σαν να μην υπήρχαν! ===== Αύριο, με το καλο, έχει 2 μέρες Χαλκιδική, κι ύστερα επιστροφή απο Ιωάννινα... Επεξ/σία 8 Αυγούστου 2020 από xx1100 1 1
george0083 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 Φίλε πραγματικά το c5 aircross το παίρνεις γι'αυτό που διαφημίζει την ανάρτηση. Εγώ πάω στο χωριό στα χωράφια και νομίζεις ότι είσαι στην άσφαλτο. Και για εμένα τέλειο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς kick down πάντα το γκάζι ανταποκρίνεται 1
xx1100 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 8 Αυγούστου 2020 Update 5ος σταθμός: Χαλκιδική, 2ο πόδι. Απόσταση : 220 χλμ σε 2 ώρες και 30 λεπτά. Συνολική διανυθεισα απόσταση : 1.500 χλμ Μέση κατανάλωση: 6.7 λίτρα /100 χλμ Τα θετικά παραμένουν : ανεση, χώροι, κατανάλωση, αυτόματο κιβώτιο, τιμόνι. Μείον : εσωτερική εργονομία. Ο χειρισμός υου κλιματισμού, το alarm button, το trip comp, η θέση των modes οδήγησης. Δεν εχω μιλήσει καθόλου για τα φρένα: είναι γενικά καλά και ακριβή με ικανοποιητική αποτελεσματικότητα. Σήμερα τα χρειάστηκα αφού μετά την Καβάλα προς Θεσσαλονίκη - και μέσα σε ένα τούνελ - ειχε ακινητοποιηθεί μια νταλίκα... Την ώρα που περνούσα έτυχε μια 2η νταλίκα (που μάλλον ο οδηγός της την εθδε τελευταία στιγμή...) έκλεισε το αριστερό ρεύμα και έπρεπε να πεσω άμεσα από τα 100 στα 30... Έγινε χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. Κάποιες φορές βρηκα ενοχλητικό ενα μικρό τιναγμα του πεντάλ του φρένου αλλά μαλλον κατι που συνηθίζεται...
george0083 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2020 Φίλε η έκδοση που οδηγείς είναι η shine? Γιατί πραγματικά διαφορά με την feel
xx1100 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 10/8/2020 στις 8:23 ΠΜ, george0083 είπε Φίλε η έκδοση που οδηγείς είναι η shine? Γιατί πραγματικά διαφορά με την feel Καλημέρα μετά από καθυστέρηση μερικών ημερών... ======== Το αμάξι που οδήγησα ήταν η πιο απλή έκδοση. Ο τελευταίος σταθμός πριν τξν επιστροφή ήταν τα Ιωάννινα. Η ανηφορική διαδρομή δεν αποτέλεσε θέμα. Μπορούσα να πηγαίνω συντηρητικά έως αρκετα γρήγορα. Στην κίνηση της πόλης, η οδήγηση είναι γενικά εύκολη λόγω του καλού αυτόματου κιβωτίου. ----- Η επιστροφή στην Αθήνα έγινε λίγο εσπευσμένα με αποτέλεσμα να μην την ευχαριστηθώ όσο τις υπόλοιπες διαδρομές αν κι η Ιόνια Οδός είναι χάρμα (αν εξαιρέσουμε τα απανωτά διόδια στο Ρίο). Επειδή έπρεπε να φτάσω όσο γινόταν πιο γρήγορα , η κατανάλωση ήταν υψηλοτερη (60% του ρεζερβουάρ στα 410 χλμ) και ανέβασε την συνολική κατανάλωση στο - και πάλι - ικανοποιητικό 7.3/100χλμ. ##### Γενικός Απολογισμός: Το αμάξι οδηγείται ευκολα και συνηθίζεται γρήγορα. Συνολικά έκανα 2.300 χλμ, και μετά τα 1500 μπορώ να πω πως το ένιωθα οικείο. Για τα χρήματα που ζητάει εκτιμώ πως είναι μάλλον τίμιο. Κιβώτιο: πολύ καλό 👍👍 Τιμόνι: 👌👌👌 (γρήγορο, ακριβές και ιδιαίτερα ελαφρύ εντός πόλης τόσο που μου φάνηκε βαρύ το ds5 για 2-3 μέρες) Ορατότητα : καλή 👍👍 (κάποια στιγμή έμπλεξα σε ένα ορεινό χωριό με πολλαπλά δύσκολα περάσματα αλλά πέρασα τελικά χωρίς ζημιές...) Φρένα: καλά 👍👍👍 Επιτάχυνση : αρκετά καλή (στην έκδοση των 150 ίππων) 👍 Ανάρτηση : πολύ καλή ✌️ Κλιματισμός: πολύ καλός 👌 Ηχοσυστημα: π. καλό 👌👌 Χώροι: π. καλοί 👌👌👌 Ευστάθια: πολύ καλή 👍 (ακόμα και με τον γνωστό αερα στον Ασπροπυργο πρακτικά το αμάξι δεν κουνήθηκε!). Σταθερότατο και στα 180-190... Θα ζοριστεί στις πολύ απότομες οριζόντιες μετακινήσεις σε στροφιλίκι. Ως αρνητικά δεν θα σταθώ στο ac που έχει τρόπο χειρισμού. Για μένα μείον ήταν (1) η στήριξη των καθισμάτων για ταξίδια >3 ωρών. Δεν ξέρω σε αυτό το σημείο εαν υπάρχει διαφορά με τις ανώτερες εκδόσεις. (2) Το σημείο τοποθέτησης του Mode Οδήγησης είναι σε κακό μέρος (πισω από τον επιλογέα ταχυτήτων). Πριν απο μια προσπέραση σε επαρχιακή εθνική οδό - όπου θέλω την μέγιστη ροπή του κινητήρα - θα ήθελα να έχω άμεση πρόσβαση και όχι να πρέπει να πατάω ένα κουμπάκι που σχεδόν δεν βλέπω... και πρέπει να ψάξω στα τυφλά.... 👎 Εντέλει... Δεν ξέρω αν θα το αγοράσω.... Αναρωτιέμαι αν το 180αρι είναι υπερβολή για προσθιοκινητο.... Επίσης, δεν ξέρω αν σε χιόνι το σύστημα grip control θα καταφέρει να ανταποκριθεί σε άμμο (σε χιόνι με τα κατάλληλα χειμερινά ελαστικά δεν θα έχει πρόβλημα). Τα αρνητικά του αυτοκινήτου δεν είναι τόσα ώστε να αποτρέψουν κάποιον που εκτιμά τα θετικά του. Δυσκολα τα πραματα.... Επεξ/σία 13 Αυγούστου 2020 από xx1100 2
sfakios Δημοσ. 22 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2020 Στις 2/8/2020 στις 5:56 ΜΜ, george0083 είπε Φίλε έχω το c5 aircross shine auto diesel η αλήθεια είναι ότι μου στοίχισε πολύ για Citroen με την πανοραμική μαζί πήγε 36500. Αλλά είναι full extra έχει τα πάντα και οδηγικά είναι θεός και έχει τεράστια διαφορά με την αμέσως προηγούμενη feel έκδοση ακόμα και στην ηχομόνωση. Πριν καταλήξω πήγα σε σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγοριας, σε όλα όταν έβαζα αυτά που έχει ο εξοπλισμός έφευγε πάρα πολύ η τιμή πάνω από 40. Το κακό αν δεν το πάρεις αυτόματο είναι ότι ενοχλούν πάρα πολύ οι ποτηροθηκες με το λεβιέ και ότι το χειροκίνητο κακώς κολάρο στις αλλαγές ειδικά αν είσαι σε κίνηση εχεις βάλει νεκρά το αμάξι τσουλαει να φτάσει στο φανάρι και τότε ανοίγει και εσύ βάλεις πρώτη τότε μπαίνει με δυσκολία κάτι με ξυνισε απίστευτα και γι'αυτό πήγα σε αυτόματο. Το οποίο είναι απίστευτο δεν καταλαβαίνεις τις αλλαγές του και δεν έχει κενό στο γκάζι όπως κάνουν αλλά εξαιτίας των γρήγορων αλλαγών που κάνει. Έκανε όμως 5,5 μήνες να έρθει λόγω κορωνοιου. Μαύρο με κόκκινες λεπτομέρειες και μαύρες 19αρες ζαντες Διαβάζω σε κάποια sites ότι η πανοραμική οροφή στο c5 aircross είναι τοποθετημένη αρκετά πίσω και πρακτικά δεν προσφέρει κάτι στη πρώτη σειρά καθισμάτων, ισχύει όντως κάτι τέτοιο από τη δική σου εμπειρία ;
xx1100 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 22 Αυγούστου 2020 11 λεπτά πριν, sfakios είπε Διαβάζω σε κάποια sites ότι η πανοραμική οροφή στο c5 aircross είναι τοποθετημένη αρκετά πίσω και πρακτικά δεν προσφέρει κάτι στη πρώτη σειρά καθισμάτων, ισχύει όντως κάτι τέτοιο από τη δική σου εμπειρία ; Προσωπικά σε αυτό που νοίκιασα δεν είχε ηλιοροφή. Είχα όμως σε άλλα (e-class, crv, ds5 hybrid4) και γενικά δεν νομίζω ότι προσφέρει και πολλά. Στο c5 aircross ο εσωτερικός χώρος είναι πολύς και νομίζω ότι έχει πανοραμική οροφή που κοστίζει +1.200, ανοίγει κατά το ήμισυ κακ είναι περίπου στο μέσον ρου εμπρός καθίσματος (αλλά αυτό ισχύει στα περισσότερα αμάξια ούτως ή άλλως).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα