tanihad Δημοσ. 1 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2020 Καλησπερα, γραφω σημερα εδω για να μιλησω για την εμπειρια μου σχετικα με το ''service'' του Γερμανου. Πριν απο καποιες μερες ειχα την ατυχια να πεσει το κινητο μου (iphone 7 plus 3 χρονών) και να σπασει η οθονη. Αφου το σηκωσα ειδα οτι η οθονη λειτουργουσε κανονικα και γενικα ολο το κινητο δεν ειχε καμια αλλη βλαβη οποτε το χρησιμοποιησα κανονικα για 2 μερες. Ειχα σκοπο να το φτιαξω μονος το κινητο μιας και εχω επαναλαβει την ιδια διαδικασια στο κινητο του ξαδέρφου μου αλλα τα ανταλλακτικα θα αργουσαν πολυ να ερθουν και εγω επρεπε σε δυο εβδομαδες να φυγω απο την χωρα οποτε ειπα να παω σε ενα και καλα αξιοπιστο μαγαζι να μου το φτιαξει, και για αυτο πηγα στον Γερμανο. Πηγα πρωι να αφησω το κινητο οπου εκει ο ανθρωπος αφου του ξεκλειδωσα το κινητο ελεγξε τα παντα και αφαιρεσε την σιμ και μου εκτυπωσε το χαρτι με το οποιο θα πηγαινα να παραλαβω το κινητο μου στο οποιο αναγραφοταν οτι υπηρχε μονο σπασμενη οθονη. Μετα απο δυο μερες με παιρνουν τηλεφωνο να με πουν πως το πανω ακουστικο του κινητου δεν λειτουργει και οτι η επισκευη λογω ιδιαιτεροτητας της αππλ θα κοστισει πολυ και οτι πρεπει να το στειλει στα κεντρικα. Τον ειπα να αλλαξει την οθονη και να αφησει το ακουστικο οπως ειναι και αυτος εκπληκτος μου απαντησε <<Μα καλα θα αλλαξετε την οθονη και το ακουστικο θα το αφησετε ετσι?>> και αφου του εξηγησα πως το ακουστικο λειτουργουσε κανονικα πριν του το δωσω κλεισαμε το τηλεφωνο, ξαναπειρε δυο φορες ουσιαστικα για το ιδιο πραγμα. Αφου πηγα να επιβεβαιωσω τις γνωσεις μου στο ιντερνετ, την επομενη μερα πηρα τηλεφωνο πρωι και τους ειπα οτι ερχομαι να παραλαβω το κινητο μου με την σπασμενη οθονη καθως δεν θελω να μου την αλλαξουν επειδη δεν ειμαι ικανοποιημενος απο το service τους. Μολις εφτασα στο μαγαζι ηταν εκει ο υπευθυνος του μαγαζιου ο οποιος με καλη διαθεση ξεκινησε τα καραγκιοζιλικια. Ξεκινησε να λέει για το ποσο εμπειρος ειναι ο τεχνικος ο οποιος κρυβοταν μεσα στην αποθηκη και εγω του απαντησα λεγοντας πως κατα την διαρκεια αλλαγης της οθονης πρεπει να γινει μεταφορα του ακουστικο αλλα και του κουμπιου αφαιτηριας οποτε πολυ πιθανο κατι να του ξεφυγε καθως τα καλωδια ειναι πολυ ευθραυστα. Ο υπευθυνος αρνηθηκε και συνεχιζει να λεει το παραμυθι του για το ποσο καλο ειναι το σερβις τους και οτι για να λυθει η παρεξηγηση θα μου φτιαξουν το ακουστικο δωρεαν και εγω θα πληρωσω ΜΟΝΟ τα 95ευρω που χρεωνουν για μια οθονη που κανει 20-30 και πως αμα δεν ειναι ετοιμο πριν φυγω θα μου το στειλουν με κουριερ στην χωρα οπου θα βρισκομαι (το οποιο θα τους εβγαινε κοντα στα 200ευρω). Μετα απο ολα αυτα απλα τον ειπα οχι και οτι θα παρω το κινητο μου με την σπασμενη οθονη και το ''χαλασμενο'' ακουστικο και θα δω τι θα κανω. Τελος για να βγαλουμε ενα συμπερασμα γραφω την εμπειρια μου και για να προειδοποιησω να μην φτιαχνετε κινητα στον γερμανο αλλα και για να μαθουμε να διεκδικουμε τα δικαιωματα μας σαν καταναλωτες, καθως σε τετοια μαγαζια νομιζουν οτι μας δουλευουν κανοντας μας να πιστεψουμε οτι η συσκευη μας ειναι χαμενη υποθεση και οτι ο καλος Γερμανος θα κανει το καλυτερο και θα την φτιαξει. Δεν με ενδιαφερει αμα ο τεχνικος εκανε λαθος, το καταλαβαινω ,αλλα δεν γινεται να ερχονται και να μας το παιζουν ειδικοι και να μας λενε πως ειχε ηδη πολλα προβληματα και τωρα εμφανιστηκαν και θα σας κανουμε την χαρη να το φτιαξουμε ολοκληρο χωρις εξτρα χρεωση καθως θελουμε μονο να λυθει η παρεξηγηση. Σε περιπτωση που εχετε μια παρομοια εμπειρια θα σας παρακαλουσα να την ανεβασετε εδω ή να μου την στειλετε με εμαιλ στο [email protected] ετσι ωστε να την συνταξω εγω ή ακομη και να σας βοηθησω αμα μπορω.
Paris92 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2020 Ειχα κι εγω καποιο προβλημα με ενα κινητο που ειχα παρει παλια αλλα δεν εκατσα να μιλησω. Εκανα καταγγελια στην εταιρια του κινητου και στην εταιρια απ'οπου το αγορασα. Αργοτερα εβγαλα με την μια ακρη χωρις παζαρια και πηρα πισω 700 ευρω κατι που δεν εχει κανει κανεις στην Ελλαδα και το ξερω πολυ καλα αυτο μεχρι και στο ταμειο η αλλη δεν ηξερε τι εβλεπε στο χαρτι που θα μου εδινε τα 700 μεχρι και απο τα κεντρικα της εταιριας του κινητου με πηραν αλλα τα ατομα ηταν πολυ ενταξει και καταλαβα οτι το προβλημα στο δημιουργουν οι εταιριες που σου πουλανε κινητα και αλλα..... Γιαυτο λοιπον η εξης διαδικασια ειναι: 1.Αν εχει προβλημα το κινητο μας το κανουμε ενα τεστ ηχεια, αφη και ολα τα σχετικα τραβωντας ενα βιντεακι παραλληλα και με την ημερα που τραβήχτηκε. 2.Το δινουμε στο σερβις και αμα μας κανουν παζαρια δειχνουμε τα αποδειχτηκα στοιχεια και αν επιμενουν τους λεμε οτι θα τους καταγγείλουμε στον συνήγορο του καταναλωτή χωρίς φόβο και παθος 3.Στελνουμε την καταγγελια και ολα ληθηκαν αυτοματα 4.Ναι....κι ομως ειναι τοσο απλο ακομα και για την Ελλαδα....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα