Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα βρει επιτέλους και ο Αλαφούζος εξουσιοδοτημένο συνεργείο να του κάνουν σέρβις στο αμάξι. Ρε ο άνθρωπος είχε χοντρό πρόβλημα δεν είχε αμάξι να κυκλοφορήσει...

Screenshot_20200731-233725.png

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 1
  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, hyperspaced είπε

Να τα βάλουμε λίγο κάτω; 

Έχω αυτοκίνητο που το αγόρασα 30,000 ευρώ. Έχει πάνω 180,000 χλμ γιατί κάνω ~20,000χλμ το χρόνο. Με μέση κατανάλωση 7 lt/100Km (λίγα λέω), και με μία μέση τιμή βενζίνης περί τα 1.4 ευρώ/λίτρο, έχω ξοδέψει ~18,000 ευρώ σε καύσιμα όλα αυτά τα χρόνια. Με ένα ηλεκτρικό θα ήθελα λιγότερα από 2 ευρώ/100Km άρα περίπου 3,000 ευρώ. Άρα με το Tesla θα έσωζα 15,000 ευρώ σε καύσιμα.

Μέσα στη δεκαετία έχω πληρώσει πάνω από 3,000 ευρώ σε τέλη κυκλοφορίας, χώρια τα σέρβις που ας τα θεωρήσουμε το ίδιο. Και φυσικά με πιάνει και το τεκμήριο στην εφορία. 

>>Άρα το συμβατικό μου έχει στοιχίσει: 30+18+3 = 51 χιλιάρικα μέχρι στιγμής, άρα λιγότερο θα μου ερχόταν το Tesla και οδηγούσα και αμαξάρα! <<

Η μεταπωλητική αξία του οχήματός μου είναι 5-7 χιλιάρικα. Σε ένα Tesla δεκαετίας θα είναι πολύ περισσότερο.

Το μόνο θέμα είναι η διάρκεια ζωής των μπαταριών. Σύμφωνα με την Tesla, αντέχουν 250,000 χλμ. (~80% απόδοσης) και φήμες λένε ότι οι νέες μπαταρίες της θα είναι φθηνότερες και καλύτερες.

 

-Δεν κάνουν όλοι 20Κ χιλιόμετρα το χρόνο. Προφανώς όσο περισσότερο χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο τόσο περισσότερο θα συμφέρει το ηλεκτρικό.

-Η μέση τιμή της βενζίνης τα τελευταία 9 χρόνια δεν είναι 1,4 ευρώ/λίτρο ούτε με σφαίρες, ακόμα και αν γέμιζες πάντα 100αρα και ζεις στην Κρήτη

-Η ίδια η Tesla αναφέρει εξοικονόμηση 4.300 ευρω/πενταετία σε σχέση με ένα αυτοκίνητο με ΜΕΚ για οδηγό που κάνει 20.000 χιλιόμετρα ανά έτος. Ακόμα και αν υποθέσουμε οτι η διαφορά είναι 50% μεγαλύτερη (μάλλον απίθανο, το λογικό είναι η Tesla να "φουσκώνει" ελαφρώς τη διαφορά υπερ της για λόγους μάρκετινγκ), μιλάμε για ψαλίδα 6.450 ευρω/πενταετία, 11.610 ευρω στα εννιά χρόνια χρήσης, πολύ-πολύ μακριά απο τα 15.000 ευρώ που φαντάζεσαι. Φυσικά αυτό είναι ένα ιδεατό σενάριο, αφού κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει οτι αύριο-μεθαύριο το αθάνατο ελληνικό κράτος δεν θα ανακαλύψει νέους τρόπους να αφαιμάξει τους κατόχους ηλεκτροκίνητων ΙΧ μόλις αρχίσει να χάνει σημαντικό ποσοστό εσόδων απο τα τέλη κυκλοφορίας και λοιπούς έμμεσους φόρους.

-H εγγύηση για τις μπαταρίες είναι 8 έτη ή 192.000χλμ. Άρα, ήδη ένα απο τα ακριβότερα "αναλώσιμα" ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα ήταν εκτός εγγύησης (με ό,τι συνεπάγεται αυτό για πιθανά έξοδα αλλαγής και επίπτωση στην αξία μεταπώλησης). Εγώ πάντως μεταχείρω ηλεκτρικό αμάξι με μπαταρίες εκτός εγγύησης δεν θα αγόραζα...Στο μέλλον συμφωνώ οτι σίγουρα θα βελτιώσουν κι'άλλο τις μπαταρίες, αυτή τη στιγμή όμως σου λένε "μέχρι 8 χρόνια σε καλύπτω, μετά είσαι μόνος σου".

Τέλος, ένα αυτοκίνητο με τιμή αγοράς τα 30.000 ευρώ πριν 9 χρόνια σίγουρα δεν είναι κουβάς. Εντυπωσιακότατο το Tesla αναμφίβολα, αλλά φαντάζομαι δεν οδηγάς και LADA τόσο καιρό...

Long story short, όποιος βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε φάση αγοράς νέου αυτοκινήτου και μπορεί να διαθέσει 30-35 χιλιάδες ευρώ νομίζω ότι πρέπει να σκεφτεί πολύ σοβαρά την πρόταση της Tesla ακόμη και αν εκ πρώτης όψεως δείχνει εκτός budget. Οι υπόλοιποι ας μη βιαστούν να σκοτώσουν τα ΙΧ τους παρασυρμένοι απο τη νέα τάση. Θα έρθει και η ώρα τους όταν πραγματικά υπάρξει ανάγκη-και ίσως με ευνοϊκότερους όρους λόγω τεχνολογικής προόδου και ανταγωνισμού των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Επεξ/σία από MAFAKA
  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.

#

1 ώρα πριν, MAFAKA είπε

-Δεν κάνουν όλοι 20Κ χιλιόμετρα το χρόνο. Προφανώς όσο περισσότερο χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο τόσο περισσότερο θα συμφέρει το ηλεκτρικό.

-Η μέση τιμή της βενζίνης τα τελευταία 9 χρόνια δεν είναι 1,4 ευρώ/λίτρο ούτε με σφαίρες, ακόμα και αν γέμιζες πάντα 100αρα και ζεις στην Κρήτη

-Η ίδια η Tesla αναφέρει εξοικονόμηση 4.300 ευρω/πενταετία σε σχέση με ένα αυτοκίνητο με ΜΕΚ για οδηγό που κάνει 20.000 χιλιόμετρα ανά έτος. Ακόμα και αν υποθέσουμε οτι η διαφορά είναι 50% μεγαλύτερη (μάλλον απίθανο, το λογικό είναι η Tesla να "φουσκώνει" ελαφρώς τη διαφορά υπερ της για λόγους μάρκετινγκ), μιλάμε για ψαλίδα 6.450 ευρω/πενταετία, 11.610 ευρω στα εννιά χρόνια χρήσης, πολύ-πολύ μακριά απο τα 15.000 ευρώ που φαντάζεσαι. Φυσικά αυτό είναι ένα ιδεατό σενάριο, αφού κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει οτι αύριο-μεθαύριο το αθάνατο ελληνικό κράτος δεν θα ανακαλύψει νέους τρόπους να αφαιμάξει τους κατόχους ηλεκτροκίνητων ΙΧ μόλις αρχίσει να χάνει σημαντικό ποσοστό εσόδων απο τα τέλη κυκλοφορίας και λοιπούς έμμεσους φόρους.

-H εγγύηση για τις μπαταρίες είναι 8 έτη ή 192.000χλμ. Άρα, ήδη ένα απο τα ακριβότερα "αναλώσιμα" ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα ήταν εκτός εγγύησης (με ό,τι συνεπάγεται αυτό για πιθανά έξοδα αλλαγής και επίπτωση στην αξία μεταπώλησης). Εγώ πάντως μεταχείρω ηλεκτρικό αμάξι με μπαταρίες εκτός εγγύησης δεν θα αγόραζα...Στο μέλλον συμφωνώ οτι σίγουρα θα βελτιώσουν κι'άλλο τις μπαταρίες, αυτή τη στιγμή όμως σου λένε "μέχρι 8 χρόνια σε καλύπτω, μετά είσαι μόνος σου".

Τέλος, ένα αυτοκίνητο με τιμή αγοράς τα 30.000 ευρώ πριν 9 χρόνια σίγουρα δεν είναι κουβάς. Εντυπωσιακότατο το Tesla αναμφίβολα, αλλά φαντάζομαι δεν οδηγάς και LADA τόσο καιρό...

Long story short, όποιος βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε φάση αγοράς νέου αυτοκινήτου και μπορεί να διαθέσει 30-35 χιλιάδες ευρώ νομίζω ότι πρέπει να σκεφτεί πολύ σοβαρά την πρόταση της Tesla ακόμη και αν εκ πρώτης όψεως δείχνει εκτός budget. Οι υπόλοιποι ας μη βιαστούν να σκοτώσουν τα ΙΧ τους παρασυρμένοι απο τη νέα τάση. Θα έρθει και η ώρα τους όταν πραγματικά υπάρξει ανάγκη-και ίσως με ευνοϊκότερους όρους λόγω τεχνολογικής προόδου και ανταγωνισμού των αυτοκινητοβιομηχανιών.

- Εδώ οι μέσες τιμές καυσίμων: http://www.fuelprices.gr/deltia.view

Είναι παραπάνω από 1.4 ευρώ το λίτρο :P

- H εξοικονόμηση που αναφέρει η Tesla (δεν την έχω δει, αλλά σε πιστεύω) μάλλον αφορά Αμερική όπου οι τιμές καυσίμων είναι πολύ χαμηλές... Εδώ Ελλάδα, είπαμε: πάνω από 1.4 ευρώ μέση τιμή στη δεκαετία.

- Η λήξη της εγγύησης για τις μπαταρίες δεν σημαίνει ότι οι μπαταρίες είναι για πέταμα. Είπαμε, στη δεκαετία πέφτουν στο 80%.  Διαβάζουμε εδώ:  tesla-data-4

 

Επίσης, για τους κουτσομπόληδες υπάρχει και αυτό εδώ: https://www.wired.com/story/tesla-may-soon-have-a-battery-that-can-last-a-million-miles/   αλλά αν δεν το δω δεν το πιστεύω.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, chakotay7 είπε

Συγνώμη ρε φιλαράκι, αλλά αν το πιστεύεις αυτό τώρα...εντάξει, τι να πω, απλά το μόνο που θα πω είναι πως στην Ελλάδα σήμερα περιμένουμε οι πολλοί να περάσει η ώρα, να πάει δύο το μεσημέρι, λίγο πριν κλείσει η λαϊκή αγορά, ώστε να βρούμε καμία φτηνή ντομάτα, πατάτα, να την βγάλουμε την μέρα...

Που ζείτε ορισμένοι αναρωτιέμαι μορε...

Ε δεν είναι για τους πολλούς που περιμένετε να πάει 2 τα Tesla τι να κάνουμε τώρα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ή ήλέκτρόκίνήσή έίνάί τό μέλον της αυτοκίνησης αλλά αυτό που μου φέρνει απορία ειναι πως στην Ελλάδα θα εφαρμοστούν οι υποδομές. Γενικά :

1) Πως θα μπορεί ο κοσμάκης να φορτίζει το αυτοκινητο του σπίτι τους. Τι θα κανουμε; Θα Ρίχνουμε μπαλαντεζες απο το μπαλκόνι για να φορτώσουμε την μπαταρία; Γενικά μιας και αρκετό ποσοστό στις μεγάλες πόλεις μένει σε πολυκατοικίες.

2) Θα πρέπει να γίνουν υποδομές σε μεγάλους δρόμους πχ Αθηνών-Λαμίας Αθηνα-Θεσσαλονίκη ώστε να μπορεί κάποιος να διασχίσει μεγάλες αποστάσεις 

Με το ηλεκτρικό θελεις 2-3 Ευρω για να γεμίζεις μπαταρια για 300 χιλιόμετρα ενω με βενζινοκινητο θες 35-40 Ευρώ.

6 ώρες πριν, MAFAKA είπε

 

Σκέψου τώρα πόσο γρήγορα θα εξελιχθούν-προσαρμοστούν οι αλγόριθμοι του Autopilot (που είναι ακόμα πιο προηγμένο) στις ελληνικές συνθήκες όταν κυκλοφορήσει ικανός αριθμός οχημάτων στη χώρα μας

 

Τότε δεν θα μιλάμε για Autopilot αλλά για Skynet αν καταλάβει ο αλγόριθμος για το τι λαός είμαστε

Δημοσ.
3 ώρες πριν, hyperspaced είπε

Με ένα ηλεκτρικό θα ήθελα λιγότερα από 2 ευρώ/100Km

Σπίτι σου , στο γκαράζ αποκλειστικά με νυχτερινό ρεύμα φθηνού πάροχου και ταχυφορτιστή  για να προλάβεις να φορτίσεις τις ώρες νυχτερινού .

Και χωρίς τις απώλειες φόρτισης (για το Tesla Model 3 ήταν ~25%)

 

 

37 λεπτά πριν, Antiriad είπε

Με το ηλεκτρικό θελεις 2-3 Ευρω για να γεμίζεις μπαταρια για 300 χιλιόμετρα

Ούτε καν 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, hyperspaced είπε

- Εδώ οι μέσες τιμές καυσίμων: http://www.fuelprices.gr/deltia.view

Είναι παραπάνω από 1.4 ευρώ το λίτρο :P

- H εξοικονόμηση που αναφέρει η Tesla (δεν την έχω δει, αλλά σε πιστεύω) μάλλον αφορά Αμερική όπου οι τιμές καυσίμων είναι πολύ χαμηλές... Εδώ Ελλάδα, είπαμε: πάνω από 1.4 ευρώ μέση τιμή στη δεκαετία.

Από το επίσημο site της Tesla (https://www.tesla.com/el_gr) :

819283894_2020-08-0108_10_23.png.215a908a716c09c0171c197c452531f6.png

 

1 ώρα πριν, mitsos326 είπε

πραγματικά πόσο θλιβερό το γεγονος οτι τοσα ατομα απο Ελλάδα χλευαζουν την Tesla,

Δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο, αντιθέτως οι περισσότεροι θα έλεγα πως μάλλον θετικά βλέπουν τα αυτοκίνητα της εταιρίας (δεδομένου του "φουτουριστικού" σχεδιασμού στο εσωτερικό και των επιδόσεων του αυτοκινήτου).

Οι ενδοιασμοί έχουν να κάνουν με την υλοποίηση του δικτύου επαναφόρτισης σε εύλογο χρονικό διάστημα, ειδικά σε μια χώρα γεμάτη πολυκατοικίες και αυτοκίνητα παρκαρισμένα πάνω στα πεζοδρόμια.

Επεξ/σία από MAFAKA
Δημοσ.

Ρε παιδιά μπήκα να παραγγείλω και λέει ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ να επανέλθετε μετά από 20 μέρες.:rolleyes:

Η πλάκα είναι ότι ο νεοέλληνας που τον έχει χτυπήσει κατακούτελα η κρίση και κόβει από παντού να τα βγάλει πέρα ονειρεύεται tesla κυρίως για οικονομία στα καύσιμα. 

  • Like 2
Δημοσ.

θα ηθελα να δω τις πωλησεις στην ελλαδα. (οταν ...)

ετσι για να δω ποσοι θα παρουνε τεσλα.

44 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Ρε παιδιά μπήκα να παραγγείλω και λέει ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ να επανέλθετε μετά από 20 μέρες.:rolleyes:

Η πλάκα είναι ότι ο νεοέλληνας που τον έχει χτυπήσει κατακούτελα η κρίση και κόβει από παντού να τα βγάλει πέρα ονειρεύεται tesla κυρίως για οικονομία στα καύσιμα. 

 

ε, ναι...σε φαση του τυπου δεν εχουμε κρεας πανω στο τραπεζι , αλλα μαλωνουμε για την μαρκα της μουσταρδας....

2 ώρες πριν, mitsos326 είπε

πραγματικά πόσο θλιβερό το γεγονος οτι τοσα ατομα απο Ελλάδα χλευαζουν την Tesla,

 

το κανει πιο ευκολο...

Δημοσ.

Άμα δεν έχει το αμάξι φιλτροχοάνη του 5ευρου, σάπια εξάτμιση με βγαλμένα τα καζανάκια να πάρει 30 άλογα παραπάνω τι να το κάνεις;

Πως θα ακούνε οι γείτονες τον φοβερό ήχο του σαξόραλου που καίει περισσότερο λάδι από vw και είναι 3ο χέρι χωρίς σέρβις και με λάστιχα 10ετιας; 

Που πας μωρή τέσλα;

  • Thanks 2
Δημοσ.
22 ώρες πριν, tsarouc είπε

Θα απαλλαχτούμε επιτέλους από τα βρουμ βρουμ την μπόχα και θα βρούμε ηρεμία... Επιτέλους δηλαδή. Σίγουρα όχι άμεσα. Θέλει κάποια χρόνια. Αλλά η αρχή έγινε. Τώρα θα δείτε τι έχει να γίνει από όλες τις εταιρίες. Όσοι αγόρασαν αυτοκίνητα 50-100 χιλιάδων ευρώ θα τραβάνε τα αυτά τους τώρα (εννοείται ότι δεν θα το λένε δημόσια και θα σνομπάρουν φουλ την τέσλα). 

Η τεχνολογία προχωρά ακάθεκτα. Σε ευχαριστούμε Έλον! Ο Κορονοιός και ο Έλον θα σώσουν την Γη μας.  Δυστυχώς με απώλειες ο κορονοιός αλλά είναι θέλημα Θεού. 

Πιστεύω έρχονται καλύτερες μέρες... 

Στη Κων/πολη που πήγαινα συχνά και έμενα στο Yesilkoy κυκλοφορούσαν ήδη πολλά  ηλεκτρικά δίκυκλα (μηχανάκια και μηχανές μεγάλες). Βέβαια ήταν λίγο πρόβλημα γιατί δεν τα άκουγες όταν πλησίαζαν κυρίως στους πεζόδρομους, αλλά το αναφέρω γιατί εδώ δεν έχω δει ακόμα κανένα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, hyperspaced είπε

Να τα βάλουμε λίγο κάτω; 

Έχω αυτοκίνητο που το αγόρασα 30,000 ευρώ. Έχει πάνω 180,000 χλμ γιατί κάνω ~20,000χλμ το χρόνο. Με μέση κατανάλωση 7 lt/100Km (λίγα λέω), και με μία μέση τιμή βενζίνης περί τα 1.4 ευρώ/λίτρο, έχω ξοδέψει ~18,000 ευρώ σε καύσιμα όλα αυτά τα χρόνια. Με ένα ηλεκτρικό θα ήθελα λιγότερα από 2 ευρώ/100Km άρα περίπου 3,000 ευρώ. Άρα με το Tesla θα έσωζα 15,000 ευρώ σε καύσιμα.

Μέσα στη δεκαετία έχω πληρώσει πάνω από 3,000 ευρώ σε τέλη κυκλοφορίας, χώρια τα σέρβις που ας τα θεωρήσουμε το ίδιο. Και φυσικά με πιάνει και το τεκμήριο στην εφορία. 

>>Άρα το συμβατικό μου έχει στοιχίσει: 30+18+3 = 51 χιλιάρικα μέχρι στιγμής, άρα λιγότερο θα μου ερχόταν το Tesla και οδηγούσα και αμαξάρα! <<

Η μεταπωλητική αξία του οχήματός μου είναι 5-7 χιλιάρικα. Σε ένα Tesla δεκαετίας θα είναι πολύ περισσότερο.

Το μόνο θέμα είναι η διάρκεια ζωής των μπαταριών. Σύμφωνα με την Tesla, αντέχουν 250,000 χλμ. (~80% απόδοσης) και φήμες λένε ότι οι νέες μπαταρίες της θα είναι φθηνότερες και καλύτερες.

Ότι πιο σοφό διάβασα τους 4 μήνες παραμονής μου στο misomnia. 

Thanks @hyperspaced 😉

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
4 ώρες πριν, MAFAKA είπε

Από το επίσημο site της Tesla (https://www.tesla.com/el_gr) :

819283894_2020-08-0108_10_23.png.215a908a716c09c0171c197c452531f6.png

Δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο, αντιθέτως οι περισσότεροι θα έλεγα πως μάλλον θετικά βλέπουν τα αυτοκίνητα της εταιρίας (δεδομένου του "φουτουριστικού" σχεδιασμού στο εσωτερικό και των επιδόσεων του αυτοκινήτου).

Οι ενδοιασμοί έχουν να κάνουν με την υλοποίηση του δικτύου επαναφόρτισης σε εύλογο χρονικό διάστημα, ειδικά σε μια χώρα γεμάτη πολυκατοικίες και αυτοκίνητα παρκαρισμένα πάνω στα πεζοδρόμια.

Λέει ο "μέσος άνθρωπος", όχι ο μέσος Έλληνας... Καλά, τρελό google translate εκεί στην Tesla :P   

Τώρα για το άλλο που γράφεις, τη χώρα γεμάτη πολυκατοικίες, φταίμε 100% εμείς και το μυαλό μας. Γιατί ο Έλληνας θέλει να είναι 5-10 λεπτά από τη δουλίτσα του. Άρα αντί να πάρει σπίτι στα προάστια, παίρνει διαμέρισμα στο κέντρο. Και επείδη περισσότεροι μένουν στο κέντρο, περισσότερες δουλειές ανοίγουν εκεί. Και ο φαύλος κύκλος συνεχίζεται...  

Είναι φοβερό πως κάποιος που πάει στη λαϊκή το μεσημέρι για να πάρει φθηνά τις ντομάτες ασχολείται με το αν είναι ακριβό το Tesla και όχι π.χ. το Audi Q5, BMW X1, Mercedes, κτλ..  Δεν είναι για τον φτωχό (εμένα π.χ.) τα προϊόντα στην αιχμή της τεχνολογίας προσιτά. Πρέπει να περάσει κάποιος χρόνος.

 

 

 

 

 

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...