Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, iwnas28 είπε

Προς πασα τεσλολαγνους! (για να προλαβω μερικους, κανω χιουμορ!)

1.Τι είδους υποδομή υπάρχει για τη φόρτιση τους, ειδικά στην επαρχία; 

2. Ποια η γνώμη σας για τις τιμές λανσαρισματος στη χώρα μας; 

Ειδικά στην επαρχία σηνύθως το garage σου και προσωπικό χώρο γενικότερα για να τοποθετήσεις φορτιστή. 

Οι τιμές είνα υψηλές. Το αυτοκίνητο μου τα αγόρασα σε τιμή μικρότερη και από το 1/10 του φθηνότερου. Ωστόσο ένα τέτοιο αυτοκίνητο το αγοράζεις για να κάνεις εξοικονόμηση χρημάτων στον μέλλον. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει περισσότερες τριβές από ένα ηλεκτροκινητήρα πράγμα που τον καθιστά πολυδάπανο στα service. Ακόμη φρενρει καλύτερα με ανάποδη πόλωση και έτσι τρως και λιγότερο τα ίδια τα φρένα. Το θέμα είναι για μένα πόσο θα κοστίζει η αλλαγή μπαταρίας στην Ελλάδα. Κακά τα ψέματα αλλά για κάποιον που θα το αγοράσει και θα κάνει 150χμ/μέρα δεν νομίζω να του βγάλει η μπαταρία πάνω από 4 χρόνια.

3 ώρες πριν, leontas3 είπε

Θεωρώ τελείως ψέμα το όλο concept με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πιο συνετό θα ήταν να επένδυε σε κυψέλες υδρογόνου. 

Γενικά πιστεύω πως το υδρογόνο είναι το καύσιμο του μέλλοντος γιατί κάποιος να θέλει να χάνει τον χρόνο του με ηλεκτρική κίνηση μόνο αυτός το ξέρει.

Το υδρογόνο είναι πάρα πολύ αποδοτικό ωστόσο θέλει πάρα πολύ χώρο στην αποθήκευση. Μην περιμένεις να το δεις σε αυτοκίνητο.

 

 

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, BadIronTree είπε

Και να μην ξεχνάμε την απόδοση και σπατάλη. Θέλουμε πάρα πολλή μεγαλύτερη ενέργεια για Παραγωγή Υδρογόνου , μεταφορά του και αποθήκευση του,
Ενώ στα άλλα απλά βάζουμε το ρεύμα στην μπαταριά από παντού...

Το μόνο καλό στο Υδρογόνο είναι για έκτακτες περιπτώσεις, και άμεση παραγωγή ρεύματος (εάν υπαρχει έτοιμο)...   

Το πρόβλημα με το υδρογόνο αυτή τη στιγμή είναι αφενός η μεταφορά του λόγω ανυπαρξίας υποδομών και η παραγωγή του. Η αποθήκευση δεν είναι πρόβλημα, το αποθηκεύεις σε τεράστιες δεξαμενές συνήθως σε υγρή μορφή. Γενικά μακροπρόθεσμα όντως η τάση είναι το υδρογόνο. Ήδη στην Ολλανδία η Shell ετοιμάζει το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής υδρογόνου παγκοσμίως και η MHPS έχει θέσει σε λειτουργία τον πρώτο αεριοστρόβιλο με 30% υδρογόνο 70% φ.α. και στόχος είναι τα επόμενα χρόνια να πάει στο 100%. Το κόστος παραγωγής προς το παρών είναι απαγορευτικό, αλλά με τόσες ανεμογεννήτριες που κατασκευάζονται στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια θα έχει πιο πρωταγωνιστικό ρόλο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, tsarouc είπε

Το ότι λανσάρονται τέτοια αυτοκίνητα που θα μας βγάλουν από αυτόν τον όρο τουλάχιστον δεν σε κάνει χαρούμενο? Σκέψου το λιγάκι. Δεν θα είμαστε για πάντα Ελλαδιστάν!

Συγνώμη ρε φιλαράκι, αλλά αν το πιστεύεις αυτό τώρα...εντάξει, τι να πω, απλά το μόνο που θα πω είναι πως στην Ελλάδα σήμερα περιμένουμε οι πολλοί να περάσει η ώρα, να πάει δύο το μεσημέρι, λίγο πριν κλείσει η λαϊκή αγορά, ώστε να βρούμε καμία φτηνή ντομάτα, πατάτα, να την βγάλουμε την μέρα...

Που ζείτε ορισμένοι αναρωτιέμαι μορε...

Επεξ/σία από chakotay7
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Μπράβο, ωραία διαφήμιση!Όπως στις εκπτώσεις που βλέπεις ένα ακριβό μπουφάν να έχει 50% έκπτωση.Ούτε με τα 1.000 ευρώ θα το αγοράσεις ούτε με τα 500. Τι σου είναι ο καπιταλισμός τελικά!

 

  • Like 1
  • Confused 2
Επισκέπτης
Δημοσ.

Αγοράστε όλοι να πάμε πιο γρήγορα στον Άρη.

Δημοσ.

το autopilot στην ελλάδα δυσκολα θα δουλεψει σε περισσότερους απο 5 δρόμους. οι λωρίδες ειναι σβησμένες που με το ζόρι τις βλέπει ανθρώπινο μάτι. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

το autopilot στην ελλάδα δυσκολα θα δουλεψει σε περισσότερους απο 5 δρόμους. οι λωρίδες ειναι σβησμένες που με το ζόρι τις βλέπει ανθρώπινο μάτι. 

 

Και όμως...επειδή έχω αυτοκίνητο με αντίστοιχα συστήματα υποβοήθησης, σε πληροφορώ ότι στους περισσότερους δρόμους της Αττικής που έχω κυκλοφορήσει μια χαρά διαβάζουν το δρόμο και τις πινακίδες με τα όρια ταχύτητας οι κάμερες.

Ακόμα και σε δύσκολα σημεία  ή υπό έντονη βροχόπτωση το αυτοκίνητο πληροφορεί και διορθώνει σωστά την τροχιά όταν παρεκκλίνεις από τη λωρίδα σου στο 80% των περιπτώσεων τουλάχιστον. Αντίστοιχα και το σύστημα αυτόματης αλλαγής λωρίδας ή το adaptive cruise control. Αν τη βλέπεις εσύ τη διαγράμμιση ή την πινακίδα ορίου ταχύτητας (έστω και...greek style μισοσβησμένη/μουτζουρωμένη) τότε τη βλεπει και το αυτοκίνητο. 

Σκέψου τώρα πόσο γρήγορα θα εξελιχθούν-προσαρμοστούν οι αλγόριθμοι του Autopilot (που είναι ακόμα πιο προηγμένο) στις ελληνικές συνθήκες όταν κυκλοφορήσει ικανός αριθμός οχημάτων στη χώρα μας και τροφοδοτήσει τους μηχανικούς της Tesla με επαρκή δεδομένα απο εδώ.

Επεξ/σία από MAFAKA
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

 τιμές ακριβός ίδιες  με όλη την ευρωπη (η διαφορά τιμής καθαρά από το φπα ειναι πχ γερμανια 42.900 vs ελλαδα 45.990  16% φπα vs 24% φπα ) (με λίγα λόγια αναμενόμενες τιμές και δεν υπάρχει αύξηση )
για υποδομές δεν αγχώνομαι αν υπάρξουν αμάξια θα ξεφυτρώσουν με το καλήμερα όπως έγινε και στην ελβετια γερμανια κλπ

Δημοσ.

Τελικά το long range ποσο βγαίνει με την επιδότηση; Επίσης, το autopilot συμπεριλαμβάνεται στην επιδότηση;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο Golden Hall στο Μαρούσι το Δεκέμβριο ο Musk για τα εγκαίνια?  :)

Βλέπω τις τιμές σε Ελλάδα (από τα news του insomnia) και Βέλγιο (από το επίσημο site). Καλά είναι. Φυσικά το μέσο εισόδημα στην Ελλάδα είναι πολύ μικρότερο από το Βέλγιο, αλλά επίσης φυσικά αυτό δεν είναι ευθύνη της Tesla.

 

Screenshot_20200731a.jpg

Screenshot_20200731.jpg

Επεξ/σία από sattack
Δημοσ.

Να τα βάλουμε λίγο κάτω; 

Έχω αυτοκίνητο που το αγόρασα 30,000 ευρώ. Έχει πάνω 180,000 χλμ γιατί κάνω ~20,000χλμ το χρόνο. Με μέση κατανάλωση 7 lt/100Km (λίγα λέω), και με μία μέση τιμή βενζίνης περί τα 1.4 ευρώ/λίτρο, έχω ξοδέψει ~18,000 ευρώ σε καύσιμα όλα αυτά τα χρόνια. Με ένα ηλεκτρικό θα ήθελα λιγότερα από 2 ευρώ/100Km άρα περίπου 3,000 ευρώ. Άρα με το Tesla θα έσωζα 15,000 ευρώ σε καύσιμα.

Μέσα στη δεκαετία έχω πληρώσει πάνω από 3,000 ευρώ σε τέλη κυκλοφορίας, χώρια τα σέρβις που ας τα θεωρήσουμε το ίδιο. Και φυσικά με πιάνει και το τεκμήριο στην εφορία. 

>>Άρα το συμβατικό μου έχει στοιχίσει: 30+18+3 = 51 χιλιάρικα μέχρι στιγμής, άρα λιγότερο θα μου ερχόταν το Tesla και οδηγούσα και αμαξάρα! <<

Η μεταπωλητική αξία του οχήματός μου είναι 5-7 χιλιάρικα. Σε ένα Tesla δεκαετίας θα είναι πολύ περισσότερο.

Το μόνο θέμα είναι η διάρκεια ζωής των μπαταριών. Σύμφωνα με την Tesla, αντέχουν 250,000 χλμ. (~80% απόδοσης) και φήμες λένε ότι οι νέες μπαταρίες της θα είναι φθηνότερες και καλύτερες.

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...