tsarouc Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 4 λεπτά πριν, Antilogos1975 είπε Γιατί να χαρώ αν η τσέλα πουλήσει τα κομμάτια της. επειδη δεν ξέρω, ποσό τα λανσάρανε στους φράγκο λεβαντίνους , αυτούς ντε με τους μισθούς τους καλούς σταρ Ευρώπας. αν ξέρει ας μας πει κάποιος. Μα εδώ είναι το νόημα. Αν η τέσλα πουλήσει τα κομμάτια της θα ανέβει ο ανταγωνισμός και πάντα αυτό ωφελεί τον καταναλωτή (εμάς). Τα άλλα δεν τα κατάλαβα για να σου απαντήσω.
Apostol. Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Παιδια το πρωτο μοντελο που ειναι κατω απο 50000, βγαινει μαζι με την εκπτωση και την επιδοτηση 33991 ευρω. Νομιζω οτι ειναι ακρως δελεαστικη τιμη για Tesla, για Ελλαδα. Edit: Προ φορων λεει, αρα ολα τα model 3 βγαινουν κατω απο 50.000. Οποτε οι τιμες διαμορφωνονται ετσι: Model 3 Standard Range Plus: 33.991 Model 3 Long Range: 41.641 Model 3 Performance: 46.741 Not bad. Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2020 από Apostol.
oldnew Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Τιμές μετά απο επιδοτήσεις και μεσο εισόδημα (model 3): Αμερική 50x εισόδημα, κοστος 27x Ελλαδα 12x, κοστος 46x.. Τα συμπεράσματα δικά σας.. Τα κίνητρα δε βλέπω. Δεν μπορεί στην Ελλάδα με 1/5 του μισθού του Αμερικανου να εχει 2πλασια τιμή και να θεωρούμε οτι δίνουν και κίνητρα.. Δωσμου δυνατότητα να το φέρω αφορολόγητο απο Αμερική καλύτερα.. Μεγαλύτερο κίνητρο είναι αυτό. 6
fwtonio Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Η αγορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αν δεν κάνω λάθος, επιδοτείται από το κράτος. Αυτές οι τιμές είναι χωρίς την επιδότηση; ΟΚ, τώρα είδα ότι απάντησαν παραπάνω. Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2020 από fwtonio
panoskir Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Δείτε τιμές που πωλείται αυτό, που μοιάζει σαν κουβάς με ρόδες μπροστα στο tesla... https://www.drive.gr/news/agora/oi-times-toy-ilektrikoy-honda-e-stin-ellada Έκδοση Τιμή Mε επιδότηση Honda e €35.990 €30.186 Honda e Advance 16" €38.990 €34.274 Honda e Advance 17" €38.990 €34.274 Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2020 από panoskir 5
axaiosgr Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 11 λεπτά πριν, Apostol. είπε Παιδια το πρωτο μοντελο που ειναι κατω απο 50000, βγαινει μαζι με την εκπτωση και την επιδοτηση 33991 ευρω. Νομιζω οτι ειναι ακρως δελεαστικη τιμη για Tesla, για Ελλαδα. Edit: Προ φορων λεει, αρα ολα τα model 3 βγαινουν κατω απο 50.000. Οποτε οι τιμες διαμορφωνονται ετσι: Model 3 Standard Range Plus: 33.991 Model 3 Long Range: 41.641 Model 3 Performance: 46.741 Not bad. Πως το υπολόγισες αυτό; Εγώ καταλαβαίνω ότι το SR+ βγαίνει 46.990 - 6.000 = 40.990
GiwrgosP- Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 14 λεπτά πριν, emperor4her είπε φωτοβολταικο στην ταρατσα και εισαι ετοιμος! αλλιως καμια 100αρια τετοια Θες η αληθεια ειναι καμποσα τετοια 😂. Η θα εχεις ενα σωρο να σου δινουν ολα μαζι αρκετη ισχυ για να φορτιζει το αυτοκινητο συντομα ή θες λιγα και αρκετες μπαταριες για να αποθηκευσεις την ενεργεια.. Με τον εναν ή τον αλλον τροπο θες ενα καποιο κεφαλαιο. Παντως και το 15 ευρω ανα "γεμισμα" ειναι αρκετα τιμιο. (Στο σπιτι που σπουδαζω πληρωνω 7 λεπτα την κιλοβατωρα, δηλαδη 7 ευρω ανα γεμισμα αν ισχυει το capacity ~100kwh)
Apostol. Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, axaiosgr είπε Πως το υπολόγισες αυτό; Εγώ καταλαβαίνω ότι το SR+ βγαίνει 46.990 - 6.000 = 40.990 Εβαλα και την επιδοτηση 15% . Βεβαια υπεθεσα οτι ειναι εκπτωση δεν ξερω αν τα αποπληρωνεις πισω, δεν το εχω ψαξει. Επισης εκπτωση λεει μεχρι 6000, εγω εβαλα το καλυτερο σεναριο σε ολα. Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2020 από Apostol.
stafaf Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 ννννννννννν. Tesla επιταχύνει. ννννννννννν. Tesla φρενάρει. ΝΝΝΝννννν. Tesla περνάει από μπροστά σου.
iwnas28 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 25 λεπτά πριν, tsarouc είπε Εμείς που δεν μπορούμε να το αγοράσουμε χαιρόμαστε με αυτήν την είδηση γιατί θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες και ανταγωνισμός και σε ποιο απλά μοντέλα και φτηνότερα φυσικά. Αλλά και εσύ αν μπορείς με λίσινγκ να το κάνεις να το ΚΑΝΕΙΣ. Η ζωή είναι μια... Και μην ξεχνάς... ούτε στο όνειρο μας να μπορούσαμε να έχουμε μια φεράρι η μια πορσε επιδόσεων τόσο μεγάλων γιατί ήθελες 100+ χιλιάδες ευρώ για να τις αποκτήσεις και μεταχειρισμένα μάλιστα ως επί των πλείστων. Άσε κατανάλωση φόρους κλπ κλπ. Ενώ τώρα με τα μισά λεφτά και με κατανάλωση στο ένα τρίτο ΜΠΟΡΕΙΣ. Δεν είναι καταπληκτικό αυτό? Οι επιδοσεις δεν μεταφραζονται σε ταχυτητα....Καταλαβαινουμε οι περισσοτεροι τι θελεις να πεις νομιζω αλλα το παραδειγμα σου δεν ειναι ευστοχο!
Apostol. Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 1 λεπτό πριν, bahamut_zero είπε service που; Πουθενα, και ειναι Tesla και εχουν ψιλοπροβληματα, αντε να σου τυχει κατι να το φτιαξεις.
so93 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 31 λεπτά πριν, leontas3 είπε Θεωρώ τελείως ψέμα το όλο concept με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πιο συνετό θα ήταν να επένδυε σε κυψέλες υδρογόνου. Γενικά πιστεύω πως το υδρογόνο είναι το καύσιμο του μέλλοντος γιατί κάποιος να θέλει να χάνει τον χρόνο του με ηλεκτρική κίνηση μόνο αυτός το ξέρει. Το υδρογόνο είναι όντως το καύσιμο του μέλλοντος παρόλα αυτά το μερίδιο αγοράς τέτοιων αυτοκινήτων είναι εξαιρετικά χαμηλό (Τοyota Mirai) σε πιο προηγμένες τεχνολογικά χώρες όπως η Γερμανία και η Αμερική και οι λόγοι είναι απλοί. 1. Οι σταθμοί παραγωγής υδρογόνου είναι ελάχιστοι, με λίγα λόγια δεν υπάρχουν επαρκείς υποδομές. Αντίθετα, ηλεκτρικό ρεύμα υπάρχει παντού γεγονός που καθιστά την φόρτιση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων πρακτικά εφικτή παντού. Ο μόνος τρόπος για να αλλάξει το παραπάνω είναι στους ήδη υπάρχοντες αγωγούς φυσικού αερίου να αντικατασταθούν με υδρογόνο. Στην Ελλάδα απέχουμε πολλές δεκαετίες ακόμα από κάτι τέτοιο μιας και ακόμα κατασκευάζουμε αγωγούς φ.α. και στις περισσότερες ελληνικές πόλεις δεν υπάρχουν καν τοπικά δίκτυα για οικιακή χρήση. 2. Το Toyota Mirai που υπάρχει προς το παρόν δουλεύει ως εξής. Προμηθεύεται με υδρογόνο το οποίο με fuel cell μετατρέπει το υδρογόνο σε ρεύμα για την παροχή του σε ηλεκτρικό κινητήρα. Με λίγα λόγια για την παραγωγή blue hydrogen (με ΑΠΕ ανεμογεννητριες φωτοβολταϊκά κτλ) χρησιμοποιείς μια φορά ρεύμα για να γίνει η ηλεκτρόλυση του νερού σε υδρογόνο και στη συνεχεία μετατρέπεις πάλι το υδρογόνο σε ρεύμα για την παροχή του σε έναν ηλεκτροκινητήρα. Το γεγονός αυτό δεν είναι καθόλου πρακτικό γιατί καταναλώνεται ουσιαστικά πολύ περισσότερη ενέργεια για να πάρεις το τελικό αποτέλεσμα που δεν είναι άλλο από την μετακίνηση του αυτοκίνητού σου. Μοναδική λύση είναι η χρήση κινητήρων εσωτερικής καύσης με υδρογόνο. Παρόλα αυτά έχουν γίνει κάποιες προσπάθειες από την BMW και την Mazda ωστόσο υπάρχουν οι εξής περιορισμοί. Πρώτον τίθενται ζητήματα ασφαλείας καθώς το υδρογόνο είναι άοσμο και άχρωμο. Συνεπώς, οποιαδήποτε διαροή δεν είναι ορατή με γυμνό μάτι και οποιαδήποτε επαφή με οξυγόνο μπορεί να προκαλέσει έκρηξη. Για το λόγο αυτόν υπάρχουν 2 γραμμές. Είτε η αποθήκευσή του σε ρεζερβουάρ σε υγρή μορφή είτε σε αέρια (πιο ασφαλές). Τέλος υπάρχουν περιορισμοί ως προς τα υλικά γιατί η θερμοκρασία ανάφλεξης του υδρογόνου είναι πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με καύσιμα όπως η βενζίνη και το φυσικό αέριο, με αποτέλεσμα την πιο έυκολη φθορά των υλικών του κινητήρα. Με λίγα λόγια δε διαφωνώ ότι το υδρογόνο είναι όντως το καύσιμο του μέλλοντος αλλά θα πρέπει να ξεπεραστούν πάρα πολλά εμπόδια τεχνολογικής φύσεως για την διευρυμένη χρήση τέτοιων αυτοκινήτων με ορίζοντα από πολλές κυβερνήσεις (πχ Ιαπωνία) το 2050. Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα για τους παραπάνω λόγους είναι πολύ προτιμότερα στην παρούσα φάση και για τις επόμενες 2-3 δεκαετίες. 4 2
Βασίλης_29 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Ρε.παιδια σε κάθε σχετικό thread τα ίδια θα λέμε; Τα αυτοκίνητα αυτά θα τα αγοράσουν κάποιοι λίγοι, με τα χρόνια θα πέσει η τιμή τους, η διείσδυση και η αντικατάσταση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πάρει πολλά χρόνια ίσως και δεκαετίες. Δεν βλέπω τον λόγο γιατί θα πρέπει να τα κατακρίνει και να γκρινιάζει κάποιος. Όσο για το κράτος, εντάξει στην Ελλάδα είμαστε, δεν νομίζω ότι μπορούν να γίνουν και πολλά σε σύντομο χρονικό διάστημα, σιγά σιγά όμως θα γίνουν όλα κάποια στιγμή. 6
PC useras Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 40 λεπτά πριν, tsarouc είπε Θα απαλλαχτούμε επιτέλους από τα βρουμ βρουμ την μπόχα και θα βρούμε ηρεμία... Επιτέλους δηλαδή. Σίγουρα όχι άμεσα. Θέλει κάποια χρόνια. Αλλά η αρχή έγινε. Τώρα θα δείτε τι έχει να γίνει από όλες τις εταιρίες. Όσοι αγόρασαν αυτοκίνητα 50-100 χιλιάδων ευρώ θα τραβάνε τα αυτά τους τώρα (εννοείται ότι δεν θα το λένε δημόσια και θα σνομπάρουν φουλ την τέσλα). Η τεχνολογία προχωρά ακάθεκτα. Σε ευχαριστούμε Έλον! Ο Κορονοιός και ο Έλον θα σώσουν την Γη μας. Δυστυχώς με απώλειες ο κορονοιός αλλά είναι θέλημα Θεού. Πιστεύω έρχονται καλύτερες μέρες... Σα να διαβάζω τουίτ του Περούκα μεταφρασμένο στα ελληνικά είναι αυτό το post. Συγγνώμη για το συνειρμό φίλε συμφορουμίτη, αλλά τον έκανα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα