Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, oKoBoko είπε

Για αυτό αγοράζουμε ιάπωνα.

δηλαδη, ποια αυτοκινητα?

δεν ξερω, για αυτο ρωταω...

Επισκέπτης
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, oKoBoko είπε

Hondaραααααααααααααααα

Χοντα όλο προσόντα ...

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, b0netruper είπε

Για να αναλώνεται μία εταιρία αυτού του βεληνεκούς στο να παράξει επί τούτου μία συσκευή παραποίησης των παραγόμενων ρύπων τα πράγματα είναι σοβαρά και αμφίβολλα σε κάθε επίπεδο (βιομηχανία, ανακύκλωση και κομποστοποίηση απορρυμάτων κτλ). Επίσης προσωπικά μου δημιουργούνται καχυποψίες και για άλλους μεγάλους παίκτες της αυτοκινητοβιομηχανίας.

η vw δεν παρήγαγε κάποια συσκευή παραποίησης ρύπων απλώς χρησιμοποίησε μια λειτουργία του ecu που παράγει μια άλλη μεγάλη γερμανική εταιρία για διαφορετικό σκοπό από αυτόν που σχεδιάστηκε (επισήμως τουλάχιστον)

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, link_z είπε

Εδώ πόσα πήραμε; Όσα και από SIEMENS, Novartis κλπ.

Ακριβώς φίλε μου...ακόμα και η Novartis πλήρωσε στο δημόσιο ταμείο στις ΗΠΑ και το έκλεισαν το θέμα...εδώ όλα τα κάνουμε "πολιτικά ζητήματα" για να έχουν οι δημοσιογράφοι δουλειά και εμείς μαρούλια για να τρώμε και όλα καλά...

Στα του άρθρου είχα δει το ντοκιμαντέρ και απορώ πως και δεν πλήρωσε περισσότερα στον κάθε εξαπατημενου παρά μόνο την αξία του οχήματος...

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Fotis Deutschland είπε

Στην Ευρώπη τι γίνεται;;

Δες το dirty money στο netflix. Τα diesel σε τοσο μικρα οχηματα ειναι λιγο πολύ το ιδιο ρυπογονα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

συμφωνω αλλα...

μολυνση απο οχηματα γερμανικα, μηδεν ανθρώπινες απώλειες=9,5δισ προστιμο οι αμερικάνοι

400+ νεκροι απο τα Boeing και ακόμα ουτε ενα δολλαριάκι...

 

ουτε σεντς

Boeing Announces $4.9 Billion 737 MAX Compensation To Airlines, $100 Million To Victims

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nvel είπε

η vw δεν παρήγαγε κάποια συσκευή παραποίησης ρύπων απλώς χρησιμοποίησε μια λειτουργία του ecu που παράγει μια άλλη μεγάλη γερμανική εταιρία για διαφορετικό σκοπό από αυτόν που σχεδιάστηκε (επισήμως τουλάχιστον)

 Και το software προϊόν είναι... Δεν είναι μόνο το hardware....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, KilliK είπε

το πρώτο ποσό το μεγάλο ειναι για εταιρίες. το δευτερο ειναι για τα θύματα με πρωτοβουλία της εταιριας γιατι...

However, Boeing seems to acknowledge that there may ultimately be additional settlements beyond the announced $100 million fund. As the release states, “All monies distributed by Mr. Feinberg and Ms. Biros will be independent from any resolution provided through the legal process.”

In other words, the families of those killed in the 737 MAX accidents can accept payments under the program, without giving up their right to sue Boeing.

Εγω περιμένω να γίνει δικαστήριο και να πληρώσει όπως η VW. Τι 100 μύρια μου λες? Ηδη οι εισαγγελείς ανακοίνωσαν οτι ΔΕΝ θα υπάρχουν κυρώσεις για ανθρωποκτονία στην εταιρία. Μόνο σε υπαλλήλους αν αποδειχτεί κατι μεμπτό. Για γέλια η κλάματα?

 

Spoiler

 

In a rational world, the ongoing Senate hearings and Department of Justice investigations would have already brought criminal charges against Muilenburg, Sinnett, Elwell and all those involved in overseeing the production, certification and sale of the 737 Max 8. This would include the executives at Boeing and all those who have helped to deregulate the industry at the expense of human lives.

Under capitalism, however, Boeing will get little more than a slap on the wrist. Experts estimate the company will likely be fined at most $800 million, less than one percent of the $90 billion Boeing expects in sales from the Max 8 in the coming years. As in Hurricane Katrina, the Wall Street crash in 2008, the Deepwater Horizon oil spill in 2010 and Hurricanes Harvey and Maria in 2017, the brunt of this disaster will be borne by the working class.

The Boeing 737 Max 8 disasters point to the inherent incompatibility between safe, comfortable and affordable air transport and private ownership of the airline industry, as well as the division of the world economy between rival nation-states. These catastrophes were driven by both the greed of Boeing executives and big investors and the intensifying trade conflict between the United States and Europe.

https://www.wsws.org/en/articles/2019/04/04/pers-a04.html

 

 

 

Επεξ/σία από basilis_k6
Δημοσ.
3 ώρες πριν, michael92 είπε


Πως κάνεις boycott σε κάτι που αγοράζεις μια φορά στα 15 χρόνια;

δεν αγοράζεις αυτό που δεν θέλεις όταν (και αν) έρθει η ώρα της πρώτης ή της επόμενης αγοράς

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

το πρώτο ποσό το μεγάλο ειναι για εταιρίες. το δευτερο ειναι για τα θύματα με πρωτοβουλία της εταιριας γιατι...

However, Boeing seems to acknowledge that there may ultimately be additional settlements beyond the announced $100 million fund. As the release states, “All monies distributed by Mr. Feinberg and Ms. Biros will be independent from any resolution provided through the legal process.”

In other words, the families of those killed in the 737 MAX accidents can accept payments under the program, without giving up their right to sue Boeing.

Εγω περιμένω να γίνει δικαστήριο και να πληρώσει όπως η VW. Τι 100 μύρια μου λες? Ηδη οι εισαγγελείς ανακοίνωσαν οτι ΔΕΝ θα υπάρχουν κυρώσεις για ανθρωποκτονία στην εταιρία. Μόνο σε υπαλλήλους αν αποδειχτεί κατι μεμπτό. Για γέλια η κλάματα?

  Απόκρυψη περιεχομένων

In a rational world, the ongoing Senate hearings and Department of Justice investigations would have already brought criminal charges against Muilenburg, Sinnett, Elwell and all those involved in overseeing the production, certification and sale of the 737 Max 8. This would include the executives at Boeing and all those who have helped to deregulate the industry at the expense of human lives.

Under capitalism, however, Boeing will get little more than a slap on the wrist. Experts estimate the company will likely be fined at most $800 million, less than one percent of the $90 billion Boeing expects in sales from the Max 8 in the coming years. As in Hurricane Katrina, the Wall Street crash in 2008, the Deepwater Horizon oil spill in 2010 and Hurricanes Harvey and Maria in 2017, the brunt of this disaster will be borne by the working class.

The Boeing 737 Max 8 disasters point to the inherent incompatibility between safe, comfortable and affordable air transport and private ownership of the airline industry, as well as the division of the world economy between rival nation-states. These catastrophes were driven by both the greed of Boeing executives and big investors and the intensifying trade conflict between the United States and Europe.

https://www.wsws.org/en/articles/2019/04/04/pers-a04.html

HHNmbMO.jpeg

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ.
4 ώρες πριν, supermanbee είπε

Σιγά μη τα πληρώσει από την τσέπη της η φάουβε. Θα αυξήσει τις τιμές στα γκολφ και πόλο κανά χιλιάρικο και βγήκε η αποζημίωση

Φαντάζομαι ξέρεις πώς επηρεάζει η αύξηση της τιμής τη ζήτηση και άρα τα έσοδα και το λες για πλάκα, σωστά? Εκτός αν λες ότι η ζήτηση για Golf είναι ανελαστικη οπότε να πάω να αγοράσω μετοχές  VAG τώρα κιόλας.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...