Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ανώνυμες ούτε να το σκεφτείς,bosch δεν αξίζουν κατά τη γνώμη μου, banner δεν έχω δοκιμάσει, varta φοράω παντού και είμαι πολύ ευχαριστημένος. 

  • Like 1
  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Zerg13 είπε

H varta βγαινει σε silver dynamic & blue dynamic, ξερετε ποια ειναι η διαφορα;

Η silver ειναι η καλη σειρα τους...

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μολις ειδα ποτε αλλαξα μπαταρια.Οκτωβριο του 16.Κοντευει 4 χρονια χωρις σημαδια κοπωσης .Και ενα χρονο ακομα να κρατησει ευχαριστημενος θα ειμαι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εβαλα αυτη. https://www.skroutz.gr/s/4646721/Varta-Silver-Dynamic-C30-12V-54AH-530EN.html
στα 80€ και εδωσα και την παλια πισω. Την αλλη φορα Banner, δεν βρηκα αυτη τη φορα. Μακαρι να αντεξει το αμαξι τοσα χρονια ειναι του 2007

Επεξ/σία από Zerg13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με'γεια, εύχομαι να σου βγεί ως μία καλή αγορά η varta.

Τώρα άσχετα με το θέμα αλλά σχετικά με το αυτοκίνητο σου.

Επειδή έχουμε ένα ίδιο στην οικογένεια (μοντέλο, χρονολογία, έκδοση 3πορτες) σου έχει βγάλει θέματα?

Παρόλο που η χρήση του είναι αποκλειστικά σαν δεύτερο όχημα, σε κλειστό γκαράζ, άψογη κατάσταση εξωτερικά αλλά κ εσωτερικά (σχεδόν) με λιγότερα απο 100κ πραγματικά χιλιόμετρα (πρώτο χέρι) έχει βγάλει ανά τα χρόνια χαζόπροβλήματα

Καμμένος γρύλος στο παράθυρο του οδηγού (αντικατάσταση), κολώνα ηλ. τιμονιού (αντικατάσταση, όχι επισκευή), κρέμασμα στις ταπετσαρίες στις πόρτες (αντικατάσταση σε όλες εμπρός/πίσω με αλκαντάρα πλην του ταμπλό, που είναι ακόμα σε άψογη κατάσταση) απο ταπετσέρη...δεν έχει γίνει ποτέ βιολογικός μέσα.

Κ τώρα τελευταία, αυτόματα κ μετά από κάποια cold start, βρίσκω απενεργοποιημένο τον αερόσακο του συνοδηγού (μπαίνεις στα settings του menu, manually τον ενεργοποιείς κ σβήνει η ένδειξη).

Επεξ/σία από TechnoState
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα 1 Κορεάτικη μάρκας Winner 63 ampere απο το 2013, πήγα σε κατάστημα να την τσεκάρει και έβγαζε τα μισά ampere στην εκκίνηση.Ομως έδειχνε φορτισμένη.Αυτά τα 7 χρόνια παρατούσα το αμάξι 3-5 ημέρες, βγήκε καλή μπαταρία αλλά την είχα πληρώσει 90€.

Ο υπάλληλος είπε πως δεν γνωρίζει αν η μπαταρία με αφήσει απότομα, το θέμα είναι πως το αμάξι παίρνει μπρος με την 2η μιζιά συνήθως γιατί έχει πρόβλημα στην αντλία βενζίνης οπότε δεν θα μπορούσα να γνωρίζω αν τα amprere της μπαταρίας στην πράξη επαρκούν στην εκκίνηση.

Είχε την Varta blue στα 60€ και την Silver στα 85€.Είπε πως δεν είναι απαραίτητο να βάλω την Silver γιατί το αμάξι δεν έχει πολλά ηλεκτρονικά να τραβάει ρεύμα, ούτε ηχοσύστημα έχω, μόνο συναγερμό που δεν τραβάει πολύ ρεύμα.

Τελικά έβαλα 1 Vega Κορεάτικη 72 ampere αν θυμάμαι σωστά στα 70€.Μετά έβαλα μπρος το αμάξι και είπε να ανάψω το AC για να τσεκάρει το δυναμό, ήταν Ok μέσα στα όρια.

Πιστεύω πως η παλιά θα άντεχε και άλλο αλλά δεν το ρίσκαρα αν και έχω καλώδια στο πορτ μπαγκάζ.

Είπε πως ο μέσος όρος ζωής των μπαταριών είναι 3.5-4 χρόνια και απο'κεί και μετά αν κρατήσει παραπάνω καλώς.

Οι μπαταρίες με πολλά ampere χρειάζονται μεγαλύτερες διαδρομές για να φορτίσουν, αλλά δίνουν καλύτερη εκκίνηση.

Είχε και φορτιστή ρεύματος με τον οποίο μπορείς να κάνεις συντήρηση κάθε μήνα πχ αλλά έχει 45€.

Επεξ/σία από AntiCambeR
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τζαμπα αλλαξα την παλια bosch, ειχε αρχισει να κουραζεται αλλα εβγαζε 5 μερες χωρις κινηση αμαξιου ισως και λιγο παραπανω.

κατι δεν παει καλα στην εκκινηση του αμαξιου και μου το κανει και με αυτη την μπαταρια.  Τεσπα μαθαινω απο τα λαθη μου.

σας ειπα ποια μπαταρια πηρα την varta silver dynamics.
 

Στις 2/8/2020 στις 8:36 ΠΜ, TechnoState είπε

Με'γεια, εύχομαι να σου βγεί ως μία καλή αγορά η varta.

Τώρα άσχετα με το θέμα αλλά σχετικά με το αυτοκίνητο σου.

Επειδή έχουμε ένα ίδιο στην οικογένεια (μοντέλο, χρονολογία, έκδοση 3πορτες) σου έχει βγάλει θέματα?

Παρόλο που η χρήση του είναι αποκλειστικά σαν δεύτερο όχημα, σε κλειστό γκαράζ, άψογη κατάσταση εξωτερικά αλλά κ εσωτερικά (σχεδόν) με λιγότερα απο 100κ πραγματικά χιλιόμετρα (πρώτο χέρι) έχει βγάλει ανά τα χρόνια χαζόπροβλήματα

Καμμένος γρύλος στο παράθυρο του οδηγού (αντικατάσταση), κολώνα ηλ. τιμονιού (αντικατάσταση, όχι επισκευή), κρέμασμα στις ταπετσαρίες στις πόρτες (αντικατάσταση σε όλες εμπρός/πίσω με αλκαντάρα πλην του ταμπλό, που είναι ακόμα σε άψογη κατάσταση) απο ταπετσέρη...δεν έχει γίνει ποτέ βιολογικός μέσα.

Κ τώρα τελευταία, αυτόματα κ μετά από κάποια cold start, βρίσκω απενεργοποιημένο τον αερόσακο του συνοδηγού (μπαίνεις στα settings του menu, manually τον ενεργοποιείς κ σβήνει η ένδειξη).

Δεν θυμαμαι ποιο θεμα λες, παρολα αυτα μου εχει βγαλει αρκετα απο αυτα που λες και μερικα αλλα.

το αριστερο,παραθυρι του οδηγου σταματησε να ανοιγοκλεινει. Επισκευαστηκε με 20€.

οι ταπετσαριες ξεκολησαν ολες εκτος απο την οροφη. Τις εχω αφησει ετσι. Μου ζητανε 200€ στην καλυτερη να το φτιαξουν χωρις alcadara.

Χαλασε το αισθητητιο κινησης του τιμονιου,(δεν ξερω αν το λες κολωνα αυτο) μεαποτελεσμα το τιμονι να σκληρυνει παρα πολυ. Επισκευαστηκε με 250€ αξιας ανταλακτικο ιμιτασιον με κακιστη επισκευη (τσακωθηκα με τον ηλεκτρολογο) πλεον μονο στο city δουλευεται. Το δεξια και το αριστερο δεν ειναι ιδιο πλεον. Δεν ξαναπατηςα σε αυτον, το μετανιωσα που πληρωσα. Ζητανε 250€ να το φτιαξουν με καλο τεχνικο, εβαλε λαθος ανταλακτικο ο βλακας. Το αφησα ετσι αφου πληρωσα ηδη μια φορα.

Εσπασαν κατι σωληνακια και χυθηκε το υγρο του αυτοματου κιβωτιου, 400€ ζημια ηρθε και το πηρε γερανος.

το αυτοματο κιβωτιο εβγαλε ζημια μεγαλη εβαζε νεκρα ξαφνικα, ευτυχως το εφτιαξα με 150€ επισκευασα μονο οτι ειχε ζημια γιατι η αντιπροσωπεια ζητουσε 1200€ για να αλλαξει τα παντα. Εχω πολυ καλο τεχνικο για το αυτοματο αλλα και γενικα για lancia στειλε pm αν θες. Σωνει πολλα χρηματα σε βαριες επισκευες.

Εσκασε ολη η μπογια παντου. Πηγε για βαψιμο ολο. Κοστος 800€. Δεν εχω γκαραζ ολη μερα στον ηλιο.

κανει και το προβλημα με τον δεξιο αεροσακο του συνοδηγου. Οταν χασει τις ρυθμισεις  απο μπαταρια ξαναχτυπαει παλι το κιτρινο λαμπακι.

κανει και ενα σφυριγμα απο το πορτ παγκαζ δεν ειναι κατι σοβαρο αλλα το κουβαλαει χρονια. Κατι απο το πισω καθισμα ειναι οταν το γερνω σταματαει.

Επεξ/σία από Zerg13
  • Sad 1
Δημοσ.

Ωωωωου! Καταλαβαίνω ότι δεν είναι να το έχεις σαν βασικό αμάξι κ κυρίως σίγουρα όχι αμάξι για να του πιείς το αίμα.

Εγώ το έχω σε μηχανικό κιβώτιο κανένα άλλο θέμα προς το παρόν (εκτός από αυτά που ανέφερα παραπάνω). 

Βέβαια βρίσκεται πάρα πολύ χρόνο στο γκαράζ, παίζει το ρόλο του κ αυτό (χρήση σαν δεύτερο-μην σου πω κ τρίτο όχημα/ειδικά τώρα το καλοκαίρι).

Για το τιμόνι, μάλλον το ίδιο λέμε, το κλασσικό πρόβλημα με το χάσιμο της ηλεκτρικής υποβοήθησης. Στο ίδιο κόστος, σε μένα έγινε αντικατάσταση ολόκληρης της κολώνας τιμονιού. Έχουν περάσει χρόνια, μεταχειρισμένη-καινουργια?!.. αυθεντική-oem?! ....θα σε γελάσω, δεν θυμάμαι.

Πάντως απο τότε, κανένα πρόβλημα κ αυτό το city είναι σκέτη απόλαυση μέσα στην πόλη κ ειδικά στο παρκάρισμα.

Αυτό με το ρεύμα, ίσως να μπορέσει κάποιο διαγωνιστικό, να διαβάσει την βλάβη. Πάντως σαν αμάξι είναι απλό (σίγουρα όχι τόσο πολύπλοκο όσο τα πιο σύγχρονα).

Ένας καλός ηλεκτρολόγος, σίγουρα θα μπορέσει να το βρει, αν του αφήσεις 2-3 μέρες το αμάξι ώστε να ξεκινήσει να το ελέγχει κομμάτι κομμάτι (ecu, ασφαλειοθήκη, πλεξούδα, καλωδιώσεις κλπ).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, TechnoState είπε

Αυτό με το ρεύμα, ίσως να μπορέσει κάποιο διαγωνιστικό, να διαβάσει την βλάβη. Πάντως σαν αμάξι είναι απλό (σίγουρα όχι τόσο πολύπλοκο όσο τα πιο σύγχρονα).

Ποιο προβλημα λες; Δεν καταλαβα φιλε μ.

9 ώρες πριν, TechnoState είπε

Για το τιμόνι, μάλλον το ίδιο λέμε, το κλασσικό πρόβλημα με το χάσιμο της ηλεκτρικής υποβοήθησης. Στο ίδιο κόστος, σε μένα έγινε αντικατάσταση ολόκληρης της κολώνας τιμονιού. Έχουν περάσει χρόνια, μεταχειρισμένη-καινουργια?!.. αυθεντική-oem?! ....θα σε γελάσω, δεν θυμάμαι.

Ναι αυτο, η υποβοηθηση. απλα σε σενα αλλαξαν ολοκληρη την κολωνα. Ετσι μας κλεβουν, ειτε λογο ασχετοσυνης ειτε επιτηδες. Ενα αισθητηριο κινησης χαλαει και επειδη τι αυθρντικο εκανε αρκετα πηρα ενα ημιτασιον αλλα καναν λαθος το αντλαχτικο εκανε διαγνωση αλλος μηχανικος (o καλος που ελεγα). Το city λειτουργει, μονο ετσι δουλευεται πλεον, το απλο εχει σκληρυνει.

αυτο υπηρχε απο την πρωτη μερα που το αγορασα, καινουργιο. Μεσα στην εγγυηση. Απλα το εκανε σπανια και εξαφανιζοταν. Το πηγαινα στην αντιπροσωπεια και πουλουσαν τρελα.

Επεξ/σία από Zerg13
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Zerg13 είπε

Τζαμπα αλλαξα την παλια bosch, ειχε αρχισει να κουραζεται αλλα εβγαζε 5 μερες χωρις κινηση αμαξιου ισως και λιγο παραπανω.

κατι δεν παει καλα στην εκκινηση του αμαξιου και μου το κανει και με αυτη την μπαταρια.  Τεσπα μαθαινω απο τα λαθη μου.

σας ειπα ποια μπαταρια πηρα την varta silver dynamics.
 

Δεν θυμαμαι ποιο θεμα λες, παρολα αυτα μου εχει βγαλει αρκετα απο αυτα που λες και μερικα αλλα.

το αριστερο,παραθυρι του οδηγου σταματησε να ανοιγοκλεινει. Επισκευαστηκε με 20€.

οι ταπετσαριες ξεκολησαν ολες εκτος απο την οροφη. Τις εχω αφησει ετσι. Μου ζητανε 200€ στην καλυτερη να το φτιαξουν χωρις alcadara.

Χαλασε το αισθητητιο κινησης του τιμονιου,(δεν ξερω αν το λες κολωνα αυτο) μεαποτελεσμα το τιμονι να σκληρυνει παρα πολυ. Επισκευαστηκε με 250€ αξιας ανταλακτικο ιμιτασιον με κακιστη επισκευη (τσακωθηκα με τον ηλεκτρολογο) πλεον μονο στο city δουλευεται. Το δεξια και το αριστερο δεν ειναι ιδιο πλεον. Δεν ξαναπατηςα σε αυτον, το μετανιωσα που πληρωσα. Ζητανε 250€ να το φτιαξουν με καλο τεχνικο, εβαλε λαθος ανταλακτικο ο βλακας. Το αφησα ετσι αφου πληρωσα ηδη μια φορα.

Εσπασαν κατι σωληνακια και χυθηκε το υγρο του αυτοματου κιβωτιου, 400€ ζημια ηρθε και το πηρε γερανος.

το αυτοματο κιβωτιο εβγαλε ζημια μεγαλη εβαζε νεκρα ξαφνικα, ευτυχως το εφτιαξα με 150€ επισκευασα μονο οτι ειχε ζημια γιατι η αντιπροσωπεια ζητουσε 1200€ για να αλλαξει τα παντα. Εχω πολυ καλο τεχνικο για το αυτοματο αλλα και γενικα για lancia στειλε pm αν θες. Σωνει πολλα χρηματα σε βαριες επισκευες.

Εσκασε ολη η μπογια παντου. Πηγε για βαψιμο ολο. Κοστος 800€. Δεν εχω γκαραζ ολη μερα στον ηλιο.

κανει και το προβλημα με τον δεξιο αεροσακο του συνοδηγου. Οταν χασει τις ρυθμισεις  απο μπαταρια ξαναχτυπαει παλι το κιτρινο λαμπακι.

κανει και ενα σφυριγμα απο το πορτ παγκαζ δεν ειναι κατι σοβαρο αλλα το κουβαλαει χρονια. Κατι απο το πισω καθισμα ειναι οταν το γερνω σταματαει.

Oταν ειχα πει την κουνιαδα μου να παρει το 13αρι Yaris το 2007, ηξερα οτι δεν ηταν το πιο ομορφο και πιο ενδιαφερων οδηγικα, αλλα ηξερα οτι το μονο που θα κανεις, ειναι το κλειδι στην μιζα και βενζινη.Πεταμενο απο τοτε στον δρομο σε ολε τις καιρικες συνθηκες και δεν εβγαλε το παραμικρο.Δεν εχει πολλα χιλιομετρα καθως δεν το κινει, εχει γυρο στο 110.000, αλλα χρωμα-ουρανος κτλ ειναι σαν να βγηκε χθες απο το εργοστασιο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακόμα δεν έχουμε συνειδητοποιήσει, πως η μπαταρία είναι «λαχείο» και παίζει μεγάλο ρόλο τι χρήση κάνουμε.

Την άνοιξη είχα πάει σε ηλεκτρολόγο για το λουρί, και μου είπε πως σταμάτησε να πουλάει Banner, γιατί έβγαζαν τη γνωστή ασπρίλα στους πόλους.

Άσχετοσχετικό:Και τις πολυδιαφημισμένες και πανάκριβες Optima σταμάτησε να φέρνει, γιατί του φούσκωσε στο εξάμηνο και η αντιπροσωπεία αρνήθηκε αντικατάσταση.

Επεξ/σία από _BASSstarlet_

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...