Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, TravelGR είπε

Στο Facebook Marketplace το διευκρίνισα. Η περιγράφει άψογη έχω ξανά πουλήσει βρε 😄 Δεν με ρώτησε αυτός τι αμάξι έχει και εάν κάνει γιαυτό ή κάτι τέτοιο, εδώ είμαι για να τον εξυπηρετήσω. 

δικο του θεμα.. ξαναλεω, αν παω στο plaisio πχ εγω και ζητησω εναν επεξεργαστη intel, ο υπαλλήλος δεν ειναι υποχρεωμενος αν με ρωτησει αν μου κανει η οχι. μου τον δινει, τον πληρωνω παω σπιτι μου. αν δεν κανει και ηθελα amd ή αλλο socket δικο μου το προβλημα. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Stavmitsos είπε

Αν πουλάς συστηματικά μπορεί να σε τρέξει. 

Όχι 7 αγγελίες είχα πόσα χρόνια 

Δημοσ.

Τον γράφεις και του στέλνεις χαιρετίσματα. Αν συνεχίσει να ενοχλεί ασφαλιστικά μέτρα όπως προαναφέρθηκε 

Δημοσ.

Εγώ κάνω 9/10 φορές συναλλαγές χέρι με χέρι. 
Και πάντα βάζω τον αγονάτιστη να το δοκιμάσει μπροστά μου να δει ότι δουλεύει κομπλέ.
Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, TravelGR είπε

Εάν κάνει καταγγελία έρχεται με παίρνει περιπολικό; δικαστήρια κτλ; 😂 

ουτε καν... 150 κανει η μυνηση, η οθονη μαλλον ήταν πολυ φθηνότερη

Δημοσ.

Χαχαχαχαχχα!!!!

Μπλοκάρισμα χθες τον αριθμό και ολα κομπλε .

Εαν παρει απο αλλο λες , δωσε μου μισο λεπτό γιατί κρατάω τσαντες στα χερια .

Μπλοκ και αυτον !

Εαν απο αλλον , δωσε μου μισο λεπτό να σε μπλοκάρω.

Μπλοκ και αυτον!!!

  • Like 1
Δημοσ.

αν εχει καποιος καποια απορια που ΔΕΝ εχω γραψει στην περιγραφη μπορει να με ρωτησει.
υπαρχουν γκιοζιδες που με ρωτανε ΤΙΜΗ ; την στιγμη που ειναι το πρωτο πραγμα που φαινεται στην αγγελια μετα το ονομα του προϊόντος
ναι ρε φιλε το εχω βαλει 100€ αλλα επειδη με ρωτας θα σου το δωσω 150€ για να με ρωτησεις μετα "τοτε γιατι εχεις γραψει 100€ τοτε" 

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, TravelGR είπε

Εάν κάνει καταγγελία έρχεται με παίρνει περιπολικό; δικαστήρια κτλ; 😂 

ουτε καν... 150 κανει η μυνηση, η οθονη μαλλον ήταν πολυ φθηνότερη

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

fb marketplace ένας μαγκάκος μου έκανε τα ίδια με ένα iPhone που πούλαγα. ενώ όλα ήταν κομπλέ και την αγγελία την είχα και εδώ μέσα ενδιαφέρθηκε ο τύπος (από fb) να βρεθούμε κιόλας από κοντά. όπως και έγινε. ενώ ήμουν 1 ώρα στο ραντεβού μας και τυπικός και ευγενικός να του εξηγώ γιατί όπως μου είπε πρώτη φορά με iPhone με έπαιρνε τηλέφωνα τις επόμενες μέρες νυχτερινές ώρες και να μου ζητάει τα λεφτά του πίσω γιατί ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΟΛΕΨΕ και κάτι παράπλευρες soft απειλές απο πλευράς του αν δεν δεχτώ την συσκευή πίσω. 

ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν δέχθηκα κάτι τέτοιο, έφαγε κάτι ωραία μπλοκ, και αν ενοχλούσε τότε θα πήγαινα αστυνομία. Μην δίνεις σημασία γενικά. Καλά μπάνια πες του και μπλόκαρε τον από παντού.

(για αυτόν τον λόγο να μην δίνετε ραντεβού για αγοραπωλησίες στον τόπο κατοικίας σας. καλύτερα σε δημόσιο πολυσύχναστο χώρο. επίσης να δίνετε ένα τηλέφωνο το οποίο δεν είναι καταχωρημένο στο 11888 (και λοιπούς καταλόγους) και καλύτερα να επικοινωνείτε μέσω messenger που παίζει πιο εύκολα block. Τέλος στα social να μην υπάρχουν πληροφορίες που σας ταυτοποιούν. (φωτογραφίες με πινακίδες οχήματος σας, κατοικία σας κλπ..) 

Επεξ/σία από pananton
  • Like 4
Επισκέπτης
Δημοσ.

οτι και αν κανεις προσεχε μην τον νευριασεις πολυ και σου βαλει αρνητική αξιολόγηση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης

Στην ΕΕ έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄οίκον πωλητή, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη.

Η 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης δεν ισχύει για όλες τις αγορές. Μερικές από τις εξαιρέσεις είναι οι εξής:

  • αεροπορικά και σιδηροδρομικά εισιτήρια, εισιτήρια συναυλιών, κρατήσεις ξενοδοχείων, κρατήσεις για ενοικίαση αυτοκινήτου και υπηρεσίες εστίασης για συγκεκριμένες ημερομηνίες
  • τρόφιμα και ποτά που σας διανέμονται τακτικά - όπως διανομή γαλακτοκομικών προϊόντων από τον γαλατά
  • προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα - π.χ. κοστούμι ραμμένο στα μέτρα σας
  • σφραγισμένο λογισμικό ήχου, εικόνας ή υπολογιστή, όπως DVD, που αποσφραγίσατε μετά την παραλαβή τους
  • διαδικτυακό ψηφιακό περιεχόμενο, εάν έχετε ήδη ξεκινήσει την τηλεφόρτωσή του ή την αναπαραγωγή του σε συνεχή ροή και συμφωνήσατε ότι θα χάσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης σε περίπτωση που ξεκινήσετε τη σχετική διαδικασία
  • προϊόντα που αγοράστηκαν από ιδιώτη και όχι από επιχείρηση/έμπορο
  • συμβάσεις για επείγουσες επισκευές και συντήρηση - για παράδειγμα, εάν καλέσετε έναν υδραυλικό να επισκευάσει διαρροή σε λουτρό, δεν μπορείτε να ακυρώσετε την ανάθεση της εργασίας εάν έχετε ήδη συμφωνήσει στην τιμή.

Επισημαίνεται ότι ο κατάλογος αυτός είναι ενδεικτικός.

Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Για συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης. Ωστόσο, αν η λήξη της περιόδου υπαναχώρησης συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 5
Δημοσ.
2 ώρες πριν, TravelGR είπε

Εάν κάνει καταγγελία έρχεται με παίρνει περιπολικό; δικαστήρια κτλ; 

Σιγά μην έρθουν και οι Men in Black.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...