Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χρειάστηκε να περιμένουμε πέντε χρόνια για να δούμε το διάδοχο της a7s Mark II, τη Sony a7s Mark III που προορίζεται όπως και ο προκάτοχός της για κορυφαίες βιντεοπαραγωγές.

Αυτές παραμένουν πάντως στην 4Κ UHD ανάλυση και όχι στην 8K όπως πολλοί θα περίμεναν μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της Canon R5, όμως το σίγουρο είναι ότι η πρόταση της Sony αποτελεί ίσως την κορυφαία λύση για 4K/Full HD εγγραφές βίντεο όπου και αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία μέχρι στιγμής.

Ο λόγος είναι ο ανανεωμένος full frame BSI αισθητήρας που δεν εντυπωσιάζει εν έτη 2020 με τα 12MP του, όμως χαρίζει εντυπωσιακές επιδόσεις στο βίντεο ειδικά σε συνεργασία με τα 15+ stops δυναμικού εύρους και τον επεξεργαστή εικόνας Bionz XR, με 8 φορές καλύτερες επιδόσεις κατά την επεξεργασία συγκριτικά με την τωρινή γενιά. Με σταθεροποίηση στο σώμα 5 αξόνων, η a7s III μπορεί να πραγματοποιήσει 4K εγγραφές στα 120 καρέ το δευτερόλεπτο και στα 240 αν επιλεχθεί Full HD ανάλυση, με το ISO να φτάνει α 409,600. Δεν λείπει η τεχνολογία Real-time Eye AF, με το υβριδικό σύστημα εστίασης να κάνει χρήση 759 σημείων ανίχνευσης φάσης για γρήγορα αποτελέσματα ανεξαρτήτων συνθηκών.

sonytop.jpg.0181bc4c5f81266fde0543924a0082d9.jpg

Εργονομικά, η a7s III διαθέτει παρόμοια εμφάνιση με την a7R IV αν και η Sony έχει αλλάξει τη θέση του πλήκτρου εγγραφής, το οποίο έχει πλέον μεγαλύτερο μέγεθος και είναι πιο εύκολο στο πάτημα. Υπάρχει ακόμα προστασία από τον καιρό και μεγαλύτερο grip για πιο εύκολο κράτημα της κάμερας με το ένα χέρι.

Το σημαντικό θέμα της υπερθέρμανσης που γνωρίζουν καλά οι κάτοχοι Sony καμερών δεν υφίσταται στη συγκεκριμένη περίπτωση αφού σύμφωνα με την Ιαπωνική εταιρεία είναι δυνατή η συνεχής εγγραφή 4K βίντεο στα 60fps για τουλάχιστον 1 ώρα εξαιτίας ενός νέου μηχανισμού απαγωγής θερμότητας. Η μπαταρία βοηθάει στο στόχο αυτό χαρίζοντας 60% μεγαλύτερη αυτονομία από την a7s II και υποστηρίζοντας γρήγορη εγγραφή μέσω USB Type-C. Όπως και ο προκάτοχός της έτσι και τώρα, η a7s III «βλέπει στο σκοτάδι» προσφέροντας εντυπωσιακά αποτελέσματα σε νυχτερινές εγγραφές, με τον αισθητήρα των 12MP να διαθέτει έως και 4 φορές μεγαλύτερα pixels από έναν αισθητήρα 42MP για μεγαλύτερη ευαισθησία στο φως και λιγότερο θόρυβο. 

Πλήρως ανανεωμένο είναι το μενού της συσκευής για ευκολότερη πλοήγηση στις πολλές ρυθμίσεις, και στο οποίο ο χρήστης έχει πλήρη πρόσβαση μέσω της LCD οθόνης αφής των 3 ιντσών. Σε αντίθεση με την a7s II, υπάρχει δυνατότητα περιστροφής και τοποθέτησής της στα πλάγια, ένα από τα παράπονα των κατόχων του προηγούμενου μοντέλου. Κάτι διαφορετικό βλέπουμε και στο QXGA OLED ηλεκτρονικό σκόπευτρο, το οποίο δίνει στον χρήστη μια κινηματογραφική αίσθηση όταν το χρησιμοποιεί εξαιτίας των 9.440.000 dots, της γωνίας θέασης και του ρυθμού ανανέωσης 120p που υποστηρίζει. 

sony1.5.jpg.fafa46d399faf6870150370ee4923650.jpg

Καινούρια ακόμη είναι η ενσωμάτωση μιας πλήρους μεγέθους HDMI θύρας αλλά και δύο θυρών για κάρτες μνήμης, με την πρώτη να αφορά το πρότυπο UHS-II SD και τη δεύτερη το πρότυπο CF Express Type A. Για τη συμπίεση του τελικού αποτελέσματος υποστηρίζονται τα νέα codecs XAVC-S I (Η.264) και XAVC HS 4K (Η.265), πάντα με βάθος χρώματος 10bit 4:2:2. Στην πρώτη περίπτωση το bitrate φτάνει τα 250mbps για εγγραφές στα 100fps ενώ στη δεύτερη περίπτωση υπάρχει εγγραφή με 280Mbps bitrate και στα 100fps. Για πρώτη φορά στη σειρά φωτογραφικών μηχανών Alpha διατίθεται ασυμπίεστο φορμά RAW 4Κ 60p 16 bit για έξοδο περιεχομένου βίντεο/ αρχείων ταινίας μέσω HDMI 

Η Sony a7s Mark III αναμένεται και στην Ελληνική αγορά από τον Σεπτέμβριο με τιμή €4200 μόνο για το σώμα.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Τα μόνα που δεν έχει είναι νέο color science και περιμένω να δω διάρκεια μπαταρίας για να πω με χαρα το ναι. Η εικόνα της δεν με φτιάχνει όπως η bm αλλά είναι overall πολύ πιο ολοκληρωμένη 

  • Like 1
Δημοσ.

Θυμάμαι πριν 2 χρόνια περίπου είχα πουλήσει την Nikon D750 γτ υποτίθεται θα έπαιρνα την α7siii που θα έβγαινε τότε.... xD

Δημοσ.

Είναι πολύ λίγα τα megapixel, ουσιαστικά αν βγάλεις μια φωτό και τη δεις σε 5k οθόνη πχ του imac τη βλέπεις ολόκληρη στο 100%. Θα προτιμούσα να είχε 18-20 megapixel κι ας μην ανέβαινε και τόσο ψηλά στο ISO.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/7/2020 στις 1:26 ΠΜ, kinq1 είπε

Είναι πολύ λίγα τα megapixel, ουσιαστικά αν βγάλεις μια φωτό και τη δεις σε 5k οθόνη πχ του imac τη βλέπεις ολόκληρη στο 100%. Θα προτιμούσα να είχε 18-20 megapixel κι ας μην ανέβαινε και τόσο ψηλά στο ISO.

Συμφωνώ απόλυτα ... έτσι καταστρέφει σχεδόν ...εντελώς τη φωτογραφία . Τέλειο εργαλείο όμως ...πολύ πιθανόν το καλύτερο εκεί έξω αυτή τη στιγμή! !!! 

Ίσως η Ζ5 να της πάει κόντρα στην εικόνα, αλλά εκείνη παρουσιάζει όπως είναι λογικό υπερθέρμανση 

Επεξ/σία από asterios210
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό με τα μεγάλα pixel που μαζεύουν πολύ φως και τα μικρά που μαζεύουν λίγο, είναι μεγάλη ανακρίβεια. Πάντα συγκρίνεις στην ίδια τελική μεγένθυση, δεν βλέπεις σε επίπεδο... pixel μια εικόνα. Το συνολικό φως που μαζεύει ο αισθητήρας δεν αλλάζει σημαντικά. Υπάρχει μια μικρή βελτίωση, ναι, αλλά μέχρι εκεί.

Ο πραγματικός λόγος είναι για να έχει 4k δίχως oversampling, άρα ταχύτερη σάρωση, λιγότερο "ζελέδιασμα" στην εικόνα, λιγότερη υπερθέρμανση. Απλά χάνεις λίγο σε ευκρίνεια σε σχέση με ένα 4κ που παράγεται από downsize 20 και 30 mpixel.

Για φωτογραφία, σαφώς τα 12mpixel είναι λίγα πλέον. Εϊναι όμως υβριδική με έμφαση στο βίντεο.

Επεξ/σία από nicksoti
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, nicksoti είπε

Αυτό με τα μεγάλα pixel που μαζεύουν πολύ φως και τα μικρά που μαζεύουν λίγο, είναι μεγάλη ανακρίβεια. Πάντα συγκρίνεις στην ίδια τελική μεγένθυση, δεν βλέπεις σε επίπεδο... pixel μια εικόνα. Το συνολικό φως που μαζεύει ο αισθητήρας δεν αλλάζει σημαντικά. Υπάρχει μια μικρή βελτίωση, ναι, αλλά μέχρι εκεί.

Ο πραγματικός λόγος είναι για να έχει 4k δίχως oversampling, άρα ταχύτερη σάρωση, λιγότερο "ζελέδιασμα" στην εικόνα, λιγότερη υπερθέρμανση. Απλά χάνεις λίγο σε ευκρίνεια σε σχέση με ένα 4κ που παράγεται από downsize 20 και 30 mpixel.

Για φωτογραφία, σαφώς τα 12mpixel είναι λίγα πλέον. Εϊναι όμως υβριδική με έμφαση στο βίντεο.

 

Υπάρχουν αρκετοί που δοκίμασαν την νέα κάμερα της Sony άλλοι μιλούν για υπερθέρμανση και άλλοι όχι, στην πλειοψηφία θαρρώ δε γνωρίζουν σε βάθος τις κάμερες Sony.

....Ζητώ συγγνώμη εξαρχής που θα αναφερθώ σε άλλο φόρουμ....έβηξα και έφαγα ban

Σε γνωστό φόρουμ αναφέρεις Νικόλα τα προβλήματα που παρουσίασε η νέα κάμερα σε βίντεο και παρουσίασες εικόνα απ αυτό.

Θα αντικρούσω τα λεγόμενα σου λέγοντας ότι ο καλλιτέχνης που τράβηξε ''εξαιρετκός'' μα δεν γνωρίζει τις Sony όπως αρκετοί κάτοχοί τους μαζί βάζω και μένα. μιλώντας για το 2020.

Υπάρχει στη φωτομέτρηση επιλογή για τα highlight όπου δε την επέλεξε με αποτέλεσμα να μη μπορεί να ισορροπήσει τα υπερφωτισμένα με τα υποφωτισμένα επηρεάζοντας τα πάντα πχ να μη δώσει λεπτομέρεια στα μαύρα ή ακόμη ακόμη να χαλάσει το χρώμα.

...μακάρι να είχαμε τις ρυθμίσεις του θα έβρισκα κι άλλα. μιλώ με την εμπειρία πάνω στις Sony 15 χρόνια.

Συγνώμη και πάλι από το παρόν νήμα.

Επεξ/σία από Dihen
Δημοσ.

Aπλά εδώ δεν ανέφερα κάτι από αυτά που γράφεις, δεν υπήρξε αφορμή. Να σου απαντήσω εδώ για αυτά που παρατήρησα σε κάποια reviews, που παρατέθηκαν σε άλλο forum, δεν έχει νόημα, δεν θα καταλάβει κανείς.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...