Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έστειλε mail η ΔΕΗ... εεε όχι δε θα χάσω και σήμερα τον ύπνο μου!  😄

 
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Εν τω μεταξύ το άλλο PDF που μου έστειλαν (Σύμβαση/Όροι) είναι κλειδωμένο. Πόσο μ@%#*($!

EDit: Ααα oκ, το password είναι το AΦΜ. Δε διαβάζω τίποτε άλλο... ύπνος.

ΟΔΗΓΙΕΣ GOV.pdfFetching info...

Επεξ/σία από ekrepali
  • Confused 1
  • Sad 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
  Στις 5/10/2021 στις 5:38 ΠΜ, ekrepali είπε

@george1551Aυτό που ξέχασα να ρωτήσω μέσα στη νύστα μου... υπάρχει στη σύμβαση πουθενά γραμμένο ότι εξουσιοδοτούμε τη ΔΕΗ να προχωρήσει την αίτηση κατά τη περίοδο υπαναχώρησης, δηλαδή άμεσα; Διότι αν δεν υπάρχει αυτό γραμμένο θα πρέπει να περιμένουμε 15 μέρες για να δώσουν την αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ. Αν είναι να κάνουμε και κι αυτό μια εξουσιοδότητση.😄

Η αλήθεια ειναι ότι δεν είδα κάτι τέτοιο αλλά η κοπέλα μου είπε την Παρασκευή το απόγευμα που με πήρε τηλέφωνο  ότι μέσα στην εβδομάδα θα έχει γίνει η αλλαγή παρόχου αν όλα ειναι εντάξει , βέβαια η αίτηση έχει γίνει την περασμένη Δευτέρα απόγευμα αν θυμάμαι καλά με το που έστειλαν οι αλήτες της Ελιν αναπροσαρμογές τιμών.

Δημοσ.
  Στις 5/10/2021 στις 4:52 ΜΜ, PCEXPERT2012 είπε

Τι όφελος θα έχω δηλαδή? 

H έκπτωση ΚΟΤ είναι ίδια παντού.

Το όφελος προέρχεται απ'τα χαρακτηριστικά του προγράμματος του εκάστοτε παρόχου. Το Οnline έχει κιλοβατώρα 0.096 και είναι χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής.

Για συγκρίσεις με άλλο προγράμματα, δες εδώ...

 ...βρες το excel πάνω -πάνω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

edit: Ολοκλήρωσα την αίτηση στο online... σκέτο μαρτύριο.

Ο εκπρόσωπος στο τηλέφωνο που πήρα για διευκρινίσεις μου είπε όχι στα σκαναρίσματα. Όχι, όχι. Δε ρώτησα πως, τι, γιατί.

Οπότε τα έκανα όλα με fill & sign του Acrobat.

1ο έγγραφο η σύμβαση προμήθειας (που ξεκλειδώνει με το ΑΦΜ).1η σελίδα συμπλήρωσα μόνος μου την ΔΟΥ (την είχαν ξεχάσει) . Τα στοιχεία επικοινωνίας κάτω αριστερά ήταν κενά, τα συμπλήρωσα εφόσον από κάτω γράφει "η συμπλήρωση των ανωτέρων στοιχείων είναι υποχρεωτική". Ο εκπρόσωπος στο τηλέφωνο μου είπε να μη τα συμπληρώσω... άντε βγάλε άκρη. 😄 Κάτω δεξιά λέει "πελάτης". Όνομα, διεύθυνση, email προσυπληρωμένα... και κενό για υπογραφή. Οπότε έβαλα υπογραφή. Μου λέει ο εκπρόσωπος δεν χρειαζόταν. Άντε πείτε μου τι να κάνω τώρα εγώ... καλύτερα να υπάρχει υπογραφή παρά να λείπει. Κι από κάτω ξανά υπογραφή. Και στην 2η σελίδα ξανά υπογραφή... όπου έβρισκα κενό υπέγραφα. Στη 2η σελίδα, άρθρο 2 γράφει ότι χρέωση πάει βάσει τιμολογίου που αναγράφουν οι όροι (δηλαδή Γ1). Αυτό το άφησα κενό, δεν έβαλα Online μόνος μου. Διότι η αίτηση όπως έχουμε πει αφορά το Γ1 και μετά ενεργοποιούμε το Online απ'το ebill. Παρακάτω έχει 2 δηλώσεις σε περίπτωση που υπάρχουν χρέη στην παροχή ή στο ΑΦΜ. Πάει το 1ο έγγραφο.

Το 2ο έγγραφο είναι η υπεύθυνη δήλωση (όχι εξουσιοδότηση) απ'το GOV. Αυτό το έγγραφο δεν το υπογράφουμε... έχει ψηφιακή υπογραφή. Μόλις το ανοίγω με Acrobat λέει ότι η ψηφιακή υπογραφή είναι έγγυρη.

3ο έγγραφο... Συγκατάθεση (GDPR) και ενδείξεις μετρητή. Αυτό μου το έστειλαν σε docx. Δεν ήξερα πως να τικάρω κουτάκια σε docx οπότε το έκανα μετατροπή σε pdf. Για το GDPR όπως φανταζόμουνα δεν είναι υποχρεωτική η συναίνεση σε όλα.

 

Στις μετρήσεις έβαλα τις ίδιες με αυτές που καταχώρησα στην αίτηση online πριν 5 μέρες. Δε ξέρω αν αυτό είναι σωστό ή όχι αλλά λέω καλύτερα να βάλω τις ίδιες να μην τους μπερδέψω. Αποθήκευση κι αυτό.

Στην αποστολή έστειλα αυτά τα 3 αρχεία, κι επίσης ανέβασα ξανά ταυτότητα, λογαριασμούς Ελίν, εξοφλήσεις, και φωτογραφία μετρητή. Ας τα έχουν μαζεμένα όλα σε ένα σημείο να μη τα χάσουν. Επίσης στο κείμενο απ'το email έγραψα πάλι όνομα, ταυτότητα, αφμ. Γιατί στις οδηγίες έλεγε να γίνει γνωστοποίηση. Ας τα γράψουμε λοιπόν 5-6 φορές να τα εμπεδώσουν.

Αυτά λοιπόν... προς το παρών. Μόλις γίνει η αλλαγή παρόχου, πρέπει να γίνει κι η ενεργοποίηση του online απ'το ebill. Σκέφτομαι αυτούς που θα κάνουν την αίτηση Δεκέμβρη προς Γενάρη τι έχουν να πάθουν. Φασταστείτε να μπούνε στο Γ1 με ρήτρα αναπροσαρμογής και να εξαφανιστεί η επιλογή ενεργοποίησης του Online απ'το ebill.

YΓ: 82 σελίδες δε βρέθηκε κανείς να γράψει μερικές παραπάνω λεπτομέρειες για το τι μας περιμένει; Κυριολεκτικά με το τσιγγέλι βγάλαμε κάποιες πληροφορίες τόσο καιρό... και πάλι εξεπλάγην με την όλη διαδικασία. Κι ακόμα δεν έχω τελειώσει.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.

Εγώ έκανα την αίτηση online (πελάτης παλιού Γ1Ν),  "το αίτημα είναι υπο εξέταση, επεξεργασία ", κάτι τέτοιο έγραψε ... να δούμε πως θα πάει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 5/10/2021 στις 12:28 ΜΜ, PCEXPERT2012 είπε

Εγώ που έχω κοινωνικο τιμολογιο δεη συμφέρει να μπω στο myhome online? 

ναι , βάλε στο περίπου 0,13 και 0,10 στο παιδίο το πρόγραμμά σας (ΓΝ1 με έκπτωση και επιδότηση)

και κατέβασε / συμπλήρωσε το excel

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
  Στις 5/10/2021 στις 7:24 ΜΜ, ekrepali είπε

edit: Ολοκλήρωσα την αίτηση στο online... σκέτο μαρτύριο.

Ο εκπρόσωπος στο τηλέφωνο που πήρα για διευκρινίσεις μου είπε όχι στα σκαναρίσματα. Όχι, όχι. Δε ρώτησα πως, τι, γιατί.

Οπότε τα έκανα όλα με fill & sign του Acrobat.

1ο έγγραφο η σύμβαση προμήθειας (που ξεκλειδώνει με το ΑΦΜ).1η σελίδα συμπλήρωσα μόνος μου την ΔΟΥ (την είχαν ξεχάσει) . Τα στοιχεία επικοινωνίας κάτω αριστερά ήταν κενά, τα συμπλήρωσα εφόσον από κάτω γράφει "η συμπλήρωση των ανωτέρων στοιχείων είναι υποχρεωτική". Ο εκπρόσωπος στο τηλέφωνο μου είπε να μη τα συμπληρώσω... άντε βγάλε άκρη. 😄 Κάτω δεξιά λέει "πελάτης". Όνομα, διεύθυνση, email προσυπληρωμένα... και κενό για υπογραφή. Οπότε έβαλα υπογραφή. Μου λέει ο εκπρόσωπος δεν χρειαζόταν. Άντε πείτε μου τι να κάνω τώρα εγώ... καλύτερα να υπάρχει υπογραφή παρά να λείπει. Κι από κάτω ξανά υπογραφή. Και στην 2η σελίδα ξανά υπογραφή... όπου έβρισκα κενό υπέγραφα. Στη 2η σελίδα, άρθρο 2 γράφει ότι χρέωση πάει βάσει τιμολογίου που αναγράφουν οι όροι (δηλαδή Γ1). Αυτό το άφησα κενό, δεν έβαλα Online μόνος μου. Διότι η αίτηση όπως έχουμε πει αφορά το Γ1 και μετά ενεργοποιούμε το Online απ'το ebill. Παρακάτω έχει 2 δηλώσεις σε περίπτωση που υπάρχουν χρέη στην παροχή ή στο ΑΦΜ. Πάει το 1ο έγγραφο.

Το 2ο έγγραφο είναι η υπεύθυνη δήλωση (όχι εξουσιοδότηση) απ'το GOV. Αυτό το έγγραφο δεν το υπογράφουμε... έχει ψηφιακή υπογραφή. Μόλις το ανοίγω με Acrobat λέει ότι η ψηφιακή υπογραφή είναι έγγυρη.

3ο έγγραφο... Συγκατάθεση (GDPR) και ενδείξεις μετρητή. Αυτό μου το έστειλαν σε docx. Δεν ήξερα πως να τικάρω κουτάκια σε docx οπότε το έκανα μετατροπή σε pdf. Για το GDPR όπως φανταζόμουνα δεν είναι υποχρεωτική η συναίνεση σε όλα.

45.jpg.6f00a871e1994f3388e11b22dc1fbb4e.jpg

 

Στις μετρήσεις έβαλα τις ίδιες με αυτές που καταχώρησα στην αίτηση online πριν 5 μέρες. Δε ξέρω αν αυτό είναι σωστό ή όχι αλλά λέω καλύτερα να βάλω τις ίδιες να μην τους μπερδέψω. Αποθήκευση κι αυτό.

Στην αποστολή έστειλα αυτά τα 3 αρχεία, κι επίσης ανέβασα ξανά ταυτότητα, λογαριασμούς Ελίν, εξοφλήσεις, και φωτογραφία μετρητή. Ας τα έχουν μαζεμένα όλα σε ένα σημείο να μη τα χάσουν. Επίσης στο κείμενο απ'το email έγραψα πάλι όνομα, ταυτότητα, αφμ. Γιατί στις οδηγίες έλεγε να γίνει γνωστοποίηση. Ας τα γράψουμε λοιπόν 5-6 φορές να τα εμπεδώσουν.

Αυτά λοιπόν... προς το παρών. Μόλις γίνει η αλλαγή παρόχου, πρέπει να γίνει κι η ενεργοποίηση του online απ'το ebill. Σκέφτομαι αυτούς που θα κάνουν την αίτηση Δεκέμβρη προς Γενάρη τι έχουν να πάθουν. Φασταστείτε να μπούνε στο Γ1 με ρήτρα αναπροσαρμογής και να εξαφανιστεί η επιλογή ενεργοποίησης του Online απ'το ebill.

YΓ: 82 σελίδες δε βρέθηκε κανείς να γράψει μερικές παραπάνω λεπτομέρειες για το τι μας περιμένει; Κυριολεκτικά με το τσιγγέλι βγάλαμε κάποιες πληροφορίες τόσο καιρό... και πάλι εξεπλάγην με την όλη διαδικασία. Κι ακόμα δεν έχω τελειώσει.

Επέκταση  

Η διαδικασια αυτη ειναι μονο για οσους ερχονται απο αλλο παροχο η ειναι και για οσους το ενεργοποιουν(και ειναι ηδη πελατες ΔΕΗ) μεσα απο το ebill?

Λογικα ειναι για οσους ερχονται απο αλλο παροχο.

Η διαδικασια ειναι απλα αστεια απ'ολες τις αποψεις.Φυσικα καποιος που γνωριζει την κανει ευκολα αλλα σε περιπτωση λαθους μπλεκεις καθως δεν φημιζονται για την λυση προβληματων παρα μονο για την δημιουργια αυτων.

Αν καποιος δεν γνωριζει ισως να μπλεξει ασχημα αν το επιχειρησει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από άλλο πάροχο εννοείται. Οι υφιστάμενοι πελάτες απλά μπαίνουν στο ebill, πατάνε το πρόγραμμα που θέλουν και ενεργοποιείται σε μερικές μέρες.

Δηλαδή αν θες να το ρισκάρεις μπορείς να κάνεις την αίτηση για το Γ1 μέσω τηλεφώνου ή καταστήματος... και μετά απλά να ενεργοποιήσεις το online απ'το ebill. Αλλά τι γίνεται σε περίπτωση που ξαφνικά ένα πρωί καταργήσουν το ebill; Θα βρεθείς σε πρόγραμμα με ρήτρα χωρίς να το θες.

Γι'αυτό όλη τη διαδικασία μέσω internet. Γιατί τουλάχιστον έτσι έχω ένα αποδεικτικό (αίτημα κατάθεσης) ότι επρόκειτο για αλλαγή προμηθευτή και πρόγραμμα my home online. Aκόμα κι αν πάρει μερικές μέρες να ενεργοποιηθεί (μετά την ενεργοποίηση του Γ1) θα μπορώ με κάποιο τρόπο να ζητήσω πίσω τις επιπλέον χρεώσεις απ'το Γ1.

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
  Στις 5/10/2021 στις 8:09 ΜΜ, ekrepali είπε

Από άλλο πάροχο εννοείται.

Οι υφιστάμενοι πελάτες απλά μπαίνουν στο ebill, πατάνε το πρόγραμμα που θέλουν και ενεργοποιείται σε μερικές μέρες.

Η διαδικασια για να παει καποιος στο Γ1/Γ1Ν ειναι η ιδια?

Το ρωταω μηπως συμφερει να γινει η αλλαγη πρωτα σε Γ1/Γ1Ν και μετα αλλαγη σε online μεσα απο ebill.

Το λεω με την εννοια οτι μηπως δεν χρειαζεται τοση χαρτουρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η χαρτούρα αυτή είναι μόνο μέσω internet. Τηλέφωνο έχει τις γνωστές καθυστερήσεις με ΕΛΤΑ Courier (δε χρειάζεται gov και βλακείες γιατί υποτίθεται ότι ελέγχει ο courier τη ταυτότητα σου όταν υπογράφεις). Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι... αν το κάνεις μέσω τηλεφώνου θα σου βάλει αποδοχή σε όλα τα κουτάκια στο GDPR και θα σου στέλνουν στο κινητό προσφορές κάθε μέρα. 😀

Εγώ αν πας για αίτηση στο κατάστημα ξέρεις...💣😄

 

Εγώ σου είπα... το έκανα μέσω internet για να έχω αυτό το αποδεικτικό.

Διαφορετικά κάνεις αίτηση στο Γ1 και δεν έχεις καμία εξασφάλιση σε περίπτωση που καταργήσει η ΔΕΗ τα προγράμματα. Για τώρα δε θα ανησυχούσα, αλλά όποιος είναι για αίτηση τέλη Δεκεμβρίου, το παίζει κορώνα γράμματα να γίνει στραβή.

Επίσης ξέρω τι παίζει με την εγγύηση αν το κάνεις μέσω τηλεφώνου ή σε κατάστημα. Νομίζω μου είχανε πει ότι αν κάνεις Γ1 σε κατάστημα θέλουν κάνα 100άρι εγγύηση.

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
  Στις 5/10/2021 στις 9:03 ΜΜ, ekrepali είπε

Η χαρτούρα αυτή είναι μόνο μέσω internet. Τηλέφωνο έχει τις γνωστές καθυστερήσεις με ΕΛΤΑ Courier (δε χρειάζεται gov και βλακείες γιατί υποτίθεται ότι ελέγχει ο courier τη ταυτότητα σου όταν υπογράφεις). Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι... αν το κάνεις μέσω τηλεφώνου θα σου βάλει αποδοχή σε όλα τα κουτάκια στο GDPR και θα σου στέλνουν στο κινητό προσφορές κάθε μέρα. 😀

Εγώ αν πας για αίτηση στο κατάστημα ξέρεις...💣😄

 

Εγώ σου είπα... το έκανα μέσω internet για να έχω αυτό το αποδεικτικό.

1.jpg.8c55d0a0dc8f746df59ade7eedeeb157.jpg

Διαφορετικά κάνεις αίτηση στο Γ1 και δεν έχεις καμία εξασφάλιση σε περίπτωση που καταργήσει η ΔΕΗ τα προγράμματα. Για τώρα δε θα ανησυχούσα, αλλά όποιος είναι για αίτηση τέλη Δεκεμβρίου, το παίζει κορώνα γράμματα να γίνει στραβή.

Επίσης ξέρω τι παίζει με την εγγύηση αν το κάνεις μέσω τηλεφώνου ή σε κατάστημα. Νομίζω μου είχανε πει ότι αν κάνεις Γ1 σε κατάστημα θέλουν κάνα 100άρι εγγύηση.

Επέκταση  

Εμενα στο αποδεικτικο εκει που λεει Προιον ειναι κενο. Τωρα το παρατηρησα που το ειδα

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...