Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και μόλις μου ήρθε και εμένα η απάντηση..... από ότι φαίνεται γνωρίζουν το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί...

"Το αίτημα σας για το προϊόν MyHomeOnline κατατέθηκε πριν την αλλαγή του τιμοκαταλόγου στις 3/12. Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες από πλευράς μας ώστε να ενεργοποιηθεί το προϊόν με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε έως και 2/12"

 

Όπερ σημαίνει ότι είμαι στον νέο τιμοκατάλογο (από δική τους χαζομάρα) και περιμένω μεταφορά στον παλιό ... Σωστά @korakios ? άρα απλά περιμένουμε ε? 

τλκ καταλήγω πως είναι θέμα τύχης, όπου κάτσει η μπίλια..... φαντάζομαι χιλιάδες αιτήσεις να περιμένουν διεκπαιρέωση από καμια 100αριά υπαλλήλους με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει (και χωρίς καμιά διάθεση δικαιολόγησης του χάους που έχει δημιουργηθεί από τους χειρισμούς της ΔΕΗ....) και από όσους κάτσει στραβά αυτή η ριμάδα η μπίλια, όσοι το πάρουν πρέφα και κινηθούν αναλόγως "λογικά" θα βγάλουν άκρη.... 

 

O φίλος @ppmarkos τρώει Γ1 και ρήτρα, εγώ νέες τιμές.... και πόσοι άλλοι ακόμα.... ότι να'ναι.... αντε να δουμε τί θα δούμε.... καλή υπομονή σε όλους (μας) και καλά ξέτελα που λέμε και στο νησί.... 

Επεξ/σία από fasmatikos
  • Like 2
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

@korakios Ωραια, ούτε εγώ το δέχομαι. Τι κάνω;

Μπορώ να απαντήσω στο email τους αλλά το θέμα είναι ότι δεν έχουν κοινοποίηση σε ΡΑΕ και άλλους να δουν την απάντηση.

email είναι , δεν μπορείς να κάνεις κοινοποίηση την απάντηση που θα δώσεις ?

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, matrixtv1 είπε

Εχει καποιος προβλημα με το ebill να μην μπορει να συνδεθει?

 

εγώ συνδέομαι κανονικά.

άσχετα αν δε γράφει μέσα αυτά που θέλω/έπρεπε να γράφει...

Δημοσ.

Καλησπέρα 

Είχα Γ1 έως 16/10 από 17/10 μου βγάζει στο ebill είμαι στο online ..αλλά βλέπω στο λογαριασμό ρήτρα αναπροσαρμογής..παίζει να είναι μόνο για το Γ1 ή είναι και για το online η ρήτρα? Ο λογαριασμός μου ήρθε πρώτη φορά σήμερα από 6/10 

 ευχαριστώ

Screenshot_2021-12-14-16-53-47-300_cn.wps.xiaomi.abroad.lite.jpg

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, totomis είπε

εγώ συνδέομαι κανονικά.

άσχετα αν δε γράφει μέσα αυτά που θέλω/έπρεπε να γράφει...

Το ίδιο  κι εγώ.... 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, korakios είπε

email είναι , δεν μπορείς να κάνεις κοινοποίηση την απάντηση που θα δώσεις ?

Υποθέτω πως μπορώ. Αλλά θα ξανά δώσει η ΡΑΕ αριθμό πρωτοκόλλου κ τέτοια κ μήπως μπερδέψει το πράγμα. Δεν ξέρω. Λέω. 
Παντως γενικά πρέπει να απαντήσω στην ΔΕΗ Ότι δεν δέχομαι την χρέωση με τιμολόγιο Γ1 αφού έχω υπογράψει συμβόλαιο για home online και πρέπει να τιμολογηθώ με το συγκεκριμένο τιμολόγιο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Υποθέτω πως μπορώ. Αλλά θα ξανά δώσει η ΡΑΕ αριθμό πρωτοκόλλου κ τέτοια κ μήπως μπερδέψει το πράγμα. Δεν ξέρω. Λέω. 

Γράψε στο τέλος του κειμένου ( Υπόψιν ΡΑΕ : αριθμό πρωτοκόλλου ΧΧΧΧΧΧΧ)

στην τελική αν βγάλουν νέο αριθμό στείλε στο info και γράψε οτι δε χρειάζεται ο νέος αρ πρωτοκ.

και δώσε τον παλιό

10 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Παντως γενικά πρέπει να απαντήσω στην ΔΕΗ Ότι δεν δέχομαι την χρέωση με τιμολόγιο Γ1 αφού έχω υπογράψει συμβόλαιο για home online και πρέπει να τιμολογηθώ με το συγκεκριμένο τιμολόγιο. 

επειδή θα σου απαντήσουν οτι για την ενεργοποίηση του online υπάρχει απαίτηση μέσω ebill :

γράψε οτι περίμενες απο ΔΕΗ να είναι έτοιμο το ebill και απλά ήσουν σε αναμονή κωδικών να διαχειριστείς την καρτέλα σου

(αν δεν τους έστειλαν) ,αναγκάστηκες να ζητήσεις κωδικούς ebill λόγω καθυστέρησης

με το που έλαβες τους κωδικούς αναγκάστηκες να κάνεις μόνος σου ενεργοποίηση άμεσα

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, korakios είπε

Γράψε στο τέλος του κειμένου ( Υπόψιν ΡΑΕ : αριθμό πρωτοκόλλου ΧΧΧΧΧΧΧ)

στην τελική αν βγάλουν νέο αριθμό στείλε στο info και γράψε οτι δε χρειάζεται ο νέος αρ πρωτοκ.

και δώσε τον παλιό

επειδή θα σου απαντήσουν οτι για την ενεργοποίηση του online υπάρχει απαίτηση μέσω ebill :

γράψε οτι περίμενες απο ΔΕΗ να είναι έτοιμο το ebill και απλά ήσουν σε αναμονή κωδικών να διαχειριστείς την καρτέλα σου

(αν δεν τους έστειλαν) ,αναγκάστηκες να ζητήσεις κωδικούς ebill λόγω καθυστέρησης

με το που έλαβες τους κωδικούς αναγκάστηκες να κάνεις μόνος σου ενεργοποίηση άμεσα

Μα μετά την αποστολή του αιτήματος στο δεδδηε δηλαδή στις 25/11 την επόμενη μέρα ήρθαν οι κωδικοί κι εγώ έκανα άμεσα σύνδεση και ήταν ήδη όλα προεπιλεγμένα για το home online εκτός της πάγιας εντολής. Δηλαδή ότι μπορούσε να γίνει από πλευράς μου είχε γίνει ήδη. 

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

και ήταν ήδη όλα προεπιλεγμένα για το home online εκτός της πάγιας εντολής.

1. την κάρτα την είχες συμπληρώσει στην αίτηση ?

2. επειδή δε γνωρίζω αν γίνεται καν , η κάρτα εμφανιζόταν στο ebill και έπρεπε να πατήσεις ενεργοποίηση ή την πέρασες εξαρχής ?

Γενικά, καλό είναι να παρουσιάζεται οτι η ΔΕΗ έπρεπε απο μόνη της να έχει έτοιμη την καρτέλα και άμεσα ενεργοποιημένο το πρόγραμμα , απο τη στιγμή που το έδινε σα συμβόλαιο

Το οτι τα έκανες απο την πλευρά σου όλα , σίγουρα μετρά , αλλά πάλι να το παρουσιάζεις στο οτι περίμενες να είναι ενεργοποιημένα όλα (που δεν ήτανε , πχ η κάρτα)

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, korakios είπε

1. την κάρτα την είχες συμπληρώσει στην αίτηση ?

2. επειδή δε γνωρίζω αν γίνεται καν , η κάρτα εμφανιζόταν στο ebill και έπρεπε να πατήσεις ενεργοποίηση ή την πέρασες εξαρχής ?

Γενικά, καλό είναι να παρουσιάζεται οτι η ΔΕΗ έπρεπε απο μόνη της να έχει έτοιμη την καρτέλα και άμεσα ενεργοποιημένο το πρόγραμμα , απο τη στιγμή που το έδινε σα συμβόλαιο

Το οτι τα έκανες απο την πλευρά σου όλα , σίγουρα μετρά , αλλά πάλι να το παρουσιάζεις στο οτι περίμενες να είναι ενεργοποιημένα όλα (που δεν ήτανε , πχ η κάρτα)

26/11 έλαβα κωδικούς ebill. Όλα ενεργοποιημένα εκτός από πάγια εντολή και κάρτα. Την επόμενη ημέρα ενεργοποίησα την πάγια εντολή μαζί με την καρτα. 
 

Ενώ όντως τώρα που το αναφέρεις στο econtract είχα περάσει την κάρτα για να προχωρήσει η αίτηση. 
 

Πφφφφ ζαλίστηκα…πως να το διαχειριστώ…μπερδεύτηκα…

Δημοσ.
10 ώρες πριν, kirileman είπε

 ο άλλος προσπαθεί να σπάσει το ρεκόρ της μεγαλύτερης και πιο ακατανόητης πρότασης στο ιντερνέτ

άι σι χουάτ γιου ντιντ δέαρ :P

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Πφφφφ ζαλίστηκα…πως να το διαχειριστώ…μπερδεύτηκα…

μάλλον σε μπέρδεψα , απο την πλευρά σου όλα σωστά τα έκανες , μη δίνεις σημασία στα παραπάνω

κράτα μόνο το τεχνικό κομμάτι για την κοινοποίηση

Η ΔΕΗ όταν σου απάντησε , δεν έκανε κοινοποίηση ?

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε

μάλλον σε μπέρδεψα , απο την πλευρά σου όλα σωστά τα έκανες , μη δίνεις σημασία στα παραπάνω

κράτα μόνο το τεχνικό κομμάτι για την κοινοποίηση

Η ΔΕΗ όταν σου απάντησε , δεν έκανε κοινοποίηση ?

Εννοείται πως δεν με μπέρδεψες εσυ, αλλά είναι κι αλλά θέματα που τρέχω ταυτόχρονα και καταλαβαίνεις…
 

Όχι δεν έκανε κοινοποίηση. Σιγά άλλωστε μην έκανε. Θα το κάνω όπως μ είπες με κοινοποίηση πάλι στο email της απάντησης. Τι να γράψω ακριβώς; Ότι δεν δέχομαι την χρέωση στο πρόγραμμα Γ1 ή την ένταξη μου στο Γ1;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...