Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

και εγώ αφού την έπαθα, από λάθος μου, έκανα αίτηση στο ΔΕΗ home online, και έστειλα και το έντυπο αμφισβήτησης λογ. στην watt n volt, και αναμένουμε.

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, JDimi είπε

@korakios Μου διέγραψαν το παλιό ebill και δημιορυγησα νέο, 

Θυμίζω είχα υπογράψει 30/11 enter σε κατάστημα ερχόμενος από άλλο πάροχο,  μου εμφανίζει 12 μηνη σύμβαση στη σελίδα του ebill και χρέωση στον συνημμένο τιμοκατάλογο 0,18€

να περιμένω πρώτο λογαριασμό ή να προβώ σε ενέργειες άμεσα;

 

έχει κανένας screenshot από τη σελίδα της ΔΕΗ που έλεγε που έλεγε ότι ο νέος τιμοκατάλογος ισχύει για ενεργοποιήσης από 2/12

 

Επιλέξτε ένα απο τα ΝΕΑ διαθέσιμα προϊόντα της ΔΕΗ:
 MyHome Enter 
  • myHome_enter.png

To ΔΕΗ myHome Enter είναι το προϊόν ηλεκτρικής ενέργειας, 12μηνης διάρκειας, που σου προσφέρει σταθερότητα στις χρεώσεις ενέργειας, χαμηλότερη χρέωση ενέργειας & ενιαίο πάγιο, ξεκάθαρη, απλή και διάφανη τιμολόγηση χωρίς κλίμακες.


Αναλυτικός Τιμοκατάλογος
Το προϊόν είναι ενεργό

 

 

Απο 3/12 εννοείς 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, JDimi είπε

03 ήταν; δε θυμάμαι

3 ήταν το ξέρω γιατί εγώ την έκανα 2/12 και με χρέωσαν με τον καινούριο τιμοκατάλογο και τώρα προσπαθώ να βάλω άκρη 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, JDimi είπε

Πολύ ωραία,

 

τι ενέργειες έχεις κάνει μέχρι τώρα

Τους πήρα τηλέφωνο έστειλα και mail και ζητάω να ισχύσουν οι παλιές τιμές γιατί είναι καθαρά λάθος του συστήματος τους.Μου είπαν θα μου απαντήσουν στις επόμενες ημέρες.Το επόμενο βήμα είναι καταγγελία στην ΡΑΕ

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, nikos33340 είπε

Τους πήρα τηλέφωνο έστειλα και mail και ζητάω να ισχύσουν οι παλιές τιμές γιατί είναι καθαρά λάθος του συστήματος τους.Μου είπαν θα μου απαντήσουν στις επόμενες ημέρες.Το επόμενο βήμα είναι καταγγελία στην ΡΑΕ

Έστειλα και εγώ μόλις email στη συνομιλία που είχα ήδη, για θέματα του ebill μου απαντούσαν την επόμενη εργάσιμη. 

Άντε να δούμε αν γίνεται να το γυρίσουν σε παλιές τιμές γιατί το να φύγουμε αζημίως δεν προσφέρει τίποτα αφού δεν υπάρχει κάποια καλή πρόταση από κάποιον πάροχο

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, JDimi είπε

να περιμένω πρώτο λογαριασμό ή να προβώ σε ενέργειες άμεσα;

άμεσα

εκτιμώ οτι έχουν κάνει π* το ebill αυτές τις μέρες ,αλλά δεν παίζουμε με αυτά

21 λεπτά πριν, nikos33340 είπε

3 ήταν το ξέρω γιατί εγώ την έκανα 2/12 και με χρέωσαν με τον καινούριο τιμοκατάλογο και τώρα προσπαθώ να βάλω άκρη 

απο 3/12 οι νέες τιμές , για αιτήσεις έως και 2/12 μέχρι 23:59 , ο παλιός

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, JDimi είπε

Έστειλα και εγώ μόλις email στη συνομιλία που είχα ήδη, για θέματα του ebill μου απαντούσαν την επόμενη εργάσιμη. 

Άντε να δούμε αν γίνεται να το γυρίσουν σε παλιές τιμές γιατί το να φύγουμε αζημίως δεν προσφέρει τίποτα αφού δεν υπάρχει κάποια καλή πρόταση από κάποιον πάροχο

Εγω νομίζω ότι γίνεται.Στο τηλέφωνο η κοπέλα μου είπε ότι φαίνεται στο σύστημα καθαρά ότι η αίτηση έγινε 2/12 αλλά μέχρι να την επεξεργαστει η ΔΕΗ άλλαξαν οι τιμές.Αν δεν αλλάξουν τις τιμές είναι απλά τραγικοί.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, panosmgr είπε

ΝΑΙ, ηρθα απο NRG (με τις γνωστες ιστοριες, καταγγελιες, αποδεσμευσεις, κλπ).

είναι μικρό το ποσό που χρεώθηκες για το διάστημα που (κακώς) σε έβαλαν στο Γ1 , μπορείς φυσικά να αμφισβητήσεις τη χρέωση

Δημοσ.

Καλησπέρα. Σχετικά με το my home online + κοτ ,  Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζετε , ενεργοποίησα την πάγια εντολή με την χρεωστική καρτα, πρέπει να κάνω κάποια ενέργεια με την τράπεζα ή είναι οκ έτσι και θα τραβήξει το σύστημα μόνο του λεφτά στην λήξη του λογαριασμού; 

Ρώτησα με email για να πληρώνω τον λογαριασμό σε κατάστημα ή με άλλη κάρτα και μου απάντησαν ότι σε 3 διαδοχικές πληρωμές εκτός πάγιας εντολής, η πάγια εντολή ακυρώνεται και χάνεται το πρόγραμμα.

Επίσης Ρώτησα για εγκατάσταση νυχτερινού  και δεν επηρεάζεται το πρόγραμμα με την εγκατάσταση του. 

Έχω διακανονισμό πριν μπω στο πρόγραμμα ,  συνεχίζω και τον πληρώνω κανονικά ή θα τραβάει η πάγια εντολή αυτόματα όπως στον λογαριασμό; Έχουν ίδιο κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Pantzan9 είπε

Καλησπέρα. Σχετικά με το my home online + κοτ ,  Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζετε , ενεργοποίησα την πάγια εντολή με την χρεωστική καρτα, πρέπει να κάνω κάποια ενέργεια με την τράπεζα ή είναι οκ έτσι και θα τραβήξει το σύστημα μόνο του λεφτά στην λήξη του λογαριασμού; 

Ρώτησα με email για να πληρώνω τον λογαριασμό σε κατάστημα ή με άλλη κάρτα και μου απάντησαν ότι σε 3 διαδοχικές πληρωμές εκτός πάγιας εντολής, η πάγια εντολή ακυρώνεται και χάνεται το πρόγραμμα.

Επίσης Ρώτησα για εγκατάσταση νυχτερινού  και δεν επηρεάζεται το πρόγραμμα με την εγκατάσταση του. 

Έχω διακανονισμό πριν μπω στο πρόγραμμα ,  συνεχίζω και τον πληρώνω κανονικά ή θα τραβάει η πάγια εντολή αυτόματα όπως στον λογαριασμό; Έχουν ίδιο κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας 

Με την πάγια πληρωμή είσαι οκ. 
Με το νυχτερινό δεν έχεις κάποιο θέμα. Βάζεις όποτε θες δεν το επηρεάζει. 
 

Με τον διακανονισμό συνεχίζεις κανονικά με πληρωμή στην ώρα του όπως έκανες. 
Ησουν σε Γ1; Τι εγγύηση είχες; Και τι ποσό έχεις σε διακανονισμό υπολειπόμενο;

Δημοσ.

Επειδή δεν καταλαβαίνω την διαφορά μεταξύ online και enter ποιο συμφέρει περισσότερο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Pantzan9 είπε

 

Ρώτησα με email για να πληρώνω τον λογαριασμό σε κατάστημα ή με άλλη κάρτα και μου απάντησαν ότι σε 3 διαδοχικές πληρωμές εκτός πάγιας εντολής, η πάγια εντολή ακυρώνεται και χάνεται το πρόγραμμα.

Ορίστε;;;;; 🤪

M'αρέσει που έβαλα και 200 ευρώ προκαταβολικά για να μη πληρώνω έναντι. Στέλνω κι εγώ να μάθω τι ισχύει.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...