Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε

Α, άρχισες τα ανέκδοτα...να πω κι εγώ ένα με τον Τοτό; 😛

Νταξ το φαντάστηκα, απλά είπα να ρωτήσω γιατί έτσι όπως τα έχουν κάνει ποτέ δεν ξέρεις.

Άρα θα την πάρω όταν κάνω διακοπή συμβολαίου/ηλεκτροδότησης ή αλλαγή παρόχου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, phanispal είπε

OK, στον πρώτο λογαριασμό που μου ήρθε τον Ιούλιο, είχα επιστροφή myHome Enter + 30€.

Τώρα θα έχω πάλι 30€ έκπτωση στον πρώτο λογαριασμό ως myHomeOnline ΚΟΤ Β;

Επίσης, έχω δώσει 130€ εγγύηση. Αυτή θα επιστραφεί τώρα απ' τη στιγμή που το myHomeOnline έχει μηδενική εγγύηση;

Αυτο γινεται αν ερθεις απο αλλο παροχο..Αν εισαι ηδη ΔΕΗ,η εγγύηση σου μένει ως εχει!Δν πληρωνεις νεα,δν σου επιστρέφουν την παλια!

 

Επεξ/σία από Πανος999
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

6 minutes ago, _Biohazard_ said:

 

 

Στους ορους του συμβολαίου αναφέρει Ο Πελάτης θα παραλαμβάνει την ηλεκτρική ενέργεια σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 6 της Σύμβασης. Η χρέωση του Πελάτη θα
πραγματοποιείται σύμφωνα με τους όρους του εφαρμοζόμενου τιμολογίου ……………………………….., το οποίο επισυνάπτεται στο παρόν.

ο τιμοκατάλογος (Φωτο2) καθώς και η περιγραφή του προγράμματος το αναφέρει σαφώς 

E2368BB4-23FD-4E4A-AF95-F311E5AC2B44.png

5FB231EE-DA55-4C6A-B762-9ED74960B8C1.png

Επεξ/σία από marmagia
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε

Ίδια ερώτηση...όρος στο συμβολαιο (ώστε να προκύπτει αυτό το 100% σου);

Αν και το εχουμε αναφερει πολλες φορες εδω μεσα οτι αυτο ισχυει γιατι ειναι βασικος ορος η παγια δεν εχω να σου δωσω συμβολαιο γιατι δεν ειμαι στο συγκεκριμενο προγραμμα για να το εχω στην κατοχη μου.

Καλα κανεις και ρωτας αλλα οταν λεμε κατι εδω μεσα(σε ατομα που γνωριζουν αναφερομαι) δεν το λεμε για να πεταξουμε μια μαλακια η για να περασει η ωρα.Ειναι σιγουρα αυτα που λεμε κι εχουν ειπωθει παρα πολλες φορες.Αν το εψαχνες θα το εβρισκες κιολας και καλο ειναι για οποιαδηποτε αλλη απορια πρωτα να ψαχνεις και μετα να ρωτας.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, doll είπε

Καλησπέρα.

Θέλω να κάνω και σε μια δεύτερη παροχή το online (στην πρώτη είχα ήδη πάγια τραπεζική εντολή και την δέχθηκαν)

Οσο αφορά την κάρτα πότε ακριβώς την βάζω? Πριν την αίτηση ή μετά και πως?

Εγώ είμαι στην ΔΕΗ ήδη.

Διαλέγεις το Online στο Ebill και βάζεις κάρτα επί τόπου στη κεντρική σελίδα

2 ώρες πριν, tzagaritos είπε

Καλησπέρα, εμένα μου ζήτησε να καταχωρήσω την κάρτα μου κατά τη διαδικασία την ηλεκτρονικής αίτησης μέσω του econtract

Όταν γίνει η αλλαγή παρόχου ζήτα κωδικό εταίρου να μπεις στο ebill. Κάποια δεν ενεργοποιούνται αυτόματα και πρέπει να τα ξανακάνεις χειροκίνητα (online, πάγια εντολή, ηλεκτρονικός λογαριασμός, μηνιαίος λογαριασμός).

 

  • Like 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Αν και το εχουμε αναφερει πολλες φορες εδω μεσα οτι αυτο ισχυει γιατι ειναι βασικος ορος η παγια δεν εχω να σου δωσω συμβολαιο γιατι δεν ειμαι στο συγκεκριμενο προγραμμα για να το εχω στην κατοχη μου.

Καλα κανεις και ρωτας αλλα οταν λεμε κατι εδω μεσα(σε ατομα που γνωριζουν αναφερομαι) δεν το λεμε για να πεταξουμε μια μαλακια η για να περασει η ωρα.Ειναι σιγουρα αυτα που λεμε κι εχουν ειπωθει παρα πολλες φορες.Αν το εψαχνες θα το εβρισκες κιολας και καλο ειναι για οποιαδηποτε αλλη απορια πρωτα να ψαχνεις και μετα να ρωτας.

Και καλό είναι όταν αναφέρεις κάτι με 100% σιγουριά, να έχεις κάτι να το υποστηρίξεις και όχι το "είναι σίγουρα αυτά που λέμε" δεν είναι υποστηρικτικό στοιχείο.

Δημοσ.

Είχαμε παροχή σε Γ1 ΔΕΗ που ήθελα να γίνει αλλαγή ονόματος και ενεργοποίηση του MyHomeOnline. Στις 28/10 έκανα την αίτηση μέσω του econtract, στις 5/11 μου ήρθε email και τους έστειλα τα δικαιολογητικά, στις 12/11 έλαβα email ότι η αίτηση εγκρίθηκε.

Πήρα την ίδια ημέρα τηλέφωνο και μου έδωσαν τον κωδικό εταίρου για το ebill. Εκείνη την στιγμή δεν με είχαν καταχωρήσει ακόμη στο σύστημα, οπότε δεν μπορούσα να κάνω την έγγραφη, σήμερα όμως έγινε η εγγραφή κανονικά, δεν φαίνεται όμως στο ebill μου ότι είναι ενεργοποιημένο το online.

Στα του ΔΕΔΔΗΕ, σήμερα ήρθαν για την καταμέτρηση και τσεκάροντας το ΥΔΕ φαίνεται ακόμη το παλιό όνομα για την παροχή μας.

Πρέπει να γίνει η αλλαγή και από τον ΔΕΔΔΗΕ για να φαίνεται και στο ebill μου ότι είμαι στο MyHomeOnline ή κάτι έκαναν λάθος -ως συνήθως- στην ΔΕΗ?

 

ΥΓ. Εννοείτε πως η σύμβαση έγραφε επάνω δεξία ως πρόγραμμα το MyHomeOnline.

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, tzagaritos είπε

Αναφέρεται στις προϋποθέσεις 

Στις προϋποθέσεις για έναρξη, χαίρω πολυ. τι γίνεται αν αφαιρεθεί εκ των υστέρων όμως;

51 λεπτά πριν, marmagia είπε

 

Στους ορους του συμβολαίου αναφέρει Ο Πελάτης θα παραλαμβάνει την ηλεκτρική ενέργεια σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 6 της Σύμβασης. Η χρέωση του Πελάτη θα
πραγματοποιείται σύμφωνα με τους όρους του εφαρμοζόμενου τιμολογίου ……………………………….., το οποίο επισυνάπτεται στο παρόν.

ο τιμοκατάλογος (Φωτο2) καθώς και η περιγραφή του προγράμματος το αναφέρει σαφώς 

E2368BB4-23FD-4E4A-AF95-F311E5AC2B44.png

5FB231EE-DA55-4C6A-B762-9ED74960B8C1.png

Οτι και ακριβώς από πάνω.

Δημοσ.
7 minutes ago, _Biohazard_ said:

Στις προϋποθέσεις για έναρξη, χαίρω πολυ. τι γίνεται αν αφαιρεθεί εκ των υστέρων όμως;

Οτι και ακριβώς από πάνω.

Το αναφέρει ξεχώριστα ως προϋπόθεση για ενεργοποίηση και ως προϋπόθεση γενικά για να έχει κάποιος online.  Στην δευτερη ενότητα, λέει γενικά για την διακράτηση του προγράμματος ότι  Απαραίτητη προϋπόθεση του ΔΕΗ myHome Online είναι η εξόφληση με πάγια εντολή σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Visa ή Mastecard).

Λίγο πριν λέει και για την ενεργοποίηση το απαιτεί, τα διαχωρίζει όμως αυτά τα δυο.. 

οπως και να έχει αν το δοκιμάσεις να κόψεις την πάγια εντολή μέσω καρτας μετά την ενεργοποίηση ενημέρωσε μας για το πως πήγε 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, alexmpl είπε

Εκείνη την στιγμή δεν με είχαν καταχωρήσει ακόμη στο σύστημα, οπότε δεν μπορούσα να κάνω την έγγραφη, σήμερα όμως έγινε η εγγραφή κανονικά, δεν φαίνεται όμως στο ebill μου ότι είναι ενεργοποιημένο το online.

Στα του ΔΕΔΔΗΕ, σήμερα ήρθαν για την καταμέτρηση και τσεκάροντας το ΥΔΕ φαίνεται ακόμη το παλιό όνομα για την παροχή μας.

Πρέπει να γίνει η αλλαγή και από τον ΔΕΔΔΗΕ για να φαίνεται και στο ebill μου ότι είμαι στο MyHomeOnline ή κάτι έκαναν λάθος -ως συνήθως- στην ΔΕΗ?

 

ΥΓ. Εννοείτε πως η σύμβαση έγραφε επάνω δεξία ως πρόγραμμα το MyHomeOnline.

Σύντομα θα γίνει η αλλαγή... να έχεις το νου σου στο ebill κάθε μέρα. Ό,τι δε φαίνεται ενεργοποιημένο (online, πάγια εντολή, μηνιαίος λογαριασμός, ηλεκτρονικός λογαριασμός) το ξαναενεργοποιείς χειροκίνητα.

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...