Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Χιλιάδες καταναλωτές είχανε προγράμματα σε εναλλακτικούς χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής τα οποία έπαιζαν από 0.07 ως 0.09. Εχώ για μεγάλο διάστημα είχα Ελίν με 0.072.

Αυτοί που είχαν κυμαινόμενο με 0.06 κέρδιζαν 12 ευρώ ανά 1000 κιλοβατώρες συγκριτικάμε μένα που πλήρωνα παραπάνω εις γνώσιν μου, προκειμένου να μη πληρώσω ρήτρες όταν ανέβει η τιμή χονδρεμπορίου. Κι όταν η ΟΤΣ ανέβηκε αρκετά, υπήρχαν αναπροσαρμογές τιμών και σε μένα. Πρώτα μείωσαν την έκπτωση συνέπειας και πήγα 0.08. Μετά ανέβασαν και τη τιμή προμήθειας και πήγα 0.95. Τώρα η Ελίν είναι 0.12 με 12 ευρώ πάγιο ενώ άλλοι εναλλακτικοί πήγαν τα σταθερά 0.20.

Συνεπώς δεν έχει καμία απολύτως λογική (πέρα απο επικοινωνιακούς/προεκλογικούς λόγους) που η επιδότηση δίνεται μόνο στα κυμαινόμενα. Παίρνουν επιδότηση μόνο αυτοί που τόσα χρόνια είχαν ΔΕΗ Γ1 στον αυτόματο πιλότο, κι αυτοί που έπαιξαν τζόγο με ρητροπρογράμματα εναλλακτικών.

 

ΤΩΡΑ, τι πρόγραμμα έχεις ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

ΤΩΡΑ, τι πρόγραμμα έχεις ?

ΔΕΗ MyHome Online, τι σημασία έχει αυτό όμως;

Το θέμα είναι ότι παίρνουν επιδότηση αυτοί που τόσο καιρό δεν έκαναν απολύτως τίποτα για να κοιτάξουν το όφελος τους και έκατσαν ΔΕΗ Γ1 και αυτοί που έπαιξαν τζόγο με κυμαινόμενα σε εναλλακτικούς και είχαν κέρδος 2-3 χρόνια, και τώρα που οι τιμές πήραν την ανηφόρα παίρνουν επιδότηση; Γιατί; Αφού τόσα χρόνια είχαν όφελος, ας πληρώσουν τώρα παραπάνω να έρθουν στα ίσα.

Ή εφόσον οι παραπάνω παίρνουν επιδότηση, γιατί να μη πληρώσουν μόνοι τους την τρύπα που θα δημιουργηθεί στο ταμείο ενεργειακής μετάβασης; Εγώ και οι λοιποί μαλάκες της υπόθεσης γιατί να πληρώσουμε;

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/11/2021 στις 9:45 ΜΜ, Decano είπε

Δικαιολογητικά έστειλες; Εμένα απάντησαν σε δύο εργάσιμες 

Αν εννοεις ολα αυτα που σου ζηταει στο econtract τα εστειλα ολα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε περίπτωση παρατήρησης "κολλήματων" σε αίτηση επανηλεκτροδότησης με home online, επίσκεψη σε κατάστημα θα βοηθούσε στη διαδικασία ή θα μας πουν και εκεί ότι δεν είναι αρμόδιοι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Strategos είπε

Είναι σαν να παίρνεις στεγαστικό δάνειο με κυμαινομενο επιτόκιο για να δίνεις λιγότερα από σταθερο και όταν τελικά ανέβει μετά ο τοκος να ζητάς από το κράτος την διαφορά. 

Ρισκαρες και έχασες...

Εμείς δηλαδή που x2-3 χρόνια πληρώναμε παραπάνω μας θεωρούν και κορόιδα?

Βέβαια παντού επικρατεί αυτή η λογική του χρέωσε τα πάντα σήμερα και μετά θα σου γίνει κάποιο κούρεμα σε δόσεις... (βλέπε εφορία, καταναλωτικά, εφκα...) 

Αν και λίγο off topic, το ρεύμα είναι ένα αγαθό απαραίτητο για την επιβίωση, και σε μια συγκυρία σαν και τη συγκεκριμένη είναι λογικό να παρέμβει το κράτος για να στηρίξει τον κόσμο 

Δε μιλάμε για αύξηση 10-20-30%, μιλάμε για 200 και 300%

on topic, έχω περάσει στη ΔΕΗ από τις 7/11, και ακόμα το αίτημα για Online είναι υπό εξέταση

Μίλησα με τηλεφωνική εξυπηρέτηση, και πήρα την απίστευτη απάντηση 

"Εξετάζει κάποια πράγματα η ΔΕΗ"

Του απαντάω,

"ρε παιδιά, δε ζήτησα στεγαστικό δάνειο, ένα πρόγραμμα ζήτησα, τι εξετάζετε δηλαδή"

Έγραψα ένα ωραιότατο email που εξηγώ ότι "με έκπληξη διαπίστωσα ότι η παροχή μου δε πέρασε απευθείας στο online (για το οποίο αιτήθηκα) κλπ., κλπ., η επιλογή έγινε με αποκλειστικό γνώμονα ότι δεν υπάρχουν ρήτρες και αυτή τη στιγμή εγώ χρεώνομαι ρήτρες κλπ.", και αναμένω 

Με βλέπω για claim στην ΡΑΕ και με την ΔΕΗ :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα συμπληρώνεται ο αριθμός πέντε εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που έκανα την αίτηση για το on-line. 

Πήρα ξανά τηλέφωνο τη ΔΕΗ και τους είπα ότι μου είχατε πει ότι μέσα σε δύο τρεις μέρες θα έχει ενεργοποιηθεί.

Η κυρία που με εξυπηρέτησε ευγενική. Μου είπε ότι και η ίδια έστειλε μέιλ για να το τρέξουν ώστε να εγκριθεί άμεσα. Παράλληλα μου ανέφερε ότι αν δεν ενεργοποιηθεί μέχρι τη Δευτέρα, να πάρω ξανά τηλέφωνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον θα το έχει ρωτήσει και άλλος, αλλά δεν το βρήκα.

Το DEH Online είχε κλειδωμένη τιμή για όσους το ενεργοποιήσαμε πριν ένα χρόνο και δεν θα εχει αυξησεις?!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς ενημέρωση. Με πήραν τηλέφωνο από την W&V σήμερα το πρωί για να με ρωτήσουν αν κάνω διακοπή παροχής γιατί έχουν αίτημα αλλαγής από την ΔΕΔΔΗΕ. Αυτό σημαίνει πως η ΔΕΗ προχώρησε την αίτησή μου.

Τους εξήγησα πως είναι αλλαγή παρόχου καθώς μου έστειλαν e-mail για αύξηση τιμών στο πρόγραμμα που ήμουν από το 2018. Προσπάθησαν να μου πουλήσουν το Zero πάλι γιατί "είναι με διαφορά το πιο φθηνό στην Ελλάδα για την κατανάλωσή μου", τους ευχαρίστησα και τέλος.

Για να δούμε τώρα πότε θα αλλάξει η παροχή εδώ..θα στήσω καραούλι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, AristidisZ said:

Αν και λίγο off topic, το ρεύμα είναι ένα αγαθό απαραίτητο για την επιβίωση, και σε μια συγκυρία σαν και τη συγκεκριμένη είναι λογικό να παρέμβει το κράτος για να στηρίξει τον κόσμο 

Δε μιλάμε για αύξηση 10-20-30%, μιλάμε για 200 και 300%

on topic, έχω περάσει στη ΔΕΗ από τις 7/11, και ακόμα το αίτημα για Online είναι υπό εξέταση

Μίλησα με τηλεφωνική εξυπηρέτηση, και πήρα την απίστευτη απάντηση 

"Εξετάζει κάποια πράγματα η ΔΕΗ"

Του απαντάω,

"ρε παιδιά, δε ζήτησα στεγαστικό δάνειο, ένα πρόγραμμα ζήτησα, τι εξετάζετε δηλαδή"

Έγραψα ένα ωραιότατο email που εξηγώ ότι "με έκπληξη διαπίστωσα ότι η παροχή μου δε πέρασε απευθείας στο online (για το οποίο αιτήθηκα) κλπ., κλπ., η επιλογή έγινε με αποκλειστικό γνώμονα ότι δεν υπάρχουν ρήτρες και αυτή τη στιγμή εγώ χρεώνομαι ρήτρες κλπ.", και αναμένω 

Με βλέπω για claim στην ΡΑΕ και με την ΔΕΗ :D

Εμένα χθες μου είπαν ότι προώθησαν το αίτημα στο ΔΕΔΔΗΕ. Ακόμα δεν έχει έρθει για τελική μέτρηση αλλά μου ήρθαν κωδικοί ebill όπου έχουν προ επιλέξει το my home online αν και ακομα φαίνεται σε αναμονή. Εσένα σου έστειλαν εκείνοι κωδικούς; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, marmagia είπε

Εμένα χθες μου είπαν ότι προώθησαν το αίτημα στο ΔΕΔΔΗΕ. Ακόμα δεν έχει έρθει για τελική μέτρηση αλλά μου ήρθαν κωδικοί ebill όπου έχουν προ επιλέξει το my home online αν και ακομα φαίνεται σε αναμονή. Εσένα σου έστειλαν εκείνοι κωδικούς; 

είχα κωδικούς από παλιά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, AristidisZ said:

είχα κωδικούς από παλιά 

Άρα δεν έγινε εκεί το μπέρδεμα.. εγώ διαπίστωσα αυτές τις μέρες ότι για να δουλέψουν θέλουν πρήξιμο. 2-3 τηλέφωνα μέχρι να απαντήσουν  και να κάνουν αυτό που  πρέπει 😝 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, marmagia είπε

Άρα δεν έγινε εκεί το μπέρδεμα.. εγώ διαπίστωσα αυτές τις μέρες ότι για να δουλέψουν θέλουν πρήξιμο. 2-3 τηλέφωνα μέχρι να απαντήσουν  και να κάνουν αυτό που  πρέπει 😝 

θα τους ξαναπάρω σε λίγο, μη φοβάσαι :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/11/2021 στις 8:57 ΠΜ, jimmy1966 είπε

 

Καλημέρα σε όλους.εφυγα από την protergia και εκανα το on line .μου έστειλαν από την ΔΕΗ ότι έγινε ο έλεγχος εγγράφων και μεαα σε 2 εργάσιμες θα ειδοποιηθεί ο δεδδηε.ειχα e bill από παλιότερα που ήμουν στην ΔΕΗ και στο e bill γράφει ότι το αίτημα μου είναι υπό εξέταση.τωρα πρεπει να κάνω κάτι εγώ από το e bill?

Screenshot_2021-11-12-11-20-50-380_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2021-11-12-11-20-42-584_com.android.chrome.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...