Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Jake07 είπε

Ρε παιδιά μπερδεύτηκα. Στη ΔΕΗ μου είπαν ότι δεν υπάρχει ρητρα αναπροσαρμογης. Τελικά τι ισχύει? 

Ένα ποστ πιο πάνω υπάρχει αναρτημένος λογαριασμός της ΔΕΗ που το λέει καθαρά 

ρητρα δεν έχουν τα σταθερά προγράμματα 

Επεξ/σία από dimostr
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, dimostr είπε

Ένα ποστ πιο πάνω υπάρχει αναρτημένος λογαριασμός της ΔΕΗ που το λέει καθαρά 

ρητρα δεν έχουν τα σταθερά προγράμματα 

Μπορεί να το λέει καθαρά φίλε μου αλλά εγώ δε το καταλαβαίνω. Τι εστι σταθερά? Το my home online είναι σταθερό? 

Σταθερή είναι πχ η τιμή που λέει πλέον 0,17 και 0,13 η νύχτα?

Επεξ/σία από Jake07
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Jake07 είπε

Μπορεί να το λέει καθαρά φίλε μου αλλά εγώ δε το καταλαβαίνω. Τι εστι σταθερά? Το my home online είναι σταθερό? 

Σταθερή είναι πχ η τιμή που λέει πλέον 0,17 και 0,13 η νύχτα?

Σταθερές τιμές έχει, αν έχεις πρόγραμμα. Μόνο τότε. 

Σταθερή τιμή σημαίνει ότι έχεις υπογράψει να πληρώνεις συγκεκριμένο κόστος ανά KWh ανεξάρτητα με το πόσο είναι η τιμή της στην αγορά.

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Jake07 είπε

Καλημέρα παιδιά, επειδή από τα λίγα που διάβασα εδώ το έχετε κάνει επιστήμη θα ήθελα τη γνώμη σας. για εμένα που θέλω να γυρίσω δεη ποιο πρόγραμμα πρέπει να ζητήσω? Η κατανάλωση μου είναι περίπου 400 ημέρα, 70 νύχτα. Χτες είχα καταλήξει στο enter. Τώρα βλέπω το online ότι έχει και φθηνότερη kwh και φθηνότερο πάγιο, και 30€ καλωσορισματος. Κάτι δε καταλαβαίνω ή συμφέρει τελικά το online. 

Πας στο enter η στο online home.

Ταυτοχρονα προσπαθησε , μιας και εχεις νυκτερινο , να το εκμεταλλευτεις οσο πιο πολυ γινεται.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά. Δύο ερωτήσεις αν είναι εύκολο: Αν είσαι υφιστάμενος πελάτης στο Γ1Ν και επιλέξεις enter, υπάρχει περίπτωση να μη σε χρεώσουν εγγύηση; Και κατα δεύτερον, καταχώρηση της ένδειξης μπορείς να κάνεις και στα δύο προγράμματα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Aurumnus είπε

Κανονικά δεν θα έπρεπε οι εκπτώσεις ΚΟΤ να είναι και στον έναντι;
Στους 2 προηγούμενους έναντι λογαριασμούς που κοιτάω, υπήρχε αυτό:
Εκπτ.KOT kWh/ημέραςX0,04500

Σχεδόν 400€ είναι ο λογαριασμός!
Ο αντίστοιχος περσινός, με σχεδόν 100 kWh λιγότερες ήταν 250€.

Δεν μπορώ να περιμένω μήπως και τυχόν στον εκκαθαριστικό περάσει η ΔΕΗ την έπτωση ΚΟΤ.
Αν δεν έχει περαστεί και τότε, θα είναι αργά.

Τι μπορώ να κάνω τώρα (αν μπορώ να κάνω).
Να πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω αν είναι με ενεργοποιημένη KOT η συγκεκριμένη σύμβαση/παροχή;
Να κάνω καταγγελία;

Στο δικό μου σπίτι με ΔΕΗ δεν έχω κοινωνικό, οπότε δεν έχω ιδέα περί κοινωνικού και τι ισχύει.

Όσοι έχετε myHome Enter με κοινωνικό τιμολόγιο, πάνω στο λογαριασμό γράφει «myHome Enter» ή «myHome Enter ΚΟΤ B»;

-.jpg.f9f28ef1789d595bcb65d29e4ea8879c.jpg691798048_.jpg.440484e1cc20ca53372d24684893a64f.jpg

Με επιφύλαξη σε όσα αναφέρω... 

Δε ξέρω τι όριο ΚΟΤ έχει η συγκεκριμένη παροχή αλλά μου φαίνεται μεγάλο το 1218 KWh(ημερήσιο) για 59 μέρες. Μόνο με όριο 2300+ μπορεί να περαστεί έκπτωση ΚΟΤ σε τέτοια κατανάλωση. 

Αν το έναντι είναι από δική τους εκτίμηση, τότε θα περιμένεις εκκαθαριστικό. 

Αν είναι από δική σας καταχώρηση μετρήσεων, τότε δύσκολα να ελπίζεις σε κάτι καλύτερο. 

Σιγουρευτείτε για το όριο ΚΟΤ που έχει η παροχή για να δείτε αν υπάρχει λάθος, προτού προχωρήσετε σε αμφισβητήσεις κλπ. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, bize είπε

Με επιφύλαξη σε όσα αναφέρω... 

Δε ξέρω τι όριο ΚΟΤ έχει η συγκεκριμένη παροχή αλλά μου φαίνεται μεγάλο το 1218 KWh(ημερήσιο) για 59 μέρες.

ποια επιφύλαξη ? σωστός , το έβλεπα 86 το ημερήσιο , όχι 867 (στη χρέωση του enter)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

ΕΣΥ, μιλάς για Κοτ.

Όμως ο λογαριασμός γράφει my home enter N.

Οι άνθρωποι είναι ενταγμένοι στο κοινωνικό τιμολόγιο.
Και κάναμε την αλλαγή από Γ1Ν Ν ΚΟΤ σε my home enter N ΚΟΤ, υποτίθεται για καλύτερα και πιο φθηνά.
Αλλά δεν έχω καταλάβει αν μετά την αλλαγή στο νέο πρόγραμμα, είναι ακόμα σε KOT.

 

Αυτός είναι ο προηγούμενος λογαριασμός:

 

1509015951_.jpg.a2fff837157680e2e6e21baf0996cc8e.jpg

Και αυτός είναι ο τωρινός.

1496666221_-.jpg.27fb67c285fdbf2ea503d815424acd60.jpg

 

45 λεπτά πριν, bize είπε

Με επιφύλαξη σε όσα αναφέρω... 

Δε ξέρω τι όριο ΚΟΤ έχει η συγκεκριμένη παροχή αλλά μου φαίνεται μεγάλο το 1218 KWh(ημερήσιο) για 59 μέρες. Μόνο με όριο 2300+ μπορεί να περαστεί έκπτωση ΚΟΤ σε τέτοια κατανάλωση. 

Αν το έναντι είναι από δική τους εκτίμηση, τότε θα περιμένεις εκκαθαριστικό. 

Αν είναι από δική σας καταχώρηση μετρήσεων, τότε δύσκολα να ελπίζεις σε κάτι καλύτερο. 

Σιγουρευτείτε για το όριο ΚΟΤ που έχει η παροχή για να δείτε αν υπάρχει λάθος, προτού προχωρήσετε σε αμφισβητήσεις κλπ. 

Είναι έναντι από εκτίμηση της ΔΕΗ.

Στον τελευταίο εκκαθαριστικό (τον έβαλα μέσα σε αυτήν την ανάρτηση) γράφει «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ/ΟΡΙΟ: 1.600 kWh».

 

Επεξ/σία από Aurumnus
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Είναι έναντι από εκτίμηση της ΔΕΗ.

 

13 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

ΟΡΙΟ: 1.600 kWh

άρα λύθηκε το μυστήριο , ξεπεράστηκε το όριο (έστω και έναντι) και δεν μπήκε

θα μπει στον εκκαθαριστικό (αν δεν το ξεπέρασαν)

Δημοσ.

λοιπον ηρθε λογαριασμος διμηνου , εχω στειλει μεσω ebill να μου το διορθωσουν ωστε να ερχεται μηνιαια , τουλαχιστον λεει οτι θα πληρωθει μεσω παγιας εντολης 

 

 

 

logar1.png

logar.png

Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα. Του ήρθε κανενός ρήτρα αναπροσαρμογής σε myHome Online? Ναι, δεν έγραψα λάθος, βλέπω ρήτρα αναπροσαρμογής στο σταθερό πρόγραμμα, που υποτίθεται δε θα έπρεπε.

Εικάζω επειδή είναι 4μηνος λογαριασμός εκκαθαριστικός, και πιάνει περίοδο και πριν την ενεργοποίηση του myHome Online (που το ενεργοποίησα 4 ή 5 /11)

Spoiler

image.png.b9eb5033d86e9dcafb96fcc2f82dcb95.png

 

Μέτρησε ξανά την επιστροφή του myhome, τις πιστώσεις, το KOT Α που είχα, και την αλλαγή σε ΚΟΤ B, και πρόσθεσε και την ρήτρα που λογικά αναλογεί στο διάστημα 6/10 μέχρι και την ενεργοποίηση του myhome Online. Είναι φυσιολογικό όλο αυτό?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Jake07 είπε

Καλημέρα παιδιά, επειδή από τα λίγα που διάβασα εδώ το έχετε κάνει επιστήμη θα ήθελα τη γνώμη σας. για εμένα που θέλω να γυρίσω δεη ποιο πρόγραμμα πρέπει να ζητήσω? Η κατανάλωση μου είναι περίπου 400 ημέρα, 70 νύχτα. Χτες είχα καταλήξει στο enter. Τώρα βλέπω το online ότι έχει και φθηνότερη kwh και φθηνότερο πάγιο, και 30€ καλωσορισματος. Κάτι δε καταλαβαίνω ή συμφέρει τελικά το online. 

Οι διαφορές τους είναι μικρές στην ουσία (δεν εξηγείς βέβαια αν μιλάς για καταναλώσεις μήνα ή 4μηνου - αν το 2ο, τότε πες πώς δεν υπάρχουν διαφορές). Πιο πολύ νόημα έχει τί από τα δύο σου "ταιριάζει" (σύγκρινε τις παροχές/πρϋποθέσεις και των δυο). Κι αν είσαι από άλλο πάροχο, μάλλον καλύτερα Έντερ σε κατάστημα, καθώς γίνεται έτσι πιο γρήγορα η μετάβαση.

Κατά τ' άλλα το Έντερ έχει συνολικά 7% επιλέον έκπτωση (με συνέπεια και πάγια εντολή) και πρέπει να το αντιπαραβάλλεις με το εφ' άπαξ 30άρι και την -0,01 έκπτωση επί της κιλοβατώρας του Ονλάιν.

7 ώρες πριν, rus είπε

Ελαβα κι εγω τον Εκκαθαριστικο του τελευταιου 4μηνου. Ρητρα 372ε και εκπτωση 262ε. Δηλαδη αν ειχα γραφτει στο εναλλακτικο προγραμμα θα ειχα γλυτωσει αυτα τα 110ε?

(στο προηγ. 4μηνο ηταν ρητρα 106, εκπτωση 55)

image.png

...για να δεις πόσα θα είχες γλυτώσει θα πρέπει να υπολογίσεις χρεώσεις Έντερ ή Ονλάιν με την δική τους τιμολόγηση και τέλος να συγκρινεις με Γ1. Δεν έχει όμως νόημα αυτό γιατί μιλάμε για παλιότερες χρονικές περιόδους με διαφορετικές διατιμήσεις (κι επιδοτήσεις) στα σταθερά και άλλες προϋποθέσεις όπως πχ έγκαιρη εξόφληση. Σε κάθε πρίπτωση (για να το πω αλλιώς), ΔΕΝ θα είχες γλυτώσει "110" αν είχες μπει μετά τις 3/12/21, διότι ναι μεν βγαίνει φθηνότερα από τις χρεώσεις με μεγάλη κατανάλωση σε ρητροπρόγραμμα, αλλά δεν παύει να είναι η κιλοβατώρα του υψηλότερη από του Γ1. Χοντρικά θα είχες κερδίσει το μεγαλύτερο μέρος - αλλάν βέβαια αν είχες μπει πριν τις 3/12 θα είχες κερδίσει ακόμα περισσότερα.

6 ώρες πριν, Jake07 είπε

Ρε παιδιά μπερδεύτηκα. Στη ΔΕΗ μου είπαν ότι δεν υπάρχει ρητρα αναπροσαρμογης. Τελικά τι ισχύει? 

Δεν είναι θέμα παρόχων, είναι θέμα προγραμμάτων. Όλοι έχουν και ρητροπρογράμματα (=κυμαινόμενης διατίμησης) και σταθερής τιμής.

5 ώρες πριν, Jake07 είπε

Ωραίος, ελπίζω να είναι καλύτερου επιπέδου γιατί αυτές... Δε μπορώ να το πω κόσμια, θα μπαναριστω.. 

...ε όχι και να απαντήσεις μη κόσμια, επειδή "σου κούνησε το δάχτυλο" όμως...

 

4 ώρες πριν, Jake07 είπε

Υπάρχει πάντα και ο σωστός τρόπος να το πεις αυτό, όπως ο δικός σου.. Και όχι να απαντάς σε κάποιον που δε ξέρεις σα να είναι γνωστός σου. Thanks! 

...κι εσύ όμως σίγουρα θα ξέρεις ότι από τότε που υπάρχουν τα φόρουμ "βοήθειας", μέχρι και στους κανονισμούς λειτουργίας αναφέρουν διακριτά "πρώτα να ψάχνετε μήπως αυτό που ρωτήσατε έχει απαντηθεί". Κι από 'κει και πέρα, είναι και λογικό πρώτα να τσεκάρεις, καθώς τα thread είναι "βάσεις πληροφοριών". Πόσο μάλλον όταν οι απορίες σου ήταν τύπου "ανοίγω μια πόρτα τάξης λυκείου και ρωτάω αν γνωρίζει κανείς πιο γράμμα έρχεται μετά το σίγμα στο αλφάβητο"...Μην ξεχνάς δε πως δεν είμαστε επαγγελματίες σε κάποια υπηρεσία (και ισχύει για όλα τα thread όλων των topic όλων των forum) για να απαντάμε αγγόγυστα σε ό,τι του έρθει του καθένα να ρωτήσει...Άρα αν από εμάς "θέλει προσοχή στον τρόπο", θέλει κι από μεριάς σου κάποια διαφορετική προσέγγιση, γιατί αλλιώς κι εμείς νιώθουμε από κάποιους να φέρονται "λες και είμαστε υπηρέτες κάποιων καλομαθημένων τεμπέληδων"...

Προς γνώση και συμμόρφωση λοιπόν "σου την είπε" o korakios, και για εσένα και για όσους άλλους "καινούριους" τυχόν δουν την απάντησή του. Και όσο κι αν σε πείραξε, δικαίως μπορεί, πάρε κι εσύ το μάθημα : από εδώ και πέρα, κάνε πρώτα μια υποτυπώδη έστω αναζήτηση...Εγώ πχ πριν ρωτήσω εδώ "έχει η ΔΕΗ ρήτρα αναπροσαρμογής", πρώτα ένα γκουγκλάρισμα θα το έκανα και φυσικά θα έβρισκα αποτελέσματα που κατευθύνουν μέχρι ΚΑΙ εδώ...Και θα το έκανα, ξέρεις, όχι για να μην μου την πούνε αν ρώταγα κατευθείαν, αλλά σκεπτόμενος ότι πιθανώς θα έχουν κάνει ένα κεφάλι καζάνι στα διάφορα fora, με το ζήτημα...

Τέλος ο συγκεκριμένος είναι το άτομο με την μεγαλύτερη/ουσιαστικότερη συνεισφορά εδώ μέσα. Και "ποιοτικά" και από άποψη χρόνου ενασχόλησης (από παλιά και καθημερινά). Έχει γλυτώσει κόσμο από λεφτά που ΘΑ χάνανε, αλλά και από όσα είχαν ήδη πληρώσει και λάβανε επιστροφές...Δεν στο λέω αυτό για να σκεφτείς "ε και; Το ότι έχει βοηθήσει και είναι ο καλύτερος, σημαίνει ότι μπορεί να φέρεται κάπως;", διότι ήδη σου είπα, ΔΕΝ σου είπε κάτι άσχημο : σου κούνησε "απλώς" το δάχτυλο, για κάτι που όφειλες να θεωρείς αυτονόητο - δηλαδή την εκ των προτέρων αναζήτηση/μελέτη...Είναι λίγο "tough love" η φάση του, αλλά μεταξύ μας, καλά κάνει, γιατί δεν είσαι ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ο μόνος που "βλέπει φως, μπαίνει, κι αρχίζει τις βασικές ερωτήσεις", χωρίς (όπως σωστά σου είπε) να έχεις διαβάσει ΟΥΤΕ την τελευταία σελίδα...

Φιλικά τα παραπάνω, και το εννοώ. Βάλε λίγο νερό κι εσύ στο κρασί του "θυμού" σου, σε καταλαβαίνω που πειράχτηκες, αλλά ξεπέρνα το να πάμε παρακάτω, και να πάρεις χρησιμότατες πληροφορίες περί ρεύματος και παρόχων. Άλλωστε πάνω-κάτω γι' αυτό είμαστε εδώ, για βοήθεια, και ας πούμε "μια παρέα", που ο καθένας έχει την δικιά του "πετριά" : ο korakios ας πούμε είναι (κατά περίπτωση) "αυστηρός", εσύ δεν χρησιμοποιείς την αναζήτηση :P, κι εγώ γράφω σεντόνια...:-D Αλλά λίγο ο ένας - λίγο ο άλλος, βελτιωνόμαστε και τα βρίσκουμε...

Κατά τ' άλλα, καλώς ήρθες (μετά την ψυχρολουσία 😜)

1 ώρα πριν, KaRouLi είπε

πιάνει περίοδο και πριν την ενεργοποίηση του myHome Online (που το ενεργοποίησα 4 ή 5 /11)

  Απόκρυψη περιεχομένων

 

 και πρόσθεσε και την ρήτρα που λογικά αναλογεί στο διάστημα 6/10 μέχρι και την ενεργοποίηση του myhome Online.

...μόνος σου τα είπες :-)

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 2
Δημοσ.
Στις 4/2/2022 στις 10:40 ΠΜ, Geoponer είπε

Λοιπόν, φαίνεται ότι αυτή η περίοδος είναι περίοδος διορθώσεων για όλους όσους είχαν μπει λανθασμένα στο Γ1Ν και όχι στο Online / Enter.

Βγήκε νέος (3ος) έναντι λογαριασμός για το διάστημα 30/11/2021-20/1/2022 ο οποίος διορθώνει (??) τους προηγούμενους, αφού:

  1. Αναφέρει ως πρόγραμμα το Home Online, με ημερομηνία λήξης 29/11/2023 και σωστές χρεώσεις του παλαιού, ορθόδοξου Online.
  2. Πιστώνει μια διαφορά περίπου €93 με την αιτιολογία Διόρθωση 30/11/2021-20/1/2022 (όντως 30/11 ενεργοποιήθηκε το Home Online)
  3. Πιστώνει τα €30 έκπτωση του Home Online
  4. Οι ενδείξεις μετρητή είναι οι ίδιες με του 2ου λογαριασμού

Το πρόβλημα είναι ότι ο 1ος λάθος λογαριασμός (€53) έχει ήδη εξοφληθεί (λογικό), ο 2ος λάθος (€68) θα εξοφληθεί αυτόματα στις 11/2/2022 και ο 3ος διορθωτικός (€28) θα εξοφληθεί αυτόματα στις 17/2/2022, άρα θα πληρώσω 3 λογαριασμούς σε 2 μήνες. Καταλαβαίνω κάτι λάθος;

Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι δεν έχει ακυρωθεί ο 2ος λανθασμένος λογαριασμός, αφού στον 3ο, διορθωμένο λογαριασμό βλέπω ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΟ ΠΟΣΟ το σύνολο του 2ου. Αν δεν τραβήξει τα χρήματα με τη λήξη, τότε αλλάζει το πράγμα, σωστά?

Από τη στιγμή που δεν έχει πληροφορίες για το πώς προέκυψε η Διόρθωση δεν ξέρω τι έχουν υπολογίσει και πώς, άρα δεν είμαι βέβαιος για το τι έχουν διορθώσει. Τουλάχιστον ελπίζω από εδώ και πέρα να πάει νεράκι η διαδικασία.

ΜΠΑΧΑΛΟ:

Σήμερα ήταν να πληρωθεί ο 2ος λανθασμένος λογαριασμός (€68) και αναρωτιόμουν αν θα τραβήξει χρήματα από την κάρτα (πάγια εντολή) ή αν θα είχε ακυρωθεί συστημικά η πληρωμή του προκειμένου να πληρωθεί κατευθείαν ο 3ος (διορθωτικός) με €28.

Τελικά σήμερα 11/2 τράβηξε €27 και κάτι ψιλά, που δεν αντιστοιχεί σαν ποσό σε κανέναν από τους δύο λογαριασμούς που εκκρεμούσαν!

Αν δεν χρεωθώ πάλι κάποιο ποσό στις 17/2 που είναι η λήξη του 3ου λογαριασμού, σημαίνει πως έγινε η εκκαθάριση και από εδώ και πέρα θα πληρώνω όσα βλέπω στο λογαριασμό, με σωστές χρεώσεις.

Δημοσ.

Αν δεν ανεβάσεις τους λογαριασμούς δεν θα βγει άκρη. Το πιθανότερο είναι να τράβηξε το υπόλοιπο σου (που θα έπρεπε να είναι χοντρικά ο 3ος λογαριασμός) και στις 17/2 να μην τραβήξει τίποτα άλλο.

 

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...