Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Σ'ευχαριστώ @ekrepali . 

Μόλις μίλησα με τη ΔΕΗ και τηλεφωνικά...ο υπάλληλος μου είπε ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω κάρτα σε άλλο όνομα από αυτό στο οποίο έχει δηλωθεί η παροχή. Με προβλημάτισε λίγο ότι με έβαλε σε αναμονή και ρώτησε πριν μου απαντήσει. Το ίδιο έκανε και όταν τον ρώτησα τι συμβαίνει αν πληρώσω εγώ 3 ή περισσότερες φορές αντί να αφήσω το λογαριασμό να πληρωθεί από μόνος του μέσω της πάγιας εντολής.

Το άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι με προέτρεψε να ενεργοποιήσω την πάγια εντολή όταν δω ότι το My home online είναι ενεργοποιημένο και όχι τώρα που το αίτημα είναι ακόμα υπό εξέταση.

Όσον αφορά τους κωδικούς, έβαλα ίδιο password και στους δύο...με διαφορετικό username, φυσικά.

Παραδόξως δε μου ζήτησαν ποτέ να τους στείλω πληρωμένο τελευταίο λογαριασμό του προηγούμενου παρόχου(Volterra).

Όσον αφορά το καυτό θέμα με τις παλιές/νέες τιμές, έστειλα διαμαρτυρία στη ΡΑΕ προ ημερών και η ΔΕΗ μου απάντησε προχθές στην πλατφόρμα της ΡΑΕ ότι θα ισχύει ο παλιός τιμοκατάλογος(αυτός που ίσχυε μέχρι 2/12/2021) καθώς η αίτηση και όλα τα δικαιολογητικά είχαν υποβληθεί μέχρι τότε. Κρατάω μικρό καλάθι όμως μέχρι να εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός. Στην άλλη παροχή, εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός και οι τιμές είναι σωστές, 0,096-0,076.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αίτημα στη ΡΑΕ που είχα κάνει λέει ότι ολοκληρώθηκε (περιμένουν δλδ από εμενα να αποδεκτώ την απάντηση της ΔΕΗ ή όχι) όμως απάντηση δεν δόθηκε.... Το πεδίο της απάντησης είναι κενό... Υποθέτω ότι δεν είναι φυσιολογικό έτσι??. Στο email που έστειλα όμως σε customer care με κοινοποίηση σε ΡΑΕ μου απάντησε η ΔΕΗ ότι θα με εντάξουν στο παλιό online όσο πιο γρήγορα γίνεται (.....).  Εδώ όμως μουγκα... Να επιλέξω Απόρριψη απαντησης με σχόλιο ότι Δεν δόθηκε απάντηση ε? 

Screenshot_20211216-211407_Edge.jpg

Επεξ/σία από fasmatikos
Δημοσ.
  Στις 16/12/2021 στις 7:08 ΜΜ, HERTHAN είπε

Oλοι οι λογαριασμοι γραφουν ειτε εναντι ειτε εκκαθαριστικος.

Αν γραφει εναντι καταναλωσης ειναι αυτονοητο οτι ειναι εναντι.Κι αν γραφει εκκαθαριστικος σημαινει οτι ειναι εκκαθαριστικος.

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Αυτός ο λογαριασμός θεωρείται έναντι η εκκαθαριστικός ? Έχει ένα κενό πλαίσιο "Έναντι κατανάλωσης". Έχω καταχωρήσει εγώ ενδείξεις την ημερομηνία που μου υπέδειξε το ebill.

Δημοσ.
  Στις 16/12/2021 στις 7:13 ΜΜ, efkola είπε

Σ'ευχαριστώ @ekrepali . 

1) Το ίδιο έκανε και όταν τον ρώτησα τι συμβαίνει αν πληρώσω εγώ 3 ή περισσότερες φορές αντί να αφήσω το λογαριασμό να πληρωθεί από μόνος του μέσω της πάγιας εντολής.

2) Το άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι με προέτρεψε να ενεργοποιήσω την πάγια εντολή όταν δω ότι το My home online είναι ενεργοποιημένο και όχι τώρα που το αίτημα είναι ακόμα υπό εξέταση.

3) Όσον αφορά τους κωδικούς, έβαλα ίδιο password και στους δύο...με διαφορετικό username, φυσικά.

4) Παραδόξως δε μου ζήτησαν ποτέ να τους στείλω πληρωμένο τελευταίο λογαριασμό του προηγούμενου παρόχου(Volterra).

5) Όσον αφορά το καυτό θέμα με τις παλιές/νέες τιμές, έστειλα διαμαρτυρία στη ΡΑΕ προ ημερών και η ΔΕΗ μου απάντησε προχθές στην πλατφόρμα της ΡΑΕ ότι θα ισχύει ο παλιός τιμοκατάλογος(αυτός που ίσχυε μέχρι 2/12/2021) καθώς η αίτηση και όλα τα δικαιολογητικά είχαν υποβληθεί μέχρι τότε. Κρατάω μικρό καλάθι όμως μέχρι να εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός. Στην άλλη παροχή, εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός και οι τιμές είναι σωστές, 0,096-0,076.

 

Επέκταση  

1) Εγώ έχω αποφασίσει πλέον να πληρώνω μόνο πάγια όπως λένει οι όροι. Δε ξαναδοκιμάζω τις αντοχές του συστήματος της ΔΕΗ. 😄

2) Μαλακία σου είπε... αν δεν ενεργοποιηθεί η πάγια, δεν ενεργοποιείται το πρόγραμμα όσους μήνες και να περιμένεις.

3) Σου είπα πρόσεξε μη ξεχάσεις τους κωδικούς. Όταν ξεμπερδέψεις με όλα, αν θες βάλει άλλο email.

4) Aν εννοείς τη 2η αίτηση που είναι σε εκκρεμότητα, να στείλεις και το αποδεικτικό πληρωμής κι ας μη το ζήτησαν. Γιατί σε πολλούς σκάλωσε η αίτηση γι'αυτό το λόγο και τη ζήτησας μετά.

5) Αν η επικοινωνία έγινε μέσω RAE, πάτα το πράσινο για να ολοκληρωθεί το αίτημα και να κατοχυρώσεις την απάντηση τους. Σε κάθε περίπτωση κράτα αποδεικτικά σε PDF και έγχαρτο, μη τα χάσεις.

 

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 16/12/2021 στις 7:22 ΜΜ, tsampouros είπε

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Αυτός ο λογαριασμός θεωρείται έναντι η εκκαθαριστικός ? Έχει ένα κενό πλαίσιο "Έναντι κατανάλωσης". Έχω καταχωρήσει εγώ ενδείξεις την ημερομηνία που μου υπέδειξε το ebill.

Επέκταση  

Ο λογαριασμός αυτός θεωρείται ΕΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ.

Δεν το γράφει αλλά έτσι είναι.

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 16/12/2021 στις 7:22 ΜΜ, tsampouros είπε

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Αυτός ο λογαριασμός θεωρείται έναντι η εκκαθαριστικός ? Έχει ένα κενό πλαίσιο "Έναντι κατανάλωσης". Έχω καταχωρήσει εγώ ενδείξεις την ημερομηνία που μου υπέδειξε το ebill.

Ειναι εκκαθαριστικος με δικες σου ενδειξεις.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ekrepali 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Στέλνω μέσω mail στη δεη κοινοποίηση στους υπόλοιπους και αν δεν τότε πάω στο myrae;

Επεξ/σία από yiankap
Δημοσ.
  Στις 16/12/2021 στις 7:26 ΜΜ, ekrepali είπε

 

5) Αν η επικοινωνία έγινε μέσω της καινούργια πλατφόρμας ΜyRAE, πάτα το πράσινο για να ολοκληρωθεί το αίτημα και να κατοχυρώσεις την απάντηση τους. Σε κάθε περίπτωση κράτα αποδεικτικά σε PDF και έγχαρτο, μη τα χάσεις.

 

Αν η επικοινωνία έγινε με τον παλιομοδίτικο τρόπο απ'τη φόρμα επικοινωνίας https://www.rae.gr/forma-parapanon/ στέλνεις απάντηση ότι αποδέχεσαι την απάντηση του παρόχου και ζητάς απ'τη ραε να κλείσει το αίτημα.

Ξανατονίζω κράτα αποδεικτικά της επικοινωνίας.

@efkola

 

@yiankap To πιο βασικό απ'όλα να γράψεις αυτό στο 9. Ή τώρα έγινε 8 έχω μπερδευτεί.

 

Την 14/12/2021 σε προσπάθεια μου να δω εάν έχει εκδοθεί κάποιος λογαριασμός, συνδέομαι στην υπηρεσία e-bill και βλέπω ότι ακόμα εμφανίζει προς επιλογή το προϊόν myHome Online και υποψιάζομαι ότι κάτι δεν εξελίσσεται κανονικά. Εν συνεχεία πατάω στην καρτέλα "ιστορικού επιλογών" όπου  μου δείχνει ότι έχουν επιλεχτεί αυτόματα από το ΣΥΣΤΗΜΑ οι υπηρεσίες Mηνιαίος Λογαριασμός, myHome Online, ηλεκτρονικός λογαριασμός  και ειδοποίηση με mail από τις 25/11/2021.Για του λόγου το αληθές επισυνάπτω screenshot της συγκεκριμένης καρτέλας. Όμως δεν έχει επιλεχτεί αυτόματα από το ΣΥΣΤΗΜΑ η πάγια εντολή, παρόλο που είχα καταχωρήσει τα στοιχεία της κάρτας μου κατά την αίτηση στο econtract και αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη μη ολοκλήρωση της αυτόματης ενεργοποίησης του προγράμματος.

το ε σβήστο

το στ που θα γίνει ε: Εφόσον έδωσα τα στοιχεία της χρεωστικής μου κάρτας στο e-contract, θεώρησα ότι είχα ικανοποιήσει την υποχρέωση των ειδικών όρων του προγράμματος για πάγια πληρωμή λογαριασμού. Είναι δικό σας σφάλμα που δεν ενεργοποιήθηκε αυτόματα απ'το ΣΥΣΤΗΜΑ η πάγια εντολή και είχε ως συνέπεια τη με ενεργοποίηση του προγράμματος.

 

 

Δημοσ.
  Στις 16/12/2021 στις 3:39 ΜΜ, GREGORYMO είπε

Μπηκες η σε έβαλαν στο online 30 Νοεμβρίου.

30 Νοεμβρίου ενεργοποίησα το ebill. Αίτηση ειχα κάνει από τον Σεπτέμβριο και υπέγραψα τον Οκτώβριο. 

  Στις 16/12/2021 στις 4:25 ΜΜ, marmagia είπε

Έχουν χρεωθεί αρκετές κιλοβατώρες στο Γ1. Ήσουν πελάτη της ΔΕΗ πριν την ενεργοποίηση η έκανες αλλαγή παρόχου;

Πελάτης της ΔΕΗ είμουν σε άλλο σπίτι σε άλλη πόλη. Σε αυτό το σπίτι έκανα αρχική σύνδεση κατευθείαν στο my home online 

Δημοσ.
  Στις 16/12/2021 στις 7:44 ΜΜ, gemis XTX είπε

30 Νοεμβρίου ενεργοποίησα το ebill. Αίτηση ειχα κάνει από τον Σεπτέμβριο και υπέγραψα τον Οκτώβριο. 

Γιατι καθυστέρησες ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ekrepali Δες το ολοκληρωμένο με το 9 να έχει γίνει 8 και το στ ε.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Στο 8 πρόσθεσα και την παραπομπή στο συνημμένο 5 . Έκανα καλά ή να το σβήσω;

συνημμενο 5.jpg

Επεξ/σία από yiankap
  • Like 1
  • Thanks 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...