Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, JDimi είπε

Τα έχω διαβάσει σχεδόν όλα, δυστυχώς! :)

Στην πέμπτη σελίδα της δήλωσης στον πίνακα 6 φαίνεται ότι πληρώνω ενοίκιο, λες να το δεχόντουσαν και από εκεί;

Εντυπο Κατάσταση Αριθμός /
Ημ/νία υποβολής
Λειτουργίες εντύπου
Υποβολή Εκτύπωση Δήλωσης Εκτύπωση Πράξης Διοικητικού Προσδιορισμού Φόρου
E1 Αρχική, έχει υποβληθεί ηλεκτρονικά E1-193595 / 13/09/2021 14:05    
 

 

Από την εκτύπωση της πράξης προσδιορισμού φόρου δε φαίνεται κάπου. Το εκκαθαριστικό το είχα μαζί μου.

 

 

Μετά το ποστ σου πήρα τηλ. στο τοπικό γραφείο που έκλεισα ραντεβού και τους είπα ότι δεν έχω ηλεκτρονικό μισθωτήριο. Μου είπε με το Ε1 αν φαίνεται ο αριθμός παροχής είναι οκ. Και ναι στο Ε1 μου είναι περασμένος ο αριθμός. Δεν ξέρω αν η έκδοση του ηλεκτρονικού είναι έτοιμη λόγω διασταύρωσης στοιχείων αλλά, αφού γίνεται με Ε1 θα πάω με αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 λεπτά πριν, rulenstein1 είπε

Τελικά μετά από αρκετές προσπάθειες, τα κατάφερα. Μάλλον ειναι υπερφορτωμενο το σύστημα της ΔΕΗ.

Βλεπω κανονικά το πρόγραμμα και οταν ανοίγω τον τιμοκατάλογο έχει τις παλιές τιμες:
image.png.02c7d1c4f5b5d700092d779953a9f563.png

Ξέρετε  πόσες μέρες θέλει για να ολοκληρωθεί από αλλαγή παρόχου (είμαι στην Watt n Volts).

Ευχαριστώ.


 

σε καταστημα εκανες? αν ναι ποτε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, lazarnik είπε

σε καταστημα εκανες? αν ναι ποτε?

Ναι σε κατάστημα έκανα αίτηση και υπέγραψα επιτόπου τη σύμβαση. Την Πέμπτη 25/11 έκανα την αίτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, rulenstein1 είπε

Καλημέρα,

Έκανα συμβόλαιο για Enter, εχω κωδικό εταίρου.

Προσπάθησα σήμερα 1η φορά να γραφτώ στo ebill, αρχικά όλα καλά, μου ήρθε το email "Ενεργοποίηση χρήστη e-bill" με το link, μου ήρθε και το sms με τον κωδικο ενεργοποίησης στο κινητό, αλλα στο τελευταίο βήμα αφού έβαλα τον κωδικο ενεργοποίησης, μου βγάζει το παρακάτω error:

image.png.83fbbbb1cc7bef2dc3e60d7f3fe5678f.png

 

Προφανώς το link ειναι σωστό , είναι από το email. Δοκίμασα και έστειλα και νέο sms με νέο κωδικό ενεργοποίησης αλλά τα ίδια.

Καμία ιδέα; Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα;

Ευχαριστώ

Δεν εμφανίζεται αμέσως. Θα πρέπει να περάσει ο τεχνικός να μετρήσει και μετά να σε αφήσει το συστημα να κάνεις εγγραφή. Αυτά μου είπε η υπάλληλος και εμένα. Ο τεχνικός μπορεί να κάνει και μια βδομάδα για την μέτρηση, μην ανησυχείς είσαι ήδη στο enter. 

Έκανα και εγώ αλλαγή σε κατάστημα.ισχύει ήδη το enter. Ευχαριστώ @ekrepali @greekfragma @korakios για την πολύτιμη βοήθεια τους. Η υπάλληλος είπε ένα χρόνο και μια μέρα μετά μπορώ να κάνω ακύρωση ατελώς. Αν μέχρι τότε έχουν αλλάξει τα πράγματα, βλέπουμε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, rulenstein1 είπε

Τελικά μετά από αρκετές προσπάθειες, τα κατάφερα. Μάλλον ειναι υπερφορτωμενο το σύστημα της ΔΕΗ.

Βλεπω κανονικά το πρόγραμμα και οταν ανοίγω τον τιμοκατάλογο έχει τις παλιές τιμες:
image.png.02c7d1c4f5b5d700092d779953a9f563.png

Ξέρετε  πόσες μέρες θέλει για να ολοκληρωθεί από αλλαγή παρόχου (είμαι στην Watt n Volts).

Ευχαριστώ.


 

Πήγες σήμερα σε κατάστημα? Και ενεργοποιήθηκε κιόλας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, xraxra είπε

Πήγες σήμερα σε κατάστημα? Και ενεργοποιήθηκε κιόλας?

 

4 λεπτά πριν, rulenstein1 είπε

Ναι σε κατάστημα έκανα αίτηση και υπέγραψα επιτόπου τη σύμβαση. Την Πέμπτη 25/11 έκανα την αίτηση.

αυτο λεμε οσοι πανε για το εντερ το κλειδωνουν αμεσα. το θεμα ειναι οσοι εχουν κοτ θα το χασουν με το εντερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, lazarnik είπε

 

αυτο λεμε οσοι πανε για το εντερ το κλειδωνουν αμεσα. το θεμα ειναι οσοι εχουν κοτ θα το χασουν με το εντερ.

Τι χαρτιά είχες μαζί σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, xraxra είπε

Πήγες σήμερα σε κατάστημα? Και ενεργοποιήθηκε κιόλας?

Δεν ξέρω τι εννοείς με το "ενεργοποιήθηκε".
Σε κατάστημα πήγα την Πέμπτη, με όλα τα δικαιολογητικά και υπέγραψα επιτόπου το Enter.
Ebill έκανα σήμερα και ναι το πρόγραμμα φαίνεται ενεργό.

Ωστόσο δεν νομίζω ότι εχει ολοκληρωθεί η μεταφορα από την Watt n Volt (αν ρωτας αυτο).
Το ξερω γιατί όταν μέσα στο ebill πατάω να ενεργοποιήσω τον μηνιαίο λογαριασμό, δεν με αφήνει και μου λέει δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του Μηνιαίου Λογαριασμού γιατι δεν εχει ολοκληρωθει η συμβαση (ή κατι τετοιο).

Τεσπα, οπως κ αν εχει, φαινεται οτι οντως οσοι πανε σε καταστημα και κανουν επιτοπου το Εντερ ειναι κομπλε.


 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, rulenstein1 είπε

Τελικά μετά από αρκετές προσπάθειες, τα κατάφερα. Μάλλον ειναι υπερφορτωμενο το σύστημα της ΔΕΗ.

 

20 λεπτά πριν, tomtsir είπε

"Καλέσατε το τηλεφωνικό κέντρο ΔΕΗ , αυτή τη στιγμή όλες οι γραμμές είναι κατελλημενες , καλέστε αργότερα"

Ουτε πατήστε 1 , ούτε 2 , ούτε τίποτα...

Ξεκίνησαν τα όργανα 

Τα συστήματα της ΔΕΗ έχουν αρχίσει να καταρρέουν....αφού δεν μπορώ να πιάσω γραμμή στο τηλέφωνο, είπα να ρωτήσω με email τι γίνεται με την αίτηση για online που έχω σε εκκρεμότητα.

Όσοι μπορείτε μόνο με επίσκεψη σε κατάστημα πλέον μπας και κάνετε δουλειά. Εγώ δυστυχώς δεν μπορώ. :-(

insomnia.PNG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω αυτό το πρόγραμμα my enter που καταργεί τη ρήτρα αναπροσαρμογής, είμαι ασφαλής από τις αυξήσεις του ρεύματος που λένε?

Στο τελευταίο λογαριασμό είδα σημαντική μείωση συγκριτικά με έναν πιο παλιό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Geoponer είπε

 

Τα συστήματα της ΔΕΗ έχουν αρχίσει να καταρρέουν....αφού δεν μπορώ να πιάσω γραμμή στο τηλέφωνο, είπα να ρωτήσω με email τι γίνεται με την αίτηση για online που έχω σε εκκρεμότητα.

Όσοι μπορείτε μόνο με επίσκεψη σε κατάστημα πλέον μπας και κάνετε δουλειά. Εγώ δυστυχώς δεν μπορώ. :-(

insomnia.PNG

Έχω και εγώ μια αίτηση Online σε εκρεμμότητα. Έχω στείλει τα δικαιολογητικά εδώ και μέρες. Σήμερα είναι η 3η εργάσιμη υποτίθεται. Ψάκτους στο τηλέφωνο, το mail θα αργήσει λογικά να διευθετηθεί.

Επεξ/σία από apache48
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, apache48 είπε

Έχω και εγώ μια αίτηση Online σε εκρεμμότητα. Έχω στείλει τα δικαιολογητικά εδώ και μέρες. Σήμερα είναι η 3η εργάσιμη υποτίθεται.

Να μη σε αγχώνω, αλλά έκανα ηλεκτρονικά την αίτηση 11/11, μου ζήτησαν τα δικαιολογητικά 24/11 μετά από πολλά τηλέφωνα και τα έστειλα την ίδια μέρα. Από τότε έχω πάρει μόνο την αυτόματη επιβεβαίωση ότι τα παρέλαβαν.

Πρέπει να επικρατεί χάος αυτές τις μέρες που λήγει η προθεσμία, αλλά ελπίζω να υπάρχει μια σειρά προτεραιότητας και να μην μένουν πίσω αιτήσεις εις βάρος άλλων.

Επεξ/σία από Geoponer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή σας μέρα, 

 

Ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Είμαι στο πρόγραμμα ΔΕΗ Homa online, έχω βάλει και πάγια εντολή μέσω χρεωστικής κάρτας  και το θέμα είναι ότι μου είχε έρθει ένας λογαριασμός 2 ευρώ που λήγει σήμερα. Ως τώρα δεν έχει γίνει κάποια κίνηση από την κάρτα μου. Ξέρετε αν θα έπρεπε να έχει ήδη πληρωθεί και αν ναι πως μπορώ να λύσω το θέμα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Geoponer είπε

Να μη σε αγχώνω, αλλά έκανα ηλεκτρονικά την αίτηση 11/11, μου ζήτησαν τα δικαιολογητικά 24/11 μετά από πολλά τηλέφωνα και τα έστειλα την ίδια μέρα. Από τότε έχω πάρει μόνο την αυτόματη επιβεβαίωση ότι τα παρέλαβαν.

Πρέπει να επικρατεί χάος αυτές τις μέρες που λήγει η προθεσμία, αλλά ελπίζω να υπάρχει μια σειρά προτεραιότητας και να μην μένουν πίσω αιτήσεις εις βάρος άλλων.

Μιλάω στο τηλέφωνο τώρα με την εξυπηρέτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...