Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η χρήση πάγιας εντολής επιστρέφει την εγγύηση στον επόμενο λογαριασμό ακόμα και αν είσαι στο Γ1. 

Παιδιά να σας πω ότι σε εμένα με econtract 2/4 και τελική ενεργοποίηση (λόγω καθυστέρηση 1 μήνα του  δεδδηε να δώσει ενδείξεις) και τελική ενεργοποίηση  online σήμερα 9/5 μου ξεκαθάρισαν ότι δεν μου δικαιουμαι παλιές τιμές. Πέρασα από τρεις υπαλλήλους  εξυπηρέτησης για να τους πω το αυτονόητο...αλλά μου λέγατε τόσο καιρό αλλά λέτε τώρα. Αν δεν θέλετε τους λέω να με βάλετε με ότι υπέγραψα ενημερώστε με να μπω Γ1...πως με θα με θέσετε προ τετελεσμένου γεγονοτος σε ένα μήνα που δε θα έχω και δικαίωμα υπαναχώρησης με τιμές που δεν υπέγραψα. Κάναμε αίτημα για να πάρω τις παλιές τιμές αλλά εγώ πήγα και ΔΕΗ όπου οι άνθρωποι ευγενεστατοι ασχολήθηκαν και μου έδωσαν υπεύθυνη δήλωση που περιγράφω τα πάντα. Τύπωσαν το econtract και ζητάω επί λέξει και υπογράφω κιόλας ότι είτε με βάζετε με ότι υπέγραψα είτε υπαναχωρω στο Γ1. Απαράδεκτο μπέρδεμα χωρις να φταίω...

Επειδή έχω κουραστεί αλλά πεισμωσει νομίζετε ότι πρέπει να εξασφαλίστω και με αίτημα στο myrae...?γιατί ήδη σε πέντε ώρες έχουν αποδειχτεί ψεύτες..τους διευκρινησα θέλω αίτημα στο αρμόδιο τμήμα και απάντηση στο ιμειλ με τι τιμές με έχετε βάλει...αυτό που μου λέτε προφορικά ότι είμαι με νέες το θέλω και γραπτά στο μέιλ για να κάνω υπαναχώρηση καθώς δεν αποδέχομαι τιμές που δεν υπέγραψα..όσο είδατε εσείς απάντηση...η τηλέφωνο που μου υποσχέθηκαν.

Στην εξυπηρέτηση τους φάνηκε περίεργο...αφού κάνατε econtract  2/4 γιατί ενεργοποίησαμε το online δέκα μέρες μετά στο ebill..η απάντηση που τους χτύπησα στα μούτρα ότι κάνατε τέσσερις μέρες να μου στείλετε στο μέιλ τα συμβόλαια και μετά έξι μέρες να μου στείλετε κωδικούς εταίρου για να γραφτώ στο ebill προκάλεσε σιωπή...απόλυτη εκ μέρους του υπαλληλου. Και μετά ενεργοποιήθηκα σήμερα είκοσι μέρες μετά (σήμερα δηλαδή)γιατί ο δεδδηε δεν ερχόταν να μετρήσει...

Επεξ/σία από SpirtouLisS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

15 λεπτά πριν, SpirtouLisS είπε

Η χρήση πάγιας εντολής επιστρέφει την εγγύηση στον επόμενο λογαριασμό ακόμα και αν είσαι στο Γ1. 

Παιδιά να σας πω ότι σε εμένα με econtract 2/4 και τελική ενεργοποίηση (λόγω καθυστέρηση 1 μήνα του  δεδδηε να δώσει ενδείξεις) και τελική ενεργοποίηση  online σήμερα 9/5 μου ξεκαθάρισαν ότι δεν μου δικαιουμαι παλιές τιμές. Πέρασα από τρεις υπαλλήλους  εξυπηρέτησης για να τους πω το αυτονόητο...αλλά μου λέγατε τόσο καιρό αλλά λέτε τώρα. Αν δεν θέλετε τους λέω να με βάλετε με ότι υπέγραψα ενημερώστε με να μπω Γ1...πως με θα με θέσετε προ τετελεσμένου γεγονοτος σε ένα μήνα που δε θα έχω και δικαίωμα υπαναχώρησης με τιμές που δεν υπέγραψα. Κάναμε αίτημα για να πάρω τις παλιές τιμές αλλά εγώ πήγα και ΔΕΗ όπου οι άνθρωποι ευγενεστατοι ασχολήθηκαν και μου έδωσαν υπεύθυνη δήλωση που περιγράφω τα πάντα. Τύπωσαν το econtract και ζητάω επί λέξει και υπογράφω κιόλας ότι είτε με βάζετε με ότι υπέγραψα είτε υπαναχωρω στο Γ1. Απαράδεκτο μπέρδεμα χωρις να φταίω...

Επειδή έχω κουραστεί αλλά πεισμωσει νομίζετε ότι πρέπει να εξασφαλίστω και με αίτημα στο myrae...?γιατί ήδη σε πέντε ώρες έχουν αποδειχτεί ψεύτες..τους διευκρινησα θέλω αίτημα στο αρμόδιο τμήμα και απάντηση στο ιμειλ με τι τιμές με έχετε βάλει...αυτό που μου λέτε προφορικά ότι είμαι με νέες το θέλω και γραπτά στο μέιλ για να κάνω υπαναχώρηση καθώς δεν αποδέχομαι τιμές που δεν υπέγραψα..όσο είδατε εσείς απάντηση...η τηλέφωνο που μου υποσχέθηκαν.

Στην εξυπηρέτηση τους φάνηκε περίεργο...αφού κάνατε econtract  2/4 γιατί ενεργοποίησαμε το online δέκα μέρες μετά στο ebill..η απάντηση που τους χτύπησα στα μούτρα ότι κάνατε τέσσερις μέρες να μου στείλετε στο μέιλ τα συμβόλαια και μετά έξι μέρες να μου στείλετε κωδικούς εταίρου για να γραφτώ στο ebill προκάλεσε σιωπή...απόλυτη εκ μέρους του υπαλληλου. Και μετά ενεργοποιήθηκα σήμερα είκοσι μέρες μετά (σήμερα δηλαδή)γιατί ο δεδδηε δεν ερχόταν να μετρήσει...

Στείλε ξανα email στην ΔΕΗ... Και κάνε μια ενημέρωση  καταγγελία στην ΡΑΕ...Βάλε ότι έχει ενημερωθεί ο παροχος ..Γιατί δεν ερχόταν ο Δεδδηε.. Μήπως δεν του είχε δοθεί η εντολή από τον παροχο... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο δεδδηε δεν ερχόταν παρά ότι περίμενε η ΔΕΗ την μέτρηση από τις δέκα Απριλίου. Τελικά ήρθε μέτρησε την περασμένη Τρίτη 3/5...με πήραν και τηλέφωνο από το τοπικό κατάστημα και μου είπαν ότι κακώς πόλυ κακώς τόσο καιρό δεν τους ενημέρωνα στο τοπικό τηλέφωνο  και αρκέστηκαν στην τηλεφωνικη τους εξυπηρέτηση.

Το email της ΔΕΗ ποιο είναι...?δεν βρίσκω κατι

Edit..εν τω μεταξύ πόσο αδικία και πόσο κακό το σύστημα τους...έχω econtract 2/4  και αν έχετε το θεό σας μου έστειλαν κωδικούς εταίρου για να φτιάξω ebill 14/4...!!!και έχουν το θράσος να με πετάξουν στις νέες τιμές..

 

 

Επεξ/σία από SpirtouLisS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, SpirtouLisS είπε

Ο δεδδηε δεν ερχόταν παρά ότι περίμενε η ΔΕΗ την μέτρηση από τις δέκα Απριλίου. Τελικά ήρθε μέτρησε την περασμένη Τρίτη 3/5...με πήραν και τηλέφωνο από το τοπικό κατάστημα και μου είπαν ότι κακώς πόλυ κακώς τόσο καιρό δεν τους ενημέρωνα στο τοπικό τηλέφωνο  και αρκέστηκαν στην τηλεφωνικη τους εξυπηρέτηση.

Το email της ΔΕΗ ποιο είναι...?δεν βρίσκω κατι

O Δεδδηε ρωτησες γιατι δεν ερχοταν;; Πηρες τηλεφωνο;; Ξερεις ποτε επεσε η εντολη απο την ΔΕΗ;; Δεν γινεται να κρατουν την εντολη...Σε ποια περιοχη εισαι; Του Δεδδηε;;

eservices.dei.gr.

econtract.dei.gr

[email protected]

 

Επεξ/σία από takoulou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, takoulou είπε

O Δεδδηε ρωτησες γιατι δεν ερχοταν;; Πηρες τηλεφωνο;; Ξερεις ποτε επεσε η εντολη απο την ΔΕΗ;; Δεν γινεται να κρατουν την εντολη...Σε ποια περιοχη εισαι; Του Δεδδηε;;

eservices.dei.gr.

econtract.dei.gr

Όχι δεν ρώτησα γιατί δεν ερχόταν πάντως με ενημέρωσαν ότι όταν τους ήρθε η εντολή δεν καθυστέρησαν...εντολή θεωρητικά θα έπρεπε να είχε παει από 10/4 κανονικα και τελικά μέτρησαν 2/5.

Επεξ/σία από SpirtouLisS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειλικρινα με ολα αυτα που διαβαζω για την πορεια  και την υλοποιηση των νεων συνδεσεων, φοβαμαι παρα πολυ να ξανα μπλεξω με την Δεη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, SpirtouLisS είπε

Όχι δεν ρώτησα γιατί δεν ερχόταν πάντως με ενημέρωσαν ότι όταν τους ήρθε η εντολή δεν καθυστέρησαν...εντολή θεωρητικά θα έπρεπε να είχε παει από 10/4 κανονικα και τελικά μέτρησαν 2/5.

Χωρις να ρωτησεις λες.. Μηπως εσταλει η εντολη  για την αλλαγη παροχου  πολυ αργοτερα.....Και τοτε πηγε ο Δεδδηε...Δεν νομιζω να κραταει την εντολη.. Εχουν ρητρα αν αργησουν να εκτελεσουν την εντολη..  Ψαχτο..

3 λεπτά πριν, skiace είπε

ειλικρινα με ολα αυτα που διαβαζω για την πορεια  και την υλοποιηση των νεων συνδεσεων, φοβαμαι παρα πολυ να ξανα μπλεξω με την Δεη.

Τι φοβασαι δηλαδη.. Πας στο καταστημα και τελειωνεις σε 15 λεπτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Σε ποιο πρόγραμμα είσαι τώρα?

σε σταθερα εναλλακτικων παροχων. Εχω πολλες παροχες οικιακες και επαγγελματικες.

15 λεπτά πριν, takoulou είπε

Τι φοβασαι δηλαδη.. Πας στο καταστημα και τελειωνεις σε 15 λεπτα...

διαβαζω για αλλαλουμ και καθυστερησεις ενεργοποιησης, κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, skiace είπε

σε σταθερα εναλλακτικων παροχων. Εχω πολλες παροχες οικιακες και επαγγελματικες.

διαβαζω για αλλαλουμ και καθυστερησεις ενεργοποιησης, κτλ.

Το αλλαλουμ είναι αμιγώς στο home online όπου αν στραβωσει και κολλησει όσες φορες και αν καλέσεις εξυπηρέτηση ότι και αν πεις όσα αιτήματα και αν συμπληρώσει ο υπάλληλος της εξυπηρέτησης αυτά χάνονται και δεν υπάρχει ανταπόκριση καμία. Αν κάνεις enter η enter+ και φυσικά Γ1 με ραντεβού σε φυσικό κατάστημα όλα προχωράνε συνήθως με το σωστό τρόπο και αμεσότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, SpirtouLisS είπε

Η χρήση πάγιας εντολής επιστρέφει την εγγύηση στον επόμενο λογαριασμό ακόμα και αν είσαι στο Γ1. 

Παιδιά να σας πω ότι σε εμένα με econtract 2/4 και τελική ενεργοποίηση (λόγω καθυστέρηση 1 μήνα του  δεδδηε να δώσει ενδείξεις) και τελική ενεργοποίηση  online σήμερα 9/5 μου ξεκαθάρισαν ότι δεν μου δικαιουμαι παλιές τιμές. Πέρασα από τρεις υπαλλήλους  εξυπηρέτησης για να τους πω το αυτονόητο...αλλά μου λέγατε τόσο καιρό αλλά λέτε τώρα. Αν δεν θέλετε τους λέω να με βάλετε με ότι υπέγραψα ενημερώστε με να μπω Γ1...πως με θα με θέσετε προ τετελεσμένου γεγονοτος σε ένα μήνα που δε θα έχω και δικαίωμα υπαναχώρησης με τιμές που δεν υπέγραψα. Κάναμε αίτημα για να πάρω τις παλιές τιμές αλλά εγώ πήγα και ΔΕΗ όπου οι άνθρωποι ευγενεστατοι ασχολήθηκαν και μου έδωσαν υπεύθυνη δήλωση που περιγράφω τα πάντα. Τύπωσαν το econtract και ζητάω επί λέξει και υπογράφω κιόλας ότι είτε με βάζετε με ότι υπέγραψα είτε υπαναχωρω στο Γ1. Απαράδεκτο μπέρδεμα χωρις να φταίω...

Επειδή έχω κουραστεί αλλά πεισμωσει νομίζετε ότι πρέπει να εξασφαλίστω και με αίτημα στο myrae...?γιατί ήδη σε πέντε ώρες έχουν αποδειχτεί ψεύτες..τους διευκρινησα θέλω αίτημα στο αρμόδιο τμήμα και απάντηση στο ιμειλ με τι τιμές με έχετε βάλει...αυτό που μου λέτε προφορικά ότι είμαι με νέες το θέλω και γραπτά στο μέιλ για να κάνω υπαναχώρηση καθώς δεν αποδέχομαι τιμές που δεν υπέγραψα..όσο είδατε εσείς απάντηση...η τηλέφωνο που μου υποσχέθηκαν.

Στην εξυπηρέτηση τους φάνηκε περίεργο...αφού κάνατε econtract  2/4 γιατί ενεργοποίησαμε το online δέκα μέρες μετά στο ebill..η απάντηση που τους χτύπησα στα μούτρα ότι κάνατε τέσσερις μέρες να μου στείλετε στο μέιλ τα συμβόλαια και μετά έξι μέρες να μου στείλετε κωδικούς εταίρου για να γραφτώ στο ebill προκάλεσε σιωπή...απόλυτη εκ μέρους του υπαλληλου. Και μετά ενεργοποιήθηκα σήμερα είκοσι μέρες μετά (σήμερα δηλαδή)γιατί ο δεδδηε δεν ερχόταν να μετρήσει...

Έχεις δει λογαριασμό με τις "νέες" τιμές ή έτσι σου λέει ο ένας κι ο άλλος;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξέρω ότι δεν είναι επίσημο απλά έτυχε να πέσει μπροστά μου το ερθρο και είπα να το ανεβάσω αναφέρει πως η τιμή των σταθερών προγραμμάτων (αυτοί που έκλεισαν με 0,24) θα μειωθεί από Ιούλιο που θα γίνει αναπροσαρμογης των τιμών 

https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/384477/lysi-kai-gia-tous-logariasmoys-tis-dei-me-stathera-timologia-apo-ton-ioylio

Επεξ/σία από doom26
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Doubt είπε

Έχεις δει λογαριασμό με τις "νέες" τιμές ή έτσι σου λέει ο ένας κι ο άλλος;

Ποιος ένας και άλλος μίλησα με το τμήμα λογαριασμών μετά από πολύ κόπο...είδαν την καρτέλα μου με έχουν βάλει με τις νέες τιμές και κάναμε αιτημα υπαγωγής στις παλιές...αν περιμένω να βγει λογαριασμός πάει πέταξε το πουλάκι και το δικαίωμα υπαναχωρησης

Επεξ/σία από SpirtouLisS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, skiace είπε

ειλικρινα με ολα αυτα που διαβαζω για την πορεια  και την υλοποιηση των νεων συνδεσεων, φοβαμαι παρα πολυ να ξανα μπλεξω με την Δεη.

Όταν πας σε κατάστημα να υπογράψεις (Γ1/Γ21 ή Enter που δε θέλει ενεργοποίηση ebill), όλα γίνονται στο άψε - σβήσε.

Αν μπλέξεις με econtract ή τηλεφωνική αίτηση, χαιρετίσματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά καλησπέρα.

Συγγενείς μου, ο λογαριασμός ΔΕΗ (myHomeEnter) είναι στο όνομα του πατέρα.

Όμως ο πατέρας, δυστυχώς, 'φεύγει'....Και προκύπτουν πρακτικά προβλήματα όπως ότι ο λογαριασμός της ΔΕΗ θα πρέπει να περάσει στο όνομα της συζύγου. Πώς γίνεται αυτό; (υπόψιν ο σύζυγος δεν μπορεί να μετακινηθεί λόγω προβλημάτων υγείας αλλά και η επικοινωνία είναι πολύ δύσκολη (άνοια))...

1. Τι χρειάζεται; Εξουσιοδότηση από το σύζυγο στη σύζυγο; Κάτι άλλο;

2. Θα χάσει τις τιμές του συμβολαίου που 'απολαμβάνει' μέχρι τώρα (μπήκε Αύγουστο του 2021 στο myHomeEnter) λόγω μεταφοράς του λογαριασμού στη σύζυγο;

3. Με ποιο email επικοινωνούμε με τη ΔΕΗ; (ώστε να υπάρχουν γραπτά αυτά που λέει η ΔΕΗ κι όχι προφορικά από τηλέφωνο)

Επεξ/σία από panosena
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...