Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 ώρες πριν, MSc CCDSP είπε

«Ξάδερφε» στα ίδια είμαστε (γνωστό αυτό), μόνο που εγώ μέχρι να κουνηθεί ο ΔΕΔΔΗΕ έχω εγκλωβιστεί protergia αντί volterra. Σκατά (με το μπαρδόν) έτος είναι αυτό. Δεν θα έπρεπε να μετράει από την αλλαγή στον ΔΕΔΔΗΕ; (μου βγάζει και εμένα μέχρι 7/4/2023)

Παραλληλες διαδρομες! Λοιπον, τους πηρα τηλεφωνο στο ΔΕΔΔΗΕ και μου ειπαν οτι "λογω των ημερων"🙄 εχει καθυστερησει η καταμετρηση, αλλα το βλεπουν προς ολοκλήρωση, οποτε θα γίνει συντομα. Αντε να δουμε 😏

  • Like 2
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, dazed είπε

Παραλληλες διαδρομες! Λοιπον, τους πηρα τηλεφωνο στο ΔΕΔΔΗΕ και μου ειπαν οτι "λογω των ημερων"🙄 εχει καθυστερησει η καταμετρηση, αλλα το βλεπουν προς ολοκλήρωση, οποτε θα γίνει συντομα. Αντε να δουμε 😏

Άραγε υπάρχει τρόπος ενημέρωσης εκτός από την δοκιμή στο e-bill για μηνιαίο λογαριασμό και τηλέφωνα στον ΔΕΔΔΗΕ;

Με την ευκαιρία, εκεί γράφει:

image.png.b9b5e2d35a1770fdf136fd14492e39e2.png

Κανονικά πως είναι δηλαδή; Όπως περιγράφεται ήταν π.χ. Protergia.

Επεξ/σία από MSc CCDSP
Δημοσ.

σε προγραμμα home online N ( το παλιο με το 0,095kwh) μπορεί να γίνει αίτηση για το μητρωο ευαλωτων καταναλωτών ? η υπαρχει κινδυνος να πετάξει εκτός το πρόγραμμα ?

Δημοσ.
11 ώρες πριν, MSc CCDSP είπε

Άραγε υπάρχει τρόπος ενημέρωσης εκτός από την δοκιμή στο e-bill για μηνιαίο λογαριασμό και τηλέφωνα στον ΔΕΔΔΗΕ;

Με την ευκαιρία, εκεί γράφει:

image.png.b9b5e2d35a1770fdf136fd14492e39e2.png

Κανονικά πως είναι δηλαδή; Όπως περιγράφεται ήταν π.χ. Protergia.

Η ΔΕΗ στέλνει λογαριασμό κάθε 2 μήνες. Ένας έναντι, ένας εκκαθαριστικος και πάει λέγοντας. Αν επιλέξεις μηνιαίο θα δίνεις ένδειξη και θα παίρνεις εκκαθαριστικό κάθε μήνα, αυτοί το λένε έναντι πελάτη αλλά στην ουσία εκκαθαριστικος θα είναι, θα πληρώνεις ότι έχεις δηλώσει. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Giannis_Io είπε

Η ΔΕΗ στέλνει λογαριασμό κάθε 2 μήνες. Ένας έναντι, ένας εκκαθαριστικος και πάει λέγοντας. Αν επιλέξεις μηνιαίο θα δίνεις ένδειξη και θα παίρνεις εκκαθαριστικό κάθε μήνα, αυτοί το λένε έναντι πελάτη αλλά στην ουσία εκκαθαριστικος θα είναι, θα πληρώνεις ότι έχεις δηλώσει. 

Αφού το σύστημα σε αφήνει μόνο κάθε δύο μήνες να δίνεις ενδειξη

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Giannis_Io είπε

Η ΔΕΗ στέλνει λογαριασμό κάθε 2 μήνες. Ένας έναντι, ένας εκκαθαριστικος και πάει λέγοντας. Αν επιλέξεις μηνιαίο θα δίνεις ένδειξη και θα παίρνεις εκκαθαριστικό κάθε μήνα, αυτοί το λένε έναντι πελάτη αλλά στην ουσία εκκαθαριστικος θα είναι, θα πληρώνεις ότι έχεις δηλώσει. 

😵 Δεν μπορούν να καταλήξουν αν είναι έναντι ή εκκαθαριστικός; Άρα τελικά παίρνεις 4 εκκαθαριστικούς; Γιατί δεν το γράφουν έτσι; 🙄

19 λεπτά πριν, Elannik είπε

Αφού το σύστημα σε αφήνει μόνο κάθε δύο μήνες να δίνεις ενδειξη

Καταλήξτε ρε παιδία να δω τι μου γίνεται. 😄

Δημοσ.

Έχω μπλέξει σε ένα γαϊτανάκι ασυνεννοησίας. Έχω αίτηση από 4/4 και ακόμα είναι υπό εξέταση με ενεργοποιημένες ebill πάγιες εντολές η ΔΕΗ μου λέει εδώ και είκοσι μέρες ότι πρέπει να μετρήσει ο δεδδηε. Ο δεδδηε μου λέει ότι έχει ένδειξη ουσιαστικά αυτήν που έδωσα εγώ σε προηγούμενη επικοινωνία  και δε θα έρθει να μετρήσει. Τότε λέω προωθήστε το θέμα μου να ξεκολλήσει. Μου λένε είναι συστημικό σφάλμα...βγάλε άκρη. Εν τω μεταξύ η ΔΕΗ με έχει αφήσει στην τύχη μου. Σε δεκάδες φορές που επικοινώνησα μαζί τους είτε για επιβεβαίωση τιμων ειτε για την τρομερή καθυστέρηση από τη μεριά τους δεν πήρα πίσω ούτε στο email κάποια ενημέρωση. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, SpirtouLisS είπε

Έχω μπλέξει σε ένα γαϊτανάκι ασυνεννοησίας. Έχω αίτηση από 4/4 και ακόμα είναι υπό εξέταση με ενεργοποιημένες ebill πάγιες εντολές η ΔΕΗ μου λέει εδώ και είκοσι μέρες ότι πρέπει να μετρήσει ο δεδδηε. Ο δεδδηε μου λέει ότι έχει ένδειξη ουσιαστικά αυτήν που έδωσα εγώ σε προηγούμενη επικοινωνία  και δε θα έρθει να μετρήσει. Τότε λέω προωθήστε το θέμα μου να ξεκολλήσει. Μου λένε είναι συστημικό σφάλμα...βγάλε άκρη. Εν τω μεταξύ η ΔΕΗ με έχει αφήσει στην τύχη μου. Σε δεκάδες φορές που επικοινώνησα μαζί τους είτε για επιβεβαίωση τιμων ειτε για την τρομερή καθυστέρηση από τη μεριά τους δεν πήρα πίσω ούτε στο email κάποια ενημέρωση. 

Τι είδους «προηγούμενη επικοινωνία» ήταν αυτή που είχες δώσει και ένδειξη;

Δεν με βλέπω να γλιτώνω το τηλέφωνο ΔΕΔΔΗΕ για το συμβόλαιο της 8/4 στο κατάστημα...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, MSc CCDSP είπε

Τι είδους «προηγούμενη επικοινωνία» ήταν αυτή που είχες δώσει και ένδειξη;

Δεν με βλέπω να γλιτώνω το τηλέφωνο ΔΕΔΔΗΕ για το συμβόλαιο της 8/4 στο κατάστημα...

Έχω δώσει ένδειξη στην ΔΕΗ. Όταν τους είπα ότι με έχουν λίγο γραμμένο...μου είπε η υπάλληλος να της δώσω ένδειξη. Μα σας έχω δώσει ήδη λέω στην αίτηση για το online. Μου είπε να της ξαναδώσω για να συμπληρώσει κάπου δεν θυμάμαι...πέρασαν και δέκα μέρες.

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Giannis_Io είπε

Η ΔΕΗ στέλνει λογαριασμό κάθε 2 μήνες. Ένας έναντι, ένας εκκαθαριστικος και πάει λέγοντας. Αν επιλέξεις μηνιαίο θα δίνεις ένδειξη και θα παίρνεις εκκαθαριστικό κάθε μήνα, αυτοί το λένε έναντι πελάτη αλλά στην ουσία εκκαθαριστικος θα είναι, θα πληρώνεις ότι έχεις δηλώσει. 

Όχι, ο έναντι πελάτη στην ουσία δεν είναι εκκαθαριστικός γιατί δεν γίνεται εκκαθάριση. Στον εκκαθαριστικό υπολογίζεται η κατανάλωση ολόκληρου του τετραμήνου ή διμήνου και αφαιρούνται όσα έχουν χρεωθεί στον/στους τελευταίο/ους έναντι. Μην μπερδεύεις τους συνφορουμίτες.

31 λεπτά πριν, MSc CCDSP είπε

😵 Δεν μπορούν να καταλήξουν αν είναι έναντι ή εκκαθαριστικός; Άρα τελικά παίρνεις 4 εκκαθαριστικούς; Γιατί δεν το γράφουν έτσι; 🙄

Έχουν καταλήξει, άλλο που ο φίλος παραπάνω αγνοεί τη διαφορά του εκκαθαριστικού και του έναντι. Αν δίνεις ένδειξη κάθε μήνα στη ΔΕΗ τότε θα παίρνεις 3 έναντι πελάτη και 1 εκκαθαριστικό, απλά οι έναντι πελάτη είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα μια και την ένδειξη την δίνεις εσύ και δεν την βγάζουν κατ εκτίμηση με βάση την περσινή σου κατανάλωση.

Εκκαθαριστικό παίρνεις μόνο αν έχει δώσει ένδειξη ο ΔΕΔΔΗΕ στον πάροχο σου.

34 λεπτά πριν, MSc CCDSP είπε

 

Καταλήξτε ρε παιδία να δω τι μου γίνεται. 😄

Τα πράγματα είναι πολύ απλά, δυνατότητα για ένδειξη κάθε δίμηνο υπάρχει μόνο όταν δίνεις στον ΔΕΔΔΗΕ (μία στο site του και μία τηλεφωνικά εναλλάξ), κάθε μήνα μπορείς μόνο στην ΔΕΗ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

απλά οι έναντι πελάτη είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα

Δεν ειναι κοντα στην πραγματικοτητα ειναι η πραγματικοτητα.

Αφου δινεις τις ενδειξεις και ο υπολογισμος γινεται με τις ενδειξεις που εδωσες τοτε δεν μπορει να ειναι κοντα.Ο υπολογισμος ειναι ακριβης.

Σαν εκκαθαριστικος ειναι στην ουσια(ασχετως αν δεν το γραφει και γραφει ενδειξη πελατη) μιας και ο εναντι δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα.

Οπως και να'χει παντως ειναι καλυτερα να δινει καποιος ενδειξεις ειτε μεσω ebill ειτε μεσω ΔΕΔΔΗΕ για να μην του ερχεται ΕΝΑΝΤΙ με ενδειξεις που καμια σχεση δεν εχουμε με την πραγματικοτητα.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Όχι, ο έναντι πελάτη στην ουσία δεν είναι εκκαθαριστικός γιατί δεν γίνεται εκκαθάριση. Στον εκκαθαριστικό υπολογίζεται η κατανάλωση ολόκληρου του τετραμήνου ή διμήνου και αφαιρούνται όσα έχουν χρεωθεί στον/στους τελευταίο/ους έναντι. Μην μπερδεύεις τους συνφορουμίτες.

 

Ας μην παίζουμε με τις λέξεις. Όταν δίνεις μέτρηση τιμολογεισαι με βάση αυτή τη μέτρηση, δηλαδή πληρώνεις αυτό που έχεις καταναλώσει. Νομίζω ότι αυτή είναι και η ουσία που ψάχνουν όλοι (να πληρώνουν ότι έχουν κάψει) και όχι το πότε θα περάσει ο υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ να μετρήσει.

Εφόσον οι ενδείξεις που δίνει κάποιος στο σύστημα είναι οι πραγματικές (γιατί κάποιοι έχουν την τάση να "παίζουν" ανάλογα με τις καταναλώσεις που έχουν) τότε παίρνεις κάθε μήνα εκκαθαριστικό, δηλαδή λογαριασμό που ανταποκρίνεται σε αυτά που έχεις καταναλώσει, και όχι έναντι, δηλαδή λογαριασμό που είναι στο περίπου.

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι δεν καίγομαι σε καμία περίπτωση να δηλώνω κάθε μήνα ενδείξεις και δεν με νοιάζει τυχόν ανισοκατανομή μεταξύ των έναντι μεταξύ τους και του εκκαθαριστικού.

Το θέμα μου είναι ότι έχω να επιλέξω είτε με συνεχείς δοκιμές ενεργοποίησης του μηνιαίου λογαριασμού, είτε να περιμένω στο τηλέφωνο στην αναμονή του ΔΕΔΔΗΕ, αφού η ΔΕΗ δεν έχει ιδέα τι της γίνεται και αν έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεσή μου επιτέλους σε αυτή από τις 8/4 με ένδειξη από τον ΔΕΔΔΗΕ.

Δημοσ.

1ος εκκαθαριστικός σε Home Enter με τιμές 11/2021 η έκπτωση 5% στις χρεώσεις προμήθειας πότε εφαρμόζεται γιατί δεν βλέπω κάτι? 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Δεν ειναι κοντα στην πραγματικοτητα ειναι η πραγματικοτητα.

Αφου δινεις τις ενδειξεις και ο υπολογισμος γινεται με τις ενδειξεις που εδωσες τοτε δεν μπορει να ειναι κοντα.Ο υπολογισμος ειναι ακριβης.

Ανάλογα, πραγματικότητα είναι μόνο στην περίπτωση που ο πελάτης έχει δώσει τις πραγματικές ενδείξεις. Για αυτό ακριβώς έγραψα ότι οι έναντι πελάτη είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα από ότι οι έναντι.

25 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Σαν εκκαθαριστικος ειναι στην ουσια(ασχετως αν δεν το γραφει και γραφει ενδειξη πελατη) μιας και ο εναντι δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα.

Μην μπερδεύεσαι, ο χαρακτηρισμός "εκκαθαριστικός" σε έναν λογαριασμό έχει να κάνει με το εάν στον συγκεκριμένο λογαριασμό γίνεται εκκαθάριση ή όχι, το έγραψα στο προηγούμενο post, δεν μπορώ να το εξηγήσω πιο απλά. Οι ορισμοί "έναντι" και "εκκαθάριση" δεν έχουν διαφορετική έννοια όταν πρόκειται για λογαριασμούς ΔΕΗ.

48 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Οπως και να'χει παντως ειναι καλυτερα να δινει καποιος ενδειξεις ειτε μεσω ebill ειτε μεσω ΔΕΔΔΗΕ για να μην του ερχεται ΕΝΑΝΤΙ με ενδειξεις που καμια σχεση δεν εχουμε με την πραγματικοτητα.

Τα ξέρω από πρώτο χέρι όλα αυτά, είχα συνέχεια προβλήματα μια και ο μετρητής μου δεν είναι προσβάσιμος, συχνά μου ερχόταν εκκαθαριστικός μόνο μια φορά το χρόνο και όλοι οι υπόλοιποι έναντι με ότι να ναι κατανάλωση. Τα έχω λύσει όμως εδώ και τουλάχιστον 3 χρόνια μια και δίνω ανελλιπώς ενδείξεις στον ΔΕΔΔΗΕ κάθε δίμηνο και λαμβάνω επίσης κάθε δίμηνο εκκαθαριστικό λογαριασμό από την ΔΕΗ.

Ακόμα και τώρα που μπήκα στο my home online (άρα υποχρεωτικά μηνιαίος λογαριασμός) θα συνεχίσω να δίνω ανά δίμηνο ενδείξεις στον ΔΕΔΔΗΕ ώστε να παίρνω κάθε δίμηνο εκκαθαριστικό. Με ενδείξεις στο ebill δεν νομίζω να ασχοληθώ, εκτός και εάν οι ενδιάμεσοι λογαριασμοί βγαίνουν εντελώς πραγματικότητας.

33 λεπτά πριν, Inler είπε

1ος εκκαθαριστικός σε Home Enter με τιμές 11/2021 η έκπτωση 5% στις χρεώσεις προμήθειας πότε εφαρμόζεται γιατί δεν βλέπω κάτι? 

Η έκπτωση συνέπειας πάντα υπολογίζεται πάνω σε εκκαθαριστικό λογαριασμό, και πάντα εφαρμόζεται στον αμέσως επόμενο.

Εφόσον ο συγκεκριμένος εκκαθαριστικός πληρωθεί έγκαιρα, τότε το 5% θα σου πιστωθεί στον αμέσως επόμενο λογαριασμό.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...