Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 λεπτά πριν, dazed είπε

Σε καινουργιο συμβολαιο MyHome Enter μου εμφανιζει το παρακατω οταν προσπαθω να ενεργοποιησω το μηνιαιο λογαριασμο:

"Δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του Μηνιαίου Λογαριασμού. Για το υπόψη ακίνητο δεν υπάρχει ενεργή Σύμβαση Προμήθειας με τη ΔΕΗ, διότι έχει καταγγελθεί ή δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί."

Επικοινωνησα με την υποστήριξη του ebill εδω και μια βδομαδα και επιτελους σημερα απαντησαν το εξης:

"Αγαπητέ πελάτη,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι κατόπιν ελέγχου εντοπίζεται ότι συστημικά για την εν λόγω παροχή δεν έχει ολοκληρωθεί πλήρως η διαδικασία ενεργοποίησης από το ΔΕΔΔΗΕ.

Θα πρέπει να ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση και κατόπιν τούτου, να προχωρήσετε σε ένταξη αυτής στη μηνιαία τιμολόγηση.

Για οποιαδήποτε πληροφορία παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,

Ομάδα Εξυπηρέτησης πελατών ΔΕΗ

eBill Τηλεφωνική/Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση"

Στο ebill μου εμφανιζει οτι "Το προϊόν είναι ενεργό έως 07/04/2023". Καμια ιδεα ποιον να κυνηγησω να κανει πιο γρηγορα? Ταυτοχρονα μου εστειλε η Volterra σημερα να καταχωρησω μετρησεις 🤔

Πρέπει να περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ και να καταγράψει ένδειξη για να βγει με βάση αυτή ο τελικός λογαριασμός του προηγούμενου παρόχου. Μετά είσαι πλέον πελάτης ΔΕΗ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 λεπτά πριν, Doubt είπε

Πρέπει να περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ και να καταγράψει ένδειξη για να βγει με βάση αυτή ο τελικός λογαριασμός του προηγούμενου παρόχου. Μετά είσαι πλέον πελάτης ΔΕΗ.

Αρα ολο το μηνα θα τον πληρωσω στη volterra? Στην οποια φανταζομαι θα πρεπει να δωσω και μετρησεις τωρα παρολο που υποτίθεται εχω φυγει απο τις 7/4?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

έχω κάνει αίτηση στο my home online από 31/03 επιτυχώς και έκτοτε λαμβάνω emails και sms να προσκομίσω τα δικαιολογητικά που μου εστάλησαν σε αρχική επικοινωνία τα οποία όμως δεν μου εστάλησαν ποτέ ούτε στο σπαμ ούτε πουθενά. Έχω στείλει emails και έχω 5 καταγεγραμμένες κλήσεις στο support που τους επισημαίνω ότι δεν έχω λάβει κανένα συνημμένο αρχείο για να τους το επιστρέψω, συνεπώς αυτοί θεωρούν ότι έχουν σε εκκρεμότητα το συμβόλαιο λόγω ελειπών δικαιολογητικών τα οποία όμως δεν μου έστειλαν ποτέ για να τα στείλω πίσω...

Στο τηλέφωνο λέω συνέχεια την ιστορία, καταγράφουν τα στοιχεία μου και κάποιος αρμόδιος υποτίθεται θα με καλούσε μέχρι και προϊστάμενος στην τελευταία κλήση κάτι που δεν έγινε ποτέ. Αντιθέτως με κάλεσε μια φορα το τμήμα εξυπηρέτησης και με ρώτησε "καλησπέρα πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;" και λέω εσείς με καλέσατε, τι θα γίνει με το θέμα μου και λέει τι να σας πω εγω ένα αίτημα να σας καλέσω είχα μονο.

Τι προτείνετε; Έχω αντίγραφο υποβολής της αίτησης και πιστεύω απλά ότι πουλάνε τρέλα για να μην τιμολογηθώ με τις χρεώσεις προ 10/04 αλλά με τις νέες. Απλά με αγνοούν κι εγώ απλά καλώ ή στέλνω emails χωρίς κανείς να ασχολείται, στο μεταξύ είμαι στον αέρα και το ρεύμα παραμένει στο όνομα της ιδιοκτήτριας σε ένα πρόγραμμα up home της ΗΡΩΝ.

Eυχαριστώ για τον χρόνο σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, dazed είπε

Αρα ολο το μηνα θα τον πληρωσω στη volterra? Στην οποια φανταζομαι θα πρεπει να δωσω και μετρησεις τωρα παρολο που υποτίθεται εχω φυγει απο τις 7/4?

Για να "φύγεις" πρέπει κάπου να πας, στη ΔΕΗ δεν είσαι ακόμα, άρα θα πληρώσεις τη Βολτέρα.

Σε μένα έχει εκδοθεί ήδη ο τελικός της Βολτέρα, οπότε πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ και πλέον έχω σύμβαση με τη ΔΕΗ.

Γιατί καθυστέρησαν σε σένα δεν το γνωρίζω, πάντως αν είχες τιμοκατάλογο με την κιλοβατώρα γύρω στο 10λεπτο, κερδισμένος είσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Koeman είπε

Τι προτείνετε;

Οπωσδήποτε θα κάνεις αυτό που σου υπέδειξε ο κοράκιος : "μέσω ΡΑΕ", θα μιλάς με την ΔΕΗ και πάλι, αλλά μέχρι πρότινος έδειχναν - όλοι οι πάροχοι - να ασχολούνται και πιο γρήγορα και πιο ουσιαστικά, ειδικά για τέτοια ζητήματα. Άρα όταν παίζετε στο γήπεδο της ΡΑΕ, δείχνουν να τους τσούζει περισσότερο και/ή έχουν ειδικές ομάδες επιφορτισμένες, "και γίνεται δουλεια" τελικά, ενώ μέσω της κλασσικής "ευξυπηρέτησης" (😂) πελατών, μάλλον τα,,,ψήνουνε (sic), σε συνδυασμό με γερές δόσεις ασχετίλας, πασπαλισμένης με βαρβάτη ανοργανωσιά (...δεν πιστεύω πως "το κάνουν επίτηδες", όπως πιστεύεις εσύ - αλλά έτσι για να 'χαμε - να λέγαμε το λέω, καθώς το πηλίκο είναι το ίδιο : δεν γίνεται η δουλειά σου/σε τυραννάνε...

Κατά τ' άλλα, επειδή το μόνο σίγουρο πράγμα στη ζωή είναι ο θάνατος (...αν και κάθε χρόνο τέτοιες μέρες μας τα χαλάει "Ο Άλλος" - τελικά δεν μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη σε τίποτα ), εγώ καπάκι θα έκλεινα ΚΑΙ ένα ραντεβού σε κατάστημα (παίζουν και απογευματινά btw, ανάλογα την περιοχή) μέσα από το site της ΔΕΗ, και μέχρι να προκόψουν ν' ασχοληθούν μέσω του myRAE, θα πήγαινα λάιβ να κάνω και λίγο "σαματά" στο κατάστημα, ζητώντας και κανέναν προϊστάμενο με σάρκα και οστά, να του γκρινιάξω ν' ασχοηληθεί ΜΠΑΣ και, από την στιγμή που οι ονλάιν συνάδελφοί του τομπαίζουν... 

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/4/2022 στις 4:35 ΜΜ, bjj-p είπε

εκει και αν πετανε αετο...εχω επικοινωνησει και σε στελνουν στην τραπεζα να δεις τι φταει. Μηπως παιρνει μονο πιστωτικη καρτα;  Έχει επιτυχει κάποιος με χεωστική;

Πχι έχω βάλει χρεωστική Ετε 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Koeman είπε

Καλησπέρα,

έχω κάνει αίτηση στο my home online από 31/03 επιτυχώς και έκτοτε λαμβάνω emails και sms να προσκομίσω τα δικαιολογητικά που μου εστάλησαν σε αρχική επικοινωνία τα οποία όμως δεν μου εστάλησαν ποτέ ούτε στο σπαμ ούτε πουθενά. Έχω στείλει emails και έχω 5 καταγεγραμμένες κλήσεις στο support που τους επισημαίνω ότι δεν έχω λάβει κανένα συνημμένο αρχείο για να τους το επιστρέψω, συνεπώς αυτοί θεωρούν ότι έχουν σε εκκρεμότητα το συμβόλαιο λόγω ελειπών δικαιολογητικών τα οποία όμως δεν μου έστειλαν ποτέ για να τα στείλω πίσω...

Στο τηλέφωνο λέω συνέχεια την ιστορία, καταγράφουν τα στοιχεία μου και κάποιος αρμόδιος υποτίθεται θα με καλούσε μέχρι και προϊστάμενος στην τελευταία κλήση κάτι που δεν έγινε ποτέ. Αντιθέτως με κάλεσε μια φορα το τμήμα εξυπηρέτησης και με ρώτησε "καλησπέρα πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;" και λέω εσείς με καλέσατε, τι θα γίνει με το θέμα μου και λέει τι να σας πω εγω ένα αίτημα να σας καλέσω είχα μονο.

Τι προτείνετε; Έχω αντίγραφο υποβολής της αίτησης και πιστεύω απλά ότι πουλάνε τρέλα για να μην τιμολογηθώ με τις χρεώσεις προ 10/04 αλλά με τις νέες. Απλά με αγνοούν κι εγώ απλά καλώ ή στέλνω emails χωρίς κανείς να ασχολείται, στο μεταξύ είμαι στον αέρα και το ρεύμα παραμένει στο όνομα της ιδιοκτήτριας σε ένα πρόγραμμα up home της ΗΡΩΝ.

Eυχαριστώ για τον χρόνο σας.

Πήγαινε σε ένα καταστήμα να τελειώνεις... Πιο γρήγορα θα γίνει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, dazed είπε

Αρα ολο το μηνα θα τον πληρωσω στη volterra? Στην οποια φανταζομαι θα πρεπει να δωσω και μετρησεις τωρα παρολο που υποτίθεται εχω φυγει απο τις 7/4?

«Ξάδερφε» στα ίδια είμαστε (γνωστό αυτό), μόνο που εγώ μέχρι να κουνηθεί ο ΔΕΔΔΗΕ έχω εγκλωβιστεί protergia αντί volterra. Σκατά (με το μπαρδόν) έτος είναι αυτό. Δεν θα έπρεπε να μετράει από την αλλαγή στον ΔΕΔΔΗΕ; (μου βγάζει και εμένα μέχρι 7/4/2023)

Επεξ/σία από MSc CCDSP
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα! Ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας σχετικά με τη μετατροπή του Γ1Ν σε my home enter τώρα; Η κατανάλωση είναι περίπου 800-900 την ημέρα και 300-400 τη νύχτα. 
σας ευχαριστώ προκαταβολικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα! Γ1Ν έχω και εγώ ,πληρώνω απ' το ίντερνετ οπότε έρχεται λογαριασμός κάθε μήνα χωρίς όμως να είμαι σε πρόγραμμα, και ήθελα να μάθω πάνω κάτω πόσες κιλοβατώρες το μήνα χαλάτε και σε ποσα.τμ. σπίτι. Το ρωτάω γιατί είναι αρκετά χαμηλό το νούμερο κιλοβατωρων που αναγράφεται στο λογαριασμό μας και δεν μπορώ να ξέρω κατά πόσο περνάει υπάλληλος να μετρήσει ρολόι. Επειδή έρχεται κάθε μήνα ηλεκτρονικός λογαριασμός ΔΕΗ τους 3 μήνες έρχεται ο έναντι και τον 4ο μήνα ο εκκαθαριστικος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Danaii είπε

Καλησπέρα! Ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας σχετικά με τη μετατροπή του Γ1Ν σε my home enter τώρα; Η κατανάλωση είναι περίπου 800-900 την ημέρα και 300-400 τη νύχτα. 
σας ευχαριστώ προκαταβολικά. 

...τώρα (από 11/40 έχει ακριβύνει πολύ το Εντερ. Για την κατανάλωση που λες, συμφέρει (για ΤΩΡΑ) το Γ1 που είσαι (ειδικά αν είσαι στο ελάχιστο σύνολο που είπες, δλδ 800+300kWh) - με την προϋπόθεση βέβαια ότι επιδοτείσαι από Γενάρη κι εντεύθεν (απαραίτητα προϋπόθεση να είναι δηλωμένο το σπίτι στην φορολογική, ως κύρια κατοικία, ήδη από πέρσι). Αν ΔΕΝ παίρνεις επιδότηση (τσέκαρε τον εκκαθαριστικό που έχει βγει από Γενάρη κι έπειτα, να δεις αν υπάρχουν "πιστώσεις ΤΕΜ" που συνολικά είναι γύρω στο 150άρι), τότε ή πρέπει να πας στο Έντερ κι ας έχει ακριβύνει, ή κανόνισε ώστε στην φετινή φορολογική να δηλωθεί ως κύρια κατοικία.

Και πρέπει κάθε μήνα να παρακολουθείς εξελίξεις σε τιμές χονδρικής/επιδοτήσεις (διάβασε αυτό : https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/?do=findComment&comment=59173933 για περισσότερα) για να βλέπεις αν συνεχίζει να σε συμφέρει. Αν όμως ΔΕΝ θες να σπας κεφάλι με ολ' αυτά, τότε πας στο Εντερ και για 1 χρόνο δεν πολυασχολείσαι (κι ας πιθανώς θα πληρώνεις περισσότερα).

 

1 ώρα πριν, kathytherion είπε

Καλησπέρα! Γ1Ν έχω και εγώ ,πληρώνω απ' το ίντερνετ οπότε έρχεται λογαριασμός κάθε μήνα χωρίς όμως να είμαι σε πρόγραμμα, και ήθελα να μάθω πάνω κάτω πόσες κιλοβατώρες το μήνα χαλάτε και σε ποσα.τμ. σπίτι. Το ρωτάω γιατί είναι αρκετά χαμηλό το νούμερο κιλοβατωρων που αναγράφεται στο λογαριασμό μας και δεν μπορώ να ξέρω κατά πόσο περνάει υπάλληλος να μετρήσει ρολόι. Επειδή έρχεται κάθε μήνα ηλεκτρονικός λογαριασμός ΔΕΗ τους 3 μήνες έρχεται ο έναντι και τον 4ο μήνα ο εκκαθαριστικος.

...μπερδευτικό το ποστ σου για 'μένα...Απευθύνεσαι κατ' αρχάς μήπως στην Danaii, ή σε όλους; Αν σε όλους, δεν πολυέχει νόημα αυτό που ρωτάς "πόσο καταναλώνετε (ειδικά τα τ.μ. σχεδόν κανένα ρόλο δεν παίζουν - πέρα από την έμμεση σχέση που έχουν με την θέρμανση τον χειμώνα, ή το πόσα άτομα πιθανώς κατοικούν εντός τους, ανεβάζοντας προφανώς την κατανάλωση )", καθώς ο καθένας έχει διαφορετικές καταναλωτικές άναγκες/συνήθειες. Και είναι ΚΑΙ "εκτός θέματος" σαν ερώτηση, καθώς εδώ μιλάμε για τα σταθερά προγράμματα της ΔΕΗ (κι εσύ έχεις ούτως ή άλλως Γ1...). Τεσπα όμως, απλά ενδεικτικά ο "μέσος - εθνικός - όρος" κατανάλωσης είναι γύρω στις 300kWh/μήνα, και στην πράξη ΕΝΑ άτομο συνήθως δεν ξεπερνά τις 250kWh/μήνα, ένα ζευγάρι είναι γύρω στις 400, με 1-2 παιδιά 500+ κ.ο.κ. Αυτά όταν δεν χρησιμοποιούν ρεύμα για θέρμανση (για περίπου 4μηνο) ή δεν συνυπολογίζουμε πιθανή χρήση κλιματιστικού-ων για το καλοκαίρι που για τουλάχιστον ένα 2μηνο με καύσωνες ανεβάζουν πολύ την κατανάλωση.

Το ότι "πληρώνεις από το Ίντερνετ" δεν συνεπάγεται απαραίτητα έκδοση μηνιαίου λογαριασμού - μάλλον κάποιος (αν όχι εσύ) το έχει ΕΠΙΛΕΞΕΙ.

Δεν μας ανέβασες έναν λογαριασμό να δούμε περισσότερα, δεν μας λες έστω πόσες κιλοβατώρες σου έρχονται στους έναντι, ούτε τις καταναλωτικές σου συνήθειες, ούτε πόσο καιρό είσαι στο σπίτι που λες - γενικώς για κάποιον λόγο σα να περιμένεις απο εμάς να,,,ανοιχτούμε, ενώ εσύ που θα έπρεπε (αφού ρωτάς) να μας δώσεις στοιχεία, κρατάς,,,,κρυμμένα "μυστικά και ντοκουμέντα" (ενώ δεν έχεις να,,,φοβηθείς κάτι : όπως όλοι, ανέβασε λογαριασμό, έχοντας σβήσει τα προσωπικά σου στοιχεία απλώς...).

Τέλος, ουδεμία σχέση έχει ο καταμετρητής του ΔΕΔΔΗΕ που περνάει (κανονικά) ΜΟΝΟ κάθε 4μηνο, ώστε να εκδοθεί εκκαθαριστικός, με τους μηνιαίους που σου έρχονται : οι έναντι βγαίνουν με βάση τις περσινές καταναλώσεις της παροχής (ακόμη κι αν ήταν προηγούμενου ενοίκου δηλαδή) και είναι "φλου". Αν θες όμως μπορείς η ίδια να δίνεις καταμέτρηση κάθε μήνα μέσω του site της ΔΕΗ, ώστε οι έναντί σου να είναι βάσει της πραγματικής κατανάλωσης που έκανες. Ή ακόμη καλύτερα, να δίνεις μέσω ΔΕΔΔΗΕ (μόνο που εκεί μπορείς να δίνεις μόνο κάθε 2μηνο).

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, MSc CCDSP είπε

«Ξάδερφε» στα ίδια είμαστε (γνωστό αυτό), μόνο που εγώ μέχρι να κουνηθεί ο ΔΕΔΔΗΕ έχω εγκλωβιστεί protergia αντί volterra. Σκατά (με το μπαρδόν) έτος είναι αυτό. Δεν θα έπρεπε να μετράει από την αλλαγή στον ΔΕΔΔΗΕ; (μου βγάζει και εμένα μέχρι 7/4/2023)

Εντωμεταξύ, είπα να πάρω τηλέφωνο ΔΕΗ να δω αν τους έχει έρθει κάποια μέτρηση και αν έχω ενεργοποιηθεί. Έπρεπε να φανταστώ ότι ζητάω πάρα πολλά να μπορεί να φανεί κάτι τέτοιο κεντρικά (με κάποιο προχωρημένο κβαντικό πληροφοριακό σύστημα με νευρωνικό δίκτυο ξέρω'γω), αφού με παρέπεμψαν στο... κατάστημα που έκανα την αίτηση...

Επεξ/σία από MSc CCDSP
Ορθογραφικό...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, MSc CCDSP είπε

Εντωμεταξύ, είπα να πάρω τηλέφωνο ΔΕΗ να δω αν τους έχει έρθει κάποια μέτρηση και αν έχω ενεργοποιηθεί. Έπρεπε να φανταστώ ότι ζητάω πάρα πολλά να μπορεί να φανεί κάτι τέτοιο κεντρικά (με κάποιο προχωρημένο κβαντικό πληροφοριακό σύστημα με νευρωνικό δίκτυο ξέρω'γω), αφού με παρέπεμψαν στο... κατάστημα που έκανα την αίτηση...

Καλησπέρα... Για παρε τηλέφωνο στον Δεδδηε να ρωτήσεις αν υπάρχει κάποια εντολή για τον δικό σου αριθμό παροχης..Την ενεργοποίηση την κάνει ο Δεδδηε...Μπορεί να υπάρχει κάποια εκκρεμότητα.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...