Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, korakios είπε

πάλι αναβάθμιση θα κάνουν 😂

κρατάτε screenshots , video recordings τακτικά

εκανα μολις, ηδη ειχε χαθει η παγια εντολη απο το Enter, ακομα και απο το ιστορικο επιλογων, επισης λογαριασμους μηνιαιους εστελναν μεχρι τον Μαρτη, μετα μου το ξεκοψαν. Αν και βλεπω οτι σαν να μπουκωσε, εχει  τελευταια ημερομηνια καταχωρισης ενδειξης την ημερα που μου εγκατεστησαν το νυχτερινο

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, jimakos234 είπε

Αν και βλεπω οτι σαν να μπουκωσε, εχει  τελευταια ημερομηνια καταχωρισης ενδειξης την ημερα που μου εγκατεστησαν το νυχτερινο

backup τραβήξανε 😁

Δημοσ.

Τί έγινε πάλι σήμερα με τό ebill έχει εξαφανιστεί η πάγια εντολή εξόφληση λογαριασμών καί δεν υπάρχει δυνατότητα νά βάλεις πάγια εντολή καί είμαι home on line πού απαιτείται.(λες να μας πετάξουν εκτός προγράμματος)τους έστειλα email  άμεσος. Για δείτε καί τό δικό σας ebill

1 ώρα πριν, ppmarkos είπε

Που πήγε η πάγια εντολή οεοοο;;; Από το πρωί μέσα στο ebill λείπει η καρτέλα που αφορά την κάρτα για την πάγια εντολή. Αυτό σε 6 διαφορετικούς λογαριασμούς που διαχειρίζομαι. Σε κανέναν δεν υπάρχει.. Δεν υπάρχει και στο ιστορικό επιλογών μου εν τω μεταξύ. Για κοιτάξτε και τα δικά σας. 

Ακριβώς τά ίδια κ σέ εμένα

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, korakios είπε

πως το υπέγραψαν ? με κούριερ ή επιτόπου ? είχε τιμοκατάλογο η σύμβαση που υπογράψανε ? αντίγραφο της σύμβασης έχουν ?αντίγραφο της αίτησης έχουνε ? αν ναι ανέβασέ τα

με κουριερ χθες

53 λεπτά πριν, korakios είπε

απο τηλέφωνο έγινε η προσφορά ?

μάλλον ναι. Από ότι μου λένε τότε του ζήτησαν να μπουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα

54 λεπτά πριν, korakios είπε

εξαρτάται , αν καίνε αβέρτα ή όχι

μπά, πρέπει να έχουν μαξ 400/μηνα εκτός από χειμώνα που φέτος ξεκίνησαν το air condition

 

----------------------------------------------------------------------------------

το θέμα είναι αν μπορούν ισχυριστούν ότι όταν κάλεσαν η τιμή ήταν 0,17

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομιζω οτι πρεπει να ανησυχούμε για την εξαφάνιση της παγιας εντολης. Και σε εμενα το ιδιο συμβαινει απο χθες το βράδυ. Το απογευμα που ειχα μιλησει με την τεχνικη υποστήριξη του  e-bill μου ειπαν οτι το γνωριζουν το θεμα, εχουν πολλες αναφορες για το προβλημα και κοιτανε να το φτιαξουν. Μαλλον περιμενουν την Ανασταση και αυτοι..:cool:

 

Επεξ/σία από akis1821
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά δεν είμαι ο μόνος στο online που από χτες βράδυ η πάγια εντολή του εξαφανίστηκε από το ebill.

Σήμερα μου ήρθε ο πρώτος λογαριασμός (εκκαθαριστικός) μετά την ενεργοποίηση του online, ο οποίος αφορά 35 ημέρες από τις οποίες κάποιες ήταν σε Γ1, κάποιες σε online, και κάποιες σε onlineΝ. Μου έχουν πιστώσει κανονικά τα 100€ που είχα πληρώσει ως εγγύηση όπως μου είχαν πει, και ακόμα 60€ με αιτιολογία "Επιστροφή MyHome" ενώ περίμενα 30€... Αυτό πάλι τι είναι? Μου διαφεύγει κάτι?

Spoiler

image.png.90b0e97d189499351b1fddaf48a8ff27.png

 

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, userAnon είπε

με κουριερ χθες

ok , κοιτάς το συμβόλαιο για αρ. αίτησης και ζητάς την ημερομηνία που έγινε η αίτηση

25 λεπτά πριν, userAnon είπε

μπά, πρέπει να έχουν μαξ 400/μηνα εκτός από χειμώνα που φέτος ξεκίνησαν το air condition

δεν είναι και λίγα , κάθε μήνα πάντως πρέπει να έχουν το νου τους

17 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Σήμερα μου ήρθε ο πρώτος λογαριασμός (εκκαθαριστικός) μετά την ενεργοποίηση του online, ο οποίος αφορά 35 ημέρες από τις οποίες κάποιες ήταν σε Γ1, κάποιες σε online, και κάποιες σε onlineΝ. Μου έχουν πιστώσει κανονικά τα 100€ που είχα πληρώσει ως εγγύηση όπως μου είχαν πει, και ακόμα 60€ με αιτιολογία "Επιστροφή MyHome" ενώ περίμενα 30€... Αυτό πάλι τι είναι? Μου διαφεύγει κάτι?

πρέπει να δεις τα προηγούμενα έναντι . Αν καταλάθος σου πήραν 2 φορές πίσω τα 30€ , αλλιώς συστημικό λάθος , αν το βρουν οκ , αλλιώς σε καλή μεριά 😁

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, korakios είπε

πρέπει να δεις τα προηγούμενα έναντι . Αν καταλάθος σου πήραν 2 φορές πίσω τα 30€ , αλλιώς συστημικό λάθος , αν το βρουν οκ , αλλιώς σε καλή μεριά 😁

Οι προηγούμενοι λογαριασμοί δεν έχουν σχέση, ο αμέσως προηγούμενος λογαριασμός ήταν τελικός επειδή είχε γίνει αλλαγή ονόματος και αφορούσε το διάστημα 07/02/2022 - 10/03/2022, ενώ ο σημερινός αφορά το διάστημα 11/03/2022 - 14/04/2022.

Πάντως είχα κάνει δύο φορές αίτημα μέσω ebill για να μπω στο online, την πρώτη το είχα κάνει 06/03 αν θυμάμαι καλά και δυο βδομάδες μετά δεν είχε ενεργοποιηθεί, οπότε με προτροπή της εξ. πελατών το ξανάκανα στις 24/03 και στις 25 το ενεργοποίησαν. Λες το σύστημα να κατάλαβε πως μπήκα δυο φορές στο online, οπότε με πίστωσε δύο φορές το 30άρι? :)

Δημοσ.
16 ώρες πριν, baspax1 είπε

Μπορει τα τσουρεκια σου να μην φουσκώνουν παντως τέτοιου είδους σχολια ειδικά απο ενα member που μπορει να μην υπηρχε καν οταν γραφαμε επι του θέματος,  όντως φουσκώνουν τα δικα μας τσουρεκια ...
η ημ/νία της παράθεσης θα σου λύσει το μυστήριο για το τι προηγήθηκε και τι ενέργειες εγιναν..
Η ερώτηση μου νομιζω ειναι απλή, μετα το γραψιμο της ΡΑΕ που παει ενας μήνας , τι ενέργειες μπορω να ακολουθήσω, η τι εχει κανει καποιο αλλο μελος, γιατι συνεχίζουν να τρέχουν  οι λογαριαμσοί και εγω νομιζα βλεποντας τα σχολια οτι με την ΡΑΕ θα γινοταν δουλεια .

 

σου εγραψα παρακατω τι μπορεις να κανεις...  

 

και το αστειο του πραγματος δεν ηταν προσωπικο για σενα... και το εχω ξανακανει το ιδιο (αρκετες φορες μαλιστα)

ο κορακιος εχει καταντησει να ειναι δια πασαν νοσον κτλ...  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, baspax1 είπε

Η ερώτηση μου νομιζω ειναι απλή, μετα το γραψιμο της ΡΑΕ που παει ενας μήνας , τι ενέργειες μπορω να ακολουθήσω, η τι εχει κανει καποιο αλλο μελος, γιατι συνεχίζουν να τρέχουν  οι λογαριαμσοί και εγω νομιζα βλεποντας τα σχολια οτι με την ΡΑΕ θα γινοταν δουλεια .

πάρε τηλ ΡΑΕ , στείλε και στο info εξηγώντας οτι χρεώνεσαι

άνοιξε νέο αίτημα κατα (διαχειριστή) ΔΕΔΔΗΕ και αστο να τρέχει (οτι δεν ολοκλήρωσαν αίτημα μετάβασης, άγνωστο)

στείλε έγγραφο παράπονο στη ΔΕΗ (email), παίρνε τηλ καθημερινά , ζήτα υπεύθυνο κράτα όνομα

στείλε ΣτΚ (αν και αν τρέχει στη ΡΑΕ δε δέχονται) ή εξώδικο και μετά αγωγή

δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο ...

Τώρα που έψαξα πίσω τα μηνύματα , έχεις κρατήσει αντίγραφο της σύμβασης ?

  

Στις 23/3/2022 στις 9:48 ΜΜ, baspax1 είπε

Καλησπέρα θέλω λίγο την βοήθεια σας για το πως θα κινηθώ γιατί έχω μπλέξει 

Είχα κάνει από τον 10/2021 αίτηση για my home enter  χωρίς ρήτρα τηλεφωνικός , με τα χίλια ζόρια τον Φεβρουάριο ξανά πήρα τηλ και μου επιβεβαίωσε η υπάλληλος ότι ναι θα είμαι στο παλιό τιμολογιακήλο καθεστώς με 24μηνη σύμβαση.

Εντόμεταξει εξαρχής η αίτηση έλεγε γ1 οιακο νυκτερινό πράγμα που το ρώτησα και μου έλεγαν "έτσι είναι"  όταν τον Φεβρουάριο ήρθε το τιμολόγιο όντως ήρθε χωρίς ρήτρα αλλά ο λογαριασμός έλεγε γ1 οιακο νυκτερινό. 

Τους ρωτουσα γιατί το ebill έχει επιλογές όπως προγράμματα my home η my home enter και μου έλεγαν είναι φυσιολογικό και να μην τα πειράζω. 

Γενικά το όλο θέμα δεν μου εμπνεε εμπιστοσύνη 

Όταν καθυστέρουσαν με την αίτηση έλεγαν ότι θα με πάρει υπεύθυνος πράγμα που ποτέ δεν έγινε, μεταξύ υπάλληλων δεν υπήρχε συνεννόηση, τα έλεγα και τα ξεχνούσαν τις επόμενες ημέρες. 

Το χειρότερο ο δεύτερος λογαριασμός μου ήρθε με ρήτρα, τώρα στο τηλ μου ζητάνε χίλια συγνώμη και βλακειες, τους είπα ότι δεν πληρώνω τίποτα και πως θέλω να δουν τις ομιλίες μας για την αίτηση μου για home enter και πως θέλω διόρθωση λογαριασμού και γραπτώς ότι έχω αυτό πρόγραμμα αλλιώς προχωράω νομικά.

Ειπαν ότι θα με πάρει υπεύθυνος, παιδιά μάλλον δεν θα με πάρει κανείς τι γίνεται τώρα; 

οκ , έφτασα στο αρχικό ποστ ,

ζητάς τις ηχογραφήσεις , είναι το μόνο που μπορείς να κάνεις για απόδειξη

Επεξ/σία από korakios
  • Thanks 1
Δημοσ.
Spoiler

^...ε κι εσύ όμως τώρα, στις μέρες που διανύουμε, όταν κάνεις τέτοιες παρομοιώσεις, είναι σαν να μην πας για κυνήγι στο δάσος...:P

Όσο για τον Κοράκιο, μεγάλο παιδί είναι, ό,που θέλει απαντάει, όπως θέλει απαντάει, όταν θέλει απαντάει, ΑΝ θέλει απαντάει, γι' αυτό δεν το λες,,,"κατάντια"...Κατά τ' άλλα, τί να γίνει, όταν ο κόσμος είναι πελαγωμένος, τον σωστό τον μάστορα θα ρωτήσει. Διότι αν το παέι με την "ιεραρχία" που είπες, δεν θα προλάβουν ΟΥΤΕ τα εγγόνια του να δουν δικαίωση (λες και δεν ξέρεις για τί και σε ποια χώρα μιλάς...).

...αλλά εδώ ρε συ ρωτάνε "αν το Ονλάη έχει ρύτρα αναπροσαρμογείς", οπότε τί με λες τώρα....(στον φουκαρά τον Μπασπαξ βρήκες να τα πεις; Που ρώταγε για ΡΑΕ, που είναι η πιο τρεχαγύρευε φάση; ) 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, washcloud είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Διότι αν το παέι με την "ιεραρχία" που είπες, δεν θα προλάβουν ΟΥΤΕ τα εγγόνια του να δουν δικαίωση (λες και δεν ξέρεις για τί και σε ποια χώρα μιλάς...).

 

νομιζω καταλαβες πλεον τι εννοω ...

 

υπομονη και ηρεμια... θελει και ακρη θα βρεθει... 

 

 

 

ασε πηγα λιντλ και ειδα την ζαχαρη 1.30/kg και λεω διαιτα...πολλα κιλα εβαλες εν μεσω πανδημιας... 

τελικα να ναι καλα η μαμα που εστειλε απο την αλλη ακρη της εγνατιας τσουρεκια...  και φαγανε και τα παιδια...

γιατι αν περιμενα απο ατομα που εχουν ονοματα οπως...κορακιος και πλενω συνεφα κ.α. .... αστα...

τουλαχιστον κατι σκαμπαζουν απο προγραμματα ΔΕΗ και γλυτωσαμε κανα φραγκο...

(μεχρι την επομενη ανανεωση.... για να μην ξεχνιομαστε...ετσι;)

 

και με αυτο το οφτοπικ καλη αναΣΤΑΣΗΣ παιδες 

(δειτε πως λεγετε ο τσεο της δεη και θα το "πιασετε")

 

 

Επεξ/σία από GKPGR
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, korakios είπε

πάρε τηλ ΡΑΕ , στείλε και στο info εξηγώντας οτι χρεώνεσαι

άνοιξε νέο αίτημα κατα (διαχειριστή) ΔΕΔΔΗΕ και αστο να τρέχει (οτι δεν ολοκλήρωσαν αίτημα μετάβασης, άγνωστο)

στείλε έγγραφο παράπονο στη ΔΕΗ (email), παίρνε τηλ καθημερινά , ζήτα υπεύθυνο κράτα όνομα

στείλε ΣτΚ (αν και αν τρέχει στη ΡΑΕ δε δέχονται) ή εξώδικο και μετά αγωγή

δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο ...

Τώρα που έψαξα πίσω τα μηνύματα , έχεις κρατήσει αντίγραφο της σύμβασης ?

  

οκ , έφτασα στο αρχικό ποστ ,

ζητάς τις ηχογραφήσεις , είναι το μόνο που μπορείς να κάνεις για απόδειξη

Ωραια, Σε ευχαριστω για το ενδιαφέρον,
Θα παρω ΡΑΕ(νομιζα οτι δεν εχει καν τηλ) , θα ζητήσω ηχογραφήσεις , και θα στείλω και στο info και ΔΕΗ Email, τηλ παιρνω και κραταω ονοματα , υπευθυνος δεν με παίρνει ποτε, μεγαλη ταλαιπωρία και λεμε τα ιδια και τα ιδια .

Μετα παω στο τελικο σταδιο που βεβαια απαιτει δικηγόρο.
 

Επεξ/σία από baspax1
Δημοσ.

αλλο προβλημα σημερα, παω να ενεργοποιησω το homeonline απο το ebill και δεν δεχεται καμια καρτα μου για την παγια εντολη. Πρωτη φορα μου εχει παρει 15 μερες να ασχολουμε με αλλαγη του ρευματος. Αν ειναι δυνατον.

  • Like 1
Δημοσ.

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΣΤΙΣ 11/4/2022 ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗ ΔΕΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΑΦΟΥ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΟΤΙ ΧΑΡΤΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΑΝΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ Ε-ΒΙLL. ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ ΤΗ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑ Η ΟΠΟΙΑ ΛΗΓΕΙ ΤΟΝ 10/2026. ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΑΙ E-MAIL ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΟΥΝ ΕΙΔΩΜΕΝ.

DEH MY HOME ON LINE

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...