washcloud Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Στις 21/4/2022 στις 7:44 ΠΜ, Thrylos7 είπε Φαντασου κανω τη μετακομιση 30 Απριλιου και η γυναικα γενναει εως 10 Μαϊου..... ...όλα τα υπόλοιπα δικά σου = εσύ ξέρεις καλύτερα τί θα κάνεις - εγώ θα μείνω απλά σε αυτό, που είναι το σημαντικότερο όλων, σαν συνδυασμός : μην σπας άλλο το κεφάλι σου "με το ρεύμα", γιατί θα χρειαστεί να το σπάσεις με τα πιθανά απρόβλεπτα μιας μετακόμισης, και ΦΥΣΙΚΑ πρέπει, στην δυστυχή συγκυρία μιας μετακόμισης μαζί με μια γέννα (ρησπέκτ στην ηρωίδα σύζυγο που έχει να τραβήξει ΚΑΙ τα πρακτικά της όλης κατάστασης ΜΑΖΙ με τα ψυχολογικά, κυρίως της γέννας), να είναι ΟΣΟ γίνεται το μυαλό και το σώμα του Thrylou7, πιο κοντά στην γέννα πέρα από οτιδήποτε άλλο (ρησπέκτ ΚΑΙ σ' εσένα, που έχεις ταυτόχρονα με την μετακόμιση να παλαίψεις και την δουλειά - ελπίζω τουλάχιστον να μπορέσεις να πάρεις καμμιά άδεια...). Η γέννα να παέι καλά λοιπόν αδερφέ, και τα υπόλοιπα,,,,δεν !@%!&!αι.... Ενστικτωδώς θα σου έλεγα "πάνε στο σταθερό να τελειώνεις εύκολα", εγώ, μετά από τα τελευταία στοιχεία που έδωσες. Κατά τ' άλλα, τις ειλικρινείς μου ευχές να σας πάνε όλα όσο καλύτερα γίνεται, την προτροπή μου για κουράγιο και να μπεις κάποια στιγμή μετά τις 10/5 να μας πεις "ΜΑΛΑΚΕΣ, ΚΕΡΝΑΩ!" Καλή συνέχεια, καλές γιορτές (και με όλη αυτή την αναμπουμπούλα που είναι να περάσετε, προσπάθα να έχεις το κεφάλι ψύχραιμο και το σώμα όσο γίνεται ξεκούραστο. Ειδικά αν οδηγάς κτλ) 1
bjj-p Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Στις 21/4/2022 στις 12:58 ΜΜ, korakios είπε ναι δεν δεχεται την χρεωστικη καρτα.
korakios Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Στις 21/4/2022 στις 1:25 ΜΜ, bjj-p είπε δεν δεχεται την χρεωστικη καρτα. αν λήγει στο 4μηνο δεν την παίρνει γενικά κάποιοι έχουν αναφέρει θέμα με κάρτα και δεν υπάρχει κάτι στάνταρ του τι φταίει (εκτός αν λήγει σύντομα) επικοινώνησε με το τμήμα του ebill (φυσικά ΜΗΝ αφήσεις το online χωρίς κάρτα μέχρι να βγει άκρη)
bjj-p Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Στις 21/4/2022 στις 1:28 ΜΜ, korakios είπε αν λήγει στο 4μηνο δεν την παίρνει γενικά κάποιοι έχουν αναφέρει θέμα με κάρτα και δεν υπάρχει κάτι στάνταρ του τι φταίει (εκτός αν λήγει σύντομα) επικοινώνησε με το τμήμα του ebill (φυσικά ΜΗΝ αφήσεις το online χωρίς κάρτα μέχρι να βγει άκρη) εκει και αν πετανε αετο...εχω επικοινωνησει και σε στελνουν στην τραπεζα να δεις τι φταει. Μηπως παιρνει μονο πιστωτικη καρτα; Έχει επιτυχει κάποιος με χεωστική;
x-files Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Στις 21/4/2022 στις 1:35 ΜΜ, bjj-p είπε εκει και αν πετανε αετο...εχω επικοινωνησει και σε στελνουν στην τραπεζα να δεις τι φταει. Μηπως παιρνει μονο πιστωτικη καρτα; Έχει επιτυχει κάποιος με χεωστική; χρεωστική eurobank, κανένα πρόβλημα 1
Giannis_Io Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Στις 21/4/2022 στις 1:35 ΜΜ, bjj-p είπε εκει και αν πετανε αετο...εχω επικοινωνησει και σε στελνουν στην τραπεζα να δεις τι φταει. Μηπως παιρνει μονο πιστωτικη καρτα; Έχει επιτυχει κάποιος με χεωστική; Χρεωστική Εθνικής επίσης χωρίς κανένα πρόβλημα.
vasilismf Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Στις 21/4/2022 στις 8:40 ΠΜ, tomtsiliras είπε Τα ίδια και σε μένα από εχθές που ενεργοποιήθηκε η παροχή στη ΔΕΗ.Έστειλα email και περιμένω .Αυτά δεν μου άρεσαν στη ΔΕΗ , αλλα ξαναγύρισα ! Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προκειμένου να ολοκληρωθεί το αίτημά σας, θα χρειαστεί να καταχωρήσετε το πρόγραμμα και τις βασικές του προϋποθέσεις (πάγια εντολή, μηνιαίος και ηλεκτρονικός λογαριασμός)μέσω του ebill σας.Εαν η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί πριν τις 10/04/22 θα καταχωρηθείτε στις παλιές τιμές του on Line προγράμματος. Δηλαδη ξανα κανουμε ολο το homeonline ξανα απο την αρχη μεσω του ebill, ξανα τις παγιες εντολες και ολα, και λογω του οτι η αρχικη αιτηση (που κατα τα αλλα ειναι αχρηστη γιατι ξανα κανουμε ολο το πραγμα απο την αρχη) ειναι πριν τις 10/4 θα μπουμε στο παλιο τιμολογιο. Απορώ ποιος σχεδιασε αυτο το econtract, τι πλατφορμα ειναι αυτη; Ουτε στην Τανζανια ετσι. 1 1
SpirtouLisS Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Στις 21/4/2022 στις 2:21 ΜΜ, vasilismf είπε Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προκειμένου να ολοκληρωθεί το αίτημά σας, θα χρειαστεί να καταχωρήσετε το πρόγραμμα και τις βασικές του προϋποθέσεις (πάγια εντολή, μηνιαίος και ηλεκτρονικός λογαριασμός)μέσω του ebill σας.Εαν η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί πριν τις 10/04/22 θα καταχωρηθείτε στις παλιές τιμές του on Line προγράμματος. Δηλαδη ξανα κανουμε ολο το homeonline ξανα απο την αρχη μεσω του ebill, ξανα τις παγιες εντολες και ολα, και λογω του οτι η αρχικη αιτηση (που κατα τα αλλα ειναι αχρηστη γιατι ξανα κανουμε ολο το πραγμα απο την αρχη) ειναι πριν τις 10/4 θα μπουμε στο παλιο τιμολογιο. Απορώ ποιος σχεδιασε αυτο το econtract, τι πλατφορμα ειναι αυτη; Ουτε στην Τανζανια ετσι. Επέκταση Αυτο ακριβώς...μοιάζει σαν ο σχεδιασμός της πλατφόρμας του home online πακέτου να έγινε από δύο πρακτικαριους σε δύο διαφορετικά γραφεία χωρίς επαφή μεταξύ τους. Πλατφόρμα μέσα στην ασάφεια, μέσα στο bug και την καθυστέρηση. Τίποτα αυτοματοποιημένο δεν λειτουργεί σωστά...στέλνει δηλώσεις ότι να ναι και αυτοματοποιημενα email εκτός πραγματικότητας για ειδοποιήσεις που δεν έρχονται ποτέ...εγώ ακόμα περιμένω email με την πορεία της αίτησης μου αρχικά...ευτυχώς υπήρχε το τηλεφωνικό κέντρο που είναι άψογο, ευγενεστατοι υπάλληλοι και απαντούν αμέσως! 1
tomtsiliras Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Στις 21/4/2022 στις 2:21 ΜΜ, vasilismf είπε Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προκειμένου να ολοκληρωθεί το αίτημά σας, θα χρειαστεί να καταχωρήσετε το πρόγραμμα και τις βασικές του προϋποθέσεις (πάγια εντολή, μηνιαίος και ηλεκτρονικός λογαριασμός)μέσω του ebill σας.Εαν η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί πριν τις 10/04/22 θα καταχωρηθείτε στις παλιές τιμές του on Line προγράμματος. Δηλαδη ξανα κανουμε ολο το homeonline ξανα απο την αρχη μεσω του ebill, ξανα τις παγιες εντολες και ολα, και λογω του οτι η αρχικη αιτηση (που κατα τα αλλα ειναι αχρηστη γιατι ξανα κανουμε ολο το πραγμα απο την αρχη) ειναι πριν τις 10/4 θα μπουμε στο παλιο τιμολογιο. Απορώ ποιος σχεδιασε αυτο το econtract, τι πλατφορμα ειναι αυτη; Ουτε στην Τανζανια ετσι. Επέκταση Λογικά την ιδια απαντηση θα έχω. Νόμιζα ότι η ΔΕΗ άλλαξε προς το καλύτερο. Τέλος πάντων έχουμε δυο γραπτες απαντήσεις οτι θα ισχύουν οι παλιές τιμές.
vasilismf Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Στις 21/4/2022 στις 4:22 ΜΜ, tomtsiliras είπε Λογικά την ιδια απαντηση θα έχω. Νόμιζα ότι η ΔΕΗ άλλαξε προς το καλύτερο. Τέλος πάντων έχουμε δυο γραπτες απαντήσεις οτι θα ισχύουν οι παλιές τιμές. κατι ειναι και αυτο, να δουμε πως θα τελειωσει, νομιζω πιο γρηγορα θα πεσει η τιμη του ρευματος, παρα θα παρουμε εμεις τοπ homeonline 🤣
bjj-p Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Στις 21/4/2022 στις 3:40 ΜΜ, SpirtouLisS είπε Αυτο ακριβώς...μοιάζει σαν ο σχεδιασμός της πλατφόρμας του home online πακέτου να έγινε από δύο πρακτικαριους σε δύο διαφορετικά γραφεία χωρίς επαφή μεταξύ τους. Πλατφόρμα μέσα στην ασάφεια, μέσα στο bug και την καθυστέρηση. Τίποτα αυτοματοποιημένο δεν λειτουργεί σωστά...στέλνει δηλώσεις ότι να ναι και αυτοματοποιημενα email εκτός πραγματικότητας για ειδοποιήσεις που δεν έρχονται ποτέ...εγώ ακόμα περιμένω email με την πορεία της αίτησης μου αρχικά...ευτυχώς υπήρχε το τηλεφωνικό κέντρο που είναι άψογο, ευγενεστατοι υπάλληλοι και απαντούν αμέσως! Επέκταση Ξερει κανεις σε ποιο συνεργατη πηγαν τα στοιχεια της online αιτησης; Γιατι σε καποιο συστημα ανεβηκε ταυτοτητα και καταχωρηθηκαν καρτες με τα 3ψηφια. Αφου δεν τα εχει η Δεη και τα ξαναθελει, καποιος αλλος τα εχει. εγω δεν εχω ιδια εικονα αππ τηλ κεντρο. Με 10 εχω μιλησει, 10 διαφορετικες αποψεις για το ιδιο θεμα και ακομη δεν εχει επιλυθει.
ppmarkos Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Που πήγε η πάγια εντολή οεοοο;;; Από το πρωί μέσα στο ebill λείπει η καρτέλα που αφορά την κάρτα για την πάγια εντολή. Αυτό σε 6 διαφορετικούς λογαριασμούς που διαχειρίζομαι. Σε κανέναν δεν υπάρχει.. Δεν υπάρχει και στο ιστορικό επιλογών μου εν τω μεταξύ. Για κοιτάξτε και τα δικά σας.
korakios Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 πάλι αναβάθμιση θα κάνουν 😂 κρατάτε screenshots , video recordings τακτικά
userAnon Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Έχω καλεσμένους φίλους στο σπίτι. Τους είχα πει εδω και μήνες να πάνε σε enter ή online και τελικά κάλεσαν την ΔΕΗ για να αλλαγή από Γ1 σε έντερ. Τους κάλεσαν στις 07-08 Απριλίου και χθες υπέγραψαν το νέο συμβόλαιο με τις νέες τιμές δυστυχώς.. Μπορούν να ζητήσουν να γίνει αλλαγή σύμφωνα με τις τιμές που ίσχυαν στις 07/04 (0,17) ? Αν δεν γίνεται νομίζω ότι θα τους πω να παραμείνουν στο Γ1 και να ακυρώσουν το εντερ. Τι λέτε?
korakios Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 21/4/2022 στις 6:30 ΜΜ, userAnon είπε Τους κάλεσαν στις 07-08 Απριλίου και χθες υπέγραψαν το νέο συμβόλαιο με τις νέες τιμές δυστυχώς.. πως το υπέγραψαν ? με κούριερ ή επιτόπου ? είχε τιμοκατάλογο η σύμβαση που υπογράψανε ? αντίγραφο της σύμβασης έχουν ?αντίγραφο της αίτησης έχουνε ? αν ναι ανέβασέ τα η προσφορά έχει 15 μέρες ισχύς ..... Στις 21/4/2022 στις 6:30 ΜΜ, userAnon είπε Τους κάλεσαν στις 07-08 Απριλίου απο τηλέφωνο έγινε η προσφορά ? Στις 21/4/2022 στις 6:30 ΜΜ, userAnon είπε Αν δεν γίνεται νομίζω ότι θα τους πω να παραμείνουν στο Γ1 και να ακυρώσουν το εντερ. Τι λέτε? εξαρτάται , αν καίνε αβέρτα ή όχι αξίζει σταθερό vs κυμαινόμενο ? (Απρίλιος 2022) Επεξ/σία 21 Απριλίου 2022 από korakios
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από motoboots,
Οδηγίες για την αφαίρεση του Green Pass.
Έχει προταθεί από Snoob
13 ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Μετάβαση στην ανάρτηση