Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, Thrylos7 είπε

Φαντασου κανω τη μετακομιση 30 Απριλιου και η γυναικα γενναει εως 10 Μαϊου.....

...όλα τα υπόλοιπα δικά σου = εσύ ξέρεις καλύτερα τί θα κάνεις - εγώ θα μείνω απλά σε αυτό, που είναι το σημαντικότερο όλων, σαν συνδυασμός : μην σπας άλλο το κεφάλι σου "με το ρεύμα", γιατί θα χρειαστεί να το σπάσεις με τα πιθανά απρόβλεπτα μιας μετακόμισης, και ΦΥΣΙΚΑ πρέπει, στην δυστυχή συγκυρία μιας μετακόμισης μαζί με μια γέννα (ρησπέκτ στην ηρωίδα σύζυγο που έχει να τραβήξει ΚΑΙ τα πρακτικά της όλης κατάστασης ΜΑΖΙ με τα ψυχολογικά, κυρίως της γέννας), να είναι ΟΣΟ γίνεται το μυαλό και το σώμα του Thrylou7, πιο κοντά στην γέννα πέρα από οτιδήποτε άλλο (ρησπέκτ ΚΑΙ σ' εσένα, που έχεις ταυτόχρονα με την μετακόμιση να παλαίψεις και την δουλειά - ελπίζω τουλάχιστον να μπορέσεις να πάρεις καμμιά άδεια...).

Η γέννα να παέι καλά λοιπόν αδερφέ, και τα υπόλοιπα,,,,δεν !@%!&!αι....

Ενστικτωδώς θα σου έλεγα "πάνε στο σταθερό να τελειώνεις εύκολα", εγώ, μετά από τα τελευταία στοιχεία που έδωσες.

Κατά τ' άλλα, τις ειλικρινείς μου ευχές να σας πάνε όλα όσο καλύτερα γίνεται, την προτροπή μου για κουράγιο και να μπεις κάποια στιγμή μετά τις 10/5 να μας πεις "ΜΑΛΑΚΕΣ, ΚΕΡΝΑΩ!" :-D

Καλή συνέχεια, καλές γιορτές (και με όλη αυτή την αναμπουμπούλα που είναι να περάσετε, προσπάθα να έχεις το κεφάλι ψύχραιμο και το σώμα όσο γίνεται ξεκούραστο. Ειδικά αν οδηγάς κτλ) :-)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, bjj-p είπε

δεν δεχεται την χρεωστικη καρτα.

αν λήγει στο 4μηνο δεν την παίρνει

γενικά κάποιοι έχουν αναφέρει θέμα με κάρτα και δεν υπάρχει κάτι στάνταρ του τι φταίει  (εκτός αν λήγει σύντομα)

επικοινώνησε με το τμήμα του ebill (φυσικά ΜΗΝ αφήσεις το online χωρίς κάρτα μέχρι να βγει άκρη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, korakios είπε

αν λήγει στο 4μηνο δεν την παίρνει

γενικά κάποιοι έχουν αναφέρει θέμα με κάρτα και δεν υπάρχει κάτι στάνταρ του τι φταίει  (εκτός αν λήγει σύντομα)

επικοινώνησε με το τμήμα του ebill (φυσικά ΜΗΝ αφήσεις το online χωρίς κάρτα μέχρι να βγει άκρη)

εκει και αν πετανε αετο...εχω επικοινωνησει και σε στελνουν στην τραπεζα να δεις τι φταει. Μηπως παιρνει μονο πιστωτικη καρτα;  Έχει επιτυχει κάποιος με χεωστική;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, bjj-p είπε

εκει και αν πετανε αετο...εχω επικοινωνησει και σε στελνουν στην τραπεζα να δεις τι φταει. Μηπως παιρνει μονο πιστωτικη καρτα;  Έχει επιτυχει κάποιος με χεωστική;

χρεωστική eurobank, κανένα πρόβλημα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, bjj-p είπε

εκει και αν πετανε αετο...εχω επικοινωνησει και σε στελνουν στην τραπεζα να δεις τι φταει. Μηπως παιρνει μονο πιστωτικη καρτα;  Έχει επιτυχει κάποιος με χεωστική;

Χρεωστική Εθνικής επίσης χωρίς κανένα πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, tomtsiliras είπε

Τα ίδια και σε μένα  από εχθές που ενεργοποιήθηκε η παροχή στη ΔΕΗ.Έστειλα email και περιμένω .Αυτά δεν μου άρεσαν στη ΔΕΗ , αλλα ξαναγύρισα !

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προκειμένου να ολοκληρωθεί το αίτημά σας, θα χρειαστεί να καταχωρήσετε το πρόγραμμα και τις βασικές του προϋποθέσεις (πάγια εντολή, μηνιαίος και ηλεκτρονικός λογαριασμός)μέσω του ebill σας.Εαν η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί πριν τις 10/04/22 θα καταχωρηθείτε στις παλιές τιμές του on Line προγράμματος.

Δηλαδη ξανα κανουμε ολο το homeonline ξανα απο την αρχη μεσω του ebill, ξανα τις παγιες εντολες και ολα, και λογω του οτι η αρχικη αιτηση (που κατα τα αλλα ειναι αχρηστη γιατι ξανα κανουμε ολο το πραγμα απο την αρχη) ειναι πριν τις 10/4 θα μπουμε στο παλιο τιμολογιο. 

Απορώ ποιος σχεδιασε αυτο το econtract, τι πλατφορμα ειναι αυτη; Ουτε στην Τανζανια ετσι.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vasilismf είπε

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προκειμένου να ολοκληρωθεί το αίτημά σας, θα χρειαστεί να καταχωρήσετε το πρόγραμμα και τις βασικές του προϋποθέσεις (πάγια εντολή, μηνιαίος και ηλεκτρονικός λογαριασμός)μέσω του ebill σας.Εαν η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί πριν τις 10/04/22 θα καταχωρηθείτε στις παλιές τιμές του on Line προγράμματος.

Δηλαδη ξανα κανουμε ολο το homeonline ξανα απο την αρχη μεσω του ebill, ξανα τις παγιες εντολες και ολα, και λογω του οτι η αρχικη αιτηση (που κατα τα αλλα ειναι αχρηστη γιατι ξανα κανουμε ολο το πραγμα απο την αρχη) ειναι πριν τις 10/4 θα μπουμε στο παλιο τιμολογιο. 

Απορώ ποιος σχεδιασε αυτο το econtract, τι πλατφορμα ειναι αυτη; Ουτε στην Τανζανια ετσι.

Αυτο ακριβώς...μοιάζει σαν ο σχεδιασμός της πλατφόρμας του home online πακέτου να έγινε από δύο πρακτικαριους  σε δύο διαφορετικά γραφεία χωρίς επαφή μεταξύ τους. Πλατφόρμα μέσα στην ασάφεια, μέσα στο bug και την καθυστέρηση. Τίποτα αυτοματοποιημένο δεν λειτουργεί σωστά...στέλνει δηλώσεις ότι να ναι και αυτοματοποιημενα email εκτός πραγματικότητας για ειδοποιήσεις που δεν έρχονται ποτέ...εγώ ακόμα περιμένω email με την πορεία της αίτησης μου αρχικά...ευτυχώς υπήρχε το τηλεφωνικό κέντρο που είναι άψογο, ευγενεστατοι υπάλληλοι και απαντούν αμέσως!

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vasilismf είπε

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προκειμένου να ολοκληρωθεί το αίτημά σας, θα χρειαστεί να καταχωρήσετε το πρόγραμμα και τις βασικές του προϋποθέσεις (πάγια εντολή, μηνιαίος και ηλεκτρονικός λογαριασμός)μέσω του ebill σας.Εαν η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί πριν τις 10/04/22 θα καταχωρηθείτε στις παλιές τιμές του on Line προγράμματος.

Δηλαδη ξανα κανουμε ολο το homeonline ξανα απο την αρχη μεσω του ebill, ξανα τις παγιες εντολες και ολα, και λογω του οτι η αρχικη αιτηση (που κατα τα αλλα ειναι αχρηστη γιατι ξανα κανουμε ολο το πραγμα απο την αρχη) ειναι πριν τις 10/4 θα μπουμε στο παλιο τιμολογιο. 

Απορώ ποιος σχεδιασε αυτο το econtract, τι πλατφορμα ειναι αυτη; Ουτε στην Τανζανια ετσι.

Λογικά την ιδια απαντηση θα έχω. Νόμιζα ότι η ΔΕΗ άλλαξε προς το καλύτερο. Τέλος πάντων έχουμε δυο γραπτες απαντήσεις οτι θα ισχύουν οι παλιές τιμές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, tomtsiliras είπε

Λογικά την ιδια απαντηση θα έχω. Νόμιζα ότι η ΔΕΗ άλλαξε προς το καλύτερο. Τέλος πάντων έχουμε δυο γραπτες απαντήσεις οτι θα ισχύουν οι παλιές τιμές. 

κατι ειναι και αυτο, να δουμε πως θα τελειωσει, νομιζω πιο γρηγορα θα πεσει η τιμη του ρευματος, παρα θα παρουμε εμεις τοπ homeonline 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, SpirtouLisS είπε

Αυτο ακριβώς...μοιάζει σαν ο σχεδιασμός της πλατφόρμας του home online πακέτου να έγινε από δύο πρακτικαριους  σε δύο διαφορετικά γραφεία χωρίς επαφή μεταξύ τους. Πλατφόρμα μέσα στην ασάφεια, μέσα στο bug και την καθυστέρηση. Τίποτα αυτοματοποιημένο δεν λειτουργεί σωστά...στέλνει δηλώσεις ότι να ναι και αυτοματοποιημενα email εκτός πραγματικότητας για ειδοποιήσεις που δεν έρχονται ποτέ...εγώ ακόμα περιμένω email με την πορεία της αίτησης μου αρχικά...ευτυχώς υπήρχε το τηλεφωνικό κέντρο που είναι άψογο, ευγενεστατοι υπάλληλοι και απαντούν αμέσως!

 

 

Ξερει κανεις σε ποιο συνεργατη πηγαν τα στοιχεια της online αιτησης; Γιατι σε καποιο συστημα ανεβηκε ταυτοτητα και καταχωρηθηκαν καρτες με τα 3ψηφια. Αφου δεν τα εχει η Δεη και τα ξαναθελει, καποιος αλλος τα εχει.

εγω δεν εχω ιδια εικονα αππ τηλ κεντρο. Με 10 εχω μιλησει, 10 διαφορετικες αποψεις για το ιδιο θεμα και ακομη δεν εχει επιλυθει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που πήγε η πάγια εντολή οεοοο;;; Από το πρωί μέσα στο ebill λείπει η καρτέλα που αφορά την κάρτα για την πάγια εντολή. Αυτό σε 6 διαφορετικούς λογαριασμούς που διαχειρίζομαι. Σε κανέναν δεν υπάρχει.. Δεν υπάρχει και στο ιστορικό επιλογών μου εν τω μεταξύ. Για κοιτάξτε και τα δικά σας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω καλεσμένους φίλους στο σπίτι. Τους είχα πει εδω και μήνες να πάνε σε enter ή online και τελικά κάλεσαν την ΔΕΗ για να αλλαγή από Γ1 σε έντερ. Τους κάλεσαν στις 07-08 Απριλίου και χθες υπέγραψαν το νέο συμβόλαιο με τις νέες τιμές δυστυχώς..

Μπορούν να ζητήσουν να γίνει αλλαγή σύμφωνα με τις τιμές που ίσχυαν στις 07/04 (0,17) ?

Αν δεν γίνεται νομίζω ότι θα τους πω να παραμείνουν στο Γ1 και να ακυρώσουν το εντερ. Τι λέτε? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, userAnon είπε

Τους κάλεσαν στις 07-08 Απριλίου και χθες υπέγραψαν το νέο συμβόλαιο με τις νέες τιμές δυστυχώς..

πως το υπέγραψαν ? με κούριερ ή επιτόπου ? είχε τιμοκατάλογο η σύμβαση που υπογράψανε ? αντίγραφο της σύμβασης έχουν ?αντίγραφο της αίτησης έχουνε ? αν ναι ανέβασέ τα

η προσφορά έχει 15 μέρες ισχύς .....

16 λεπτά πριν, userAnon είπε

Τους κάλεσαν στις 07-08 Απριλίου

απο τηλέφωνο έγινε η προσφορά ?

16 λεπτά πριν, userAnon είπε

Αν δεν γίνεται νομίζω ότι θα τους πω να παραμείνουν στο Γ1 και να ακυρώσουν το εντερ. Τι λέτε? 

εξαρτάται , αν καίνε αβέρτα ή όχι

αξίζει σταθερό vs κυμαινόμενο ? (Απρίλιος 2022)

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...