Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, Αύγουστο σβήνει το Εντερ+ (τι μ@λ@κ@ς) δεν διάλεξα το άλλο που ηταν 24μηνο και έχω αρχίσει να ψάχνομαι διότι βλέπω τον επερχόμενο χειμώνα να συνδέω τα κλιματιστικά με δυναμό ποδηλάτου.

Από τις τελευταίες 10 σελίδες κατάλαβα ότι τον Ιούλιο πρέπει να ξεκινήσω να τσεκάρω τις όποιες επιλογές με τα τότε δεδομένα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 ώρες πριν, enteacher04 είπε

να βάλω καταγγελία σύμβασης μήπως, ώστε να λήξω το τρέχων συμβόλαιο, και μετά να κάνω το καινούργιο;

θα μείνεις χωρίς ρεύμα

1 λεπτό πριν, Αντώνης Τ. είπε

Από τις τελευταίες 10 σελίδες κατάλαβα ότι τον Ιούλιο πρέπει να ξεκινήσω να τσεκάρω τις όποιες επιλογές με τα τότε δεδομένα?

σωστά, εκτός αν μια στο εκατομμύριο παρουσιαστεί κάτι καλό απο σταθερά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η παγίδα παρά τις ανακοινώσεις της ΔΕΗ είναι σε δύο σημεία...

1ον όσοι πήραμε συμβόλαια Γ1 ενώ κάναμε αίτηση για online.

2ον  η ενεργοποίηση του online γίνεται πολύ πολύ αργότερα και από την αίτηση και από την κατάθεση των υπογεγραμμένων υπευθύνων δηλώσεων ειδικά αν δεν έχεις κωδικούς ebill σαν νέος πελάτης ΔΕΗ. Η ενεργοποίηση του online γίνεται μέσα από το ebill και ουσιαστικά η ΔΕΗ θεωρεί ενεργοποίηση την εφαρμογή της πάγιας εντολής...πλέον πολλοί από εμάς βλέπουμε τιμοκατάλογο με τις καινούργιες τιμές όταν συνδεόμαστε στο ebill. Σε επικοινωνία μου ενώ αρχικά μου είπαν να μην ανησυχώ μετά τα άλλαξαν και με παρέπεμψαν σε άλλο τμήμα...και από ότι κατάλαβα παρά το ότι το αίτημα μου είναι υπό εξέταση με έχουν βάλει με τις νέες τιμές. Και περιμένω πλέον τηλέφωνο για διευκρινίσεις. Και μιλάμε ότι έχω κάνει αρχική αίτηση 2/4 ημερομηνία econtract και οι υπεύθυνες δηλώσεις κατατέθηκαν 6/4...πολλές μέρες πριν αλλάξουν οι τιμές.

 

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, SpirtouLisS είπε

Η παγίδα παρά τις ανακοινώσεις της ΔΕΗ είναι σε δύο σημεία...

1ον όσοι πήραμε συμβόλαια Γ1 ενώ κάναμε αίτηση για online.

2ον  η ενεργοποίηση του online γίνεται πολύ πολύ αργότερα και από την αίτηση και από την κατάθεση των υπογεγραμμένων υπευθύνων δηλώσεων ειδικά αν δεν έχεις κωδικούς ebill σαν νέος πελάτης ΔΕΗ. Η ενεργοποίηση του online γίνεται μέσα από το ebill και ουσιαστικά η ΔΕΗ θεωρεί ενεργοποίηση την εφαρμογή της πάγιας εντολής...πλέον πολλοί από εμάς βλέπουμε τιμοκατάλογο με τις καινούργιες τιμές όταν συνδεόμαστε στο ebill. Σε επικοινωνία μου ενώ αρχικά μου είπαν να μην ανησυχώ μετά τα άλλαξαν και με παρέπεμψαν σε άλλο τμήμα...και από ότι κατάλαβα παρά το ότι το αίτημα μου είναι υπό εξέταση με έχουν βάλει με τις νέες τιμές. Και περιμένω πλέον τηλέφωνο για διευκρινίσεις. Και μιλάμε ότι έχω κάνει αρχική αίτηση 2/4 ημερομηνία econtract και οι υπεύθυνες δηλώσεις κατατέθηκαν 6/4...πολλές μέρες πριν αλλάξουν οι τιμές.

 

 

Ολοι αν πατήσουμε αναλυτικός τιμοκατάλογος μας εμφάνιζει τον τρέχοντα τιμοκατάλογο δεν σημαίνει οτι κλείσαμε αυτές τις τιμές.. απο κατω λεει την ημερομηνία ενεργοποίησης του πακέτου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, SpirtouLisS είπε

πλέον πολλοί από εμάς βλέπουμε τιμοκατάλογο με τις καινούργιες τιμές όταν συνδεόμαστε στο ebil

Τοντι τιμές έχεις θα το δεις στο λογαριασμό 

Ο κατάλογος που αναφέρεται μέσα στο ebill ακόμα και σε.αυτους που είναι με συμβόλαιο του 2021 είναι ο καινούργιος 

Για το τι τιμή έχεις πραγματικά θα το δεις από εκεί που λέει έως πότε είναι ενεργό τομσυμβολαιο σου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, berny είπε

Ολοι αν πατήσουμε αναλυτικός τιμοκατάλογος μας εμφάνιζει τον τρέχοντα τιμοκατάλογο δεν σημαίνει οτι κλείσαμε αυτές τις τιμές.. απο κατω λεει την ημερομηνία ενεργοποίησης του πακέτου..

Και τι γίνεται με όσους από κάτω γράφει υπό εξέταση και εδώ και δέκα μέρες...και ενεργοποίησαμε την πάγια εντολή μετά την αλλαγή τιμών?σας λέω εγώ ότι στην εξυπηρέτηση δεν ξέρουν και οι ίδιοι τι ισχύει...όταν.τους είπα ότι η ενεργοποίηση της πάγιας εντολής έγινε μετά την αλλαγή τιμών τότε άλλαξαν στάση και με παρέπεμψαν για διευκρινίσεις αύριο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SpirtouLisS είπε

Και τι γίνεται με όσους από κάτω γράφει υπό εξέταση και εδώ και δέκα μέρες...και ενεργοποίησαμε την πάγια εντολή μετά την αλλαγή τιμών?σας λέω εγώ ότι στην εξυπηρέτηση δεν ξέρουν και οι ίδιοι τι ισχύει...όταν.τους είπα ότι η ενεργοποίηση της πάγιας εντολής έγινε μετά την αλλαγή τιμών τότε άλλαξαν στάση και με παρέπεμψαν για διευκρινίσεις αύριο...

ΣτΚ / ΡΑΕ (αφού έχεις κάνει απαραίτητα έγγραφο παράπονο)

και περάσαν 10 εργάσιμες

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, SpirtouLisS είπε

Και τι γίνεται με όσους από κάτω γράφει υπό εξέταση και εδώ και δέκα μέρες...και ενεργοποίησαμε την πάγια εντολή μετά την αλλαγή τιμών?σας λέω εγώ ότι στην εξυπηρέτηση δεν ξέρουν και οι ίδιοι τι ισχύει..

Κάποιοι εδώ μέσα είχαν λυσσαξει να λένε και να ξαναλένε " κάντε αίτηση σε κατάστημα για το enter και αφήστε το online γιατί πιθανόν να έχετε μπλεξίματα" ελπίζω τώρα όλοι να κατάλαβαν το γιατί. Ακόμη και όλα να εξελιχθούν ομαλά, το άγχος και την ανασφάλεια κάποιοι ήδη το βιώνουν.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, vali είπε

Κάποιοι εδώ μέσα είχαν λυσσαξει να λένε και να ξαναλένε " κάντε αίτηση σε κατάστημα για το enter και αφήστε το online γιατί πιθανόν να έχετε μπλεξίματα" ελπίζω τώρα όλοι να κατάλαβαν το γιατί. Ακόμη και όλα να εξελιχθούν ομαλά, το άγχος και την ανασφάλεια κάποιοι ήδη το βιώνουν.

Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτη λένε στο χωριό μου...τα λέγατε...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερώτηση, για δεη μπορώ να καταχωρώ ένδειξη μετρητή κάθε μήνα; μου φενεται ότι δεν είναι εφικτό διότι μου λέει ότι μπορώ να καταχωρώ κάθε δύο μήνες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, SpirtouLisS είπε

Και τι γίνεται με όσους από κάτω γράφει υπό εξέταση και εδώ και δέκα μέρες...και ενεργοποίησαμε την πάγια εντολή μετά την αλλαγή τιμών?σας λέω εγώ ότι στην εξυπηρέτηση δεν ξέρουν και οι ίδιοι τι ισχύει...όταν.τους είπα ότι η ενεργοποίηση της πάγιας εντολής έγινε μετά την αλλαγή τιμών τότε άλλαξαν στάση και με παρέπεμψαν για διευκρινίσεις αύριο...

Έγραψα με το χέρι "online 8/4/22" στη σύμβαση πριν τη στείλω κι έστειλα μαζί και τον τότε τιμοκατάλογο.

Μου απάντησαν τυποποιημένα "ελέγξαμε τα έγγραφα που μας στείλατε.." κλπ κλπ

Ας κοπιάσουν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Doubt είπε

Έγραψα με το χέρι "online 8/4/22" στη σύμβαση πριν τη στείλω κι έστειλα μαζί και τον τότε τιμοκατάλογο.

Μου απάντησαν τυποποιημένα "ελέγξαμε τα έγγραφα που μας στείλατε.." κλπ κλπ

Ας κοπιάσουν..

λέγεται και πλαστογραφία 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μια ερώτηση έστειλα αίτημα αμφισβήτησης λογαριασμού στη ΔΕΗ διότι πίστευα πως δεν είχαν μπει οι επιδοτήσεις του απριλιου(έκδοση λογαριασμού 11/04).Μου απάντησαν πως είναι σωστή η τιμολόγηση και αυτο:"Όσον αφορά τις πιστώσεις ΤΕΜ, σας ενημερώνουμε πως θα δοθούν αναδρομικά σε μελλοντικούς λογαριασμούς σας." μπορεί κάποιος να μ πει τι ακριβώς είναι? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, doom26 είπε

Παιδιά μια ερώτηση έστειλα αίτημα αμφισβήτησης λογαριασμού στη ΔΕΗ διότι πίστευα πως δεν είχαν μπει οι επιδοτήσεις του απριλιου(έκδοση λογαριασμού 11/04).Μου απάντησαν πως είναι σωστή η τιμολόγηση και αυτο:"Όσον αφορά τις πιστώσεις ΤΕΜ, σας ενημερώνουμε πως θα δοθούν αναδρομικά σε μελλοντικούς λογαριασμούς σας." μπορεί κάποιος να μ πει τι ακριβώς είναι? 

κάνε copy paste την απάντηση ,δεν κολλά το σωστή και αναδρομικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...